Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2021-04-06-004618-c ● 3eb23ec92df6426c91c9d5c512635f61
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 Год.
Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів прийому-передачі наданих послуг протягом шести місяців з дня надання такого Акту. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 16:58 |
ТД -зміни 2.doc | |
22 квітня 2021 16:58 |
Зміни 2.docx | |
15 квітня 2021 17:27 |
ТД -зміни.doc | |
15 квітня 2021 17:27 |
Зміни.docx | |
06 квітня 2021 20:07 |
ТД -г.doc |
22 квітня 2021 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2021 16:58 |
ТД -зміни 2.doc
|
||||||
22 квітня 2021 16:58 |
Зміни 2.docx
|
||||||
15 квітня 2021 17:27 |
ТД -зміни.doc
|
||||||
15 квітня 2021 17:27 |
Зміни.docx
|
||||||
06 квітня 2021 20:07 |
ТД -г.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 квітня 2021 10:28
Дата відповіді: 14 квітня 2021 20:20
Шановиний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації, було встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку про наявність у учасника досвіду виконання протягом 2020-2021 років аналогічних договорів (не менше трьох). При цьому, аналогічними договорами вважаються договори, предметом яких є послуги за кодами ДК «Єдиного закупівельного словника» 021:2015:79140000-7, ДК 021:2015:79110000-8 або про надання правової/юридичної допомоги підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам), виконані у повному обсязі. Наша компанія, як потенційний учасник, не має досвід виконання аналогічних договорів за вказаний вами період з виконання саме 3 аналогічних договорів з надання таких послуг підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам), однак, має досвід надання таких послуг підприємствам іншої форми власності. Таким чином, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) в аналогічних випадках, такі вимоги визнавались дискримінаційними, зокрема Рішення АМКУ № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (п.5).
та підтверджена фактом дискримінації учасників. Таким чином, звертаємось до вас з проханням усунути зазначену дискримінаційну вимогу, а саме, усунути вимогу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам). У випадку, не усунення зазначених дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звертатися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-004618-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", Код ЄДРПОУ:42002838
Дата подання: 12 квітня 2021 19:25
Усунення дискримінаційних вимог
Розділом 5 п. 5.1.2 Тендерної документації встановлено вимогу про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
Встановивши вищезазначені вимоги Замовник штучно обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають в штаті менше 9 працівників, або більше та які мають досвід зайняття адвокатською діяльністю менше 5 років.
Таким чином, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенійних Учасників, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) в аналогічних випадках, такі вимоги визнавались дискримінаційними, зокрема Рішення АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 та підтверджена фактом дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом виключення з тендерної документації вимогу щодо про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши вищезазначені вимоги Замовник штучно обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають в штаті менше 9 працівників, або більше та які мають досвід зайняття адвокатською діяльністю менше 5 років.
Таким чином, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенійних Учасників, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) в аналогічних випадках, такі вимоги визнавались дискримінаційними, зокрема Рішення АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 та підтверджена фактом дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом виключення з тендерної документації вимогу щодо про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 16:57
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Так, принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). В Україні існує безліч Адвокатських об’єднань, Адвокатських бюро, тощо, що мають у штаті 10 і більше досвідчених адвокатів.
Крім того, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо викладених у самому змісті скарги обставин повідомляємо наступне
Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації*, які мають необхідні знання та досвід, останній має надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне:
Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю*. Довідка повинна містити прізвища та ініціали працівників, посаду і досвід роботи за фахом (заняття адвокатською діяльністю), номер та дату видачі свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. Учасник повинен надати підтвердження наявності у штаті зазначених у довідці працівників, а саме копії відповідних аркушів трудових книжок (першої сторінки та сторінки із записом про прийняття на роботу) або наказів про призначення на посаду. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
*Замовник самостійно перевіряє чинність та достовірність свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю та інформацію про досвід працівників учасника в Єдиному реєстрі адвокатів України.
Замовником тендерна документація по закупівлі Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, була розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), із дотриманням та врахуванням норм чинного законодавства, зокрема цивільного та господарського. Вимога щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у т. ч. не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю, при цьому, щонайменше троє працівників, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, обумовлено специфікою предмета процедури закупівлі, яким є юридичні та адвокатські послуги та їх належне виконання , крім того наявність у учасника щонайменше трьох працівників, які повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, зумовлене бажанням Замовника отримувати якісну та своєчасну юридичну допомогу від кваліфікованих, досвідчених осіб, які мають практику в адвокатурі. Звертаємо Вашу увагу, що метою Замовника в даному випадку є придбання якісних адвокатських та юридичних послуг у компанії, яка спроможна буде їх надати згідно технічного завдання, а не навчання молодих адвокатів, що не мали ані достатньої, ані подібної практики.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). В Україні існує безліч Адвокатських об’єднань, Адвокатських бюро, тощо, що мають у штаті 10 і більше досвідчених адвокатів.
Крім того, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо викладених у самому змісті скарги обставин повідомляємо наступне
Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації*, які мають необхідні знання та досвід, останній має надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне:
Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю*. Довідка повинна містити прізвища та ініціали працівників, посаду і досвід роботи за фахом (заняття адвокатською діяльністю), номер та дату видачі свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. Учасник повинен надати підтвердження наявності у штаті зазначених у довідці працівників, а саме копії відповідних аркушів трудових книжок (першої сторінки та сторінки із записом про прийняття на роботу) або наказів про призначення на посаду. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
*Замовник самостійно перевіряє чинність та достовірність свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю та інформацію про досвід працівників учасника в Єдиному реєстрі адвокатів України.
Замовником тендерна документація по закупівлі Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, була розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), із дотриманням та врахуванням норм чинного законодавства, зокрема цивільного та господарського. Вимога щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у т. ч. не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю, при цьому, щонайменше троє працівників, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, обумовлено специфікою предмета процедури закупівлі, яким є юридичні та адвокатські послуги та їх належне виконання , крім того наявність у учасника щонайменше трьох працівників, які повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, зумовлене бажанням Замовника отримувати якісну та своєчасну юридичну допомогу від кваліфікованих, досвідчених осіб, які мають практику в адвокатурі. Звертаємо Вашу увагу, що метою Замовника в даному випадку є придбання якісних адвокатських та юридичних послуг у компанії, яка спроможна буде їх надати згідно технічного завдання, а не навчання молодих адвокатів, що не мали ані достатньої, ані подібної практики.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ" |
703 550,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕГО КОНСАЛТІНГ" |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
702 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ" #41812588 |
Переможець |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:28
|
Додаткова угода № 2 до договору № 231.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 10:55
|
Договір № 231.pdf | укладений |
25 червня 2021 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.6 Договору про надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва №231 від 25.06.2021 уклали цю Додаткову угоду до року про таке: 1. Викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору складає 149 800,00 грн (сто сорок дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) без ПДВ, при цьому вартість однієї години роботи Виконавця становить 1400,00 грн (одна тисяча чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2. Додаток № 1 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |