Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Substrates of separate fastening for a railway track (1KБ-65) (34940000-8 Railway equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 15:48 |
Очікувана вартість: | 200 968 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 004 842,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2009685 UAH |
Publication date: | 19 липня 2021 16:23 |
Enquiries until: | 21 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 200 968 560 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 004 843 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2021 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 16:44 |
Зміни до тендеру_4528_19.08.2021.docx | |
19 серпня 2021 16:44 |
4528_ТД підкладки_нова редакція від 19.08.2021.docx | |
10 серпня 2021 15:49 |
Зміни до тендеру_4528_10.08.2021.docx | |
19 липня 2021 16:20 |
Додаток 9.docx |
19 серпня 2021 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 серпня 2021 16:44 |
Зміни до тендеру_4528_19.08.2021.docx
|
||||||
19 серпня 2021 16:44 |
4528_ТД підкладки_нова редакція від 19.08.2021.docx
|
||||||
10 серпня 2021 15:49 |
Зміни до тендеру_4528_10.08.2021.docx
|
||||||
19 липня 2021 16:20 |
Додаток 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000021 ● 9d1dd1f004ca444c8ac949b31642dd06
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-07-19-003137-a 19.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 15:35:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) (34940000-8 Залізничне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-19-003137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» і ТОВ «СОТА Україна», визначення переможцем торгів
ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-16 13:08:12
Відповідь на запит
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю повідомляємо таке.
Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі".
Водночас, з аналізу норм частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (згідно з якою посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі) законодавцем чітко не врегульовано обов’язок замовника в частині надання інформації щодо персонального складу осіб тендерного комітету, у тому числі тих, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Крім того, звертаємо увагу, що на цьому етапі органом державного фінансового контролю не оприлюдені висновки щодо наявності порушень з боку членів тендерного комітету та інших осіб Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-19-003137-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладок роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) (34940000-8- залізничне обладнання) (номер процедури закупівлі UA-2021-07-19-003137-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та встановлено порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, що у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем, протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ряду документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б., чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Замовник категорично не погоджується із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону. 2. Щодо порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Відповідь замовника на пояснення містить посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Для пошуку процедури, за якою здійснюється моніторинг, необхідно обирати відповідну процедуру на зазначеному веб-сайті Замовника.
2021-12-30 17:45:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | 13.01.2022 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку від 28.12.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-07-19-003137-a |
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/2201/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 січня 2022 |
Документи:
24 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис |
24 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис |
14 січня 2022 11:20
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
200 772 000,00
UAH з ПДВ
|
199 767 157,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
200 884 320,00
UAH з ПДВ
|
199 879 477,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
199 767 157,20
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:59
|
ЦЗВ-05-01121-01.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:00
|
ЦЗВ-05-01121-01.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 10:40
|
ЦЗВ-05-01121-01.pdf | укладений |
28 вересня 2021 10:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) | 4680 | т. |
42 685,29
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01121-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01121-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) | 4680 | тонны |
42 684,00
UAH з ПДВ
|