Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 486 296,00 UAH
UA-2022-01-21-001283-a 3ef5fb496deb4e8eb16ab96f83b1ed15
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горленко Людмила

+380462665131 komitet_stu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Чернігівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 05460798
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95
Контактна особа: Горленко Людмила
+380462665131
komitet_stu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», університетом було проведено відкриті торги з публікацією англійською мовою (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-16-005877-с та UA-2021-12-17-003339-b), які були автоматично відмінені електронною системою закупівель з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення здійснити закупівлю «Електрична енергія» (Код ДК 021-2015 (CPV) – 09310000-5 «Електрична енергія») з застосуванням переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
884700 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 11:16
203 п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
21 січня 2022 11:15
Відсутність заборгованості.pdf
21 січня 2022 11:15
Довідка (3).zip
21 січня 2022 11:15
Довідка (2).zip
21 січня 2022 11:15
Відсутність банкрутства.pdf
21 січня 2022 11:15
202 п.3 ч.1 ст.17.pdf
21 січня 2022 11:15
ЗВІТ UA-2021-12-17-003339-b.pdf
21 січня 2022 11:15
Dovidka_22005367020610778554.pdf
21 січня 2022 11:15
201 п.2 ч.1 ст.17.pdf
21 січня 2022 11:15
205 ч.2 ст.17.pdf
21 січня 2022 11:15
ПРОТОКОЛ проведення переговорів.pdf
21 січня 2022 11:15
ЗВІТ UA-2021-11-16-005877-с.pdf
21 січня 2022 11:15
204 п.12 ч.1 ст.17.pdf
21 січня 2022 11:15
ПРОТОКОЛ 5.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-27-000054 ● 6d69f222a91749298419c5d39485643c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022 21:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ 27.09.2022 № 30-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.09.2022.

Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.09.2022 № 30-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2022-01-21-001283-a 21.01.2022

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель при проведенні переговорної процедури закупівлі «Електрична енергія» (09300000-2 – Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія), ідентифікатор закупівлі – UA-2022-01-21-001283-a, а саме за результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 уповноважена особа Замовника після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель наклала на неї удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) уповноваженої особи Замовника Горленко Людмили Володимирівни. Робочою групою з питань профільного супроводу закупівель університету, створеною Наказом НУ «Чернігівська політехніка» від 21.02.2022 № 44 встановлено, що на дату прийняття рішення про проведення моніторингу (ID моніторингу – UA-M-2022-09-27-000054) на виконання пункту 3 Порядку № 1082 вже вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення та після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель накладається на неї кваліфікований електронний підпис (тип підпису: Кваліфікований, тип носія особистого ключа: Захищений) уповноваженої особи Замовника Горленко Людмили Володимирівни. Уповноважену особу Горленко Людмилу Володимирівну зобов’язано вжити максимальні заходи щодо недопощення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, неухильно дотримуватися норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. Забезпечити додаткове вивчення та опрацювання чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису на підписувача – Горленко Людмила Володимирівна та ПРОТОКОЛ засідання робочої групи з питань проіфльного супроводу закупівель НУ «Чернігівська політехніка» від 30.09.2022 № 1/2022 додаються.

2022-10-03 15:57:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто

-

2022-10-04 21:24:14

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»
#41823846
Переможець 1 486 296,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»
#41823846
1 486 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:53
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:26
ДУ_2 (до Договору_31038511).pdf зміни до договору
30 грудня 2022 20:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 20:11
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 11:43
ДУ_1 (до Договору_31038511).pdf зміни до договору
10 червня 2022 11:34
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:27
ДОГОВІР_31038511.pdf укладений
27 січня 2022 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення особливостей обміну документами між Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 31038511
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (в т.ч. за виключенням послуг розподілу)
Номер договору про закупівлю: 31038511
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення Додаткової угоди №2 від 30.12.2022 до Договору №31038511 від 27.01.2022.
Номер договору про закупівлю: 31038511
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 39 611,68
UAH (в тому числі ПДВ 6 601,95 UAH)