Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці
Очікувана вартість
13 953 299,00 UAH
UA-2023-06-27-012274-a ● 3eb693c8335d476a91d4d871f0af44b8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44173515 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
Контактна особа: |
Віталій Пержул +380960672769 persul2809@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 13 953 299,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 766,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 69 766,00 грн (Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69766 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 139 532,99 коп. (сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві грн., дев’яносто дев’ять коп.) Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
керуючись вимогами чинного законодавства України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
27 червня 2023 17:06 |
додаток 4 договір почесна алея.docx | |
27 червня 2023 17:06 |
додаток 4 договір почесна алея.docx | |
27 червня 2023 17:06 |
ТД -ПР Почесна Алея.doc | |
27 червня 2023 17:06 |
ТД -ПР Почесна Алея.doc | |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 1 до ТД Почесна Алея.doc | |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 1 до ТД Почесна Алея.doc | |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 3 до ТД (3).doc | |
27 червня 2023 17:06 |
Додаток 3 до ТД (3).doc | |
27 червня 2023 17:06 |
протокол УО 133.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 30 червня 2023 09:48
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:17
Шановний Замовнику!
Просимо Вас внести зміни в вимогах, щодо наявності відповідної техніки, адже не зрозуміло, чому саме для виконання робіт необхідна наявність автомобілів бортових 3т-2од, автомобілі-бортові 5т-1од, автомобілі-бортові 8т-1 - чому саме така вантажопідйомність і чому саме бортові автомобілі. Дані роботи можна виконати на самоскидах + на самоскидах зазвичай вивозять будівельне сміття, не на бортових автомобілях.
Трактори на гусеничному ходу 79кВт- 4од, трактори на гусеничному ходу 79кВт-2од, трактори на пневмоколісному ходу потужність 176кВт-2од - які роботи виконуються даними тракторами, яку роботу виконують трактори? Трактор сам по собі може лише пересуватись з однієї точки в іншу, тому по по даній позиції взагалі незрозуміла ціль наявності даної техніки.
Не зрозумілий асортимент кранів: Для чого необхідний баштовий кран? - його на даному об’єкті розмістити ніде і використовуються вони на будівництвах багатоквартирних будинків, Для чого потрібен кран вантажопідйомнісю 16тн (в даному будівництві не має жодного матеріалу чи елементу з такою вагою)? Всі крани в технічному завданні можна замінити наявністю одного крана на автомобільному ходу.
Для чого необхідні автонавантажувачі 5т-1од і навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1тн -3од ? Дані роботи можна виконати однією одиницею техніки
Просимо Вас розглянути внесення змін в тендерну документацію, адже складається враження, що Ви такими умовами дискримінуєте інших Учасників, які хочуть брати участь в даній Закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проаналізувавши надане Вами питання, а саме: Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни в вимогах, щодо наявності відповідної техніки, адже не зрозуміло, чому саме для виконання робіт необхідна наявність автомобілів бортових 3т-2од, автомобілі-бортові 5т-1од, автомобілі-бортові 8т-1 - чому саме така вантажопідйомність і чому саме бортові автомобілі. Дані роботи можна виконати на самоскидах + на самоскидах зазвичай вивозять будівельне сміття, не на бортових автомобілях. Трактори на гусеничному ходу 79кВт- 4од, трактори на гусеничному ходу 79кВт-2од, трактори на пневмоколісному ходу потужність 176кВт-2од - які роботи виконуються даними тракторами, яку роботу виконують трактори? Трактор сам по собі може лише пересуватись з однієї точки в іншу, тому по по даній позиції взагалі незрозуміла ціль наявності даної техніки. Не зрозумілий асортимент кранів: Для чого необхідний баштовий кран? - його на даному об’єкті розмістити ніде і використовуються вони на будівництвах багатоквартирних будинків, Для чого потрібен кран вантажопідйомнісю 16тн (в даному будівництві не має жодного матеріалу чи елементу з такою вагою)? Всі крани в технічному завданні можна замінити наявністю одного крана на автомобільному ходу. Для чого необхідні автонавантажувачі 5т-1од і навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1тн -3од ? Дані роботи можна виконати однією одиницею техніки Просимо Вас розглянути внесення змін в тендерну документацію, адже складається враження, що Ви такими умовами дискримінуєте інших Учасників, які хочуть брати участь в даній Закупівлі,
повідомляємо, що вимоги встановлені в Додатку 3 до Тендерної документації Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці UA-2023-06-27-012274-a не спрямовані на дискримінацію інших учасників процедури закупівлі, які бажають брати участь.
Згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Згідно проєктно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці матеріально-технічна база (техніка, будівельні машини, механізми) визначена в підсумковій відомості ресурсів, яка є частиною проєктно-кошторисної документації, по якій було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт.
повідомляємо, що вимоги встановлені в Додатку 3 до Тендерної документації Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці UA-2023-06-27-012274-a не спрямовані на дискримінацію інших учасників процедури закупівлі, які бажають брати участь.
Згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Згідно проєктно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці матеріально-технічна база (техніка, будівельні машини, механізми) визначена в підсумковій відомості ресурсів, яка є частиною проєктно-кошторисної документації, по якій було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт.
інженер з пожежної безпеки
Дата подання: 30 червня 2023 09:55
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:18
Просимо змінити вимогу наявності на підприємстві інженера з пожежної безпеки.
Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств. Зазначена вимога відображена у трудових договорах, статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки покладають на власників та керівників суб’єктів господарювання.
Отже жодні нормативні акти не містять вказівки на те, хто саме має відповідати за пожежну безпеку на підприємстві. Вони зазначають лише про обов’язок керівника призначити таку особу та про необхідність закріпити цей обов’язок у локальних актах підприємства.
Просимо змінити вимогу наявності інженера з пожежної безпеки на наявність відповідальної особи за пожежну безпеку.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проаналізувавши надане питання, а саме: Просимо змінити вимогу наявності на підприємстві інженера з пожежної безпеки. Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств. Зазначена вимога відображена у трудових договорах, статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки покладають на власників та керівників суб’єктів господарювання. Отже жодні нормативні акти не містять вказівки на те, хто саме має відповідати за пожежну безпеку на підприємстві. Вони зазначають лише про обов’язок керівника призначити таку особу та про необхідність закріпити цей обов’язок у локальних актах підприємства. Просимо змінити вимогу наявності інженера з пожежної безпеки на наявність відповідальної особи за пожежну безпеку, повідомляємо, що згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Більше того, відповідно до ч.3 ст.16 Закону Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимога наявності інженера з пожежної безпеки встановлена в Тендерній документації з огляду на те, що інженер з пожежної безпеки організує контроль за дотриманням вимог державних стандартів, норм і правил у галузі пожежної безпеки під час проектування, будівництва, реконструкції, технічного переоснащення та експлуатації будівель, споруд та інших об’єктів незалежно від форм власності і видів діяльності; розробленням та виготовленням пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції, речовин і матеріалів; за усуненням причин та умов, що сприяють виникненню та поширенню пожежі, створенню у разі пожежі загрози життю і здоров’ю людей, знищенню чи пошкодженню майна, а також перешкоджають своєчасній ліквідації пожеж і врятуванню людей. Розглядає матеріали щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні вимог пожежної безпеки, та призупинення чи заборони роботи підприємств, окремих виробництв тощо. Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, добровільними, протипожежними об’єднаннями та громадськими формуваннями. Бере участь та організовує прийняття в експлуатацію будівель, споруд та інших об’єктів, а також відведення територій під будівництво. Розглядає матеріали по видачі дозволів у встановленому порядку на введення в експлуатацію нових і реконструйованих об’єктів виробничого та іншого призначення; впровадження нових технологій; передавання у виробництво зразків нових пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції; на оренду будь-яких приміщень і початок роботи новоутворених підприємств.
Враховуючи наведене вище вважаємо правильним встановлення вимоги наявності інженера з пожежної безпеки, а не особи відповідальної за пожежну безпеку.
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Більше того, відповідно до ч.3 ст.16 Закону Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимога наявності інженера з пожежної безпеки встановлена в Тендерній документації з огляду на те, що інженер з пожежної безпеки організує контроль за дотриманням вимог державних стандартів, норм і правил у галузі пожежної безпеки під час проектування, будівництва, реконструкції, технічного переоснащення та експлуатації будівель, споруд та інших об’єктів незалежно від форм власності і видів діяльності; розробленням та виготовленням пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції, речовин і матеріалів; за усуненням причин та умов, що сприяють виникненню та поширенню пожежі, створенню у разі пожежі загрози життю і здоров’ю людей, знищенню чи пошкодженню майна, а також перешкоджають своєчасній ліквідації пожеж і врятуванню людей. Розглядає матеріали щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні вимог пожежної безпеки, та призупинення чи заборони роботи підприємств, окремих виробництв тощо. Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, добровільними, протипожежними об’єднаннями та громадськими формуваннями. Бере участь та організовує прийняття в експлуатацію будівель, споруд та інших об’єктів, а також відведення територій під будівництво. Розглядає матеріали по видачі дозволів у встановленому порядку на введення в експлуатацію нових і реконструйованих об’єктів виробничого та іншого призначення; впровадження нових технологій; передавання у виробництво зразків нових пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції; на оренду будь-яких приміщень і початок роботи новоутворених підприємств.
Враховуючи наведене вище вважаємо правильним встановлення вимоги наявності інженера з пожежної безпеки, а не особи відповідальної за пожежну безпеку.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 30 червня 2023 11:06
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:36
Шановний Замовник!
В тендерній документації Ви визначили явно дискримінаційні вимоги, щодо наявності такого великого асортименту та кількості техніки. Будь-який виконавець може долучити до виконання робіт співвиконавців, які мають відповідну техніку. Вартість робіт даною будівельною технікою явно буде меншою, аніж 20% вартості закупівлі.
Чи можливо змінити кваліфікаційні критерії наявності будівельної техніки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації).
Більше того, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю);
А відповідно до абзацу 7 п.47 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом
Більше того, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю);
А відповідно до абзацу 7 п.47 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" |
13 453 000,00
UAH з ПДВ
|
13 453 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" #31289632 |
Переможець |
13 453 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 13:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2023 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:17
|
обгрунтування до ду.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 08:54
|
Додаткова угода Nº 12.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 09:40
|
дод.угод.№11 від 30.09.24 до дог. №95 від 10.08.2023 Почесн.ал. збільш. лім.асигн..pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:17
|
ТОВАРИСТВО_З_ОБМЕЖЕНОЮ_ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:16
|
Додаткова угода Nº 10.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2024 17:28
|
Додаткова угода Nº 9.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 11:26
|
Дод.угода №8 від 26.07.202 до дог. №95 від 10.08.2023.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 11:17
|
лист до Дод.угоди №8 від 26.07.202 до дог. №95 від 10.08.2023.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 12:30
|
Додаткова угода Nº 7.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 12:29
|
обгрунтування продовження до ду 7 до 95.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2024 16:49
|
ду № 6 до 95.pdf | зміни до договору |
21 травня 2024 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 11:32
|
ду №5 до 95.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2024 15:49
|
обгрунтування продовження.PDF | зміни до договору |
19 березня 2024 15:47
|
ду № 4.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:59
|
ду № 3 до 95.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:44
|
ду №2 до 95.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 08:50
|
ду до 95.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 08:51
|
договір_№95_виправлений скан.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 14:48
|
договір_№95_Каперемонт_почесна_алея.pdf | укладений |
11 серпня 2023 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвантаження виправленого скану договору, оскільки попередня скан-копія містила технічну помилку. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення нового ліміту асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ліміту асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань до 31 липня |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт за Договором до 31.08.2024 року та збільшення Ліміту асигнувань на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт за договором |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |