Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 04718013 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
Контактна особа: |
Ганна КОЛОДЧЕНКО +380970005642 hannakolodchenko83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 22:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 11:31 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 11:31 |
Очікувана вартість: | 16 371 719,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 858,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2024 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2024 18:16 |
Додаток 2.1 «Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення».pdf | |
24 травня 2024 18:16 |
Перелік зміндо Віварій.docx | |
24 травня 2024 18:16 |
ТД зі змінами _24_05.docx | |
13 травня 2024 22:52 |
ТД.docx | |
13 травня 2024 22:52 |
Додаток 5.docx | |
13 травня 2024 22:52 |
Додаток 2.docx |
24 травня 2024 18:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2024 18:16 |
Додаток 2.1 «Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення».pdf
|
|||
24 травня 2024 18:16 |
Перелік зміндо Віварій.docx
|
|||
24 травня 2024 18:16 |
ТД зі змінами _24_05.docx
|
|||
13 травня 2024 22:52 |
ТД.docx
|
|||
13 травня 2024 22:52 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 травня 2024 22:52 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що Учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за місцем перебування Замовника, в свою чергу, ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані Постанова КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ані будь-який інший нормативно-правовий акт не зобов’язує Замовника викладати ПКД в тендерній документації.
Натомість вважаємо, що наданої інформації в тендерній документації достатньо для складання Учасниками своїх тендерних пропозицій.
Наявність баштового крану передбачено затвердженою проектно-кошторисною документацією, яка була погоджена експертною установою, про що видано експертний звіт.
Відповідно до ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі Замовник має право встановлювати інші критерії, які вважає за необхідне та які не порушують чинне законодавство. Тому, враховуючи вимоги до предмету закупівлі, вважаємо наявність у потенційних учасників експертної лабораторії для вхідного операційного контролю виконання робіт.
Гарного дня!
Для уточнення інформації по технічним характеристикам на які ви вказали, будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Гарного дня.
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «Електро Ленд», як учасник закупівлі, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо визнання ПАТ «Сумбуд»» переможцем. Вважаємо дане рішення незаконним та таким, що порушує наше право на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.
Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю предбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.
Беручи до уваги викладене вище, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ПАТ «Сумбуд» переможцем закупівлі і відхилити його тендерну пропозицію.
Уповноважена особа Сумського національного аграрного університету розглядає тендерні пропозиції учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. Розглянувши тендерну пропозицію учасника закупівлі АТ «Сумбуд» в уповноваженої особи відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника.
Щодо доводів скаржника повідомляємо наступне:
1. Щодо доводу скаржника: Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.
В складі тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» наявний гарантійний лист № 176-02/1 від «29» травня 2024 р. із наступним змістом: Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» даним листом підтверджує, що всі матеріали при використанні в роботі будуть мати відповідні сертифікати та паспорти якості.
А також в тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надає підтвердження, а саме: Документ № 172-02/1 від 29.05.2024 року (Ми, Приватне акціонерне товариство «Сумбуд», підтверджуємо свою можливість і готовність викоувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому технічному завданні. Усі роботи будуть виконуватися відповідно до вимог ДБН, ДСТУ та проектно-кошторисної документації. Всі застосовані матеріали, вироби, конструкції, а також інструменти і обладнання, що використовуються при цьому, будуть сертифіковані на території України в установленому порядку, в тому числі стосовно екологічної та санітарної безпеки відповідно до чинних вимог).
Товари, які мають походження із російської федерації та Республіки Білорусь не можуть бути сертифіковані на території України. Тому цим листом АТ «Сумбуд» виконав вимоги п.2 Розділ V ТД. В Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд».
2. Щодо доводу скаржника: Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю передбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.
Вважаємо доводи скаржника надуманими та побудованими на суб’єктивних оціночних поняттях. Оскільки Указ Президенту України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб не встановлює норму тривалості робочого часу. В свою чергу кошторисні документи до тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» розроблені на ліцензійному програмному комплексі АВК – 5 в якому визначається норма робочого часу відповідно до кошторисних норм та чинного законодавства України. Окрім того Скаржник не вказує яку процесуальну норму ТД було порушено учасником – АТ «Сумбуд».
За таких обставин вважаємо доводу, зазначені у вимозі надуманими, а вимогу як таку, що підлягає відхиленню.
Окрім того повідомляємо скаржника про його право звернутися до органу оскарження в порядку та в строки передбачені чинним законодавством України.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000025 ● dd8c8239508548638992db32152393ba
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 №29-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-13-011260-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:43:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність будівельних машин і механізмів, врахованих ним у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів в позиціях 19-21, а саме: крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21);
2) учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно з яким кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за динамічної договірної ціни не враховуються.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 18:29:45
Щодо надання пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a).
Пояснюємо про наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту Сумського НАУ на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://snau.edu.ua/publichni-zakupivli/)
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» пояснюємо наступне:
1) Відповідно до умов тендерної документації Учасник АТ «Сумбуд», в складі своєї тендерної пропозиції, надав Довідку від 29.05.2024 № 162-02/1, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування. Інформація подана у довідці документально підтверджена (Додаток №1 на 3-х арк.)
Враховуючи фактичні умови виконання робіт, деякі позиції машин та механізмів із Підсумкової відомості ресурсів при виконанні робіт будуть замінені на інші (використання яких можливо за фактичних умов будівельного майданчика), а саме:
– крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-34-5 (Демонтаж) монтаж металевих конструкцій – 2,14 т. п. 3 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу, який є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-43-1 Монтаж металевих конструкцій – 32,12 т. п. 48 локального кошторису 02-01-01 та в розцінці КБ9-28-1 Монтаж світлоаераційних фонарів – 205 м2 п.56 локального кошторису – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу та баштового крана КБ-403Б, які є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м – 607 м2 п. 58 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконані за допомогою баштового крана КБ-403Б, який є в наявності у Учасника.
У ТД (Підсумковій відомості ресурсів) вказаний приблизний перелік механізмів згідно інвесторського кошторису, Учасник може вказувати механізми які є в нього в наявності і дають можливість виконати весь перелік робіт згідно ТД.
2) На підставі п.п.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на суму покриття ризиків, внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024.
Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток №1 (Довідка від 29.05.2024 № 162-02/1 на 3-х арк.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-29 17:19:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. З огляду на те, що Замовником 26.07.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 26.07.2024 №2, просимо надати додаткову угоду №1 та вказати причини її неоприлюднення.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-02 17:52:03
Надання інформації на запит, щодо неоприлюднення додаткової угоди №1
На Ваш запит про надання інформації, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a) пояснюємо про наступне:
Чинним законодавством України встановлено, що внесення змін до договору про закупівлю відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Разом з тим пунктом 12.5. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 передбачено: «п.12.5. Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативою будь – якої Сторони на підставі додаткової угоди. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються в письмовій формі, є його невід’ємною частиною та набувають чинності з моменту підписання додаткової угоди повноваженими представниками Сторін».
19.06.2024 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 доповнивши Розділ 5. «Вартість робіт та порядок розрахунків» пунктом 5.10., а саме: «п.5.10 План фінансування робіт узгоджується Сторонами (Додаток № 3 до даного Договору)».
Пунктом 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, не встановлюють вимоги щодо оприлюднення змін до договору, не передбачених у відповідній нормі статті 41 Закону та з урахуванням Особливостей.
З урахуванням зазначеного, фукціонал майданчика електронної системи закупівель «Zakupivli.pro», не пербачає внесення змін які не стосуються істотних умов Договору, а саме таких які викладені у Додатковій угоді № 1 від 19.06.2024 щодо узгодження Сторонами Плану фінансування робіт.
Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток 1 (Додаткова угода №1 на 1-му арк.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи, направлені на недопущення встановлених порушень законодавства в сфері державних закупівель в подальшому
2024-08-13 17:34:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення частини п’ятої статті 8 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто
.
2024-08-14 09:19:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" |
12 079 719,60
UAH з ПДВ
|
12 079 719,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" |
12 442 506,60
UAH з ПДВ
|
12 442 506,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД" |
15 478 131,70
UAH з ПДВ
|
15 478 131,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" #14017843 |
Переможець |
12 079 719,60
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 09:52
|
ДУ№6 Сумбуд-віварій.pdf | укладений |
19 грудня 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2024 17:00
|
ДУ№ 5 Сумбуд(змін кал граф)01.10.24.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 14:50
|
ДУ№3 Сумбуд 30.09.2024.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2024 18:12
|
ДУ№ 2 Сумбуд-26 07 24.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 15:12
|
№ 19-6-3 ПАТ СУМБУД(віварій).pdf | укладений |
21 червня 2024 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, ч.1 ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 631, 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.12.5. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024, та на підставі п.п.5 п.19 Особливостей Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) та внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 19-6-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.12.1. Договору та п.п.4 п.19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Сторони дійшли згоди, внести відповідні зміни до Договору та викласти Додаток № 2 та Додаток № 3 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 19-6-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.12.1. Договору та п.п.4 п.19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року Сторони дійшли згоди, внести відповідні зміни до Договору та викласти Додаток № 2 та Додаток № 3 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 19-6-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 червня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі п.14.2. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 року Сторони дійшли взаємної згоди розірвати даний Договір |