Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»
Очікувана вартість
16 371 719,40 UAH
UA-2024-05-13-011260-a 3ce6946ff8c84360a83853f397a3b1ee
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна КОЛОДЧЕНКО

+380970005642 hannakolodchenko83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 04718013
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
Контактна особа: Ганна КОЛОДЧЕНКО
+380970005642
hannakolodchenko83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2024 22:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2024 20:00
Початок аукціону: 30 травня 2024 11:31
Початок аукціону: 30 травня 2024 11:31
Очікувана вартість: 16 371 719,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 858,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 22:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 травня 2024 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 18:16
Додаток 2.1 «Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення».pdf
24 травня 2024 18:16
Перелік зміндо Віварій.docx
24 травня 2024 18:16
ТД зі змінами _24_05.docx
13 травня 2024 22:52
ТД.docx
13 травня 2024 22:52
Додаток 5.docx
13 травня 2024 22:52
Додаток 2.docx
24 травня 2024 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2024 22:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 18:16
Додаток 2.1 «Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення».pdf
24 травня 2024 18:16
Перелік зміндо Віварій.docx
24 травня 2024 18:16
ТД зі змінами _24_05.docx
13 травня 2024 22:52
ТД.docx
13 травня 2024 22:52
Додаток 5.docx
13 травня 2024 22:52
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не в повному обсязі викладена Тендерна документація
Дата подання: 17 травня 2024 12:35
Дата відповіді: 21 травня 2024 14:04
ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» розглянувши істотні умови та вимоги до учасників закупівлі «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, номер в Prozorro UA-2024-05-13-011260-a згідно статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України про публічні закупівлі» просимо додати в тендерну документацію проектну документацію для об’єктивного розгляду всіх технічних характеритсик предмета закупівлі, так як вбачаються вимоги що мають характеристики дискримінаційних та «прописаних під одного учасника». Зокрема наявність у учасника баштового крану який технічно може бути замінений на інші види підіймального обладнання або наявність експертної лабораторії для вхідного поопераційного контролю виконання робіт, необхідність наявності такої на момент проведення торгів має сумнівний характер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що Учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за місцем перебування Замовника, в свою чергу, ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані Постанова КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ані будь-який інший нормативно-правовий акт не зобов’язує Замовника викладати ПКД в тендерній документації.
Натомість вважаємо, що наданої інформації в тендерній документації достатньо для складання Учасниками своїх тендерних пропозицій.
Наявність баштового крану передбачено затвердженою проектно-кошторисною документацією, яка була погоджена експертною установою, про що видано експертний звіт.
Відповідно до ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі Замовник має право встановлювати інші критерії, які вважає за необхідне та які не порушують чинне законодавство. Тому, враховуючи вимоги до предмету закупівлі, вважаємо наявність у потенційних учасників експертної лабораторії для вхідного операційного контролю виконання робіт.
Гарного дня!
Технічне завдання
Дата подання: 22 травня 2024 09:48
Дата відповіді: 24 травня 2024 17:17
Для правильного та коректного прорахунку вартості робіт згідно "технічного завдання" Додаток 2 просимо вас надати наступні роз'яснення: 1. п.3. (Демонтаж) металевих конструкцій, п.39. Виготовлення м/конструкцій, п. 48. Монтаж металевих конструкцій - які конструктивні елементи: перекриття, покрівля, каркас будівлі чи інше? п.4. Розбирання монолітних залізобетонних конструкцій - яких саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Для уточнення інформації по технічним характеристикам на які ви вказали, будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Гарного дня.
Технічне завдання
Дата подання: 22 травня 2024 10:02
Дата відповіді: 24 травня 2024 17:18
Просимо надати додаткову інформацію та представити технічні характеристики 1. Розміри та конструктив дверей металопластикових 2. Розміри та конструктив сендвіч-панелей 55/90 (товщина, тип наповнювача і т.д.) 3. Розміри та конструктив світлоаераційного фонаря з монолітного полікарбонату 4. Артикул, передбаченої в проекті емалі виробництва Lankwitzer Lackfabrik Gmbh 5. Розміри та конструктив фасадних світових ролет
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для уточнення інформації по технічним характеристикам на які ви вказали, будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Гарного дня.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 травня 2024 15:25
Дата відповіді: 24 травня 2024 17:18
У дод.1 п.1.7. зазначено що Учассник повинен надати: " 1.7. Копію дозволу/ів з органу Держпраці та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:"в) монтаж, демонтаж та поточний або капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин (в даному виді робіт обов’язково повинно бути зазначено «поточний або капітальний ремонту будинків»);" Просимо роз'яснити чи буде відповідати вимогам тендерної документаціїї якщо в цьому виді робіт у Учасника зазначено лише капітальний ремонт будинків? Звертаємо увагу, що предмет закупівлі ніяк не пов'язаний з поточним ремонтом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Так, буде відповідати вимогам. Гарного дня.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-05-13-011260-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:39583429
Дата подання: 05 червня 2024 20:13
Вимога про скасування рішення про визнання Переможця закупівлі
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-13-011260-a – Сумським національним аграрним університетом - (далі Замовник) розміщено закупівлю : «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), з очікуваною вартістю 16 371 719,40 грн з ПДВ. Участь в аукціоні приймали наступні учасники: ПАТ «Сумбуд» - визнано переможцем; ТОВ «СК Нове місто» - не розглядався; ТОВ «Електро Ленд» - не розглядався.

ТОВ «Електро Ленд», як учасник закупівлі, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо визнання ПАТ «Сумбуд»» переможцем. Вважаємо дане рішення незаконним та таким, що порушує наше право на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.

Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю предбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.

Беручи до уваги викладене вище, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ПАТ «Сумбуд» переможцем закупівлі і відхилити його тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2024 17:43
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Уповноважена особа Сумського національного аграрного університету розглядає тендерні пропозиції учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. Розглянувши тендерну пропозицію учасника закупівлі АТ «Сумбуд» в уповноваженої особи відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника.
Щодо доводів скаржника повідомляємо наступне:
1. Щодо доводу скаржника: Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.
В складі тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» наявний гарантійний лист № 176-02/1 від «29» травня 2024 р. із наступним змістом: Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» даним листом підтверджує, що всі матеріали при використанні в роботі будуть мати відповідні сертифікати та паспорти якості.
А також в тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надає підтвердження, а саме: Документ № 172-02/1 від 29.05.2024 року (Ми, Приватне акціонерне товариство «Сумбуд», підтверджуємо свою можливість і готовність викоувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому технічному завданні. Усі роботи будуть виконуватися відповідно до вимог ДБН, ДСТУ та проектно-кошторисної документації. Всі застосовані матеріали, вироби, конструкції, а також інструменти і обладнання, що використовуються при цьому, будуть сертифіковані на території України в установленому порядку, в тому числі стосовно екологічної та санітарної безпеки відповідно до чинних вимог).
Товари, які мають походження із російської федерації та Республіки Білорусь не можуть бути сертифіковані на території України. Тому цим листом АТ «Сумбуд» виконав вимоги п.2 Розділ V ТД. В Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд».
2. Щодо доводу скаржника: Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю передбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.
Вважаємо доводи скаржника надуманими та побудованими на суб’єктивних оціночних поняттях. Оскільки Указ Президенту України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб не встановлює норму тривалості робочого часу. В свою чергу кошторисні документи до тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» розроблені на ліцензійному програмному комплексі АВК – 5 в якому визначається норма робочого часу відповідно до кошторисних норм та чинного законодавства України. Окрім того Скаржник не вказує яку процесуальну норму ТД було порушено учасником – АТ «Сумбуд».
За таких обставин вважаємо доводу, зазначені у вимозі надуманими, а вимогу як таку, що підлягає відхиленню.
Окрім того повідомляємо скаржника про його право звернутися до органу оскарження в порядку та в строки передбачені чинним законодавством України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-13-011260-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО", Код ЄДРПОУ:32779708
Не в повному обсязі викладена тендерна документація
Для обєктивної оцінки істотних умов та кретеріїв закупівлі просимо надати проектну документацію.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

17 травня 2024 12:29
Вимога Віварій.pdf
17 травня 2024 12:31
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-22-000025 ● dd8c8239508548638992db32152393ba
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2024 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.07.2024 №29-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ігор КОРОТКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2024 №29-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-13-011260-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 15:43:54

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність будівельних машин і механізмів, врахованих ним у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів в позиціях 19-21, а саме: крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21);
2) учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно з яким кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за динамічної договірної ціни не враховуються.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-26 18:29:45

Щодо надання пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a).

Пояснюємо про наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту Сумського НАУ на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://snau.edu.ua/publichni-zakupivli/)
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» пояснюємо наступне:
1) Відповідно до умов тендерної документації Учасник АТ «Сумбуд», в складі своєї тендерної пропозиції, надав Довідку від 29.05.2024 № 162-02/1, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування. Інформація подана у довідці документально підтверджена (Додаток №1 на 3-х арк.)
Враховуючи фактичні умови виконання робіт, деякі позиції машин та механізмів із Підсумкової відомості ресурсів при виконанні робіт будуть замінені на інші (використання яких можливо за фактичних умов будівельного майданчика), а саме:
– крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-34-5 (Демонтаж) монтаж металевих конструкцій – 2,14 т. п. 3 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу, який є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-43-1 Монтаж металевих конструкцій – 32,12 т. п. 48 локального кошторису 02-01-01 та в розцінці КБ9-28-1 Монтаж світлоаераційних фонарів – 205 м2 п.56 локального кошторису – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу та баштового крана КБ-403Б, які є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м – 607 м2 п. 58 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконані за допомогою баштового крана КБ-403Б, який є в наявності у Учасника.
У ТД (Підсумковій відомості ресурсів) вказаний приблизний перелік механізмів згідно інвесторського кошторису, Учасник може вказувати механізми які є в нього в наявності і дають можливість виконати весь перелік робіт згідно ТД.
2) На підставі п.п.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на суму покриття ризиків, внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024.

Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток №1 (Довідка від 29.05.2024 № 162-02/1 на 3-х арк.)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-29 17:19:17

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. З огляду на те, що Замовником 26.07.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 26.07.2024 №2, просимо надати додаткову угоду №1 та вказати причини її неоприлюднення.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-02 17:52:03

Надання інформації на запит, щодо неоприлюднення додаткової угоди №1

На Ваш запит про надання інформації, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a) пояснюємо про наступне:

Чинним законодавством України встановлено, що внесення змін до договору про закупівлю відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Разом з тим пунктом 12.5. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 передбачено: «п.12.5. Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативою будь – якої Сторони на підставі додаткової угоди. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються в письмовій формі, є його невід’ємною частиною та набувають чинності з моменту підписання додаткової угоди повноваженими представниками Сторін».
19.06.2024 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 доповнивши Розділ 5. «Вартість робіт та порядок розрахунків» пунктом 5.10., а саме: «п.5.10 План фінансування робіт узгоджується Сторонами (Додаток № 3 до даного Договору)».
Пунктом 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, не встановлюють вимоги щодо оприлюднення змін до договору, не передбачених у відповідній нормі статті 41 Закону та з урахуванням Особливостей.
З урахуванням зазначеного, фукціонал майданчика електронної системи закупівель «Zakupivli.pro», не пербачає внесення змін які не стосуються істотних умов Договору, а саме таких які викладені у Додатковій угоді № 1 від 19.06.2024 щодо узгодження Сторонами Плану фінансування робіт.


Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток 1 (Додаткова угода №1 на 1-му арк.).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи, направлені на недопущення встановлених порушень законодавства в сфері державних закупівель в подальшому

2024-08-13 17:34:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення частини п’ятої статті 8 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто

.

2024-08-14 09:19:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" 12 079 719,60
UAH з ПДВ
12 079 719,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" 12 442 506,60
UAH з ПДВ
12 442 506,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД" 15 478 131,70
UAH з ПДВ
15 478 131,70
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 червня 2024 16:07
Електронний підпис
05 червня 2024 09:55
Електронний підпис
05 червня 2024 09:54
Ліцензія.PDF.p7s
05 червня 2024 09:54
Довідка.zip.p7s
05 червня 2024 09:54
Ліцензія.PDF
05 червня 2024 09:54
Довідка.zip
04 червня 2024 10:39
Електронний підпис
29 травня 2024 11:24
Електронний підпис
29 травня 2024 11:24
Електронний підпис
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 45001-2019.pdf
29 травня 2024 11:22
19.3. Розрахунки до ДЦ.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
10. Повноваження.PDF
29 травня 2024 11:22
11. СТАТУТ -2021.PDF
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 14001-2015.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
26. Ліцензія на АВК.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
29. Проект договору.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 14001-2015.pdf
29 травня 2024 11:22
6.2. Посвідчення ПБЕЕС.jpg
29 травня 2024 11:22
3. Ліцензія.PDF.p7s
29 травня 2024 11:22
11. СТАТУТ -2021.PDF.p7s
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 9001-2015.PDF.p7s
29 травня 2024 11:22
19. Договірна ціна.pdf
29 травня 2024 11:22
25. ЗКР.pdf
29 травня 2024 11:22
18. Додаток 2.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
17. Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
25. ЗКР.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
19. Договірна ціна.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
29. Проект договору.pdf
29 травня 2024 11:22
11. Статут (опис).PDF
29 травня 2024 11:22
3. Ліцензія.PDF
29 травня 2024 11:22
26. Ліцензія на АВК.pdf
29 травня 2024 11:22
21.2 Дефектний акт 02-01-02.pdf
29 травня 2024 11:22
17. Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2024 11:22
21.1. Дефектний акт 02-01-01.pdf
29 травня 2024 11:22
19.2. Розрахунки до ДЦ.pdf
29 травня 2024 11:22
6.1. Копії дипломів.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
19.3. Розрахунки до ДЦ.pdf
29 травня 2024 11:22
11. Статут (опис).PDF.p7s
29 травня 2024 11:22
6.2. Посвідчення ПБЕЕС.pdf
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 45001-2019.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
19.2. Розрахунки до ДЦ.pdf.p7s
29 травня 2024 11:22
6.1. Копії дипломів.pdf
29 травня 2024 11:22
ДСТУ ISO 9001-2015.PDF
29 травня 2024 11:22
18. Додаток 2.pdf
29 травня 2024 11:22
10. Повноваження.PDF.p7s

Публічні документи

29 травня 2024 13:19
Електронний підпис
29 травня 2024 13:19
Електронний підпис
29 травня 2024 13:18
Кошторисні документи.PDF
29 травня 2024 13:18
Пропозиція.PDF
29 травня 2024 13:18
Звіт СА_ 14001_2015.pdf
29 травня 2024 13:18
Звіт СА_ 45001_2018.pdf
29 травня 2024 13:18
Модельний статут.PDF
29 травня 2024 13:18
Календарний графік.PDF
29 травня 2024 13:18
Зведений звіт_СА_9001.pdf
29 травня 2024 13:18
Лист-згода.PDF
29 травня 2024 13:18
Зведений звіт_СА_14001.pdf
29 травня 2024 13:18
Довідка субпідряд.PDF
29 травня 2024 13:18
Витяг з ПДВ.PDF
29 травня 2024 13:18
Довідка АВК.PDF
29 травня 2024 13:18
Витяг з ЄДР.PDF
29 травня 2024 13:18
Довідка довкілля.PDF
29 травня 2024 13:18
Правомочність.PDF
29 травня 2024 13:18
Лист про санкції.PDF
29 травня 2024 13:18
9001_СК НОВЕ МІСТО_ДП_2024.pdf
29 травня 2024 13:18
Довідка з проектом.PDF
29 травня 2024 13:18
Звіт СА_ 9001_2015.pdf
29 травня 2024 13:18
Зведений звіт_СА_45001.pdf
29 травня 2024 13:18
Відгук.PDF
29 травня 2024 13:18
Декларація крани.PDF
29 травня 2024 13:18
Ліцензія.PDF
29 травня 2024 13:18
Аналогічні договора.PDF
29 травня 2024 13:18
Мат.тех.база.PDF
29 травня 2024 13:18
Декларації.PDF
29 травня 2024 13:18
Довідка автокран.PDF
29 травня 2024 13:18
Працівники.PDF
29 травня 2024 13:18
Лист доспіврпаці (1).pdf

Публічні документи

29 травня 2024 14:48
Електронний підпис
29 травня 2024 14:48
Електронний підпис
29 травня 2024 14:43
08.Проєкт договору.pdf
29 травня 2024 14:43
23.Кошторис 2 частина.pdf
29 травня 2024 14:43
10.Лист про санкції.pdf
29 травня 2024 14:43
12.Гарантійний лист.pdf
29 травня 2024 14:43
05.Довідка щодо підпису.pdf
29 травня 2024 14:43
21.Дозвіл.pdf
29 травня 2024 14:43
18.Договір Лабораторія.pdf
29 травня 2024 14:43
24.Сертифікати ISO.pdf
29 травня 2024 14:43
25.Графік.pdf
29 травня 2024 14:43
20.Ліцензія АВК.pdf
29 травня 2024 14:43
14.Тех. завдання.pdf
29 травня 2024 14:43
22.Лист про матеріали.pdf
29 травня 2024 14:43
16.Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2024 14:43
23.Кошторис 1 частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
#14017843
Переможець 12 079 719,60
UAH з ПДВ
04 червня 2024 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей 1)Учасник в складі тендерної пропозиції не надав звіт про проведення сертифікаційного аудиту. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав - підсумкову відомість ресурсів. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності ДОДАТОК №1 до Тендерної документації І. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 1.8. Надати оригінал або копію сертифікатів: ISO 9001:2015, ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, виданого акредитованими або нотифікованими органом сертифікації та звіт про проведення сертифікаційного аудиту. *Видані сертифікати повинні бути зареєстровані не пізніше дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Надати звіт про проведення сертифікаційного аудиту. 2) Надати підсумкову відомість ресурсів.

Документи

04 червня 2024 17:39
Довідка НАЗК
04 червня 2024 17:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2024 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
#14017843
12 079 719,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2024 17:39
Довідка НАЗК
04 червня 2024 17:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2024 09:52
ДУ№6 Сумбуд-віварій.pdf укладений
19 грудня 2024 09:51
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2024 17:00
ДУ№ 5 Сумбуд(змін кал граф)01.10.24.pdf зміни до договору
04 жовтня 2024 16:57
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2024 14:50
ДУ№3 Сумбуд 30.09.2024.pdf зміни до договору
04 вересня 2024 14:40
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2024 18:12
ДУ№ 2 Сумбуд-26 07 24.pdf зміни до договору
26 липня 2024 17:55
Електронний підпис укладений
21 червня 2024 15:12
№ 19-6-3 ПАТ СУМБУД(віварій).pdf укладений
21 червня 2024 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, ч.1 ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 631, 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.12.5. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024, та на підставі п.п.5 п.19 Особливостей Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) та внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024.
Номер договору про закупівлю: 19-6-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.12.1. Договору та п.п.4 п.19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Сторони дійшли згоди, внести відповідні зміни до Договору та викласти Додаток № 2 та Додаток № 3 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 19-6-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.12.1. Договору та п.п.4 п.19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Сторони дійшли згоди, внести відповідні зміни до Договору та викласти Додаток № 2 та Додаток № 3 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 19-6-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2024 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі п.14.2. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 року Сторони дійшли взаємної згоди розірвати даний Договір