Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»)»
Очікувана вартість
207 944,00 UAH
UA-2020-10-03-000002-b ● 3cb6b6de8a5043a58f653a3a17a66d7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144625 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вул. Грушевського, 22 |
Контактна особа: |
Мурдза Петро Андрійович +380323441189 vomostrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2020 00:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 207 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 039,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6238 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 238.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
410 шт
«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81300, Україна, Львівська область, м.Мостиська, вул. Грушевського,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 30 календарних днів з моменту підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 жовтня 2020 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 жовтня 2020 12:47 |
3-Перелік змін_що вносяться.doc | |
14 жовтня 2020 12:47 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Дидактика.docx | |
03 жовтня 2020 00:12 |
2-ТД-Дидактика.docx |
14 жовтня 2020 13:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 жовтня 2020 12:47 |
3-Перелік змін_що вносяться.doc
|
|||
14 жовтня 2020 12:47 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Дидактика.docx
|
|||
03 жовтня 2020 00:12 |
2-ТД-Дидактика.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
167 722,00
UAH з ПДВ
|
167 722,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" |
184 115,00
UAH з ПДВ
|
184 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
207 260,00
UAH з ПДВ
|
207 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2595100231 |
Відхилено |
167 722,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 17:17
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" #42318183 |
Переможець |
184 115,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 14:01
|
Додаткова угода _ 1..pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 09:43
|
Договір | укладений |
23 листопада 2020 07:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) та пп. 4 п. 11.3 розділу XI Договору про закупівлю № 20-НУШ від 20 листопада 2020 року: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п. 5.1. Договору: «5.1 Строк (термін) поставки Товару: до 15 грудня 2020 року». |
Номер договору про закупівлю: | 20-НУШ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |