Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Електрична енергія"
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2023-06-12-003872-a ● 3dcef5394f294a70808ccf98855e9e5e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611755 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Праці, будинок 16 |
Контактна особа: |
Доля Віктор Володимирович 380675678505 v.dolya@dnp.hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 12:48 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 12:48 |
Очікувана вартість: | 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118000 Кіловат-година
"Електрична енергія"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Праці, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 11:11 |
Перелік змін.docx | |
13 червня 2023 11:10 |
Додаток 2. Проект договору зі змінами від 13.06.2023.docx | |
12 червня 2023 11:15 |
Додаток 1.docx | |
12 червня 2023 11:14 |
Додаток 4.doc | |
12 червня 2023 11:13 |
Додаток 3.docx | |
12 червня 2023 11:12 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx | |
12 червня 2023 11:12 |
Додаток 2.1.Заява-приєдна__ня.docx | |
12 червня 2023 11:11 |
Додаток 2.Проект договор__.docx | |
12 червня 2023 11:11 |
Тендерна документація.docx |
13 червня 2023 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2023 11:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
13 червня 2023 11:10 |
Додаток 2. Проект договору зі змінами від 13.06.2023.docx
|
|||
12 червня 2023 11:15 |
Додаток 1.docx
|
|||
12 червня 2023 11:14 |
Додаток 4.doc
|
|||
12 червня 2023 11:13 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 червня 2023 11:12 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
|
|||
12 червня 2023 11:12 |
Додаток 2.1.Заява-приєдна__ня.docx
|
|||
12 червня 2023 11:11 |
Додаток 2.Проект договор__.docx
|
|||
12 червня 2023 11:11 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЦОК
Дата подання: 13 червня 2023 11:40
Дата відповіді: 15 червня 2023 16:30
Шановний Замовник, відповідно до пп. 7 п. 3 Додатку 1 зазначено: «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»», вважаємо даний пункт дискримінаційним та протиправним.
Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року.
Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Миколаївської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення.
В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
ЦОК
Дата подання: 15 червня 2023 08:09
Дата відповіді: 15 червня 2023 16:29
Шановний Замовник, відповідно до пп. 7 п. 3 Додатку 1 зазначено: «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»», вважаємо даний пункт дискримінаційним та протиправним. Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Дніпропетровській області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-12-003872-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 12 червня 2023 11:46
Розрахунковий період
Шановний замовник! Виправте будь-ласка в п 4.3. Розрахунковим періодом за цим Договором є 1 календарний місяць, правильніше буде Розрахунковим періодом за цим Договором є Календарний місяць
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2023 11:08
Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості).
Проект Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії було створено керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник задовольняє вимогу та погоджується внести зміни в Додаток № 2 (Проект Договору) до тендерної документації, виклавши пункт 4.3. Договору в наступній редакції: «Розрахунковим періодом за цим Договором є Календарний місяць»
Проект Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії було створено керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник задовольняє вимогу та погоджується внести зміни в Додаток № 2 (Проект Договору) до тендерної документації, виклавши пункт 4.3. Договору в наступній редакції: «Розрахунковим періодом за цим Договором є Календарний місяць»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-12-003872-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:44593973
Дата подання: 27 червня 2023 15:13
Дата подання: 27 червня 2023 15:13
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 червня 2023 18:02
рішення від 29.06.2023 № 9540.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 18:02
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2023 № 997.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 11:31
інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2023 № 10589.pdf
Дата публікації: 14 липня 2023 17:11
рішення від 13.07.2023 № 10589.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» переможцем процедури закупівлі — «Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5:Електрична енергія) та оприлюднити відповідну інформацію на вебпорталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2023 15:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" |
592 360,00
UAH з ПДВ
|
592 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
621 860,00
UAH з ПДВ
|
621 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
669 060,00
UAH з ПДВ
|
669 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" #44593973 |
Рішення скасоване |
592 360,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 13:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Рішення скасоване |
621 860,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 15:09
|
|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" #44593973 |
Переможець |
592 360,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:45
|
Додаткова угода_5.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:07
|
ДУ № 4.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 15:44
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:29
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 15:33
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 14:11
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 10:55
|
Договір 57-23.pdf | укладений |
27 липня 2023 10:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Електрична енергія" | 118000 | Кіловат-година |
5,02
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди: викласти п. 2.2 розділу 2 «Умови постачання» в наступній редакції: «2.2. Місце поставки (передачі) товару: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Праці, будинок 16.» п. 4.2. розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» викласти в наступній редакції: «4.2. Ціна електричної енергії має зазначатися Постачальником у актах прийняття-передавання товарної продукції чи актах прийому-передачі проданих товарів та/або наданих послуг за цим Договором.» п. 4.5. розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» викласти в наступній редакції: «4.5. Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії післяоплатою, а саме на підставі Акту, виставленого Постачальником на оплату, у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі електричної енергії. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також можуть містити інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки.» пункт «Термін надання рахунку за спожиту електричну енергію та термін його оплати» до Комерційні пропозиції, що є додатком 2 до Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії споживачу № 57-23 від 27.07.2023 року викласти в наступній редакції: "Термін надання акту за спожиту електричну енергію та термін його оплати: Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії післяоплатою, а саме на підставі Акту, виставленого Постачальником на оплату, у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі електричної енергії.» |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди: викласти п. 2.2 розділу 2 «Умови постачання» в наступній редакції: «2.2. Місце поставки (передачі) товару: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Праці, будинок 16.» п. 4.2. розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» викласти в наступній редакції: «4.2. Ціна електричної енергії має зазначатися Постачальником у актах прийняття-передавання товарної продукції чи актах прийому-передачі проданих товарів та/або наданих послуг за цим Договором.» п. 4.5. розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» викласти в наступній редакції: «4.5. Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії післяоплатою, а саме на підставі Акту, виставленого Постачальником на оплату, у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі електричної енергії. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також можуть містити інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки.» пункт «Термін надання рахунку за спожиту електричну енергію та термін його оплати» до Комерційні пропозиції, що є додатком 2 до Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії споживачу № 57-23 від 27.07.2023 року викласти в наступній редакції: "Термін надання акту за спожиту електричну енергію та термін його оплати: Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії післяоплатою, а саме на підставі Акту, виставленого Постачальником на оплату, у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі електричної енергії.» |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни за електричну енергію, Сторони дійшли згоди пункт 4.1 розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: «Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год.): - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. складає 4,1833333 грн. без ПДВ / 5,02 грн. з ПДВ; - з 01.09.2023р. по 31.12.2023р. складає 5,95074 грн. без ПДВ / 7,140888 грн. (з ПДВ)»; Пункт 1.3 розділу 1 «Предмет Договору» Договору викласти в редакції наступного змісту: «1.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період серпень - грудень 2023 року становить 87874,958 кВт*год. та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи, у тому числі: - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. - 16571 кВт*год. - з 01.09.2023р. по 31.12.2023р. – 71303,958 кВт*год. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни за електричну енергію, Сторони дійшли згоди пункт 4.1 розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: «Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год.): - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. складає 4,1833333 грн. без ПДВ / 5,02 грн. з ПДВ; - з 01.09.2023р. по 30.09.2023р. складає 5,95074 грн. без ПДВ / 7,140888 грн. з ПДВ; - з 01.10.2023р. по 31.12.2023р. складає 6,10939 грн. без ПДВ / 7,331268 грн. з ПДВ. Пункт 1.3 розділу 1 «Предмет Договору» Договору викласти в редакції наступного змісту: «1.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період серпень - грудень 2023 року становить 87874,958 кВт*год. та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи, у тому числі: - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. - 16571 кВт*год. - з 01.09.2023р. по 30.09.2023р. – 8268 кВт*год. - з 01.10.2023р. по 31.12.2023р. - 61399,027 кВт*год. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни за електричну енергію, Сторони дійшли згоди пункт 4.1 розділу 4 «Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії» Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: «Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год.): - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. складає 4,1833333 грн. без ПДВ / 5,02 грн. з ПДВ; - з 01.09.2023р. по 30.09.2023р. складає 5,95074 грн. без ПДВ / 7,140888 грн. з ПДВ; - з 01.10.2023р. по 31.10.2023р. складає 6,10939 грн. без ПДВ / 7,331268 грн. з ПДВ; - з 01.11.2023р. по 31.12.2023р. складає 6,10939 грн. без ПДВ / 7,681932 грн. з ПДВ.» 2. Пункт 1.3 розділу 1 «Предмет Договору» Договору викласти в редакції наступного змісту: «1.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період серпень - грудень 2023 року становить 83 736,704 кВт*год. та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи, у тому числі: - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. – 16 571 кВт*год. - з 01.09.2023р. по 30.09.2023р. – 8 268 кВт*год. - з 01.10.2023р. по 31.10.2023р. – 6 603 кВт*год. - з 01.11.2023р. по 31.12.2023р. – 52 294,704 кВт*год. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити обсяги закупівлі на 15 621,071 кВт*год та викласти пункт 1.3. розділу 1 "Предмет Договору" Договору в наступній редакції: "Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період серпень-грудень 2023 року становить 68 115,633 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи, у тому числі: - з 01.08.2023р. по 31.08.2023р. - 16 571 кВт*год. - з 01.09.2023р. по 30.09.2023р. - 8 268 кВт*год. - з 01.10.2023р. по 31.10.2023р. - 6 603 кВт*год. - з 01.11.2023р. по 30.11.2023р.- 16 612 кВт*год. - з 01.12.2023р. по 31.12.2023р. - 20 061,633 кВт*год. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків." У зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 120 000,00 грн.(сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ та викласти пункт 4.1. розділу 4 "Ціна, порядок обліку і оплати електричної енергії" Договору в наступного змісті: "Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 1.3. цього Договору, та становить: 393 633,33 грн. (триста дев"яносто три тисячі шістсот тридцять три гривні тридцять три коп.), крім того ПДВ 78726,67 грн. (сімдесят вісім тисяч двадцять шість гривень 67 коп.), всього з ПДВ - 472 360,00 грн.(чотириста сімдесят дві тисячі триста шістдесят гривень 00 коп.). " |
Номер договору про закупівлю: | 57-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Електрична енергія" | 118000 | Кіловат-година |
5,02
UAH з ПДВ
|