Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 969 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 692,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 14:24 |
Тендерна документація.docx | |
25 січня 2023 14:24 |
Додаток 3 до тендерної документації .docx | |
25 січня 2023 14:24 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії вимоги статті, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги .docx | |
25 січня 2023 14:24 |
Додаток 2 до тендерної документації .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000012 ● b0d5f635f58e4d8e8f2027d15edf0fcc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 13:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2023 №16-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
15.05.2023 №16-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-25-010779-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-16 10:03:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару з кодом ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-01-25-010779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо виконання переможцем процедури ТОВ «Фірма «Фавор» вимог пункту 4.2.3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, що надані експертні висновки на Молоко питне пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% жиру та Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5% жиру від 12.01.2023 чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (станом на 02.02.2023).
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 10:39:37
Пояснення (інформація, документи) до запиту
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, молоком, Замовником здійснено закупівлю молока пастеризованого, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями - Молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, оскільки саме це молоко вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі молока пастеризованого, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики молока в частині жирності визначено відповідно до вимог Інструкції № 298/227. Пунктом 4.13 Інструкції № 298/227 встановлено, зокрема, що для дітей до 3-х років необхідно використовувати молоко жирністю 3,2%, для дітей старше 3-х років – від 2,5 до 3,2%.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери). Для молочних та м'ясних продуктів необхідно передбачити окреме холодильне обладнання. У випадках зберігання їх разом слід забезпечити товарне сусідство.
Пунктом 4.13 Інструкції № 298/227 визначено, зокрема, що час постачання молока необхідно відрегулювати так, щоб воно доставлялося рано-вранці, для забезпечення його рівномірної реалізації протягом дня. Сире молоко повинне зберігатися у холодильнику і кип'ятитися при необхідності його використання. Якщо це не можливо, то молоко кип'ячене після зберігання у холодильнику перед використанням необхідно повторно перекип'ятити.
Термін зберігання молока визначено з урахуванням додатку 4 таблиця «терміни реалізації та умови зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються» Інструкції № 298/227 та Закону про закупівлі в частині недискримінації учасників з урахуванням часу постачання молока до закладів освіти Замовника та залишкового терміну зберігання отриманого продукту, що має бути не менше 90% від загального.
Згідно ДСТУ 2661:2010 Молоко пастеризоване зберігають за температури (4 ± 2)°С, у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год. Строки придатності питного молока може встановлювати виробник (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умов відповідності питного молока вимогам цього стандарту та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я, тому Замовником зазначено термін зберігання даного товару не більше 10 діб з дати виробництва чим не обмежено конкуренцію для участі у даній закупівлі.
Оскільки в харчуванні дітей велика роль належить молоку, саме тому воно повинно бути високої якості. У молоці міститься велика кількість цінних компонентів, що включають жири, білки, вуглеводи, органічні кислоти, гормони, ферменти, мінеральні речовини, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики молока в частині молока вітамінізованого, визначено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено молоко до якого додано вітаміни та мінеральні речовини, а вміст цукру має обмежуватися на рівні не більше 10 грамів на 100 грамів/мілілітрів харчового продукту.
Відповідно до вищезазначеної Постанови замовник створює умови для забезпечення харчування здобувачів освіти/дітей з особливими дієтичними потребами, у тому числі з непереносимістю глюнету та лактози.
Вітамінізоване молоко, рекомендують для дитячого харчування Національна асоціація виробників дитячого харчування, молочноконсервної та сокової продукції «Укрконсервмолоко» та Державна установа «Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ» та є молоком відновленим до стану первинного (парного) молока, таким, що при збиранні, транспортуванні та переробці первинного молока значна частина споживних та цілющих складових молока втрачається безповоротно, а додаванням спеціально розроблених вітамінних комплексів до готового переробленого молока проводять відновлення його до первинного стану.
Характеристики в частині фасування не менше 1000 г у поліетиленові пакети обгрунтовано зручностю при розрахунку добової норми продукту, при розподілі страв на порції працівниками харчоблоку, а також зручності утилізації використаної упаковки.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на КЕКВ 2230 «продукти харчування» заплановано відповідно до Бюджетного запиту (аркуш 1 Бюджетного запиту від 06.01.2023 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін в найбільших супермаркетах міста Києва, інформація «Планування та Моніторинг цін» (на 8-и аркушах додається). Кількість дітей у закладах освіти Замовника відповідно до Мережі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району (класів і груп у них) у 2022/2023 навчальному році затверджену від 01.11.2022 № 322 (на 5-и аркушах додається).
Розрахунок очікуваної вартості молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%:
молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5%:
215000 кг * 36,95 = 7 944 250,00 грн.
молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%:
500 кг * 50,00 = 25 000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить: 7 969 250 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ грн.
Кількість молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, що підлягає закупівлі, розраховано виходячи з аналізу споживання відповідного молока попереднього року сформованого на підставі інформації «Планування та Моніторинг цін» та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305. З урахуванням викладеного вище, з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником для забезпечення потреби, здійснено закупівлю молока пастеризованого за позиціями - молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% та молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5%, яке за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.
2). Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2954&subcat=151
3). Пояснення та копії підтверджуючих документів щодо виконання переможцем процедури ТОВ «Фірма «Фавор» вимог пункту 4.2.3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, що надані експертні висновки на Молоко питне пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% жиру та Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5% жиру від 12.01.2023 чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (станом на 02.02.2023).
На виконання вимог п. 4.2.3. Додатку 2 до тендерної документації щодо надання експерний/і висновок/и, чинний/і на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасником – переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано експертні висновки
№ 000052 п/23 від 12.01.2023 та № 000085 п/23 від 12.01.2023 в яких зазначено:
Термін дії експертного висновку: Діє до закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання.
Дослідження зразків продукції здійснюється державними установами ветеринарної медицини, які визначають державну лабораторію ветеринарної медицини для дослідження зразків, які керуються Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2022 № 833 та Законом України «Про ветеринарну медицину» 25.06.1992 № 2498-XI зі змінами, який розміщений на офіційному сайті https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2498-12.
Відповідно статті 1 розділу I Закону України «Про ветеринарну медицину» 25.06.1992 № 2498-XI зі змінами, зазначає, що «висновок державної ветеринарно-санітарної експертизи (експертний висновок) - документ, виданий державною або уповноваженою лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій. Термін дії експертного висновку - не більше одного місяця».
В експертних висновках, наданих учасником – переможцем зазначено, а саме:
№ 000052 п/23 від 12.01.2023, термін проведення випробувань 09.01.2023-12.01.2023р.
№ 000085 п/23 від 12.01.2023, термін проведення випробувань 10.01.2023-12.01.2023р.
А термін дії висновків: Діє до закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання. Отже, кінцевої дати реалізації в даних експертних висновках не зазначено.
Відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину» 25.06.1992 № 2498-XI зі змінами, термін дії експертного висновку - не більше одного місяця.
Враховуючи вищевикладене, експертні висновки надані учасником - переможцем ТОВ «Фірма «Фавор» у складі своєї тендерної пропозиції чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (станом на 02.02.2023).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усенення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі – Молоко пастеризоване, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання (припинення) Договору №26 від 20 лютого 2023 року (далі – Договір), який укладений між Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ФАВОР». Додаткова угода №3 від 30 травня 2023 року, на розірвання (припинення) Договору додається
2023-05-30 14:40:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов`язань за договором
2023-05-30 17:05:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
7 408 800,00
UAH з ПДВ
|
7 408 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
7 408 800,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 13:41
|
Дод.угода № 3 (Молоко) розірвання.pdf | укладений |
30 травня 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 13:32
|
Дод.угода № 2 (Молоко).pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 13:25
|
ПЗД № 2 (Молоко).pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 09:39
|
Дод.угода № 1 (Молоко).pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 09:33
|
ПЗД № 1 (Молоко).pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 09:03
|
Договір № 26 (Молоко).pdf | укладений |
20 лютого 2023 09:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% | 215000 | кілограм |
34,32
UAH з ПДВ
|
Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5% | 500 | кілограм |
60,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Ціна за 1 кг. молоко пастеризоване безлактозне жирністю 2,5% зменшується на 10,50 (десять) грн. 50 коп., та становить – 49,50 (сорок дев’ять) грн. 50 коп. Кількість товару відповідно до специфікації додаткової угоди становить: 500 кг. 2. В зв’язку зі зменшенням ціни за одиницю товару та перерахунком загальної вартості, ціна договору зменшується на 5 250,00 (п’ять тисяч двісті п’ятдесят) грн. 00 коп. Викласти п. 3.2 у новій редакції: п. 3.2. Ціна Договору становить 7 403 550,00 (сім мільйонів чотириста три тисячі п’ятсот п’ятдесят) грн. 00 коп., в т. ч. ПДВ- 1 233 925,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | І. Сторони дійшли взаємної згоди, що зобов’язання щодо поставки товару за Договором № 26 від « 20 » лютого 2023 року припинено з 30.05.2023 року. ІІ. Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 6 634 884,96 (шість мільйонів шістсот тридцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят чотири) грн. 96 коп. з ПДВ. Викласти п. 3.2 у новій редакції: п. 3.2. Ціна Договору становить 768 665,04 (сімсот шістдесят вісім тисяч шістсот шістдесят п’ять ) грн. 04 коп., в т. ч. ПДВ- 128 110,84грн. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2023 — 30 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
768 665,04
UAH (в тому числі ПДВ 128 110,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору № 26 від « 20 » лютого 2023 року, (далі – Договір). Договір вважається розірваним (припиненим) з моменту набрання чинності цієї додаткової угоди, зобов’язання Сторін, що виникли з цього договору припиняються за винятком зобов’язань Замовника щодо здійснення остаточного розрахунку за вже поставлений товар. 2. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. |