Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44206927 |
Місцезнаходження: | 38762, Україна , Полтавська обл., с. Терешки, вул. Шевченка, 1-а |
Контактна особа: |
Олександра Величко +380669600352 sashavel92@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2023 15:32 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:45 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:45 |
Очікувана вартість: | 60 155 666,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 778,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції– 288 657,55 (двісті вісімдесят вісім тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень 55 коп) (зазначити розмір у ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 288657.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №UA 698201720355159006001184722 в Держказначейська служба України УДКСУ у Полтавському районі. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на розрахунковий рахунок UA 698201720355159006001184722 в Держказначейська служба України УДКСУ у Полтавському районі. (зазначити всі деталі реквізитів відповідної казначейської служби). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики №13110-05/146 від 05 жовтня 2023 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Терешківською сільською радою Полтавського району Полтавської області та Відділом освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики №13110-05/146 від 05 жовтня 2023 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Терешківською сільською радою Полтавського району Полтавської області та Відділом освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 19:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 19:11 |
перелік змін.docx | |
06 листопада 2023 19:11 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 зі змінами 3тя редакція.doc | |
06 листопада 2023 15:33 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 зі змінами.doc | |
06 листопада 2023 15:33 |
перелік змін.docx | |
01 листопада 2023 15:34 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 (1).doc | |
01 листопада 2023 15:34 |
Звіт Терешки (2).pdf | |
01 листопада 2023 15:34 |
Технічне завдання Терешки.rtf | |
01 листопада 2023 15:34 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 (1).pdf | |
01 листопада 2023 15:34 |
Локальні кошториси.docx | |
01 листопада 2023 15:34 |
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору..docx | |
01 листопада 2023 15:34 |
Графічні мтаеріали_compressed (1).pdf |
06 листопада 2023 19:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2023 19:11 |
перелік змін.docx
|
||||||
06 листопада 2023 19:11 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 зі змінами 3тя редакція.doc
|
||||||
06 листопада 2023 15:33 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 зі змінами.doc
|
||||||
06 листопада 2023 15:33 |
перелік змін.docx
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 (1).doc
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
Звіт Терешки (2).pdf
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
Технічне завдання Терешки.rtf
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
PL05A_09 ТД на роботи ПВУ_1-26.08.2023 (1).pdf
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
Локальні кошториси.docx
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору..docx
|
||||||
01 листопада 2023 15:34 |
Графічні мтаеріали_compressed (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000112 ● 0a83246c4ca44d95b57135fe40807020
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
27 UA-2023-11-01-010681-a 01.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:16:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Реконструкція будівлі Терешківського ліцею Терешківської сільської ради за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Терешки, вул.Шевченка 9-А. Коригування (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2023-11-01-010681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , оприлюдненого в електронній системі закупівель 23 листопада 2023 11:11 файл Витяг мвс.rar, зокрема вказано «Разом з тим є особою, яку 23.10.2021 Полтавською окружною прокуратурою повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.296 КК України, кримінальне провадження № 12021170440000754 від 22.10.2021. Направлено до суду з обвинувальним актом 22.12.2021. Відомості про результати судового розгляду до МВС не надходили».
Згідно пункту 15 статті 29 Закону передбачено: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Чи звертався Замовник до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції з приводу підтвердження інформації, зазначеної у Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та наданої Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" ?
3. Згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування» Тендерної документації передбачено: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Також вказано мінімально-необхідний перелік та кількість техніки, яку Учасник обов’язково включає до Довідки за формою Додатку 5.
У Додатку 5 Тендерної документації передбачено Довідка про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
У Додатку 3 Тендерної документації передбачено ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету Реконструкція будівлі Терешківського ліцею Терешківської сільської ради за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Терешки, вул.Шевченка 9-А. Коригування (Код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт.
Так, згідно вказаного Технічного завдання зокрема передбачено використання екскаваторів, місткість ковша екскаватора 0,25 м3., автомобілів-самоскидів, екскаваторів "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 0,25 м3, бульдозерів потужністю 59 кВт [80 к.с.], Кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, Кранів баштові, вантажопідйомність 5 т, Автомобілів бортові вантажопідйомність 5 т, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т, Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, Кран переносний, вантажопідйомність 1 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т, Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т, Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.], Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, Машини свердлильні електричні, Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.], Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6ат], продуктивність 0,5 м3/хв, Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т, Прес-ножиці комбіновані, Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, Прес листозгинальний, Розчинонасоси, продуктивність 3 м3/год, Крани козлові при роботі на монтажі технологічного, устаткування, вантажопідйомність 32 т, Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, Машини листозгинальні спеціальні [вальці], Верстат трубозгинальний гідравлічний, Верстати свердлильні, Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт, Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат: Перфоратори електричні, Шуруповерти, Лебідки електричні, тягове зусилля до 19,62 кН [2 т], Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т], Установки для зварювання поліетиленової плівки, Перфоратори електричні, Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], Пилка дискова електрична, Перфоратор електромагнітний, Машини шліфувальні кутові, Вібратори поверхневі, Дрилі електричні, Станок для різання керамічної плитки, Ножиці листові кривошипні [гільйотинні], Вібратори глибинні, Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т], Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, Машини шліфувальні електричні, Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т, Пістолет монтажний, Розпушувачі причіпні [без трактора], Бадді, місткість 2 м3, Бадді, місткість 4 м3, Трамбівки пневматичні при роботі від компресора, Апарат для газового зварювання і різання, Фарборозпилювачі ручні, Перфоратор пневматичний.
Учасником оприлюднено Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі Вих №14 від 09 листопада 2023 року, вказана довідка містить мінімально-необхідний перелік техніки. Наявність вищезазначеної у Додатку 3 Тендерної документації матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, не підтверджена Учасником.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином ТОВ "МАРК СТРОЙ" виконав вимогу Замовника про надання Довідки за формою Додатку 5, яка містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3?
4. Згідно пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Тендерної документації зокрема визначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Яким чином Переможцем закупівлі виконану вищевказану вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 10:50:13
Надання пояснень
Пояснення викладені в прикріпленому файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
55 381 626,00
UAH з ПДВ
|
55 381 626,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" |
59 596 008,80
UAH з ПДВ
|
59 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Переможець |
55 381 626,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2024 15:29
|
Маркстрой 3 дод угода.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2024 15:28
|
Маркстрой 3.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2024 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 14:09
|
ДУ Марк строй.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2024 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 14:26
|
Реконструкція.pdf | укладений |
05 грудня 2023 14:23
|
Гарантія.pdf | укладений |
05 грудня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору, у зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | PL05A_09W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт у зв'язку з проведеним коригуванням проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | PL05A_09W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |