Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 10 699 389,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 496,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець вносить (надає) забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг», Р/р UA203154050000026008052326498 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43446166. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми фінансування на 2021 рік із урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Учасник-переможець торгів до моменту укладання договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування коштів (5% від вартості договору) на рахунок Замовника. Призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У випадку відсутності або зняття фінансування витрат Замовника, кошти що надійшли як забезпечення виконання договору повертаються підряднику на протязі 5 (п’яти) банківських днів. У випадку відновлення фінансування витрат Замовнику, Виконавець повторно вносить забезпечення виконання договору за 3 (три) робочі дні до підписання додаткової угоди. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 (із змінами). Вид закупівлі: відкриті торги. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Аванс | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 5 млн. гривень: | 15% |
Понад 3 млн. грн. до 5 млн грн. включно: | 10% |
Понад 1 млн. грн. до 3 млн грн. включно: | 5% |
До 1 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 30 працівників і більше: | 15% |
Від 20 до 30 працівників включно: | 10% |
Від 10 до 20 працівників включно: | 5% |
До 10 працівників: | 0% |
13 травня 2021 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 15:39 |
ТД із змінами 13.05.doc | |
13 травня 2021 15:39 |
Таблиця змін_13.05.doc | |
13 травня 2021 15:39 |
ДОДАТОК 7 із змінами 13.05.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
ТЗ вул Берегова Теофіполь .PDF | |
28 квітня 2021 15:02 |
ТД -капітальний.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
проект договору додаток 8.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 7.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 6.docx | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 5.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 4.docx | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 2.doc | |
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 1.docx |
13 травня 2021 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2021 15:39 |
ТД із змінами 13.05.doc
|
|||
13 травня 2021 15:39 |
Таблиця змін_13.05.doc
|
|||
13 травня 2021 15:39 |
ДОДАТОК 7 із змінами 13.05.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ТЗ вул Берегова Теофіполь .PDF
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ТД -капітальний.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
проект договору додаток 8.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 7.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 5.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
28 квітня 2021 15:02 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000051 ● 942542e3bcab4fd3b6ee634b05288a95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 Одеса № 704
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 704
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2021-04-28-003885-a 28.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-04 09:00:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 10:34:04
Пояснення (інформація, документи) на запит Південного офісу Держаудитслужби
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 3 002 247,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 10 699 389,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом № 16/60-04/21/А від 16 квітня 2021 р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №140 від 28.04.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-08 13:06:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника приватного акціонерного товариства «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» (ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56») умовам підпункту 4.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником не надано копію звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний) для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме звіт про фінансові результати учасника (форма № 2) за 1 квартал 2021 року?
При цьому відповідно до підпункту 4.2 пункту 5 розділу 3 ТД для учасників торгів – юридичних осіб передбачено вимогу щодо надання копії звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період (проміжний) для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Дата оголошення закупівлі – 28.04.2021. Відповідно частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», який діяв станом на дату оголошення закупівлі, проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Відповідно до частимни 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», який діяв станом на дату оголошення закупівлі, порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України.
Водночас, відповідно до пункту 5 порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі - Порядок), який діяв станом на дату оголошення закупівлі, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-11 17:13:34
Пояснення (інформація, документи) на запит Південного офісу Держаудитслужби
По питанню: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника приватного акціонерного товариства «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» (ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56») умовам підпункту 4.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником не надано копію звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний) для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме звіт про фінансові результати учасника (форма № 2) за 1 квартал 2021 року?
В складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» надано Довідку про наявність фінансової спроможності що підтверджується фінансовою звітністю («12.3.1. фін зв_0001.pdf»). Даною довідкою Учасник стверджує що в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме :
копію балансу за останній звітний період;
копію звіту про фінансові результати за останній звітний період;
копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Дана інформація підтверджена копією документів в складі файлу «12.5.9. Звітність за 2020 рік.pdf», а саме копією балансів, звітів про фінансові результати та копією звіту про рух грошових коштів за 2020 рік.
Також в складі тендерної пропозиції учасника файлі «23. Інші документи _0001.pdf», міститься Гарантійний лист про те, що вказана в наданих ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону.
Частиною 1 ст. 11 Закону № 996 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що відповідальність за своєчасне та у повному обсязі подання та оприлюднення фінансової звітності несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.
Відповідно до статті 19 Господарського кодексу України забороняється незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб.
Отже Замовником прийнято до уваги звіт про фінансові результати за останній звітний період - 2020 рік, поданий до відповідних органів 01.03.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
16 листопада 2021 року Південним офісом Держаудитслужби був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-28-003885-a «Капітальний ремонт вулиці Берегова в смт. Теофіполь Хмельницької області (коригування)», яким були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. ДП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ" не погоджується з даним висновком і відповідно до п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» готує позовну заяву до суду.
2021-11-23 14:51:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 30.11.2021 ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" направлено до суду позовну заяву про визнання протиправним і скасування Висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-28-003885-a. |
Дата публікації: | 30 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 560/17943/21 |
Дата відкриття провадження: | 13 грудня 2021 |
Документи:
15 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис |
30 листопада 2021 15:47
|
Електронний підпис |
30 листопада 2021 15:44
|
Квитанція |
30 листопада 2021 15:44
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" |
10 696 633,00
UAH з ПДВ
|
10 696 633,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 487 643.10 | Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
10 687 000,00
UAH з ПДВ
|
10 687 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 480 900 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
10 687 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 09:55
|
ДУ _ 1 до Договору _ 51КР Берегова.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 17:13
|
Договір № 51КР | укладений |
10 червня 2021 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, на підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 6.2.3 та п.11.3. Договору. Вартість договору після внесення змін: 2 957 972,00 грн. в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 51КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |