Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження»
Очікувана вартість
60 399 904,00 UAH
UA-2025-01-20-006935-a 3da1b59d1abe48f5bc3fe4562520a806
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Назаренко

+380634075064 nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Назаренко
+380634075064
nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2025 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2025 23:59
Очікувана вартість: 60 399 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 301 999,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 811 997,00 грн. (один мільйон вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1811997 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія


Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
«Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження»
(потужність не менше 10 кВт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 09332000-5 — Сонячна установка
31 штука
«Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження»
(потужність не менше 20 кВт)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 09332000-5 — Сонячна установка
5 штука
«Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження»
(потужність не менше 12 кВт)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 09332000-5 — Сонячна установка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 січня 2025 12:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 811 997,00 грн. (один мільйон вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.

Сума забезпечення: 1811997 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

залучення сторонньої електротехнічної лабораторії
Дата подання: 21 січня 2025 17:02
Дата відповіді: 23 січня 2025 10:20
Вимогами ТД передбачено подання: Копію свідоцтва, що засвідчує технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та додаток до цього свідоцтва. Просимо деталізувати в ТД чи можливе залучення сторонньої електротехнічної лабораторії (через договір про надання послуг) чи така лабораторія повинна бути в учасника у власності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник, для підтвердження відповідності його пропозиції зазначеним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі повинен надати: - Копію свідоцтва, що засвідчує технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та додаток до цього свідоцтва.
Постачальник несе відповідальність за безпечну роботу систем електричного живлення на період встановлення товару, дотримання заходів з охорони праці та пожежної безпеки. Усі необхідні виконання оперативних перемикань в електроустановках закладу освіти здійснює Постачальник та несе відповідальність за залучення сторонньої електротехнічної лабораторії.
Оскільки предметом даної закупівлі є товар, то інформація про залучення субпідрядника /співвиконавця не вимагається.
Щодо обладнання
Дата подання: 23 січня 2025 12:39
Дата відповіді: 24 січня 2025 16:00
Шановний Замовнику! Згідно з технічними вимогами до закупівлі, передбачено постачання акумуляторних батарей із номінальною напругою 51,2 В та номінальною ємністю не менше 200 А·год (10,24 кВт·год) у кількості 2 шт. Просимо уточнити, чи допускається постачання акумуляторів із номінальною напругою 51,2 В та номінальною ємністю 100 А·год (5,12 кВт·год) у кількості 4 шт., за умови, що фізичні розміри двох акумуляторів ємністю 100 А·год еквівалентні розмірам одного акумулятора ємністю 200 А·год. Дякуємо за розгляд нашого запиту!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, за умови застосування 2х100А/ год акумуляторів знизиться надійність всіє системи, так як в 2 рази зросте кількість елементів, що підвищить вірогідність виходу з ладу хоча б одного елементу. До того ж, 1 акумулятор на 200 А/год по розмірам майже відповідає акумулятору 100А/год, тобто необхідно буде більше площі для їх монтажу. Крім того, у зв’язку з технічною можливістю електронної системи закупівель, у Замовника не має технічної можливості до даної позиції вказати 4 шт під час укладання договору. Електронною системою закупівель після проведення закупівлі буде сформовано звіт де буде зазначено кількість 2 шт, а якщо в договорі зазначити 4шт то тоді звіт не відповідатиме договору і Держказначейська служба не зареєструє договір.
Наявність працівників
Дата подання: 24 січня 2025 15:21
Дата відповіді: 27 січня 2025 14:31
Шановний Замовнику! У даній закупівлі дуже конкретно описано перелік працівників, які повинні бути в учасника, а саме: Наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера з високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 2 (двох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 1 (одного) майстра кабельних ліній та не менше 1 (одного) електрогазозварника. Просимо вас внести зміни в закупівлю та розширити даний перелік, адже необхідні знання, навички та вміння, підтверджені відповідними протоколами і посвідченнями ,можуть мати працівники інших, дотичних професій. Однак через чітке зазначення вами найменування професій, Учасники, що мають кваліфікованих працівників дотичних професій, не зможуть приймати участь в закупівлі, через що коло потенційних учасників значно звужується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Додатку № 3 до Документації Замовник перелічує які саме працівники і якої кваліфікації необхідні для виконання умов договору саме цієї закупівлі, а саме:
Наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера з високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 2 (двох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 1 (одного) майстра кабельних ліній та не менше 1 (одного) електрогазозварника.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії першого і останнього із заповнених розворотів трудової книжки на усіх вказаних у довідці працівників*;
- на електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче ІV) (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на майстра кабельних ліній копія документу на проходження навчання щодо встановлення кабельної арматури, клас напруги до 35 кВ.
* Забороняється залучати до робіт з підвищеною небезпекою осіб за договорами цивільно-правового характеру (п.п. 4.13, 4.22, 21.1.2 НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці й промислова безпека в будівництві. Основні положення»).
Додатково зазначаємо, що Замовник жодним чином не обмежує Учасників у залученні додаткових спеціалістів, які на розсуд Учасника необхідні для виконання умов договору.
Умови оплати
Дата подання: 24 січня 2025 17:06
Дата відповіді: 27 січня 2025 14:33
Шановний Замовнику! Чи можливо запропонувати інші умови оплати? Отримання авансового платежу, скоротити терміни оплати менше 120ти днів?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI (зі змінами) розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органові Казначейства України. З урахуванням обмежень та черговості розрахунків встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 Замовник вважає необхідним встановити період розрахунку за поставлений товар 120 днів. Відповідно до умов тендерної документації, передбачено виключно оплату на умовах 120 календарних днів. Зміна умов оплати не передбачена. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-18-000001 ● b241d8e05a6745149901916a70e5fb15
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2025 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.02.2025 № 31

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

14 UA-2025-01-20-006935-a 20.01.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-20 09:35:09

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-25 20:43:30

Відповідь на звернення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті. Посилання на сторінку: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2025/01/20/sonyachna-elektrostanciya-dlya-zakladiv-osviti-dniprovskoimiskoi-radi-m-dnipra-z-vstanovlennyam-zahodi-zenergozberezhennya-dk-021-2015-09330000-1-sonyachna-energiya-sonyachna-elektrostanciya-dlya-zak/
Керуючись ч.1 ст. 4 Закону України Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до розміру бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Фінансування закупівлі «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 10 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка, «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 20 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка, «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 12 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка) (далі – Закупівля) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, отже, фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
На вимогу пункту 1 щодо кваліфікаційних вимог Додатку 3 до тендерної документації, а саме: учасником у складі пропозиції мають бути надані на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу), учасником ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці ДП «Запорізький навчально-курсовий комбінат» № 1213 від 29.05.2020 з перевірки знань інженера з охорони праці Скуба Станіслава Олександровича та посвідчення № 5104 про проходження навчання з охорони праці, що відображено в зазначеному посвідченні.
Відповідно до п. 5.1 розділу 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (далі – Положення) посада інженера з охорони праці відноситься до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичними планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб. Враховуючи, що попередня перевірка знань з питань охорони праці інженера з охорони праці Скуба С. О. проведена в травні 2020 року, наступна періодична перевірка повинна бути не пізніше травня 2023 року.
Відповідно до пункту 3.13 розділу 3 Положення результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за формою Додатку 1 Положення, на підтвердження чого учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з протоколу ТОВ «Учбовий комбінат «Дніпробуд» № 190 від 13.04.2023 із зазначенням в протоколі наявного в інженера з охорони праці учасника Скуба С. О. посвідчення № 5104, що доводить дійсність цього посвідчення на момент його подання у складі тендерної пропозиції, бо видача/отримання нового посвідчення після проходження періодичної перевірки знань з питань охорони праці нормами Положення не передбачено. До наданих на вимогу замовника документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення № 5104 та протокол № 1213 від 29.05.2020) учасником за його бажанням додатково у складі тендерної пропозиції також підтверджено дотримання ним вимог Положення щодо періодичності проходження перевірки знань (протокол № 190 від 13.04.2023).
Учаснику не було направлено вимогу на усунення невідповідностей, бо учасником на вимогу замовника одразу надано у складі тендерної пропозиції посвідчення та протокол на інженера з охорони праці про проходження навчання з охорони праці.
Закупівлю проведено урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції надана інформаційна довідка (вих. № 21С-20 від 27.01.2025, файл «20. Інформація про відповідність Дод 4.pdf.asice.zip»), де учасник повідомляє про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації, і підтверджує гарантійні зобов’язання: не менше 24 місяців на сонячну електростанцію, що є предметом закупівлі, тобто, товаром за умовами закупівлі/договору. У відповідності до умов тендерної пропозиції учасника-переможця в договорі встановлено гарантійний строк на товар, тобто, на сонячну електростанцію протягом 24 місяців з дня поставки товару/підписання видаткової накладної, що є строком не меншим, ніж запропоновано учасником в його тендерній пропозиції. Умовами процедури закупівлі та договору за її результатами окремі частини сонячної електростанції не визначені як окремий предмет закупівлі/товар, а є її комплектуючими товару, що закуповується за договором поставки. При цьому гарантійний строк на комплектуючі встановлює виробник цих комплектуючих, строк гарантії яких може відрізнятися від політики компаній-учасників процедури закупівлі. У випадку якщо якісь з комплектуючих сонячної електростанції виходять з ладу після гарантійного строку, встановленого на товар умовами договору, то гарантійний ремонт виконує безпосередньо виробник цих комплектуючих, отже, вимога Замовника цілком задоволена, підстави для відхилення учасника відсутні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-04 16:42:11

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2025 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 59 922 000,00
UAH з ПДВ
59 922 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 січня 2025 15:19
Електронний підпис
30 січня 2025 15:18
6. Право підпису.pdf.asice.zip
30 січня 2025 15:18
5.6. Дозвіл кран.pdf.asice.zip
30 січня 2025 15:18
5.2. Дозволи.pdf.asice.zip
30 січня 2025 15:18
3. Довідка Вакуленко.zip
30 січня 2025 15:18
2. Довідка Сінергія.zip
28 січня 2025 14:31
Електронний підпис
28 січня 2025 14:31
Електронний підпис
28 січня 2025 14:31
14. Згода.pdf.asice.zip
28 січня 2025 14:31
18.2. Дозволи.pdf.asice.zip
28 січня 2025 14:31
18.6. Дозвіл кран.pdf.asice.zip
28 січня 2025 14:31
6. Право підпису.pdf.asice.zip
28 січня 2025 14:31
9. BG 22.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

9. BG 22.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
Переможець 59 922 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2025 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2025 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"
#38897076
59 922 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2025 14:41
договір №МК25_1 від 10.02.2025.pdf укладений
10 лютого 2025 14:37