Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 11:37 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 11:37 |
Очікувана вартість: | 834 460,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 172,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
44111520-2 Термоізоляційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 11:34 |
обгрунтовання.pdf | |
13 вересня 2024 11:34 |
1.2 ТД.docx |
13 вересня 2024 13:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2024 11:34 |
обгрунтовання.pdf
|
|||
13 вересня 2024 11:34 |
1.2 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами аукціону від 24.09.2024 року цінові пропозиції подали такі учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТІ УКРАЇНА" -790 900,00 грн. без ПДВ (Скаржник)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» - 794 000,00 грн. без ПДВ.
За результатами розгляду ТОВ «РТІ УКРАЇНА» був дискваліфікований згідно протоколу щодо рішення уповноваженою особою № 624 від 02.10.2024року, а саме: «Невідповідності, що не підлягають виправленню згідно з п. 43 Особливостей (відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а саме:
1) у наданій декларації постачальника про відповідність відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності продукції, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (в порушення вимог пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації та ч.1 ст.23 Закону);
2)у наданому сертифікаті якості на товар зазначені показники: «Гас, 23оС, протягом 5 год – 10-24 %» та «Масло МС-20, 150оС, протягом 5 год – 23 %», але при цьому відсутня інформація щодо стану середовища, а саме: збільшення маси в рідких середовищах (в порушення вимог пп. 2.2 п. 2 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації та ч.1 ст.23 Закону).»
За результатами розгляду тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» визнана такою що відповідає технічним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно протоколу щодо рішення уповноваженою особою № 726 від 30.10.2024року.
Додатком 2 ТД п. 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності продукції, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. 1.2 Документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. 1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.4 Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
У наданій переможцем ТОВ «АРТІ» декларація про відповідність відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності продукції, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (в порушення вимог пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації та ч.1 ст.23 Закону) Тому пропозиція не відповідає технічним характеристикам та підлягає відхиленню.
Отже, враховуючи викладене тендерна пропозиція ТОВ «АРТІ» не відповідає технічним характеристикам предмету Закупівлі та не можуть бути усунені Учасником відповідно до п.43 Особливостей.
Чому Замовник Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" одного учасника дискваліфікував з цієї причини а іншого визнав переможцем з цією ж невідповідністю?
Підсумовуючи викладене, Замовник Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" порушив ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
Скасувати протокольне рішення про визначення переможця та намір на укладання договору № 726 від 30.10.2024року.
У разі відмови від задоволення нашої вимоги, задля захисту свої прав та інтересів ми будемо змушені звернутись з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету.
Повідомляємо:
переможець торгів ТОВ «АРТІ» надав декларацію постачальника про відповідність № 0908, де зазначено, що продукція не підлягає обов’язкової сертифікації згідно Висновку від ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 8-10/09-09-15 від 18.09.2024р. При цьому ТОВ «АРТІ» надав цей Висновок у складі своєї тендерної
пропозиції.
Учасник торгів ТОВ «РТІ УКРАЇНА» надав декларацію постачальника про відповідність № 0107-1Д, де зазначено: «Об’єкт декларації не підлягає обов’язковій
сертифікації та оцінці відповідності вимогам технічних регламентів в Україні». При цьому відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної
оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності продукції, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
За таких обставин, вважаємо, що підстави для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «АРТІ» відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-22-000003 ● 7a40790c7c074abcb8b922343925b181
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2025 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 21.01.2025 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-09-13-004703-a 13.09.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23 10:56:57
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури ОД-24Т_895_ВО: Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-09-13-004703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТІ УКРАЇНА" |
795 080,00
UAH
|
790 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» |
834 000,00
UAH
|
794 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТІ УКРАЇНА" #42032930 |
Відхилено |
790 900,00
UAH
|
02 жовтня 2024 16:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» #25185087 |
Переможець |
794 000,00
UAH
|
30 жовтня 2024 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 15:33
|
24-736 НЮ.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:33
|