Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2024-05-16-008419-a 3d923125e68746abbc824ccf2925f5b6
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дем'яненко

+025595585 vizirkarada20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378669
Вебсайт: https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56
Контактна особа: Оксана Дем'яненко
+025595585
vizirkarada20@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2024 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2024 12:13
Початок аукціону: 15 липня 2024 12:13
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67543, Україна, Одеська область, Одеський район, Визирська ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2024
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 15:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 липня 2024 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2024 15:57
Зміни 8 від 10.07.2024_1.pdf
10 липня 2024 15:57
Зміни 8 від 10.07.2024_1.pdf
10 липня 2024 15:57
ТД зміни 8 проект землеустрою ред. від 10.07.2024р..pdf
10 липня 2024 15:57
ТД зміни 8 проект землеустрою ред. від 10.07.2024р..pdf
21 червня 2024 17:52
Зміни 7 від 21.06.2024.pdf
21 червня 2024 17:52
ТД зміни 7 проект землеустрою ред. від 21.06.2024р..pdf
21 червня 2024 17:52
Зміни 7 від 21.06.2024.pdf
21 червня 2024 17:52
ТД зміни 7 проект землеустрою ред. від 21.06.2024р..pdf
17 червня 2024 17:58
Зміни 6 від 17.06.2024.pdf
17 червня 2024 17:58
Зміни 6 від 17.06.2024.pdf
17 червня 2024 17:58
ТД зміни 6 проект землеустрою ред. від 17.06.2024р..pdf
17 червня 2024 17:58
ТД зміни 6 проект землеустрою ред. від 17.06.2024р..pdf
11 червня 2024 20:31
Зміни 5 від 11.06.2024.pdf
11 червня 2024 20:31
Зміни 5 від 11.06.2024.pdf
11 червня 2024 20:31
ТД зміни 5 проект землеустрою ред. від 11.06.2024р..pdf
11 червня 2024 20:31
ТД зміни 5 проект землеустрою ред. від 11.06.2024р..pdf
07 червня 2024 11:03
Зміни 4 від 07.06.2024.pdf
07 червня 2024 11:03
Зміни 4 від 07.06.2024.pdf
07 червня 2024 11:03
ТД зміни 4 проект землеустрою ред. від 07.06.2024р..pdf
07 червня 2024 11:03
ТД зміни 4 проект землеустрою ред. від 07.06.2024р..pdf
06 червня 2024 22:14
Зміни 3 від 06.06.2024.pdf
06 червня 2024 22:14
Зміни 3 від 06.06.2024.pdf
06 червня 2024 22:14
ТД зміни 3 проект землеустрою ред. від 06.06.2024р..pdf
06 червня 2024 22:14
ТД зміни 3 проект землеустрою ред. від 06.06.2024р..pdf
22 травня 2024 16:51
Зміни 2 від 22.05.2024.pdf
22 травня 2024 16:51
Зміни 2 від 22.05.2024.pdf
22 травня 2024 16:51
ТД зміни 2 проект землеустрою ред. від 22.05.2024р..pdf
22 травня 2024 16:51
ТД зміни 2 проект землеустрою ред. від 22.05.2024р..pdf
17 травня 2024 22:27
Зміни 1 від 17.05.2024.pdf
17 травня 2024 22:27
Зміни 1 від 17.05.2024.pdf
17 травня 2024 22:27
ТД зміни 1 проект землеустрою ред. від 17.05.2024р..pdf
17 травня 2024 22:27
ТД зміни 1 проект землеустрою ред. від 17.05.2024р..pdf
16 травня 2024 15:02
ТД проект землеустрою ред. від 16.05.2024р..pdf
16 травня 2024 15:02
ТД проект землеустрою ред. від 16.05.2024р..pdf
10 липня 2024 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 червня 2024 17:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2024 17:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2024 20:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2024 11:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2024 22:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 22:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2024 15:57
Зміни 8 від 10.07.2024_1.pdf
10 липня 2024 15:57
Зміни 8 від 10.07.2024_1.pdf
10 липня 2024 15:57
ТД зміни 8 проект землеустрою ред. від 10.07.2024р..pdf
10 липня 2024 15:57
ТД зміни 8 проект землеустрою ред. від 10.07.2024р..pdf
21 червня 2024 17:52
Зміни 7 від 21.06.2024.pdf
21 червня 2024 17:52
ТД зміни 7 проект землеустрою ред. від 21.06.2024р..pdf
21 червня 2024 17:52
Зміни 7 від 21.06.2024.pdf
21 червня 2024 17:52
ТД зміни 7 проект землеустрою ред. від 21.06.2024р..pdf
17 червня 2024 17:58
Зміни 6 від 17.06.2024.pdf
17 червня 2024 17:58
Зміни 6 від 17.06.2024.pdf
17 червня 2024 17:58
ТД зміни 6 проект землеустрою ред. від 17.06.2024р..pdf
17 червня 2024 17:58
ТД зміни 6 проект землеустрою ред. від 17.06.2024р..pdf
11 червня 2024 20:31
Зміни 5 від 11.06.2024.pdf
11 червня 2024 20:31
Зміни 5 від 11.06.2024.pdf
11 червня 2024 20:31
ТД зміни 5 проект землеустрою ред. від 11.06.2024р..pdf
11 червня 2024 20:31
ТД зміни 5 проект землеустрою ред. від 11.06.2024р..pdf
07 червня 2024 11:03
Зміни 4 від 07.06.2024.pdf
07 червня 2024 11:03
Зміни 4 від 07.06.2024.pdf
07 червня 2024 11:03
ТД зміни 4 проект землеустрою ред. від 07.06.2024р..pdf
07 червня 2024 11:03
ТД зміни 4 проект землеустрою ред. від 07.06.2024р..pdf
06 червня 2024 22:14
Зміни 3 від 06.06.2024.pdf
06 червня 2024 22:14
Зміни 3 від 06.06.2024.pdf
06 червня 2024 22:14
ТД зміни 3 проект землеустрою ред. від 06.06.2024р..pdf
06 червня 2024 22:14
ТД зміни 3 проект землеустрою ред. від 06.06.2024р..pdf
22 травня 2024 16:51
Зміни 2 від 22.05.2024.pdf
22 травня 2024 16:51
Зміни 2 від 22.05.2024.pdf
22 травня 2024 16:51
ТД зміни 2 проект землеустрою ред. від 22.05.2024р..pdf
22 травня 2024 16:51
ТД зміни 2 проект землеустрою ред. від 22.05.2024р..pdf
17 травня 2024 22:27
Зміни 1 від 17.05.2024.pdf
17 травня 2024 22:27
Зміни 1 від 17.05.2024.pdf
17 травня 2024 22:27
ТД зміни 1 проект землеустрою ред. від 17.05.2024р..pdf
17 травня 2024 22:27
ТД зміни 1 проект землеустрою ред. від 17.05.2024р..pdf
16 травня 2024 15:02
ТД проект землеустрою ред. від 16.05.2024р..pdf
16 травня 2024 15:02
ТД проект землеустрою ред. від 16.05.2024р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 15:59
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:55
У вимогах до кваліфікації учасника зазначено, що Учасник повинен надати "трудову книжку (достатньо першої ТА ОСТАННЬОЇ СТОРІНКИ)". Враховуючи, що в трудових книжках, а саме у двомовних, українська частина закінчується на 32 сторінці, а російська частина трудової книжки закінчується 64-тою сторінкою. Крім цього, у трудових книжках без російськомовної частини, останньою сторінкою є 32 сторінка. У зв'язку із некоректним зазначенням у тендерних вимогах, просимо уточнити, яку "останню" сторінку потрібно надати 32 та 64, чи 32 чи іншу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в якості останньої сторінки трудової книжки працівника, Замовником передбачалося надання учасниками сторінки, що містить останній запис щодо трудових відносин. Однак, надання учасниками трудових книжок в повному обсязі (всіх наявних сторінок) відповідатиме вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Дякуємо за звернення.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 16:09
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:55
Тендерною документацією вимагається наявність у учасника не менше однієї особи з 3 групою допуску з електробезпеки, просимо уточнити чи відповідатиме учасник вимогам закупівлі, якщо підтвердить наявність працівників з більшою аніж 3 групою доступу, зокрема IV група доступу, враховуючи, що працівник з IV групою допуску має вищий рівень знань з електробезпеки аніж з 3 групою допуску
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо учасник підтвердить наявність працівників з більшою аніж ІІІ група допуску з електробезпеки (в даному випадку - IV група), такий учасник відповідатиме вимогам, встановленим в тендерній документації. Дякуємо за звернення.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 16:28
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:56
Шановний замовнику! Просимо уточнити на яких підставах вимагається підтвердити досвід по аналогічним договорам не раніше 2022 року? Зазначена вимога щодо кількості, обсягу, суми аналогічного договору неодноразово визнавалась Антимонопольним комітетом України як дискримінаційна та така, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у статті % ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно до вимог тендерної документації учасники мають підтвердити наявність повністю виконаних (завершених) договорів, укладених не раніше 2022 року. Задля дотримання принципу недискримінації учасників, Замовник передбачив такий період, а саме починаючи з 2022 року (рік, в якому було введено воєнний стан в зв’язку зі збройною агресією РФ проти України), та за який, більш ймовірно, договори будуть виконані в повному обсязі. Обираючи такий період, Замовник мав на меті впевнитися, що Учасники, які надають відповідні послуги, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином. Стосовно надання договорів, фактична сума яких складає не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі, - така вимога зумовлена необхідністю підтвердження учасниками досвіду надання належним чином великого обсягу аналогічних послуг у вказані терміни, враховуючи умови воєнного стану, що, в свою чергу, підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання в тривалий термін всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору.
Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що надають послуги. Дякуємо за звернення.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 16:58
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:57
Шановний замовнику, вами встановлені кваліфікаційні вимоги до цього предмету закупівлі. На нашу думку, вони не є корельованими з технічним завданням до предмету закупівлі та до вимог чинного законодавства. У зв'язку з цим, просимо надати аргументоване роз'яснення щодо кожної вимоги визначеної Вами в "кваліфікаційних критеріях" (зазначених в додатку 2 до тендерної документації), в тому числі щодо того чи іншого матеріально-технічного обладнання, його мінімальної кількості, щодо наявності персоналу, в тому числі сертифікованого, та його кількості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на вищевказане, Замовником були викладені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства України у сфері закупівель та до технічного завдання щодо предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2024 16:59
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:57
В п1. Додатку№ 3 до тендерної документації зазначено, що орієнтовна площа Визирської сільської територіальної громади становить 25 524 га. Просимо надати інформацію на підставі яких матеріалів та документів визначена дана площа? Адже, використовуючи загальнодоступні ресурси, встановлено, що площа громади майже в два рази більша.
Відповідь: Шановний Учаснику, дійсно при формуванні текстової частини технічного завдання було допущено описку та орієнтовна площа Визирської сільської територіальної громади становить 42 000 га. Відповідні зміни будуть внесені Замовником до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2024 17:00
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:58
Відповідно до п. 4.3 Додатку №3 до тендерної документації зазначено, що проект землеустрою повинен бути погоджений відповідно до ст. 186 Земельного кодексу України. Просимо надати перелік суміжних територіальних громад з якими необхідно буде погодити даний проект.
Відповідь: Шановний Учаснику, перелік суміжних територіальних громад, з якими необхідно буде погодити проект землеустрою, складається з наступних ОТГ: Коблівська, Березанська, Южненська, Красносільська, Доброславська, Курісовська, Чорноморська селищна громада. Дякуємо за звернення.
Щодо вимог ТД
Дата подання: 16 травня 2024 17:00
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:58
Відповідно до п. 4.5 Додатку №3 до тендерної документації, відомості про межі території Визирської сільської територіальної громади повинні бути внесені до геоінформаційної системи. У зв’язку з цим, просимо надати інформацію про наявність у потенційного виконавця співробітника з освітою в галузі геоінформаційних систем ?
Відповідь: Шановний Учаснику, наявність, крім обов’язково визначених тендерною документацією працівників та спеціалістів, у потенційного виконавця співробітника з освітою в галузі геоінформаційних систем відповідатиме вимогам тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 16 травня 2024 17:01
Дата відповіді: 17 травня 2024 22:03
Відповідно до п. 4.5 Додатку №3 до тендерної документації, відомості про межі території Визирської сільської територіальної громади повинні бути внесені до містобудівного кадастру/інтерактивної карти земель Визирської сільської територіальної громади. Просимо надати інформацію чи наявна зараз в громаді інтерактивна карта земель або діючий містобудівний кадастр? якщо ні, то яка доцільність вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, наразі містобудівний кадастр/інтерактивна карта земель Визирської ОТГ відсутня, але, оскільки у цьому напрямку ведеться певна робота та період надання послуг припадає до кінця 2024року, наявність такої можливості у учасників повинна бути присутня. Дякуємо за звернення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 16 травня 2024 17:01
Дата відповіді: 17 травня 2024 22:44
Відповідно до п. 4.6 Додатку№3 до тендерної документації, “ Дані щодо меж території Визирської сільської територіальної громади повинні бути внесені (імпортовані) до бази геоданих містобудівного кадастру Одеської області (за наявності) або до містобудівного кадастру/інтерактивної карти земель Визирської сільської територіальної громади (за наявності) і включати в себе значення кількісних та якісних характеристик, а також кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації та мати топологічно-узгоджену структуру геопросторової інформації. Змістовні властивості об’єктів містобудівного кадастру подаються у вигляді семантичної інформації. Семантичну інформацію складає множина якісних та кількісних характеристик, які представляють собою атрибути відповідних об’єктів або їх узагальнююче представлення”. Просимо надати інформацію, відповідно до якої структури геопросторової інформації необхідно надати дані про межу громади.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Правове регулювання національної інфраструктури геопросторових даних здійснюється відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Водного кодексу України, Лісового кодексу України, Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних, законів України», "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", "Про Державний земельний кадастр", "Про землеустрій", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про природно-заповідний фонд України", "Про наукову і науково-технічну експертизу", "Про стандартизацію", "Про космічну діяльність", "Про доступ до публічної інформації", "Про телекомунікації", "Про географічні назви", "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України", "Про культуру", "Про охорону культурної спадщини", "Про музеї та музейну справу", інших законів України, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також нормативно-правових актів, що регулюють відносини з інформацією та інформаційними системами. Сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що надають послуги. Необхідно зазначити, що Учасник/Переможець - спроможне підприємство, яке самостійно виконує послуги, яке має необхідний кваліфікований інженерно - технічний персонал, матеріально-технічну базу, великий аналогічний досвід, необхідні дозволи та виконує послуги на постійній основі. Іншим Учасникам, необхідно набувати досвіду. Дякуємо за звернення.
Щодо вихідних даних
Дата подання: 16 травня 2024 17:03
Дата відповіді: 17 травня 2024 22:48
Просимо надати інформацію чи наявна в замовника актуальна картографічна основа на територію територіальної громади ?
Відповідь: Шановний Учаснику! У Замовника наявна часткова інформація. Дякуємо за звернення.
Перелік вихідних даних
Дата подання: 16 травня 2024 17:09
Дата відповіді: 17 травня 2024 21:59
Відповідно до п. 3 Додатку№ 3 до тендерної документації “Вихідними даними, необхідними для надання послуг є - затверджена містобудівна документація (схеми планування території, генеральні плани, плани зонування, детальні плани території)”, - документація з Державного фонду документації із землеустрою. Просимо надати конкретний перелік затвердженої містобудівної та землевпорядної документації на території громади.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, затверджена містобудівна документація (схеми планування території, генеральні плани, плани зонування, детальні плани території)”, документація з Державного фонду документації із землеустрою будуть надані Учаснику – Переможцю безпосередньо при укладенні договору. Окрім того повідомляємо, що з відповідною документацією кожен Учасник має можливість ознайомитися за місцем знаходження замовника, зазначеному в тендерній документації. Дякуємо за звернення.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 травня 2024 17:20
Дата відповіді: 20 травня 2024 18:13
Відповідно до Додатку№1 до тендерної документації, замовником вимагається виконати вимоги, які ніяким чином не впливають на якість робіт та досвід учасника, а саме “Необхідно обов’язково підтвердити та надати інформацію про використання Учасником медикосанітарних заходів - комплекс регуляторних, організаційних, адміністративних, інженерно-технічних, медичних, нормативних (регуляторних), екологічних, та інших заходів, спрямованих на усунення або зменшення шкідливого впливу на людину факторів середовища життєдіяльності та громадського здоров’я. На підтвердження Учасником надається гарантійне підтвердження про те, що при наданні послуг фахівці Учасника будуть забезпечені відповідними засобами індивідуального захисту та спецодягом (на підтвердження надаються скани оригіналів або завірені копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність, ДСТУ на СІЗ таких обов’язкових засобів індивідуального захисту: жилети).” В свою чергу тендерною документацією не передбачено наявність сертифікованого інженера-геодезиста відповідального за якість надання послуг, тобто замовник свідомо вводяться дискримінаційні вимоги. Вимагаємо виключити з тендерної документації умови, які ніяким чином не впливають на надання даних послуг!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки тендерної документації. Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно п. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Інші терміни також наявні в Законі України «Про публічні закупівлі». Замовник зазначає, що додаткові вимоги є важливі, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують відповідні послуги. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складними задачами надати інформацію з наданням відповідних підтверджуючих документів, зазначених в ТД. Стосовно висловів та вимог Учасників, яким необхідно навчатися ввічливості та етичним нормам: до суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства /адміністративні правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, зокрема, хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб. Разом з тим, відповідно до абзацу другого частини другої статті 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому медіа з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. Якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду. Звертаємо Вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Відповідно до повноважень органів виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, - які здійснюють заходи, спрямовані на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню, на виховання громадян у дусі високої свідомості і дисципліни, суворого додержання законів України. Органи місцевого самоврядування, забезпечуючи відповідно до Конституції України додержання законів, охорону державного і громадського порядку, прав громадян, координують на своїй території роботу всіх державних і громадських органів по запобіганню адміністративним правопорушенням, керують діяльністю адміністративних комісій та інших підзвітних їм органів, покликаних вести боротьбу з адміністративними правопорушеннями. Вважаємо за необхідне надати рекомендацію, з якою необхідно ознайомитись Учасникам: Стаття 188-4. Невиконання законних вимог центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці Стаття 188-5. Невиконання законних розпоряджень чи приписів посадових осіб органів, які здійснюють державний контроль у галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, радіаційної безпеки або охорону природних ресурсів Стаття 188-8. Невиконання приписів, розпоряджень та постанов посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки Стаття 188-9. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності і технічного регулювання та інших статей Кодексу України про адміністративні правопорушення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text та Кримінального кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text.
Вимоги зазначені в ТД не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі, усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Дякуємо за звернення.
аналогічний договір
Дата подання: 17 травня 2024 17:20
Дата відповіді: 20 травня 2024 18:11
Відповідно до п.3 Додатку№3 до тендерної документації, “Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на послуги з розробки проекту землеустрою, (фактична сума не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладені не раніше 2022 року. Просимо надати більш конкретну інформацію, що розуміється замовником під терміном “проект землеустрою”. Необхідно надати досвід з розроблення будь-якого проекту землеустрою чи саме проекту землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику? відповідно до статті 1. Основні терміни та їх визначення містяться у Законі України «Про землеустрій», проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом. Інші терміни також наявні в Законі України «Про землеустрій». Правове регулювання здійснюється відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Водного кодексу України, Лісового кодексу України, "Про землеустрій", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про природно-заповідний фонд України", Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних, законів України», "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" , "Про доступ до публічної інформації", "Про географічні назви", "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України", "Про культуру", "Про охорону культурної спадщини", інших законів України, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також нормативно-правових актів, що регулюють земельні відносини. Дякуємо за звернення.

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 травня 2024 16:55
Дата відповіді: 23 травня 2024 16:36
Шановний Замовнику, вибачте за, може не дуже коректне, запитання. Якою законодавчою нормою обгрунтовані Ваші вимоги щодо: "Необхідно обов’язково надати наступні документи та інформацію про наявність у учасника фахівців та/або спеціалістів, що знаходяться постійно у трудових відносинах з учасником, які проходять навчання з охорони праці, пожежної безпеки, технології робіт (нижченаведені навчання повинен мати керівник Учасника):- відповідальна особа з охорони праці, яка має необхідні знання (з наданням сканованої копії, виготовленої з оригіналу розпорядчого документу, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи; (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків) протоколу та відповідних посвідчень відповідних знань з охорони праці: Закон України «Про охорону праці»; Кодексу цивільного захисту України; НАПБ А.01.001-14 Правила пожежної безпеки в Україні. - відповідальна особа з електробезпеки або за електрогосподарство, яка має необхідні знання (з наданням сканованих копій з оригіналів наказу про покладення відповідних обов’язків; довідки в довільній формі, щодо проходження навчання щодо НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів титульної сторінки журналу та сторінки, яка підтверджує перевірку відповідних навчань щодо допуску до вказаних робіт/послуг, оформлені згідно діючого законодавства України). - адміністративно–технічних працівників - не менше одна особа з 3 групою допуску з електробезпеки, (з наданням сканованих копій з оригіналів документів про навчання з уповноваженої організації щодо НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів; титульної сторінки журналу протоколів перевірки знань та сторінки, яка підтверджує перевірку відповідних навчань щодо допуску до вказаних робіт/послуг, оформлені згідно діючого законодавства України), які постійно здійснюють контроль та обслуговування електротехнічного обладнання i автоматичного устаткування при виконанні послуг учасника. -відповідальна особа з охорони праці, повинна мати необхідні знання з охорони праці: Правила техногенної безпеки та навички вміти практично надавати першу допомогу потерпілим при нещасних випадках, у тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця оформлені згідно діючого законодавства України (з наданням сканованої копії, виготовленої з оригіналу розпорядчого документу, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи; (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків) відповідних знань"? Розроблення проектів землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад регулюються нормативно-правовими актами з питань здійснення землеустрою, які встановлюють порядок організації, норми і правила виконання робіт із землеустрою, їх склад і зміст. Статтею 26 Закону України про землеустрій визначено: "Розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою". Читаючи Ваші вимоги незрозуміло: чи буде розроблятися проет землеустрою щодо встановлення меж території територіальної громади чи вішатися електричні фонарі де потрібні працівники, "які постійно здійснюють контроль та обслуговування електротехнічного обладнання i автоматичного устаткування при виконанні послуг учасника". Чому тоді не задіяти ще і медичних працівників, пожежників, а на додаток - і ритуальну службу? Таке враження, що Ви не хочете, щоб була здорова конкуренція серед потенційних учасників, які можуть виконати умови закупівлі, а висуваєте вимоги під якусь конкретну організацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки тендерної документації. Згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник зазначає, що додаткові вимоги є важливі, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що укладають договори та виконують послуги. Закон України «Про охорону праці» визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Відповідно до ст. 1. Визначення понять і термінів Закону України «Про охорону праці» Охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю. Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Стаття 2. Сфера дії Закону України «Про охорону праці»- Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Стаття 3. Законодавство про охорону праці Закону України «Про охорону праці» -Законодавство про охорону праці складається з Закону України «Про охорону праці», Кодексу законів про працю України, Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. У Законі України «Про охорону праці» наявний Розділ VIII Відповідальність за порушення законодавства про охорону праці. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складними задачами надати інформацію з наданням відповідних підтверджуючих документів, зазначених в ТД. Вимоги зазначені в ТД не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі, усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-16-008419-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КАЙЛАС-К", Код ЄДРПОУ:36191822
Дата подання: 20 травня 2024 21:25
СКАРГА що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-05-16-008419-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2024 14:19
рішення від 22.05.2024 №8957.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 14:19
рішення від 30.05.2024 №9517.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 07:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни відповідно до Рішення №9517-р/пк-пз від 30.05.2024р.
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2024 22:20
Номер скарги: UA-2024-05-16-008419-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КАЙЛАС-К", Код ЄДРПОУ:36191822
Дата подання: 07 червня 2024 20:31
СКАРГА що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-05-16-008419-a стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2024 15:48
рішення від 11.06.2024 № 10188.pdf
Дата публікації: 11 червня 2024 15:48
рішення від 20.06.2024 № 10722.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни відповідно до Рішення №10722-р/пк-пз від 20.06.2024р.
Дата виконання рішення замовником: 10 липня 2024 16:06
Номер скарги: UA-2024-05-16-008419-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КАЙЛАС-К", Код ЄДРПОУ:36191822
Дата подання: 14 серпня 2024 17:20
СКАРГА ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ВІДБУЛОСЬ ПІСЛЯ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ У ЗАКУПІВЛІ UA-2024-05-16-008419-A СТОСОВНО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПП «КАЙЛАС-К»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 серпня 2024 16:29
рішення від 16.08.2024 №13914.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 16:29
рішення від 26.08.2024 №14314.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14314-р/пк-пз від 26.08.2024р. Рішенням (Протоколом) Замовника від 23.09.2024року №23/09/24-01ВТ було скасовано рішення №09/08/24-01ВТ від 09.08.2024р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "КАЙЛАС-К" (код ЄДРПОУ: 36191822) за процедурою закупівлі — "Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008419-a.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2024 11:12

Документи Органу Оскарження

22 травня 2024 14:19
рішення від 22.05.2024 №8957.pdf
04 червня 2024 07:59
рішення від 30.05.2024 №9517.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

14 серпня 2024 17:08
Додаток №3.pdf
14 серпня 2024 17:08
Додаток №4.pdf
14 серпня 2024 17:08
Додаток №1.pdf
14 серпня 2024 17:08
Додаток №5.pdf
14 серпня 2024 17:08
Скарга.pdf
14 серпня 2024 17:08
Скарга.docx.asice
14 серпня 2024 17:08
Додаток №2.pdf
14 серпня 2024 17:16
Електронний підпис

Документи подані замовником

20 серпня 2024 22:52
Додатки.pdf
20 серпня 2024 22:52
ПОЯСНЕННЯ 20.08.2024р..pdf
20 серпня 2024 22:52
ПОЯСНЕННЯ 20.08.2024р..docx

Документи Органу Оскарження

16 серпня 2024 16:29
рішення від 16.08.2024 №13914.pdf
29 серпня 2024 12:07
рішення від 26.08.2024 №14314.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000009 ● 23fefe25b27043889bc1d50787f951eb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-05-16-008419-a 16.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 10:12:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-008419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-26 22:04:16

Пояснення на запит

Пояснення на запит надано у прикріплених файлах


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2024 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "КАЙЛАС-К" 849 999,96
UAH з ПДВ
849 999,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ГЕНІХ АЛЛА СЕРГІЇВНА" 1 338 763,00
UAH з ПДВ
1 338 763,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 липня 2024 16:36
Електронний підпис
16 липня 2024 16:16
обгрунтування АНЦ.pdf
13 липня 2024 11:06
Електронний підпис
13 липня 2024 11:06
Електронний підпис
13 липня 2024 11:05
довідки межі.docx.asice.zip
12 липня 2024 16:55
Тз і гарантійні до ТЗ.PDF
12 липня 2024 16:55
2.10 Сенюк документи.pdf
12 липня 2024 16:55
2.10 Ященко документи.pdf

Публічні документи

14 липня 2024 21:24
Електронний підпис
14 липня 2024 21:24
Електронний підпис
14 липня 2024 21:22
Дов 2.pdf
14 липня 2024 21:22
Тенд Проп..PDF
14 липня 2024 21:22
Статистика.pdf
14 липня 2024 21:22
Ліцензія ГІС 6.pdf
14 липня 2024 21:22
Трудова Геніх А..pdf
14 липня 2024 21:22
Договор+дод.pdf
14 липня 2024 21:22
ОП та пожарка цив зах.pdf
14 липня 2024 21:22
Ан дог 2 та відг.PDF
14 липня 2024 21:22
диплом скан А.Геніх.pdf
14 липня 2024 21:22
Дов 5.pdf
14 липня 2024 21:22
Витяг новий 03072024.PDF
14 липня 2024 21:22
Довідка.pdf
14 липня 2024 21:22
Згода 1.PDF
14 липня 2024 21:22
Заяви згоди фахівці.pdf
14 липня 2024 21:22
Диплом Геніх В..pdf
14 липня 2024 21:22
Згода 2.PDF
14 липня 2024 21:22
Додаток 5 згода.PDF
14 липня 2024 21:22
Дов. 4.pdf
14 липня 2024 21:22
Наказ Геніх А...PDF
14 липня 2024 21:22
ЦПД 1.PDF
14 липня 2024 21:22
Диплом Лановський.pdf
14 липня 2024 21:22
Ан дог 1 та відг.PDF
14 липня 2024 21:22
Дов 3.PDF
14 липня 2024 21:22
Дов. 6.pdf
14 липня 2024 21:22
Пасп та код.pdf
14 липня 2024 21:22
Згода 3.PDF
14 липня 2024 21:22
Дов 1.pdf
14 липня 2024 21:22
Геніх А. сертиф..pdf
14 липня 2024 21:22
ЦПД 2.PDF
14 липня 2024 21:22
Обладнання Pro Mark 2.pdf
14 липня 2024 21:22
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАЙЛАС-К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ГЕНІХ АЛЛА СЕРГІЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КАЙЛАС-К"
#36191822
Рішення скасоване
849 999,96
UAH з ПДВ
23 вересня 2024 11:08
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 липня 2024 00:00
ФОП "ГЕНІХ АЛЛА СЕРГІЇВНА"
#3188521767
Рішення скасоване 1 338 763,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2024 11:08
ПП "КАЙЛАС-К"
#36191822
Очікує рішення
849 999,96
UAH з ПДВ
23 вересня 2024 11:08
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 вересня 2024 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

23 вересня 2024 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 вересня 2024 13:12
Кінець періоду оскарження: 04 жовтня 2024 00:00
Дата відміни: 04 жовтня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
23 вересня 2024 13:12
Електронний підпис
23 вересня 2024 13:11
службова записка 20.09.2024.pdf
23 вересня 2024 13:11
Протокол скасування 23.09.2024.pdf