Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд в смт. Сахновщина
Очікувана вартість
15 324 588,00 UAH
UA-2019-11-26-001007-c 3d56d63ec14d4199b0da41549ec542a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:36
Очікувана вартість: 15 324 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 973,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція очисних споруд в смт. Сахновщина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:24
ТД Сахновщина від 04.12.2019.docx
04 грудня 2019 12:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 грудня 2019 12:24
ДОДАТОК 2.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 7.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 6.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 5.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 4.doc
26 листопада 2019 16:41
Додаток 3.docx
26 листопада 2019 16:41
Додаток 1.pdf
04 грудня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:24
ТД Сахновщина від 04.12.2019.docx
26 листопада 2019 16:41
ТД Сахновщина від 26.11.2019.docx
04 грудня 2019 12:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 грудня 2019 12:24
ДОДАТОК 2.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 7.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 6.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 5.doc
26 листопада 2019 16:41
ДОДАТОК 4.doc
26 листопада 2019 16:41
Додаток 3.docx
26 листопада 2019 16:41
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2
Дата подання: 29 листопада 2019 09:32
Дата відповіді: 04 грудня 2019 09:37
Внесіть зміни у тендерну документацію. Посилання на Додаток 2 в вимогах тендерної документації присутнє, але цей додаток відсутній у тендерній документації. Внесіть зміни.
Відповідь: будуть внесеі відповідні зміни до тендерної документації
Неактуальна інформація. Помилка у тендерній документації
Дата подання: 29 листопада 2019 09:35
Дата відповіді: 04 грудня 2019 09:38
Абзац у пункті 5 розділу ІІІ наведено з неактуальною інформацією (з помилкою), а саме: "У відповідності до частини третьої статті 17 Закону замовник у тендерну документації, зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 1^1, 2, 4, 5 і 7 частини першої та частини другої статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі." Внесіть зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-17-000012 ● 4212cc6fc7a2492b8a598e0cf8e1fcdc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.04.2020 №76
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
10 UA-2019-11-26-001007-c 26.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державній аудиторській службі України Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації (надалі – Департамент), ознайомившись з висновками Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі № UA-2019-11-26-001007-c, повідомляє. Щодо усунення порушень повідомляємо. У зв’язку з завершенням тендерної процедури та укладанням договору до прийняття рішення про проведення моніторингу, розірвати договір (ст.651 Цивільного кодексу України) для усунення порушень не є можливим.

2020-05-05 20:13:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 14 363 775,00
UAH з ПДВ
14 363 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 15 285 985,20
UAH з ПДВ
15 240 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"Ярко" 15 320 971,20
UAH з ПДВ
15 274 997,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 16:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:58
15.Угоди про співпрацю.pdf
10 грудня 2019 15:58
4.Дов_дки ст.17.pdf
10 грудня 2019 15:58
3.Проект договора.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 11:54
Електронний підпис
03 січня 2020 12:58
Електронний підпис
03 січня 2020 12:56
Розрахунки до ТП
03 січня 2020 12:56
Тендерна пропозиція
11 грудня 2019 10:43
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:38
7 Проект договору.pdf
11 грудня 2019 10:38
6 Довкілля.pdf
11 грудня 2019 10:38
4 Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 10:38
2 Стаття 17.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 12:09
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:06
Кошторис ч10.pdf
10 грудня 2019 12:06
Кошторис ч9.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч8.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч7.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч6.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч5.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч4.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч3.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч2.pdf
10 грудня 2019 12:05
Кошторис ч1.pdf
10 грудня 2019 12:05
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:05
Статут.pdf
10 грудня 2019 12:05
Накази.pdf
10 грудня 2019 12:05
ліцензия ярко.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідки.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідка санкції.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідка працівникі.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідка мтб.pdf
10 грудня 2019 12:05
Довідка відомості.pdf
10 грудня 2019 12:05
вак - реком письмо Ярко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ

ТОВ "БК"Ярко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Відхилено 14 363 775,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 17:33
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
Переможець 15 240 006,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
15 240 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:37
доп угода 6 до дог. від 18.02.2020 №1-20.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:21
Д.у. 5 до дог.1.20 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:13
Д.у. 4 до дог. 1.20 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 14:29
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:47
Сахновщина (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:47
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 12:11
Договір 1.20 від 18.02.2020.pdf укладений
20 лютого 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020 рік складає 98468,40 грн. Подовження дії договору до 31.12.2021 року. Зміна реквізитів. Додаток 2 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахунки можуть проводитись з попереднью оплатою 30 відсотків відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020 № 437 сторони за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовника в тексті договору замінити на: "Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації". Інші умови договору від 18.02.2020 № 1/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пунк 3.1. розділу 3. Договірна ціна. Фінансування та провдення розрахунків за виконанні роботи - нова редакція. 2. абзац третій пункту 15.2. розділу 15. Заключні положеня - нова редакція. 3. Інші умови до договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. розділу 2. СТРОКИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ОБ`ЄКТА (ВИКОНАННЯ РОБІТ), Пункт 13.1. розділу 13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, Пункт 15.2. розділу 15. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ викладено в новій редакції. Інші умови договору без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML