Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩЕ ХУДОЖНЄ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №3 М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА |
Код ЄДРПОУ: | 02544313 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. ДЖОХАРА ДУДАЄВА, 35 |
Контактна особа: |
Микола Сенюк +380342534426 vxpu_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 12:06 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 899 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 496,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 12:07 |
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги новий.doc | |
11 листопада 2021 12:07 |
протокол 40.pdf | |
13 жовтня 2021 16:13 |
Тендерна документація верстати.doc | |
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx | |
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 3_Проект договору.docx | |
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx | |
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 4_Форма довідки.docx |
11 листопада 2021 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 листопада 2021 12:07 |
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги новий.doc
|
|||||||||
11 листопада 2021 12:07 |
протокол 40.pdf
|
|||||||||
13 жовтня 2021 16:13 |
Тендерна документація верстати.doc
|
|||||||||
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 3_Проект договору.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 16:13 |
ДОДАТОК 4_Форма довідки.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-19-000005 ● bb05213529184d25b34d024fc9bf0c4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2022 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.10.2022 № 36-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.10.2022 № 36-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-13-010761-b, 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 13:10:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 43810000-4 – Деревообробне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-010761-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-10-13-010761-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Так, п.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як пунктом 11 частини другої статті 22 Закону визначено, що
строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними , але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- у п.2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що зміни вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Чому вищезазначена інформація не відповідає нормам частини другої статті 24 Закону?
- чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СТАН ГРУП ПЛЮС» (далі – ТОВ «СТАН ГРУП ПЛЮС») не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. Під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є предмет, аналогічний предмету даної закупівлі, договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі. Проте, до тендерної пропозиції ТОВ «СТАН ГРУП ПЛЮС» надані видаткові накладні, які підтверджують виконання аналогічного договору від 02.11.2020 №87 на суму 917 989,94 грн, що на 822 010,06 грн менше, ніж сума, яка зазначена в договорі 1 740 000, 0 гривень?
- чи виконані сторонами зобов’язання за договором від 08.12.2021 №74?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 18:23:14
Пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 43810000-4 – Деревообробне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-010761-b)
1. Обгрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі було здійснено на підставі наказу МОН від 26.07.2021 р. № 846 « Про затвердження Переліку закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких у 2021 році будуть створені навчально-практичні центри сучасної професійної (професійно-технічної) освіти за рахунок коштів державного бюджету» та протоколу засідання тендерного комітету від 11 жовтня 2021 р.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на власному вебсайті vxpu3.if.ua, який перестав обслуговуватися з початку 2022 р.
3. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам закону, поясненням може бути технічна помилка уповноваженої особи Сенюка М.Я., який на даний момент є мобілізованим до лав ЗСУ
4.Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, були помилково видалені уповноваженою особою Сенюком М.Я.
5. Учасником у складі пропозиції було надано довідку в довільній формі, а також сканкопію аналогічного за предметом закупівлі договору, що підтверджують факт виконання договору. Крім того замовником було здійснено моніторинг в електронній системі Прозорро: UA-2020-09-24-004176-a.
6. Сторонами зобов'язання виконані. Підтвердженням є звіт по виконанню договору (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 12:34:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 43810000-4 – Деревообробне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-010761-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- вказати дату останньої проплати, що підтверджує виконання договору від 08.12.2021 №74.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-28 15:30:03
Пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 43810000-4 – Деревообробне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-010761-b)
Оскільки проект фінансувався за рахунок місцевого бюджету і державного бюджету, то проплата здійснювалася двома платежами:
- 1 315 600 грн (з державного бюджету) оплачено 10 грудня 2021 року, платіжне доручення № 1 від 09 грудня 2021 року.
- 582 800 грн ( з місцевого бюджету) оплачено 15 грудня 2021, платіжне доручення № 647 від 15 грудня 2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо виявлених порушень в наслідок здійснення моніторингу, зокрема в частині порушення вимог частини 2 статті 24, пункту 11 частини 2 статті 22 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що з метою недопущення таких порушень у майбутньому ВХПУ №3 було здійснено ряд заходів, зокрема: - замінено уповноважену особу (сканкопія наказу і сертифікату про проходження тестування додається) - затверджено Положення про уповноважену особу (сканкопія додається); - за результатами здійснення моніторингу видано наказ щодо посилення відповідальності уповноваженої особи за роботу із публічними закупівлями та в системі PROZZORO (сканкопія додається). 2. Учасником у складі пропозиції було надано довідку в довільній формі, а також сканкопію аналогічного за предметом закупівлі договору, що підтверджують факт виконання договору. Також були надані видаткові накладні, як підтвердження, на загальну суму 1 740 000 грн. (сканкопії додаються).
2022-11-07 16:11:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАН ГРУП ПЛЮС" |
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДЕЙНА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " |
1 899 200,00
UAH з ПДВ
|
1 899 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАН ГРУП ПЛЮС" #42669055 |
Переможець |
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 12:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:53
|
додаткова угода 2 деревооборобка.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:38
|
додаткова угода 1 деревообробне.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:37
|
додатки до додаткової угоди деревообробне.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 13:58
|
договір № 74 деревообробне обладнання.pdf | укладений |
08 грудня 2021 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додавання нового розрахункового рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |