Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
8 259 000,00 UAH
UA-2023-04-07-010207-a ● 3c8d6886ffb049379f9b0dee42063f2d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2023 01:02 |
Очікувана вартість: | 8 259 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 3 % відсотки вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом: Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кілограм
Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Луцьк, вул. Селищна, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2023 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 16:57 |
ТД (флокулянт).docx | |
07 квітня 2023 16:57 |
Додаток 3.docx | |
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 1.docx | |
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 5.docx | |
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 2.docx | |
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 6.docx | |
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 4.docx |
07 квітня 2023 17:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 квітня 2023 16:57 |
ТД (флокулянт).docx
|
||
07 квітня 2023 16:57 |
Додаток 3.docx
|
||
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 1.docx
|
||
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 5.docx
|
||
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 2.docx
|
||
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 6.docx
|
||
07 квітня 2023 16:53 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-07-010207-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 10 квітня 2023 14:03
Вимога до кваліфікаційних умов
Добрий день!
Прошу прибрати Додаткову умову в тендерній документації з приводу проведення лабораторних та/або примислових досліджень не тільки у замовника закупівлі, а і на інших об'єктах. Ця вимога є дискримінаційною.
Прошу прибрати Додаткову умову в тендерній документації з приводу проведення лабораторних та/або примислових досліджень не тільки у замовника закупівлі, а і на інших об'єктах. Ця вимога є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 15:25
У зв`язку з оскарженням умов тендеру - Товариством з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ», відповідь на вашу вимогу, за потреби, буде надано після розгляду скарги в АМКУ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-04-07-010207-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 11 квітня 2023 17:16
Внесення змін до тендерної документації та проєкту договору.
Добрий день!
Вимагаю внести наступні зміни у Проєкт договору:
Частина 6 "Відповідальність сторін".
Замовник закупівля в пункті 6.3 вказує: У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримувати оплату вартості отриманих Товарів та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів, у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Згідно Податкового Кодекса України підписання видаткової накладної є підставою для реєстрації податковї накладної, а не навпаки. Видаткова накладна первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Вимагаю змінити пункт 6.3 згідно діючого законодавства.
Зміна до пункту 6.4. Замовник прописує в проєкті договору наступне: Якщо Постачальник не здійснить реєстрацію податкових накладних з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Товарів, без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.
Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН Податковий Кодекс України встановив зовсім інші штрафні оплати. Відповідно до п.120 1.1 ст. 120 1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу.
Прошу взяти до уваги норми чинного законодавства іі прописувати пункти, які не суперечять чинному законодавству.
Також, хотіли б побачити в тексті договору забов'язання замовника закупівлі. А саме штрафні санкції, якщо оплата за поставлену продукцію відбудеться невчасно, або зміняться дати поставки у специфікаціях, а також вага замовленної продукції.
В частині два проєкта договору вказується, що при виявлені не відповідної технічним вимогам якості флокулянту, Постачальник повинен в продовж 24 годин провести заміну товару на такий який відповідає технічним вимогам. У разі не виконання даної вимоги Покупець може розірвати Угоду з Постачальником в односторонньому порядку, у зв’язку з невиконанням Постачальником своїх зобов’язань, при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
Вимагаю зміну даного пункту на наступний пункт: Постачальник підтверджує протягом однієї робочої доби заміну товару і Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, обмінює товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.
В додатку 2 Тендерної документації вказано, що переможцем закупівлі надаються витяги/довідки згідно ст. 17, які повинні бути не більше тижневої давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір. Майбутній учасник закупівлі вже мав складність при отриманні даних довідок. Наприклад, довідка про несудимість з мін'юста не вдавалось через електронний запит, а тільки через офіційний запит, який оброблюєтся протягом 30 днів. Просимо Замовника відмовитися від тижневого терміна і мати можливість додати довідки отриманні протягом останніх 30 днів. .
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю внести наступні зміни у Проєкт договору:
Частина 6 "Відповідальність сторін".
Замовник закупівля в пункті 6.3 вказує: У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримувати оплату вартості отриманих Товарів та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів, у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Згідно Податкового Кодекса України підписання видаткової накладної є підставою для реєстрації податковї накладної, а не навпаки. Видаткова накладна первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Вимагаю змінити пункт 6.3 згідно діючого законодавства.
Зміна до пункту 6.4. Замовник прописує в проєкті договору наступне: Якщо Постачальник не здійснить реєстрацію податкових накладних з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Товарів, без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.
Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН Податковий Кодекс України встановив зовсім інші штрафні оплати. Відповідно до п.120 1.1 ст. 120 1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу.
Прошу взяти до уваги норми чинного законодавства іі прописувати пункти, які не суперечять чинному законодавству.
Також, хотіли б побачити в тексті договору забов'язання замовника закупівлі. А саме штрафні санкції, якщо оплата за поставлену продукцію відбудеться невчасно, або зміняться дати поставки у специфікаціях, а також вага замовленної продукції.
В частині два проєкта договору вказується, що при виявлені не відповідної технічним вимогам якості флокулянту, Постачальник повинен в продовж 24 годин провести заміну товару на такий який відповідає технічним вимогам. У разі не виконання даної вимоги Покупець може розірвати Угоду з Постачальником в односторонньому порядку, у зв’язку з невиконанням Постачальником своїх зобов’язань, при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
Вимагаю зміну даного пункту на наступний пункт: Постачальник підтверджує протягом однієї робочої доби заміну товару і Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, обмінює товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.
В додатку 2 Тендерної документації вказано, що переможцем закупівлі надаються витяги/довідки згідно ст. 17, які повинні бути не більше тижневої давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір. Майбутній учасник закупівлі вже мав складність при отриманні даних довідок. Наприклад, довідка про несудимість з мін'юста не вдавалось через електронний запит, а тільки через офіційний запит, який оброблюєтся протягом 30 днів. Просимо Замовника відмовитися від тижневого терміна і мати можливість додати довідки отриманні протягом останніх 30 днів. .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 15:26
У зв`язку з оскарженням умов тендеру - Товариством з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ», відповідь на вашу вимогу, за потреби, буде надано після розгляду скарги в АМКУ.
Номер вимоги: UA-2023-04-07-010207-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 13 квітня 2023 16:56
Відповідь на вимогу
Добрий день!
Дуже б хотілося побачити відповідь на вимоги від 10.04 та 11.04. без вказівки на то що було подана скарга. Ваша бездіяльність призводить до того, що ми не отримуємо своєчасно відповіді на поставленні запитання і вимушенні звертатится за роз'ясненням до АМКУ. Так як, згідно чинного законодаства ви ще маєте час відповісти на нашу вимогу, прошу вас це зробити.
Розгорнути
Згорнути
Дуже б хотілося побачити відповідь на вимоги від 10.04 та 11.04. без вказівки на то що було подана скарга. Ваша бездіяльність призводить до того, що ми не отримуємо своєчасно відповіді на поставленні запитання і вимушенні звертатится за роз'ясненням до АМКУ. Так як, згідно чинного законодаства ви ще маєте час відповісти на нашу вимогу, прошу вас це зробити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2023 16:35
КП « Луцькводоканал» не погоджується з вимогою про вилучення з тендерної документації обов`язкового надання учасником копії документа про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90 , проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника, оскільки вона не є дискримінаційною по відношенню до учасників. КП «Луцькводоканал» забезпечує вільний доступ для потенційних учасників на проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90. Також в тендерній документації міститься контактна інформація стосовно посадових осіб замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками.
Окрім того КП «Луцькводоканал» інформує , що дана тендерна документація розроблена відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а проект договору відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України, просимо врахувати це при підготовці тендерної пропозиції.
Окрім того КП «Луцькводоканал» інформує , що дана тендерна документація розроблена відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а проект договору відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України, просимо врахувати це при підготовці тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-07-010207-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:38985841
Дата подання: 13 квітня 2023 13:22
Дата подання: 13 квітня 2023 13:22
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КП «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ» (надалі за текстом – Замовник) 07 квітня 2023 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-07-010207-a ) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю - 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість закупівлі становить 8 259 000 грн з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «Тендерна документація. Для процедури закупівлі відкриті торги Назва предмету закупівлі Флокулянт поліакріламід катіонний
Найменування предмета закупівлі, код ДК 021:2015 —24960000-1 Хімічна продукція різна ), що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням тендерного комітету від «7» квітня 2023 року, протокол № 15.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМЕФЕКТ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважаємо, що вимоги тендерної документації до учасників є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника бути обраним переможцем в даній закупівлі та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). В Проєкті Договору
представлені пункти, які не передбачені законодавством України
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації та Проєкту Договору порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі.
Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:
Вимога №1.
Замовник закупівлі в частині другій Проєкта Договору пункт 2.3. вказує, що при виявлені не відповідної технічним вимогам якості флокулянту, Постачальник повинен впродовж 24 годин провести заміну товару на такий який відповідає технічним вимогам. У разі не виконання даної вимоги Покупець може розірвати Угоду з Постачальником в односторонньому порядку, у зв’язку з невиконанням Постачальником своїх зобов’язань, при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
Скаржник вимагає зміну даного пункту на наступний пункт: Постачальник підтверджує протягом однієї робочої доби заміну товару і Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, обмінює товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.
Вимога № 2
У частині 5, пункт 5.4 про Поставку товару Замовник закупівлі вказує наступне
“Датою постачання вважається дата зазначена представником Покупця на відповідних товаросупроводжувальних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару.”
Скаржник вимагає прибрати вираз “представник Покупця” у частині 5, пункт 5.4 Проєкту Договору. Усі товаросупроводжуючі документи виписуються кваліфікованим співробітником, який має офіційну посаду на виробництві Скаржника та має всі повноваження для підписання документів. Документи передаються разом з вантажем та водієм.
Вимога №3
В пункті 5.8 Замовник Закупівлі вказує наступне: На Товар повинне бути нанесене необхідне стандартне маркування й інші реквізити, що можуть бути повідомлені Покупцем і погоджені з Постачальником.
Скаржник знаходить зайвим погоджувати стандартне маркування й інші реквізити, якщо з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
«Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» розробив стандарти для єдиного оформлення усього документообігу. В якому чітко викладені усі нюанси оформлення документів: розмір та назва використовуваного шрифта, відступи, правильне найменування дат, послідовне та коректне внесення реквізитів, спосіб друкування документів та інше.
Вимагаємо від Замовника Закупівля опиратися тільки на дотримання національного стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Вимога №4
Замовник закупівля в пункті 6.3 вказує: У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Покупець має право затримувати оплату вартості отриманих Товарів та/або не підписувати видаткову накладну, акт приймання-передачі Товарів, доки Постачальником не буде надана належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Постачальника. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Товарів, у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Покупцем своїх зобов’язань за Договором.
Скаржник наголошує що Згідно Податкового Кодекса України підписання видаткової накладної є підставою для реєстрації податкової накладної, а не навпаки. Видаткова накладна первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця.
Вимагаємо змінити пункт 6.3 згідно діючого законодавства. Вбачаємо неможливість роботи за даним пунктом, він суперечить чинному Податковому Законодавству України. Вимагаємо його викладення в Проєкті Договору згідно чинного Податкового Законодавства України.
Вимога № 5
Зміна до пункту 6.4. Замовник прописує в Проєкті Договору наступне: Якщо Постачальник не здійснить реєстрацію податкових накладних з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості Товарів, без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку.
Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН Податковий Кодекс України встановив зовсім інші штрафні оплати. Відповідно до п.120 1.1 ст. 120 1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу, в розмірі:
- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.
Тобто, штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування до них в ЄРПН застосовуються у разі, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування до них підлягають наданню покупцям – платникам ПДВ.
Скаржник просить взяти до уваги норми чинного законодавства та видалити даний пункт, так як сплата штрафів здійснюється на користь державі.
Вимога № 6
В додатку 2 Тендерної документації вказано, що переможцем закупівлі надаються витяги/довідки згідно ст. 17, які повинні бути не більше тижневої давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник вже мав складність при отриманні даних довідок. Наприклад, довідка про несудимість видається Відповідно до чинного законодавства протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Просимо Замовника Закупівлі дотримуватися чинного законодавства та відмовитися від тижневого терміна отримання довідок. Департамент Інформатизації повідомляє, що отримання довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. У разі зазначення у запиті мети отримання довідки «Оформлення участі в процедурі закупівель», враховуючи стислі строки подання документів, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», запит може бути оброблений упродовж п’яти робочих днів. Отримання електронних витягів відбувається бистріше, але у воєнний час електронні реєстри можуть працювати нестабільно і бути закритими.
Вимога № 7
Вимагаємо розширити частину 6 Проєкту Договору з доданням пунктів про зобов'язання Замовника закупівлі перед Постачальником згідно Господарським Кодексом України та Цивільним Кодексом України.
Пункти 6.5 та 6.6 відображають штрафні санкції сторін договору, які не є рівнозначними для Покупця та Постачальника. У випадку порушення умов договору зі сторони Постачальника сплачується штраф розмірі 15% від вартості договору з можливим розірванням та не поверненням гарантійного забезпечення. В той же час, як не виконная чи прострочення виконання Покупцем прийнятих на себе зобов'язань, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару за кожний день затримки.
6.5. У випадку не постачання (недопоставки) Товару в терміни, передбачені цим Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,2% вартості непоставленого (недопоставленого) Товару за кожен день затримки. У випадку прострочення терміну поставки більш ніж на 5(п`ять) днів з дня одержання заявки від Покупця додатково сплачується штраф у розмірі 15% від вартості договору, при цьому Покупець має право розірвати даний Договір в односторонньому порядку при цьому забезпечення виконання договору Постачальнику не повертається.
6.6. У випадку не виконання чи прострочення виконання Покупцем прийнятих на себе зобов'язань, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару за кожний день прострочення і відшкодовує всі понесені Постачальником збитки, заподіяні затримкою виконання Покупцем зобов'язань за цим Договором.
Скаржник вимагає рівних умов штрафних санкцій для Обох Сторін. Як компроміс пропонуємо залишити штрафні умови в наступному порядку. У випадку невиконання чи прострочення виконання однієї з Сторін прийнятих на себе зобов'язань, Сторона сплачує іншій Стороні пеню в розмірі 0,2% від вартості неоплаченого Товару, а не суми договору за кожний день прострочення. Припинення сплати пені вважаємо дату виконання прострочених зобов'язань.
При затримці оплати за поставлений товар Постачальник затримує поставку наступних партій товару до повного розрахунку за поставлений товар.
Вимога№ 8.
В частині 6 пункту 8 Проєкту Договору вказано: Постачальник гарантує, що Товар, що поставляється Покупцю за даним договором, не порушує прав третіх осіб на промислові зразки. У випадку якщо будуть порушені права третіх осіб, Постачальник зобов'язується відшкодувати Покупцю понесені в зв'язку з цим збитки. У випадку судового переслідування в зв'язку з можливим порушенням прав на промислові зразки, Постачальник зобов'язується пред'явити відповідні позови і виступити як третя особа на стороні Покупця, а також компенсувати Покупцю всі судові витрати, а також витрати на юридичні послуги.
Скаржник вимагає відмінити даний пункт, адже договір підписується між двома Сторонами.
Вимога №9
В частині 12 Проєкту Договору про Забезпечення виконання зобов'язань за договором Замовник Закупівлі вимагає заставу грошових коштів. Розмір застави становить 3% від загальної суми цього Договору.
Скаржник знаходить дану вимогу нелогічною, адже оплата за поставлений товар відбувається протягом 90 днів після поставки. В самому Проєкті Договору відсутня частина про оплату товару. Ознайомитися з умовами оплати можливо на тендерній площадці перед подачею пропозиції.
Вимагаємо видалити частину 12 в Проєкті Договору та відмінити будь-які грошові застави та банківські забезпечення, якщо Замовник Закупівлі в умовах оплати обирає тип оплати - післяоплата, протягом 90 діб. Вважаємо необхідним додати частину про умови розрахунків в Проєкт Договору.
Вимога №10
Згідно Додатку 3 Технічної Специфікації Додатковою умовою до складу документів Тендерної Пропозиції є надання копії документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Луцькводоканал» за адресою м.Луцьк, вул.Селищна, 90 , проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника.
Скаржник має зазначити, що дана вимога тендерної документації є безпідставною, такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена зі складу тендерної пропозиції, з огляду на наступне:
Верховна Рада України 18.05.2017 затвердила Закон Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування системи питного водопостачання, спрямовані на гарантоване забезпечення населення якісною та безпечною для здоров'я людини питною водою.Дія цього Закону поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що виробляють питну воду, забезпечують міста, інші населені пункти, окремо розташовані об'єкти питною водою шляхом централізованого питного водопостачання або за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв), інших засобів нецентралізованого водопостачання, надають послуги з водовідведення, а також на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, що здійснюють регулювання, нагляд і контроль за якістю питної води та/або послуг з водовідведення, станом джерел, систем питного водопостачання та водовідведення, а також споживачів питної води та/або послуг з водовідведення. ( Стаття 2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII від 18.05.2017 ).
В якому жодним чином не вказано, як повинні проходити лабораторні/промислові дослідження.Окрім зазначеного, звертаємо також увагу Орган оскарження, що жодним нормативно-правовим актом законодавства України не встановлено вимог чи правил, які б встановлювали процедуру проведення лабораторних та промислових випробувань на підприємствах водопровідно-каналізаційних господарств України виробниками чи постачальниками флокулянтів.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що здійснили дослідження товару саме в лабораторії Замовника, не пізніше 2022 року , що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо від Замовника усунути дану вимогу. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація та Проєкт Договору містять дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому має бути виключена зі змісту тендерної документації.Прошу 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі:Флокулянт поліакриламід катіонний; 24960000-1 Хімічна продукція різна за ДК 021: 2015 Єдиного закупівельного словника UA-2023-04-07-010207-a2.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 14.04.2023 № 4768.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2023 13:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" |
6 862 500,00
UAH з ПДВ
|
6 862 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК ЕКБІТ" |
8 259 000,00
UAH з ПДВ
|
8 259 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" #44051599 |
Відхилено |
6 862 500,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 12:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК ЕКБІТ" #37392134 |
Переможець |
8 259 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 09:32
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 15:42
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2023 16:59
|
д.у. №1 договір №281.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 16:50
|
Повідомлення зміни.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 15:56
|
договір №281 .pdf | укладений |
09 травня 2023 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; (викладення у новій редакції календарного графіка поставок який зазначений в Додатку 2 Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (зміна курсу іноземної валюти) |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |