Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2021-04-06-004618-c 3eb23ec92df6426c91c9d5c512635f61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2021 12:52
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 Год.
Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів прийому-передачі наданих послуг протягом шести місяців з дня надання такого Акту. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 квітня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 16:58
ТД -зміни 2.doc
22 квітня 2021 16:58
Зміни 2.docx
15 квітня 2021 17:27
ТД -зміни.doc
15 квітня 2021 17:27
Зміни.docx
06 квітня 2021 20:07
ТД -г.doc
22 квітня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 16:58
ТД -зміни 2.doc
22 квітня 2021 16:58
Зміни 2.docx
15 квітня 2021 17:27
ТД -зміни.doc
15 квітня 2021 17:27
Зміни.docx
06 квітня 2021 20:07
ТД -г.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 квітня 2021 10:28
Дата відповіді: 14 квітня 2021 20:20
Шановиний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації, було встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку про наявність у учасника досвіду виконання протягом 2020-2021 років аналогічних договорів (не менше трьох). При цьому, аналогічними договорами вважаються договори, предметом яких є послуги за кодами ДК «Єдиного закупівельного словника» 021:2015:79140000-7, ДК 021:2015:79110000-8 або про надання правової/юридичної допомоги підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам), виконані у повному обсязі. Наша компанія, як потенційний учасник, не має досвід виконання аналогічних договорів за вказаний вами період з виконання саме 3 аналогічних договорів з надання таких послуг підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам), однак, має досвід надання таких послуг підприємствам іншої форми власності. Таким чином, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) в аналогічних випадках, такі вимоги визнавались дискримінаційними, зокрема Рішення АМКУ № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (п.5). та підтверджена фактом дискримінації учасників. Таким чином, звертаємось до вас з проханням усунути зазначену дискримінаційну вимогу, а саме, усунути вимогу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно підприємствам комунальної форми власності та органам місцевого самоврядування (їх структурним підрозділам). У випадку, не усунення зазначених дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звертатися до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-004618-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", Код ЄДРПОУ:42002838
Дата подання: 12 квітня 2021 19:25
Усунення дискримінаційних вимог
Розділом 5 п. 5.1.2 Тендерної документації встановлено вимогу про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
Встановивши вищезазначені вимоги Замовник штучно обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають в штаті менше 9 працівників, або більше та які мають досвід зайняття адвокатською діяльністю менше 5 років.
Таким чином, зазначена вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенійних Учасників, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) в аналогічних випадках, такі вимоги визнавались дискримінаційними, зокрема Рішення АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 та підтверджена фактом дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом виключення з тендерної документації вимогу щодо про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 16:57
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Так, принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). В Україні існує безліч Адвокатських об’єднань, Адвокатських бюро, тощо, що мають у штаті 10 і більше досвідчених адвокатів.
Крім того, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо викладених у самому змісті скарги обставин повідомляємо наступне
Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації*, які мають необхідні знання та досвід, останній має надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне:
Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю*. Довідка повинна містити прізвища та ініціали працівників, посаду і досвід роботи за фахом (заняття адвокатською діяльністю), номер та дату видачі свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. Учасник повинен надати підтвердження наявності у штаті зазначених у довідці працівників, а саме копії відповідних аркушів трудових книжок (першої сторінки та сторінки із записом про прийняття на роботу) або наказів про призначення на посаду. При цьому, щонайменше троє працівників, зазначених у довідці, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років.
*Замовник самостійно перевіряє чинність та достовірність свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю та інформацію про досвід працівників учасника в Єдиному реєстрі адвокатів України.
Замовником тендерна документація по закупівлі Код ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, була розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), із дотриманням та врахуванням норм чинного законодавства, зокрема цивільного та господарського. Вимога щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у т. ч. не менше 9 (дев’яти) штатних працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання послуг Замовнику, та які, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», мають право на заняття адвокатською діяльністю, при цьому, щонайменше троє працівників, повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, обумовлено специфікою предмета процедури закупівлі, яким є юридичні та адвокатські послуги та їх належне виконання , крім того наявність у учасника щонайменше трьох працівників, які повинні мати досвід зайняття адвокатською діяльністю понад 5 років, зумовлене бажанням Замовника отримувати якісну та своєчасну юридичну допомогу від кваліфікованих, досвідчених осіб, які мають практику в адвокатурі. Звертаємо Вашу увагу, що метою Замовника в даному випадку є придбання якісних адвокатських та юридичних послуг у компанії, яка спроможна буде їх надати згідно технічного завдання, а не навчання молодих адвокатів, що не мали ані достатньої, ані подібної практики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ" 703 550,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОТЕГО КОНСАЛТІНГ" 708 000,00
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 16:59
Електронний підпис
17 травня 2021 16:59
Dovidka_21095673340380098139.pdf.p7s
17 травня 2021 16:59
Довідки ст. 17.pdf
17 травня 2021 16:59
Dovidka_21095673340380098139.pdf
05 травня 2021 19:28
Електронний підпис
05 травня 2021 19:09
Стаття 17 Закону.pdf
05 травня 2021 19:09
Листи-згоди.pdf
05 травня 2021 19:09
Інші довідки.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 17:48
Електронний підпис
05 травня 2021 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ"

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Адвокатське Бюро "Ципін і партнери" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа Адвокатського Бюро "Ципін і партнери", яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Адвокатське Бюро "Ципін і партнери" протягом останніх трьох років не притягувалося до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу Адвокатського Бюро "Ципін і партнери", яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про Адвокатське Бюро "Ципін і партнери", яке є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа Адвокатського Бюро "Ципін і партнери", яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Адвокатське Бюро "Ципін і партнери" не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Адвокатське Бюро "Ципін і партнери" не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОТЕГО КОНСАЛТІНГ"

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

заборгованість зі сплати податків відсутня

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

не внесено

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ"
#41812588
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЦИПІН І ПАРТНЕРИ"
#41812588
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:28
Додаткова угода № 2 до договору № 231.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 10:55
Договір № 231.pdf укладений
25 червня 2021 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.6 Договору про надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва №231 від 25.06.2021 уклали цю Додаткову угоду до року про таке: 1. Викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору складає 149 800,00 грн (сто сорок дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) без ПДВ, при цьому вартість однієї години роботи Виконавця становить 1400,00 грн (одна тисяча чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2. Додаток № 1 викласти в новій редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 800,00
UAH