Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці
Очікувана вартість
13 953 299,00 UAH
UA-2023-06-27-012274-a 3eb693c8335d476a91d4d871f0af44b8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Пержул

+380960672769 persul2809@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44173515
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23
Контактна особа: Віталій Пержул
+380960672769
persul2809@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2023 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2023 12:00
Очікувана вартість: 13 953 299,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 766,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 69 766,00 грн (Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 69766 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 139 532,99 коп. (сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві грн., дев’яносто дев’ять коп.) Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


керуючись вимогами чинного законодавства України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 159-А в м .Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 17:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 69 766,00 грн (Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 69766 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 69 766,00 грн (Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 139 532,99 коп. (сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві грн., дев’яносто дев’ять коп.) Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Чехова, 23, р/р UA 668201720355149011001124272 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44173515. Розмір забезпечення: 139 532,99 коп. (сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві грн., дев’яносто дев’ять коп.) Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.
27 червня 2023 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2023 17:06
Додаток 2 до ТД.docx
27 червня 2023 17:06
Додаток 2 до ТД.docx
27 червня 2023 17:06
додаток 4 договір почесна алея.docx
27 червня 2023 17:06
додаток 4 договір почесна алея.docx
27 червня 2023 17:06
ТД -ПР Почесна Алея.doc
27 червня 2023 17:06
ТД -ПР Почесна Алея.doc
27 червня 2023 17:06
Додаток 1 до ТД Почесна Алея.doc
27 червня 2023 17:06
Додаток 1 до ТД Почесна Алея.doc
27 червня 2023 17:06
Додаток 3 до ТД (3).doc
27 червня 2023 17:06
Додаток 3 до ТД (3).doc
27 червня 2023 17:06
протокол УО 133.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МТБ
Дата подання: 30 червня 2023 09:48
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:17
Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни в вимогах, щодо наявності відповідної техніки, адже не зрозуміло, чому саме для виконання робіт необхідна наявність автомобілів бортових 3т-2од, автомобілі-бортові 5т-1од, автомобілі-бортові 8т-1 - чому саме така вантажопідйомність і чому саме бортові автомобілі. Дані роботи можна виконати на самоскидах + на самоскидах зазвичай вивозять будівельне сміття, не на бортових автомобілях. Трактори на гусеничному ходу 79кВт- 4од, трактори на гусеничному ходу 79кВт-2од, трактори на пневмоколісному ходу потужність 176кВт-2од - які роботи виконуються даними тракторами, яку роботу виконують трактори? Трактор сам по собі може лише пересуватись з однієї точки в іншу, тому по по даній позиції взагалі незрозуміла ціль наявності даної техніки. Не зрозумілий асортимент кранів: Для чого необхідний баштовий кран? - його на даному об’єкті розмістити ніде і використовуються вони на будівництвах багатоквартирних будинків, Для чого потрібен кран вантажопідйомнісю 16тн (в даному будівництві не має жодного матеріалу чи елементу з такою вагою)? Всі крани в технічному завданні можна замінити наявністю одного крана на автомобільному ходу. Для чого необхідні автонавантажувачі 5т-1од і навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1тн -3од ? Дані роботи можна виконати однією одиницею техніки Просимо Вас розглянути внесення змін в тендерну документацію, адже складається враження, що Ви такими умовами дискримінуєте інших Учасників, які хочуть брати участь в даній Закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проаналізувавши надане Вами питання, а саме:  Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни в вимогах, щодо наявності відповідної техніки, адже не зрозуміло, чому саме для виконання робіт необхідна наявність автомобілів бортових 3т-2од, автомобілі-бортові 5т-1од, автомобілі-бортові 8т-1 - чому саме така вантажопідйомність і чому саме бортові автомобілі. Дані роботи можна виконати на самоскидах + на самоскидах зазвичай вивозять будівельне сміття, не на бортових автомобілях. Трактори на гусеничному ходу 79кВт- 4од, трактори на гусеничному ходу 79кВт-2од, трактори на пневмоколісному ходу потужність 176кВт-2од - які роботи виконуються даними тракторами, яку роботу виконують трактори? Трактор сам по собі може лише пересуватись з однієї точки в іншу, тому по по даній позиції взагалі незрозуміла ціль наявності даної техніки. Не зрозумілий асортимент кранів: Для чого необхідний баштовий кран? - його на даному об’єкті розмістити ніде і використовуються вони на будівництвах багатоквартирних будинків, Для чого потрібен кран вантажопідйомнісю 16тн (в даному будівництві не має жодного матеріалу чи елементу з такою вагою)? Всі крани в технічному завданні можна замінити наявністю одного крана на автомобільному ходу. Для чого необхідні автонавантажувачі 5т-1од і навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1тн -3од ? Дані роботи можна виконати однією одиницею техніки Просимо Вас розглянути внесення змін в тендерну документацію, адже складається враження, що Ви такими умовами дискримінуєте інших Учасників, які хочуть брати участь в даній Закупівлі,
повідомляємо, що вимоги встановлені в Додатку 3 до Тендерної документації Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці UA-2023-06-27-012274-a не спрямовані на дискримінацію інших учасників процедури закупівлі, які бажають брати участь.
Згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 цієї статті  Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1)  наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Згідно проєктно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці матеріально-технічна база (техніка,  будівельні машини, механізми) визначена в підсумковій відомості ресурсів, яка є частиною проєктно-кошторисної документації, по якій було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт.
інженер з пожежної безпеки
Дата подання: 30 червня 2023 09:55
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:18
Просимо змінити вимогу наявності на підприємстві інженера з пожежної безпеки. Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств. Зазначена вимога відображена у трудових договорах, статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки покладають на власників та керівників суб’єктів господарювання. Отже жодні нормативні акти не містять вказівки на те, хто саме має відповідати за пожежну безпеку на підприємстві. Вони зазначають лише про обов’язок керівника призначити таку особу та про необхідність закріпити цей обов’язок у локальних актах підприємства. Просимо змінити вимогу наявності інженера з пожежної безпеки на наявність відповідальної особи за пожежну безпеку. З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проаналізувавши надане питання, а саме: Просимо змінити вимогу наявності на підприємстві інженера з пожежної безпеки. Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств. Зазначена вимога відображена у трудових договорах, статутах та положеннях. Забезпечення пожежної безпеки покладають на власників та керівників суб’єктів господарювання. Отже жодні нормативні акти не містять вказівки на те, хто саме має відповідати за пожежну безпеку на підприємстві. Вони зазначають лише про обов’язок керівника призначити таку особу та про необхідність закріпити цей обов’язок у локальних актах підприємства. Просимо змінити вимогу наявності інженера з пожежної безпеки на наявність відповідальної особи за пожежну безпеку, повідомляємо, що згідно ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Більше того, відповідно до ч.3 ст.16 Закону Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимога наявності інженера з пожежної безпеки встановлена в Тендерній документації з огляду на те, що інженер з пожежної безпеки організує контроль за дотриманням вимог державних стандартів, норм і правил у галузі пожежної безпеки під час проектування, будівництва, реконструкції, технічного переоснащення та експлуатації будівель, споруд та інших об’єктів незалежно від форм власності і видів діяльності; розробленням та виготовленням пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції, речовин і матеріалів; за усуненням причин та умов, що сприяють виникненню та поширенню пожежі, створенню у разі пожежі загрози життю і здоров’ю людей, знищенню чи пошкодженню майна, а також перешкоджають своєчасній ліквідації пожеж і врятуванню людей. Розглядає матеріали щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні вимог пожежної безпеки, та призупинення чи заборони роботи підприємств, окремих виробництв тощо. Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, добровільними, протипожежними об’єднаннями та громадськими формуваннями. Бере участь та організовує прийняття в експлуатацію будівель, споруд та інших об’єктів, а також відведення територій під будівництво. Розглядає матеріали по видачі дозволів у встановленому порядку на введення в експлуатацію нових і реконструйованих об’єктів виробничого та іншого призначення; впровадження нових технологій; передавання у виробництво зразків нових пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції; на оренду будь-яких приміщень і початок роботи новоутворених підприємств.
Враховуючи наведене вище вважаємо правильним встановлення вимоги наявності інженера з пожежної безпеки, а не особи відповідальної за пожежну безпеку.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 30 червня 2023 11:06
Дата відповіді: 03 липня 2023 09:36
Шановний Замовник! В тендерній документації Ви визначили явно дискримінаційні вимоги, щодо наявності такого великого асортименту та кількості техніки. Будь-який виконавець може долучити до виконання робіт співвиконавців, які мають відповідну техніку. Вартість робіт даною будівельною технікою явно буде меншою, аніж 20% вартості закупівлі. Чи можливо змінити кваліфікаційні критерії наявності будівельної техніки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації).
Більше того, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю);
А відповідно до абзацу 7 п.47 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД" 13 453 000,00
UAH з ПДВ
13 453 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2023 13:06
Електронний підпис
01 серпня 2023 20:10
Електронний підпис
01 серпня 2023 20:08
Витяг-1108874-МОРОЗ-2023-06-13.pdf
01 серпня 2023 20:08
Довідка.pdf.p7s
01 серпня 2023 20:08
Довідка.pdf
01 серпня 2023 20:08
Довідка.pdf.p7s
01 серпня 2023 20:08
Довідка.pdf
26 липня 2023 13:24
Електронний підпис
26 липня 2023 13:22
договір оренди Т-74.PDF
05 липня 2023 11:26
Електронний підпис
05 липня 2023 11:24
Копія Статуту.pdf
05 липня 2023 11:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2023 11:24
Ліцензія_Дозволи.pdf
05 липня 2023 11:24
гарантійний лист.PDF
05 липня 2023 11:24
Гавриш Юрій Іванович.PDF
05 липня 2023 11:24
посвідчення Мартин.PDF
05 липня 2023 11:24
ДИПЛОМИ виконроба.PDF
05 липня 2023 11:24
тендерна пропозиція.PDF
05 липня 2023 11:24
проект Договору.PDF
05 липня 2023 11:24
протокол.PDF
05 липня 2023 11:24
договір оренди МАН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"
#31289632
Переможець 13 453 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2023 13:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2023 10:37

Вимога про усунення невідповідностей

ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПРОТОКОЛ 26.07.2023 р. м. Чернівці № 146 Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД» в процедурі відкритих торгів Капітальний ремонт «Почесної Алеї» (МКП «Спецкомбінат») в м. Чернівці UA-2023-06-27-012274-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону України, керуючись п. 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1) Коток дорожній – вимога Додатку 3 Тендерної документації - не менше 2, а подано інформацію лише стосовно однієї одиниці котка дорожнього; 2) Автогрейдер – в таблиці зазначено лише про 1 автогрейдер, хоча судячи з документів їх два, доцільно внести зміни у таблицю по матеріально-технічній базі. 3) Відсутні у складі поданої інформації свідоцтва на автокран КС – 3562 та на автокран КТА – 28. 4) Відсутні у складі поданої інформації паспорти по баштових кранах КБ – 408 та КБ - 308. 5) В таблиці по матеріально-технічні базі не міститься відомостей про компресори пересувні – 2 шт. 6) Згідно поданої інформації вбачається відсутність наступних позицій: • трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ – не менше чотирьох; • трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВТ – не менше двох Для виправлення невідповідностей потрібно подати всю необхідну інформацію по цим одиницям техніки згідно вимог Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону, п. 43 Особливостей Уповноважена особа «Пержул В.О.» Підпис:

Документи

28 липня 2023 13:35
Довідка НАЗК
28 липня 2023 13:35
Електронний підпис
28 липня 2023 13:34
152.docx
11 липня 2023 10:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2023 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЧЕРНІВЦІЖИТЛОБУД"
#31289632
13 453 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2023 13:35
Довідка НАЗК
28 липня 2023 13:35
Електронний підпис
28 липня 2023 13:34
152.docx
11 липня 2023 10:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 12:30
Додаткова угода Nº 7.pdf зміни до договору
23 травня 2024 12:29
обгрунтування продовження до ду 7 до 95.pdf зміни до договору
23 травня 2024 12:29
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2024 16:49
ду № 6 до 95.pdf зміни до договору
21 травня 2024 16:46
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2024 11:32
ду №5 до 95.pdf зміни до договору
21 березня 2024 11:27
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2024 15:49
обгрунтування продовження.PDF зміни до договору
19 березня 2024 15:47
ду № 4.pdf зміни до договору
19 березня 2024 15:47
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 09:59
ду № 3 до 95.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 09:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 10:44
ду №2 до 95.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 10:31
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 08:50
ду до 95.pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 08:48
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2023 08:51
договір_№95_виправлений скан.pdf зміни до договору
11 серпня 2023 16:25
Електронний підпис укладений
11 серпня 2023 14:48
договір_№95_Каперемонт_почесна_алея.pdf укладений
11 серпня 2023 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвантаження виправленого скану договору, оскільки попередня скан-копія містила технічну помилку.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення нового ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення ліміту асигнувань на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ліміту асигнувань на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань до 31 липня
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML