Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Double bearing
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Суржко Ріта Андріївна 0574578364 surzhko@usv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Громова Олена 0574578360 gromova@usv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081305 |
Contact point: |
Ivanchenko Rita 0574578364 surzhko@usv.com.ua |
Additional contacts: |
Olena Gromova 0574578360 gromova@usv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 21 748 038,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 740,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 217480.38 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору надається у вигляді електронної банківської гарантії через електронну систему закупівель, становить 5% від вартості договору. |
Publication date: | 29 вересня 2021 13:29 |
Enquiries until: | 20 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 21 748 038 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 108 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 15:49 |
Зміни WORD3.docx | |
21 жовтня 2021 15:49 |
тендерна документація - зміни - 3.docx | |
08 жовтня 2021 12:17 |
Зміни WORD - копия.docx | |
06 жовтня 2021 08:32 |
Зміни WORD.docx |
21 жовтня 2021 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 жовтня 2021 15:49 |
Зміни WORD3.docx
|
||||||||||||
21 жовтня 2021 15:49 |
тендерна документація - зміни - 3.docx
|
||||||||||||
08 жовтня 2021 12:17 |
Зміни WORD - копия.docx
|
||||||||||||
06 жовтня 2021 08:32 |
Зміни WORD.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000053 ● 90288109b28f45c58e4bd504d33132a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-021-09-29-005426-b 29.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 21:02:16
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 14:36:41
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці - Підшипник здвоєний
Обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» з ремонту вантажних вагонів. Розрахунок був здійснений на підставі норм витрат матеріалів на ремонт вагонів. Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Сторінка веб-сайту https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Також він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників такому критерію. Зміст інформації , яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином згідно п.3 Переліку документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 тендерної документації на закупівлю: № 13977177, код ДК 021:2015: 44440000-6 — (Вальниці) - Підшипник здвоєний вимагалися: довідка Учасника, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно форми 3), та документальне підтвердження досвіду виконання лише одного аналогічного договору (сканована копія аналогічного договору). Тому було з’ясовано, що Учасниками у повному обсязі було надано інформацію про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Надана інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (згідно форми 3) та сканована копія аналогічного договору відповідали вимогам встановленим тендерною документацією. Також звертаємо вашу увагу, що виконання договору поставки не може бути підтверджено актом виконаних робіт та довідкою про вартість виконаних робіт. Тому, порушень в цій частині філією «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не встановлено.
2021-12-31 10:36:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 1 статті 16)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" |
21 713 556,00
UAH з ПДВ
|
21 713 556,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К." |
21 746 808,00
UAH з ПДВ
|
21 746 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРІНГ ТРЕЙД" #44351374 |
Переможець |
21 713 556,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 14:33
|
154.pdf | укладений |
26 листопада 2021 14:33
|