Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 897 200,00 UAH
UA-2024-01-01-001329-a ● 3d6fa757ecae49d7ac9f283f5c25567f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524) |
Код ЄДРПОУ: | 14321920 |
Місцезнаходження: | 65062, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Сулик Артем 380487024881 ASulyk@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 897 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 972,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
закупівля електричної енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка, Акта постачання електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем протягом 5-ти робочих днів від дня його отримання. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 14:12 |
ТД ЕЕ 2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація від Державної податкової служби України
Дата подання: 05 січня 2024 16:06
Дата відповіді: 08 січня 2024 10:18
Шановний Замовник.Відповідно до листа від Державної Фіскальної Служби України від 07.08.2019 № 1962/99-99-29-01-01 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1962872-19#Text) та згідно Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, кодів продукції та послуг згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних / розрахунків коригування, які подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні моніторингу- товар електрична енергія при преєстрації до ЄДР податкових накладних критерієм ризиковості при здійсненні моніторингу не є ризиковим товаром. Просимо внести зміни до документації з виключенням данної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ознайомившись, із Вашим питанням щодо критерієві ризиковості , Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: Дана закупівля проводиться у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме шляхом надання «Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Лист повинен бути виданий не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170) визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником.
Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною.
Правомірність та законність наявності вимоги щодо критерів ризиковості платника податку підтверджена свіжою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 15474-р/пк-пз від 28.09.2023 року (предметом закупівлі у зазначеній процедурі була саме Електрична енергія).
Враховуючи вищевикладене та відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників критеріїв ризиковості платника податку, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання.
Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170) визначають позитивну/негативну податкову історію платника податку. Враховуючи важливість безперебійного постачання електроенергії для Замовника, володіння інформацією, передбаченою чинним законодавством, про податкову історію постачальника електроенергією, значно зменшить ризик укладання договору за результатами процедури закупівлі з учасником, який не зможе виконати свої зобов’язання в подальшому, а також надасть змогу зробити прогнозовану оцінку співпраці з таким постачальником.
Окремо слід зауважити, що отримати таку інформацію учасник може досить швидко, скориставшись сервісами обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України. Отже, вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною.
Правомірність та законність наявності вимоги щодо критерів ризиковості платника податку підтверджена свіжою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 15474-р/пк-пз від 28.09.2023 року (предметом закупівлі у зазначеній процедурі була саме Електрична енергія).
Враховуючи вищевикладене та відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників критеріїв ризиковості платника податку, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
1 897 200,00
UAH з ПДВ
|
1 897 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" #34239034 |
Переможець |
1 897 200,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:46
|
ДУ 2-24 від 25.10.2024 до 20-24 від 27.01.2024.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 14:11
|
ДУ № 1-24.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 12:07
|
20-24 від 27.01.2024.pdf | укладений |
29 січня 2024 12:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 310000 | Кіловат-година |
6,12
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням кошторисних призначень, зменшити суму договору на 176 526,71 грн. згідно п.п 1 п.19 постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 |
Номер договору про закупівлю: | 20-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 20-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 281155.7663 | кіловат-година |
6,12
UAH з ПДВ
|