Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 15:10 |
Очікувана вартість: | 2 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 17:13 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000005 ● 8467553cf300451ca5d831173424a05c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2022 № 62-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.09.2022 № 62-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-21-003401-a, 21.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-20 12:32:32
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2375000,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-21-003401-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-23 13:00:22
Послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Луцької міської ради 24/122 від 22.12.21 р. «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022 рік. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівельних цін минулорічних власних закупівель з урахуванням державних прогнозних показників на плановий бюджетний період
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником взяті до відома зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю - Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-003401-a та здійснено заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в майбутньому. Разом з тим інформуємо, що згідно з вимогами тендерної документації від 21.01.2022 № 16 (далі – Документація) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний план тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надається розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів саме для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону. Остаточна ціна тендерної пропозиції Переможця торгів комунального підприємства «Парки та сквери м. Луцька» у закупівлі послуг з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади становить - 2 156 529,88 грн, та відповідає первинній ціні тендерної пропозиції даного Учасника (Учасник КП «Парки та сквери м. Луцька» під час аукціону у даній закупівлі не знижував свою тендерну пропозицію, вона залишилися незмінною). Комунальним підприємством «Парки та сквери м. Луцька» у складі тендерної пропозиції додано усі розрахунки ціни тендерної пропозиції, що передбачені Документацією на суму - 2 156 529,88 грн (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) у сканованому вигляді у форматі «pdf» та у програмному комплексі АВК (формат «imd»). Повідомляємо, що вимога Замовника щодо надання договірної ціни та розрахунків до неї адресована саме Переможцю закупівлі і стосується ціни предмету закупівлі, визнаної електронною системою закупівель за результатами аукціону найбільш економічно вигідною. Водночас, передбачені у Документації вимоги щодо надання Переможцем процедури закупівлі договірної ціни на суму остаточної пропозиції за результатами аукціону (якщо вона змінювалася під час аукціону) і всіх розрахунків, що засвідчують її достовірність, не стосуються інших учасників, а являється дією, спрямованою на укладення договору про закупівлю. Документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій не можуть вважатись документами тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на це, надання Переможцем торгів зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору про закупівлю, які виникають після завершення процедури, коли Замовником опубліковано намір про укладення договору про закупівлю. Так, за результатами закупівлі UA-2022-01-21-003401-a між Замовником (департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради) та Переможцем (комунальним підприємством «Парки та сквери м. Луцька») укладено Договір від 02.03.2022 № 134 про закупівлю послуг з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади, вартість надання послуг становить 2 156 529,88 грн. Договірна ціна узгоджена між Сторонами у формі Додатку № 1 до Договору від 02.03.2022 № 134 та є невід`ємною його частиною. Договір від 02.03.2022 № 134 з усіма додатками 03 березня 2022 року опубліковано Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Сам факт не завантаження до системи закупівель «Прозорро» Переможцем торгів розрахунків договірної ціни з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, яка не змінювалася під час аукціону і відповідає його первинній пропозиції, з урахуванням того, що договірна ціна погоджена із Замовником у день підписання договору, не може розцінюватись як невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам Документації. Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції комунального підприємства «Парки та сквери м. Луцька» не встановлено.
2022-10-14 12:01:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" |
2 156 529,88
UAH з ПДВ
|
2 156 529,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ" |
2 325 752,11
UAH з ПДВ
|
2 325 752,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" #37887516 |
Переможець |
2 156 529,88
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2022 22:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 23:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 13:27
|
Додаткова угода_6.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 16:44
|
Додаткова угода_5.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2023 15:26
|
Додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 11:33
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 01:23
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 01:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 18:41
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 18:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 16:09
|
Договір_134 від 02.03.2022.pdf | укладений |
03 березня 2022 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 28.02.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 28.02.2023 на суму 335000,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.03.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |