Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протигаз фільтруючий
Очікувана вартість
2 277 000,00 UAH
UA-2025-01-28-014755-a 3d000f711e6141c0ae6a089846074f8d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побережна Тетяна Миколаївна

+380442776813 dog.dtec@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»
Код ЄДРПОУ: 37739041
Місцезнаходження: 02094, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Гната Хоткевича, буд. 20
Контактна особа: Побережна Тетяна Миколаївна
+380442776813
dog.dtec@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2025 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2025 08:00
Початок аукціону: 06 лютого 2025 13:41
Початок аукціону: 06 лютого 2025 13:41
Очікувана вартість: 2 277 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 штука
Протигаз фільтруючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Гната Хоткевича, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2025
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Календарні 80
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 січня 2025 15:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

28 січня 2025 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2025 15:32
1. Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оксид азоту
Дата подання: 29 січня 2025 11:33
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:44
Шановний Замовнику, в технічних вимогах до предмету закупівлі, до тендерної документації, Ви зазначили, що Протигаз фільтрувальний серед іншого повинен забезпечувати захист від оксидів азоту. Повідомляємо Вам, що найбільшим джерелом викидів оксидів азоту (NO2, NO2, N2O3) є процеси спалювання викопного палива (будь які види нафти, мазуту, вугілля та особливо - біомаси, містять сполуки азоту, які при згоранні перетворюються на оксиди). Саме тому, такого типу фільтр активно використовується на підприємствах теплової енергетики, а також металургійного комплексу, де в технологічному процесі використовуються доменні печі. Прийнявши до уваги дану інформацію, надайте будь-ласка роз'яснення чи господарська діяльність Вашої структури вимагає використання саме такого виду фільтрів який обов'язково має захищати від оксидів азоту (NO) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Протигази повинні відповідати всім параметрам, які зазначені у Додатку №4 до тендерної документації.
СОУ МНС
Дата подання: 29 січня 2025 11:40
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:44
На сьогодні в Україні існує та діє ДСТУ EN 136:2003 "Маски, вимоги, випробування" та ДСТУ EN 14387:2021 "Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування маркування" При виготовленні будь-якої продукції підприємство повинно керуватися вимогами національними стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (зараз EN), що діють в Україні. При відсутності EN і ДСТУ на дану продукцію або при необхідності конкретизувати / підвищити вимоги стандартів або розширити асортимент може розроблятися стандарт організації України (СОУ). ДСТУ та EN відносяться до документів національного рівня, СОУ - це документ рівня організації. СОУ МНС - це стандарт організації Міністерства надзвичайних ситуацій, сертифікатів та підтверджень на продукцію що закуповується зазначений орган (МНС) на не видає. Відповідно до цього Просимо надати пояснення згідно зазначених вимог
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
В тендерній документації додатком №4 чітко зазначено, яким вимогам повинен відповідати протигаз (маска, фільтр), а саме:
1. СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Класифікація й загальні технічні вимоги».
2. Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771
Головною вимогою цих стандартів є відповідність товару (або його еквіваленту) відповідному ДСТУ EN 14387-2017 (фільтр) та ДСТУ EN 136:2003 (маска), пропонуємо уважно ознайомитись з цими стандартами та прийняти участь у закупівлі з відповідним до технічної специфікації предметом закупівлі.
ДСТУ 14387:2017
Дата подання: 29 січня 2025 11:43
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:44
Зазначений стандарт втратив чинність в деяких його положеннях. Зараз в Україні діє ДСТУ EN 14387:2021 "Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування маркування". Просимо надати роз'яснення щодо відповідності фільтрувального елементу.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
У Додатку № 4 до тендерної документації зазначено наступне: «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими (діючими/недіючими) міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».»
ДСТУ EN 14387:2017 згідно прийнятого наказу ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМСТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 490 від 28.12.2017 і на даний момент є діючим.
Захист від бойових отруйних речовин
Дата подання: 29 січня 2025 11:46
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:45
Фільтр скомбінований з проти аерозольним фільтром класу Р3 повинен захищати від бойових отруйних речовин, в протигазової маски відповідні вимоги відсутні, це помилка, чи купується продукція цивільного призначення?
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Замовником буде уточнено запитувану інформацію в умовах технічної специфікації тендерної документації.
Інформація яка Вам потрібна знаходиться в додатку №4 до тендерній документації.
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження
Дата подання: 29 січня 2025 11:47
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:45
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Дякуємо за Ваше звернення та докладний виклад проблемних аспектів, пов’язаних із закупівлею засобів індивідуального захисту органів дихання. Відповідно до суті та змісту звернення, маємо зауважити наступне. Вимоги до засобів індивідуального захисту органів дихання встановлено у відповідності до чинних державних та міжнародних стандартів, які гарантують належну якість і безпеку. Окремо наголошуємо, що будь-яка продукція, яка має сумнівне походження або ознаки фальсифікації (зокрема, перефарбування старих фільтрувальних коробок, використання списаних компонентів, підробка документів тощо), не буде допущена під час приймання для подальшої експлуатації. У разі виявлення порушень, такі позиції будуть відхилені, а відповідну інформацію буде передано до компетентних органів. З урахуванням Ваших зауважень, Замовником буде наголошено відповідальним працівникам на посиленні контролю під час приймання товару, зокрема в частині перевірки документів, якості, технічних характеристик та відповідності термінів придатності.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 29 січня 2025 11:50
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:45
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості фільтрувально-поглинальної коробки (ФПК) від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 на який Ви посилаєтесь) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
На фільтрувально-поглинальній коробці виробником протигазів вказує, від яких ОР та БОР захищає даний фільтр. Сертифікат експертизи типу та Декларація про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам технічного регламенту підтверджують цю відповідність.
Згідно вимог ТД для підтвердження якісних характеристик товару вимагається надання сертифікату експертизи та декларації відповідності ДСТУ EN 14387. Наявність цих документів підтверджує відповідність фільтру ДСТУ EN 14387.
Універсальний розмір маски
Дата подання: 29 січня 2025 11:50
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:45
До відома: Розподіл протигазової маски на типорозмірі, а не "універсальний", дозволяє більш точно адаптувати протигазову маску по лінії обтюрації до конкретної особи з урахуванням її антропологічних особливостей. Протигазова маска універсального розміру не враховує антропологічних особливостей людини, що у такий спосіб може призводити до відчуття дискомфорту, в разі надмірного тиску на обличчя в зоні обтюрації, а у випадку нещільного прилягання маски – виникає ризик проникнення небезпечних елементів до дихальних шляхів, шкіри та очей носія, що становлять загрозу його здоров’ю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Для цього в більшості сучасних протигазів є регульовані ремені для надійної фіксації та зручної посадки.
ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 29 січня 2025 11:52
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:45
Зазначений ДСТУ не входить в Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Ці документи не суперечать один-одному.
Дискримінація українського виробника
Дата подання: 29 січня 2025 12:14
Дата відповіді: 03 лютого 2025 07:46
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що виробництво корпусів фільтрів з металу було розробкою радянського союзу (вважалось що для арктичного регіону ссср – пластик не підходить). Компанії виробники рашистської федерації (країни агресора) до цих пір продовжують виробництво корпусів фільтрів виключно з металу (в т.ч. з алюмінію). Натомість, усі імениті європейські виробники (окрім сербської та італійської компаній які є виробниками фільтрів в металічному корпусі та являються негласними дочірніми підприємствами компаній з рашистської федерації) виробляють корпуси фільтрів з ABS пластику. Сусідство рашистської федерації дозволяло широко збувати контрафактну та підроблену продукцію. Найчастіше було розповсюджена підробка дати виготовлення на алюмінієвому корпусі (фізична зміна дати виготовлення) та підробка етикетки на корпусі, що давало змогу стверджувати що це європейська продукція. Таким чином розповсюджувалась продукція з рашистської федерації, яка у більшості випадків була не в робочому стані. Широко відомо про нещасні випадки які трапились на шахтах коли працівники при аваріях використовували ці підробки, які призвели до трагічних наслідків. З початком агресії рашистської федерації у 2014 році, усі українські виробники почали переходити на виробництво корпусів фільтрів з ABS пластику, щоб унеможливити поставку продукції з рашистської федерації та прибрати контрафактну та підробну продукцію з ринку України. Для нас є незрозумілим Ваше баження закуповувати фільтр як в алюмінієвому корпусі так і з ударостійкого пластику. З огляду на вище сказане, вважаємо вимогу щодо алюмінієвого корпусу - дискримінацією українського виробника та вимагаємо прибрати з технічних вимог на предмет закупівлі фразу – алюмінієвий корпус, та замінити на – матеріал корпуса фільтра ABS пластик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо:
Прохання уважно дивитись додаток №4 до тендерної документації. Там вказано, що фільтри повинні бути українського виробництва (або виробництва інших країн, крім російської федерації, республіки Білорусь, республіки Іран.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2025 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" 2 139 000,00
UAH
1 856 100,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» 2 216 694,00
UAH
1 857 480,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2025 12:48
Електронний підпис
12 лютого 2025 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2025 12:48
Довідка.zip
12 лютого 2025 12:48
Витяг.zip
12 лютого 2025 12:48
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
04 лютого 2025 20:39
Електронний підпис
04 лютого 2025 20:39
Електронний підпис
04 лютого 2025 20:37
4. Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2025 20:37
Опис2.pdf
04 лютого 2025 20:37
Лист-відгук ТОВ..pdf.p7s
04 лютого 2025 20:37
Опис1.pdf
04 лютого 2025 20:37
TRAYAL ISO + переклад.pdf.p7s
04 лютого 2025 20:37
TRAYAL ISO + переклад.pdf
04 лютого 2025 20:37
Статут Селл!Ком.pdf
04 лютого 2025 20:37
Статут Селл!Ком.pdf.p7s
04 лютого 2025 20:37
Опис2.pdf.p7s
04 лютого 2025 20:37
Опис1.pdf.p7s
04 лютого 2025 20:37
Лист-відгук ТОВ..pdf
04 лютого 2025 20:37
Сертифікати на фільтр.pdf
04 лютого 2025 20:37
Сертифікати на маску.pdf

Публічні документи

04 лютого 2025 12:50
Електронний підпис
04 лютого 2025 12:49
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2025 12:49
Рішення № 1.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Лист не є фіз.особою.pdf
04 лютого 2025 12:49
Лист не є об'єднанням.pdf
04 лютого 2025 12:49
Рішення № 1.pdf
04 лютого 2025 12:49
Витяг ПДВ копія.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Наказ директор копія.pdf
04 лютого 2025 12:49
Витяг ПДВ копія.pdf
04 лютого 2025 12:49
баланс 2023+квитанція.pdf
04 лютого 2025 12:49
Статут ОРИГІНАЛ.pdf
04 лютого 2025 12:49
Статут ОРИГІНАЛ.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
баланс 2023+квитанція.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Лист не є фіз.особою.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Опис до Статуту.pdf
04 лютого 2025 12:49
Довідка субпідрядники.pdf
04 лютого 2025 12:49
Статут копія НОВИЙ.pdf
04 лютого 2025 12:49
Статут копія НОВИЙ.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Довідка щодо ліцензії.pdf
04 лютого 2025 12:49
Опис до Статуту.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
ВН 451.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Договір 480 від 27.12.2022.pdf
04 лютого 2025 12:49
Відгук протигаз маска.pdf
04 лютого 2025 12:49
Договір 480 від 27.12.2022.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
ВН 451.pdf
04 лютого 2025 12:49
Тех.характеристики.pdf
04 лютого 2025 12:49
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Тех.характеристики.pdf.p7s
04 лютого 2025 12:49
Порівняльна таблиця.pdf
04 лютого 2025 12:49
Досвід виконання.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідка, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"
#33855606
Переможець 1 856 100,00
UAH
11 лютого 2025 11:30

Документи

11 лютого 2025 11:31
Довідка НАЗК
11 лютого 2025 11:30
Електронний підпис
11 лютого 2025 11:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2025 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ"
#33855606
1 856 100,00
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2025 11:31
Довідка НАЗК
11 лютого 2025 11:30
Електронний підпис
11 лютого 2025 11:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2025 11:09
договір укладений
18 лютого 2025 11:07