Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛИТОВЕЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04335252 |
Вебсайт: | https://lotg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45325, Україна , Волинська обл., Литовеж, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЯКОБЧУКА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Дармофал Віталій Володимирович 380688565337 lytov-rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:35 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 615 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 150,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 14:32 |
Протокол про внесення змін.PDF | |
08 серпня 2023 14:32 |
ТД дорога Мовники нова редакція.docx | |
08 серпня 2023 14:32 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
01 серпня 2023 10:23 |
ТД дорога Мовники.docx |
08 серпня 2023 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 серпня 2023 14:32 |
Протокол про внесення змін.PDF
|
||||||
08 серпня 2023 14:32 |
ТД дорога Мовники нова редакція.docx
|
||||||
08 серпня 2023 14:32 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
01 серпня 2023 10:23 |
ТД дорога Мовники.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
У зв'язку з тим, що з Вашої вимоги про внесення змін в додатки не можна встановити ознаки порушення, які необхідно усунути, так як вони не конкретизовані та містять загальний опис без посилання на законодавство, Ваша вимога в даний час не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 серпня 2023 11:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-21-000005 ● e368660613bf4f6fba8e4ef2549df94a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №51-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.11.2023 №51-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-08-01-002064-a 01.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 16:01:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-002064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 13:24:44
Відповідь на Запит Держаудитслужби України -21.11.2023 р.
На Ваш запит від 21.11.2023 р. щодо процедури публічної закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-002064-a). Повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проведено на підставі проектно-кошторисної документації робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області.». Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) https://lotg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/03/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli.docx
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 11:32:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-002064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ПП «РОСТРАНС» з огляду на те, що учасник до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включив кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пунктам 5.31, 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
2. Просимо надати проектно-кошторисну документацію з усіма розрахунками (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, що є складовою проектно-кошторисної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-01 09:06:41
Відповідь на запит від 28.11.2023 року
На Ваш Запит на пояснення від 28.11.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередачі, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-002064-a), надаємо наступні пояснення.
Визначення переможцем торгів учасника ПП «РОСТРАНС» який до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включив кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (пункт 5.31, 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва), проведено з врахуванням того, що вказані розрахунки відсутні в кошторисній документації Робочого проекту з «Поточний ремонт вулиці Лопатіна в с. Мовники Володимирського району Волинської області» (копія додається).
Крім того, відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, від 11.03.2014р. № 7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва», відповідно до законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, технічне переоснащення, капітальний ремонт.
Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
В окремих обґрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ковельське ШБУ-63" |
1 334 590,80
UAH з ПДВ
|
1 318 439,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
1 369 795,33
UAH з ПДВ
|
1 334 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
1 388 115,60
UAH з ПДВ
|
1 388 115,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Рішення скасоване |
1 318 439,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 10:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03579590 |
Рішення скасоване |
1 334 590,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 10:56
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
1 388 115,60
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 10:56
|
|
ТОВ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Відхилено |
1 318 439,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 12:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03579590 |
Відхилено |
1 334 590,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 14:10
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
1 388 115,60
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:30
|
SCAN0094.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:33
|
SCAN0003.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:11
|
Договір 59-23ВТ.PDF | укладений |
04 жовтня 2023 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 59-23/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перейменування виконавця договору |
Номер договору про закупівлю: | 59-23/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |