Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002362-b 3f17401a5cd84939a0c13d88bf9c6290
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щелкова Наталія Олександрівна

0577230225 nshelkova721@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574728
Місцезнаходження: 61036, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ КОВТУНА, будинок 34
Контактна особа: Щелкова Наталія Олександрівна
0577230225
nshelkova721@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 12:04
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61036, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ковтуна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Покупцем грошових коштів на банківській рахунок Продавця на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 20 (двадцяти) банківських днів від дати отримання товару, Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 14:37
Додаток 5 від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 4 від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 3 від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 2 від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 1 від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Тендерна документація від 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Перелік змін від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Перелік змін від 01.04.2020.docx
06 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 14:37
Додаток 5 від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Додаток 5 від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Додаток 5.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 4 від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Додаток 4 від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Додаток 4.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 3 від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Додаток 3 від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Додаток 3.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 2 від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Додаток 2 від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Додаток 2.docx
06 квітня 2020 14:37
Додаток 1 від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Додаток 1 від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Додаток 1.docx
06 квітня 2020 14:37
Тендерна документація від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Тендерна документація від 01.04.2020.docx
27 березня 2020 14:39
Тендерна документація.docx
06 квітня 2020 14:37
Перелік змін від 06.04.2020.docx
01 квітня 2020 12:54
Перелік змін від 01.04.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 27 березня 2020 17:04
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:37
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимогами Тендерної документації щодо закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), викладеними у Додатку 2 «Технічні вимоги» передбачено вимогу щодо придбання ліцензійної операційної системи: «Не нижче: Microsoft® Windows® 10 Professional 64-bit та ліцензія до неї (інформація щодо переможця торгів може бути надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій)
Тендер
Дата подання: 27 березня 2020 20:29
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:37
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Додаток 2 до тендерної документації, крім вимог містить наступне роз’яснення: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Характеристики за якими запропонований товар буде визначатись як «еквівалент» предмету закупівлі, визначені у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Технічні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2020 16:19
Дата відповіді: 06 квітня 2020 14:03
Шановний Замовник! Просимо Вас визначити у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» основні технічні параметри складових частин системного блоку, за якими буде визначатися відповідність пропозицій учасників. Адже згідно ст. 22 п.3 абз. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Посилання у данному випадку на конкретну торговельну марку чи фірму не є обґрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше запитання та повідомляє, що, Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002362-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 27 березня 2020 17:04
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 12:40
Доброго дня! Тендерний комітет Замовника розглянув вашу вимогу та повідомляє, що, Замовником в рамках закупівлі персональних комп’ютерів вжито всіх заходів щодо встановлення на техніці, що є предметом закупівлі, належного програмного забезпечення, що відображено у Додатку 2 до тендерної документації, а саме операційна система: «Не нижче: Microsoft® Windows® 10 Professional 64-bit та ліцензія до неї (інформація щодо переможця торгів може бути надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій)
Номер вимоги: UA-2020-03-27-002362-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 березня 2020 11:21
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Під час терміну гарантії в разі поломки будь-яких складових – їх ремонт або заміна повинні бути виконані протягом 1-го робочого дня за умови дотримання вимог експлуатації. » Звертаємо увагу на те, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом одного дня, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за одну добу провести заміну товару, що вийшов з ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації .Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Потенційні Учасник не можуть гарантувати усунення недоліків у строк, визначений Замовником, проте можуть гарантувати усунення недоліків у строк, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів". Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Тому просимо Замовника збільшити строк протягом якого Учасник зобов’язується усунити дефекти, якщо такі матимуть місце. Усунення Замовником вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2020 12:40
Доброго дня! Тендерний комітет Замовника розглянув вашу вимогу та повідомляє, що, Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації .

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 178 668,00
UAH з ПДВ
178 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 199 332,00
UAH з ПДВ
199 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 14:21
Довідка_Кор_Юр_18.04.zip
18 квітня 2020 14:21
Довідка_Кор_Фіз_18.04.zip
18 квітня 2020 14:16
ДФС 16.04.zip
18 квітня 2020 14:16
МВС 06.04.zip
13 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:09
Технічні вимоги.rar
13 квітня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 178 668,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
178 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:33
Договір від 30,04.20 № 66-20.pdf укладений
30 квітня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 778,00 UAH)