Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - електрична енергія )
Electricity (DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity)
Electricity (DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity)
Очікувана вартість
127 202 000,00 UAH
UA-2021-11-30-005071-c ● 3eaef36c72eb4f8da48eec52c6828484
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Дмитро Петрович Божок +380673140636 watertender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Lunkin Oleksiy +380382787509 watertender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | City Utility Enterprise "Khmelnytskvodokanal" |
National ID: | 03356128 |
Contact point: |
Bozhok Dmytro +380673140636 watertender@ukr.net |
Additional contacts: |
Lunkin Oleksiy +380382787509 watertender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 14:51 |
Очікувана вартість: | 127 202 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 636 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції:300000,00 гривень (триста тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Гарантія повинна відповідати вимогам (додаток 6 Документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Інші вимоги надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Amount of competitive bid security 300000,00 hryvnyas. Type of competitive bid security: bank guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission. Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law. The guarantee must correspond to the requirements (Annex 6 of the Documentation) and consider requirements, approved by the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Provision. Other terms of competitive bid security provision are indicated in Section III of the Instruction on the Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 30 листопада 2021 12:48 |
Enquiries until: | 25 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2022 08:00 |
Information
Estimated total value: | 127 202 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 636 010 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
1. The name, the location and the identification code of the Customer in the USREOU, its category: City Utility Enterprise "Khmelnytskvodokanal" , 75 Vodoprovіdna Street , Khmelnytskyi , 29000; identification code – 03356128, legal entity / business entity that carries out activities in certain areas of business referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
2. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Electricity (DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity).
3. The quantity and the place for delivering Goods, scope and place of works to be executed or services to be rendered : 29 581 880 kW / h , Objects of the enterprise , is defined in Annex No. 3, which is an integral part of the tender documentation .
4. The estimated cost of the subject of procurement : 127 202 000,00 UAH including VAT .
5. The deadline for delivering Goods, executing works or rendering services: 31.01.2023
6. Deadline for submission of tender proposals : 04.01.2022 (08.00).
7. Terms of payment (payment procedure): during 15 days of the month for the preceding month.
8. The language (languages) of the bids: The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian.
9. The amount, the type and the terms of competitive bid security (if required by the customer): Bid Security (300000,00 UAH) , the terms for providing bid security are specified in the Section "Instructions for preparation of the competitive bid" of the Tender documentation.
Amount of competitive bid security 300000,00 hryvnyas. Type of competitive bid security: bank
guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission.
Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law. The guarantee must correspond to the requirements (Annex 6 of the Documentation) and consider requirements, approved by the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Provision. Other terms of competitive bid security provision are indicated in Section III of the Instruction on the Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation.
10. The date and the time of competitive bid opening in the event the announcement is made public under Part 3, Article 10 of this Law : To be determined by the electronic system of procurement automatically.
11. The amount of the minimum step of lowering the bid price during electronic auction within the limits from 0,5% to 3% of the estimated price of procurement or in monetary unit (MU): 0,5 %.
12. Mathematical formula for calculation of the determined price (if applied): Not required.
13. Source of procurement financing: Own funds of the enterprise
14. Contact person of the customeris authorized to communicate with participants concerning: Lunkin Oleksiy , Deputy Director , 29000 , 75 Vodoprovіdna Street , Khmelnytskyi , e-mail: watertender@ukr.net , phone : +380679435163,Tel. n.: (0382) 78-75-06 .
Розгорнути
Згорнути
2. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Electricity (DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity).
3. The quantity and the place for delivering Goods, scope and place of works to be executed or services to be rendered : 29 581 880 kW / h , Objects of the enterprise , is defined in Annex No. 3, which is an integral part of the tender documentation .
4. The estimated cost of the subject of procurement : 127 202 000,00 UAH including VAT .
5. The deadline for delivering Goods, executing works or rendering services: 31.01.2023
6. Deadline for submission of tender proposals : 04.01.2022 (08.00).
7. Terms of payment (payment procedure): during 15 days of the month for the preceding month.
8. The language (languages) of the bids: The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian.
9. The amount, the type and the terms of competitive bid security (if required by the customer): Bid Security (300000,00 UAH) , the terms for providing bid security are specified in the Section "Instructions for preparation of the competitive bid" of the Tender documentation.
Amount of competitive bid security 300000,00 hryvnyas. Type of competitive bid security: bank
guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission.
Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law. The guarantee must correspond to the requirements (Annex 6 of the Documentation) and consider requirements, approved by the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Provision. Other terms of competitive bid security provision are indicated in Section III of the Instruction on the Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation.
10. The date and the time of competitive bid opening in the event the announcement is made public under Part 3, Article 10 of this Law : To be determined by the electronic system of procurement automatically.
11. The amount of the minimum step of lowering the bid price during electronic auction within the limits from 0,5% to 3% of the estimated price of procurement or in monetary unit (MU): 0,5 %.
12. Mathematical formula for calculation of the determined price (if applied): Not required.
13. Source of procurement financing: Own funds of the enterprise
14. Contact person of the customeris authorized to communicate with participants concerning: Lunkin Oleksiy , Deputy Director , 29000 , 75 Vodoprovіdna Street , Khmelnytskyi , e-mail: watertender@ukr.net , phone : +380679435163,Tel. n.: (0382) 78-75-06 .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29581880 кіловат-година
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - електрична енергія )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, об"єкти підприємства
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electricity (DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity)
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 січня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | During 15 days of the month for the preceding month. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Electricity, DK Code 021:2015 - 09310000-5 - Electricity | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 12:48 |
ТД.docx | |
30 листопада 2021 12:48 |
Open tender.docx | |
30 листопада 2021 12:48 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-30-005071-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42102122
Дата подання: 14 січня 2022 16:21
Вимога
Учасник закупівлі ТОВ "ЧОЕК" категорично не погоджується з рішенням замовника щодо дискваліфікації та з підставою, яка на думку замовника, є для цього достатньою!
Додатком №6 до Тендерної документації Замовника визначено форму банківської гарантії. Згідно ч.2 Розділу 3 ТД Замовника, "Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.". Недотримання форми, передбаченої замовником, могло б розцінюватись, як невідповідність вимогам тендерної документації. Аналогічної позиції притримується АМКУ пр розгляді скарг. Колегія приймає рішення про невідповідність лише у тому разі, коли Замовником не затверджена примірна форма банківської гнагарнтії у складі документації. В тому ж разі, якщо наявна примірна форма і вона містить текстову частину "робочих/банківських", АМКУ порушення не вбачає і рішення замовника скасовує. В системі понад 10 ідентичних рішень.
Окрім того, визначення строку оплати у робочих чи банківських днях ніяк не впливає на факт настання підстави для сплати суми банківської, та обов*язку Гаранта перед Бенефіціаром. Дану обставину можна вважати формальною помилкою, як не впливає на зміст та обставини юридичного факту.
Крім того, обмеживши кількість учасників у закупівлі, Замовник випадково, чи маючи певний умисел, обмежив конкуренцію в реверсивному аукціоні. В результаті чого, ціна за результатом аукціону може бути завищена, та буде вищою за середньоринкову, що йде в розріз з принципами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути
Згорнути
Додатком №6 до Тендерної документації Замовника визначено форму банківської гарантії. Згідно ч.2 Розділу 3 ТД Замовника, "Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.". Недотримання форми, передбаченої замовником, могло б розцінюватись, як невідповідність вимогам тендерної документації. Аналогічної позиції притримується АМКУ пр розгляді скарг. Колегія приймає рішення про невідповідність лише у тому разі, коли Замовником не затверджена примірна форма банківської гнагарнтії у складі документації. В тому ж разі, якщо наявна примірна форма і вона містить текстову частину "робочих/банківських", АМКУ порушення не вбачає і рішення замовника скасовує. В системі понад 10 ідентичних рішень.
Окрім того, визначення строку оплати у робочих чи банківських днях ніяк не впливає на факт настання підстави для сплати суми банківської, та обов*язку Гаранта перед Бенефіціаром. Дану обставину можна вважати формальною помилкою, як не впливає на зміст та обставини юридичного факту.
Крім того, обмеживши кількість учасників у закупівлі, Замовник випадково, чи маючи певний умисел, обмежив конкуренцію в реверсивному аукціоні. В результаті чого, ціна за результатом аукціону може бути завищена, та буде вищою за середньоринкову, що йде в розріз з принципами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2022 19:07
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) надається відповідь на вимогу UA-2021-11-30-005071-c.a1.
У відповідь на вимогу UA-2021-11-30-005071-c.a1 , подану 14.01.22, 16:21 (надалі – Вимога), до процедури закупівлі: « Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - електрична енергія ) UA-2021-11-30-005071-c », (надалі – Процедура закупівлі), замовник за даним тендером – міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» (ідентифікаційний код юр. особи: 03356128) (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
1.У Вимозі ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"(надалі-Учасник) стверджує , що ним , як Учасником Процедури закупівлі , надана банківська гарантія відповідно до Форми , встановленій Замовником у Додатку 6 до Тендерної документації щодо Процедури закупівлі . Проте це не відповідає дійсності з наступних підстав .
Згідно Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації , затвердженої 30.11.2021 р. , протокол № 130 ( далі-Тендерна документація) ( файл «ТД.docx» ) , чітко зазначено у п.3 : «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських* днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).»
В Інструкції щодо заповнення гарантії , яка міститься та описана Замовником в Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації ( файл «ТД.docx» ), зазначено наступне :
«Інструкція щодо заповнення гарантії:
- в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням;
- замінити слова курсивом на відповідні дані;
- *вибрати необхідне: робочі дні або банківські дні.»
Як бачимо , вимоги Замовника , викладені в Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації вказують на необхідність вибору : робочі дні або банківські дні (* - Надрядкова зі́рочка або астери́ск — класичний знак виноски або примітки ) та повністю відповідають наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»(далі-Вимоги) .
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" надав гарантію від 30.12.2021 No 105/2111-ГЮ , видану АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» , яка не відповідає як формі , викладеній Замовником у Додатку 6 до Тендерної документації , так і Вимогам .
Банківську гарантію, надану Учасником у складі тендерної пропозиції , замовник оцінює на відповідність нормативним вимогам. Адже недотримання форми гарантії згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» слугує визнанню такої гарантії недійсною. А це, у свою чергу, є підставою відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Підпунктом 10 пункту 4 Форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції , затверджених Наказом № 2628, передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях.
Робочі та банківські дні не є тотожними поняттями. Робочий день — це тривалість роботи працівника протягом доби відповідно до графіка чи розпорядку роботи, яка не включає в себе неробочі, вихідні та святкові дні.
В Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, затвердженій постановою Правління Національного банку України від 16.08.2006 № 320, банківський день може включати два і більше календарних днів, якщо міжбанківський переказ через СЕП здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні, що передують даті цього банківського дня.
Таким чином, банківський день та робочий день не є тотожними поняттями, тому в гарантії повинен бути чітко визначений строк сплати коштів та вказано, в яких днях — робочих чи банківських — обчислюється строк сплати коштів.
Зазначення у гарантії, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника «5 робочих / банківських днів» свідчить про невиконання вимоги підпункту 10 пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628.
Аналогічна правова позиція неодноразово висловлена Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( рішення № 20569-р/пк-пз від 09.09.2021 р., рішення № 22274-р/пк-пз від 30.09.2021). 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Опис формальних помилок міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі — Перелік № 710). Цей перелік є обов’язковим до включення замовником у Тендерну документацію.Згідно з п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником визначений виключний перелік формальних помилок у відповідності з Переліком № 710. Невідповідність забезпечення тендерної пропозиції Учасника умовам, що визначені замовником у Тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції , не може бути визначена формальною помилкою .
Отже , тендерна пропозиція ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , оскільки учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції .
У відповідь на вимогу UA-2021-11-30-005071-c.a1 , подану 14.01.22, 16:21 (надалі – Вимога), до процедури закупівлі: « Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - електрична енергія ) UA-2021-11-30-005071-c », (надалі – Процедура закупівлі), замовник за даним тендером – міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал» (ідентифікаційний код юр. особи: 03356128) (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
1.У Вимозі ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"(надалі-Учасник) стверджує , що ним , як Учасником Процедури закупівлі , надана банківська гарантія відповідно до Форми , встановленій Замовником у Додатку 6 до Тендерної документації щодо Процедури закупівлі . Проте це не відповідає дійсності з наступних підстав .
Згідно Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації , затвердженої 30.11.2021 р. , протокол № 130 ( далі-Тендерна документація) ( файл «ТД.docx» ) , чітко зазначено у п.3 : «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських* днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).»
В Інструкції щодо заповнення гарантії , яка міститься та описана Замовником в Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації ( файл «ТД.docx» ), зазначено наступне :
«Інструкція щодо заповнення гарантії:
- в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням;
- замінити слова курсивом на відповідні дані;
- *вибрати необхідне: робочі дні або банківські дні.»
Як бачимо , вимоги Замовника , викладені в Додатку 6 «Форма забезпечення тендерної пропозиції» до Тендерної документації вказують на необхідність вибору : робочі дні або банківські дні (* - Надрядкова зі́рочка або астери́ск — класичний знак виноски або примітки ) та повністю відповідають наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»(далі-Вимоги) .
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" надав гарантію від 30.12.2021 No 105/2111-ГЮ , видану АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» , яка не відповідає як формі , викладеній Замовником у Додатку 6 до Тендерної документації , так і Вимогам .
Банківську гарантію, надану Учасником у складі тендерної пропозиції , замовник оцінює на відповідність нормативним вимогам. Адже недотримання форми гарантії згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» слугує визнанню такої гарантії недійсною. А це, у свою чергу, є підставою відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Підпунктом 10 пункту 4 Форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції , затверджених Наказом № 2628, передбачено, що строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях.
Робочі та банківські дні не є тотожними поняттями. Робочий день — це тривалість роботи працівника протягом доби відповідно до графіка чи розпорядку роботи, яка не включає в себе неробочі, вихідні та святкові дні.
В Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, затвердженій постановою Правління Національного банку України від 16.08.2006 № 320, банківський день може включати два і більше календарних днів, якщо міжбанківський переказ через СЕП здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні, що передують даті цього банківського дня.
Таким чином, банківський день та робочий день не є тотожними поняттями, тому в гарантії повинен бути чітко визначений строк сплати коштів та вказано, в яких днях — робочих чи банківських — обчислюється строк сплати коштів.
Зазначення у гарантії, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника «5 робочих / банківських днів» свідчить про невиконання вимоги підпункту 10 пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628.
Аналогічна правова позиція неодноразово висловлена Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( рішення № 20569-р/пк-пз від 09.09.2021 р., рішення № 22274-р/пк-пз від 30.09.2021). 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Опис формальних помилок міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі — Перелік № 710). Цей перелік є обов’язковим до включення замовником у Тендерну документацію.Згідно з п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником визначений виключний перелік формальних помилок у відповідності з Переліком № 710. Невідповідність забезпечення тендерної пропозиції Учасника умовам, що визначені замовником у Тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції , не може бути визначена формальною помилкою .
Отже , тендерна пропозиція ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , оскільки учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції .
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 січня 2022
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
120 694 070,40
UAH з ПДВ
|
114 186 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД" |
122 173 164,40
UAH з ПДВ
|
114 186 056,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
114 186 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2022 11:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2022 14:26
|
ДУ 9.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2022 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 15:47
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2022 10:55
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
27 червня 2022 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 11:10
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 10:30
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2022 10:42
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
09 травня 2022 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 14:05
|
Договір ел.енергія.pdf | укладений |
04 лютого 2022 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни в п.5.2. Договору , зазначивши наступне : загальна сума договору становить 105 606 269,86 грн , з них кошти міського бюджету - 2 000 000 ,00 грн , кошти підприємства - 103 606 269,86 грн. 2.Доповнення банківських реквізитів Споживача . |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Зміна банківських реквізитів Споживача . |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни в п.5.2. Договору , виклавши в наступній редакції : загальна сума договору становить 105 606 269,86 грн , з них кошти міського бюджету - 4 700 000 ,00 грн , кошти підприємства - 100 906 269,86 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |