Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Універсал 2005" Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33962950 |
Місцезнаходження: | 25001, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Садова, 88Б |
Контактна особа: |
Мирослава Сіянко +380522331383 kpku2005@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 14:29 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 14:29 |
Очікувана вартість: | 1 483 345,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 416,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 14:16 |
Додаток 3.doc | |
09 лютого 2024 14:16 |
ТендДок.doc | |
09 лютого 2024 14:16 |
Додаток 2.doc | |
09 лютого 2024 14:16 |
Додаток 4.doc | |
09 лютого 2024 14:16 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. «інформація, що підтверджує правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору».
У складі пропозиції ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» надано копію Рішення загальних зборів від 26.01.2023 р. про призначення на посаду директора та наказ № 2/2023 від 26.01.2023 р. про призначення на посаду директора з 25.01.2023 р. Оскільки копія наказу , як наданий документ на підтвердження повноважень директора, суперечить в датах з рішенням засновників та Замовник не вимагав усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови – вважаємо, що ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» зазначив у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію.
2. ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» на вимогу наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає Договір про закупівлю товару 77/ЕЗ від 18.12.2023 р. з КП «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ». В довіреності на отримання товару відсутній зразок підпису особи, яка приймає товар від ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» на видаткових накладних відповідно відсутні данні особи отримувача та відсутня печатка підприємства – як підтвердження отримання фактично Товару згідно договору. Окрім того, згідно наданого учасником ДУ 2 від 27.12.2023 р. до Договору 77/ЕЗ від 18.12.2023р. кількість товару складає 986,12 т на суму 7790348,00 з ПДВ, але відповідно до накладних – загальна кількість поставленого товару складає 986,03 т на суму 7789637,00 грн.. Вище викладене свідчить про невідповідность інформації щодо даних вказаних учасником ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» в довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, наполягаємо на більш ретельному розгляді наданої ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» тендерної документації та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКС – ГРУП». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-09-008906-a
Щодо питання 2 вимоги. Відповідно до вимог ТД у тому числі визначених Додатком 1 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі, копію аналогічного договору та щонайменш 1 акт-прийому передачі (накладну, тощо) на 1 партію товару. Документація не містила окремих вимог щодо порядку оформлення накладних або щодо необхідності підтвердження учасником по аналогічному договору всього обсягу поставленого товару відповідно невідповідності заявлені вами в наданих ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» документах не відповідають дійсності. Правова позиція замовника підтверджується практикою розгляду скарг у сфері закупівель АМКУ, зокрема у рішенні №2609-р/пк-пз від 12.02.2024
1. «інформація, що підтверджує правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору».
У складі пропозиції ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» надано копію Рішення загальних зборів від 26.01.2023 р. про призначення на посаду директора та наказ № 2/2023 від 26.01.2023 р. про призначення на посаду директора з 25.01.2023 р. Оскільки копія наказу , як наданий документ на підтвердження повноважень директора, суперечить в датах з рішенням засновників та Замовник не вимагав усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови – вважаємо, що ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» зазначив у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію.
2. ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» на вимогу наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає Договір про закупівлю товару 77/ЕЗ від 18.12.2023 р. з КП «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ». В довіреності на отримання товару відсутній зразок підпису особи, яка приймає товар від ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» на видаткових накладних відповідно відсутні данні особи отримувача та відсутня печатка підприємства – як підтвердження отримання фактично Товару згідно договору. Окрім того, згідно наданого учасником ДУ 2 від 27.12.2023 р. до Договору 77/ЕЗ від 18.12.2023р. кількість товару складає 986,12 т на суму 7790348,00 з ПДВ, але відповідно до накладних – загальна кількість поставленого товару складає 986,03 т на суму 7789637,00 грн.. Вище викладене свідчить про невідповідность інформації щодо даних вказаних учасником ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» в довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, наполягаємо на більш ретельному розгляді наданої ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» тендерної документації та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКС – ГРУП». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-09-008906-a
Щодо питання 2 вимоги. Відповідно до вимог ТД у тому числі визначених Додатком 1 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі, копію аналогічного договору та щонайменш 1 акт-прийому передачі (накладну, тощо) на 1 партію товару. Документація не містила окремих вимог щодо порядку оформлення накладних або щодо необхідності підтвердження учасником по аналогічному договору всього обсягу поставленого товару відповідно невідповідності заявлені вами в наданих ТОВ «ЛЕКС – ГРУП» документах не відповідають дійсності. Правова позиція замовника підтверджується практикою розгляду скарг у сфері закупівель АМКУ, зокрема у рішенні №2609-р/пк-пз від 12.02.2024
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-10-000037 ● 6ce5979201b6436da7e71de799b735fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 61-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.09.2024 № 61-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-09-008906-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 13:44:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кам`яна сіль», код ДК 021:2015:14410000-8 – Кам`яна сіль (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-02-09-008906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:20:01
відповідь
Необхідність здійснення закупівлі за встановленими технічними та якісними характеристики предмета закупівлі визначена потребою замовника у відповідних товарах для забезпечення виконання функцій замовника в осінньо-зимовий період з урахуванням ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» та з урахуванням обсягів фінансування замовника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. Для встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі, використовувалась інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій, отримання 3-х письмових цінових пропозицій виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників конкретного товару, та визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, що розраховувалися за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Зазначена інформація вказана замовником у річному плані до закупівлі UA-P-2024-02-09-003645-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 13:46:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кам`яна сіль», код ДК 021:2015:14410000-8 – Кам`яна сіль (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-02-09-008906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – пункт 6 Розділу ІІІ) тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації (у тому числі у Додатку 1,4).
Якісні показники товару: сіль для промислового переробляння (посипання доріг в зимовий період) в кількості 230 тонн, гатунок – вищий, вид – без добавок, крупність – 3 (без пакування). Сіль повинна бути без сторонніх домішок, повністю готова до використання замовником за призначенням, відповідати вимогам якості.
Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів, що надаються учасниками на підтвердження відповідності технічним характеристикам до предмету закупівлі» (далі – Додаток 1) тендерної документації, учасники процедури закупівлі на підтвердження відповідності технічним характеристикам до предмету закупівлі у складі пропозиції повинні надати копії діючих сертифікатів відповідності на товари (або копії паспортів якості, або копії протоколів сертифікаційних випробувань продукції). Сертифікати відповідності, протоколи випробувань повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації. Також зазначений документ повинен містити інформацію про фізико-хімічні показники товару, передбачені пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформацію щодо відповідності товару національному стандарту ДСТУ 4246:2003, інформацію про виробника товару.
Згідно вимог Додатка 4 «Технічні характеристики» тендерної документації, сіль для промислового переробляння (посипання доріг в зимовий період) повинна бути без добавок та сторонніх домішок.
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКС-ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЕКС-ГРУП») надані такі документи: нотаріально засвідчений переклад українською мовою Паспорт якості на кам`яну сіль, виданий виробником продукції,
Сертифікат відповідності з терміном дії від 06.02.2024 до 05.02.2025 № UA.1О210.01429-24 та Протокол випробувань продукції від 05.02.2024 № 030-Б/24, видані ДП «Львівстандартметрологія».
Однак, у вищезазначених документах зазначено, що запропонована учасником сіль технічна кам`яна містить протизлежувальну добавку (антизлежувач Е 535) в кількості 130 г/т.
Просимо пояснити, чому Вами учаснику ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» через електронну систему закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується в його тендерній пропозиції, виправлення учасником яких призвело до зміни технічних параметрів запропонованої продукції ?
Слід зазначити, що норма пункту 43 Особливостей замовником не застосовується в тому випадку, коли виправлення невідповідностей в інформації та/або документах призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-19 18:16:43
пояснення
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження технічних характеристик учасник повинен був надати копії діючих сертифікатів відповідності на товари (або копії паспортів якості, або копії протоколів сертифікаційних випробувань продукції). Сертифікати відповідності, протоколи випробувань повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (наданий учасником документ має містити або посилання на атестат акредитації або має бути наданий разом з копією атестата акредитації). Також зазначений документ повинен містити інформацію про фізико-хімічні показники товару, передбачені ч.6 розд. ІІІ тендерної документації, інформацію щодо відповідності товару національному стандарту ДСТУ 4246:2003, інформацію про виробника товару. Згідно з ч. 6 розд. ІІІ тендерної документації за фізико-хімічними показниками сіль повинна відповідати національному стандарту України ДСТУ 4246:2003 та встановлені показники, що не включають такий показник як наявність або відсутність домішок.
Разом з цим тендерна документація не містила вимог до учасника про те, що він має надати документ (сертифікат відповідності, якості, тощо) який підтверджує всі характеристики встановлені замовником у ч. 6 розд ІІІ тендерної документації, зокрема щодо виду товару. Тобто показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до фізико-хімічних показників солі, що передбачені ч. 6 розд. ІІІ. Таким чином документація не містила переліку властивостей до предмету закупівлі, які потрібно підтверджувати сертифікатом відповідності та (або) сканованими з оригіналу іншими документами, що посвідчують якість товару окрім фізико-хімічних показників до яких не влючено такий показник як наявність добавок.
Натомість на підтвердження якісних характеристик до предмета закупівлі згідно з ч. 6 розд. ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити можливість поставки товару замовнику за вищевказаними якісними показниками, надавши у складі тендерної пропозиції заповнену таблицю згідно з Додатком 4. На підтвердження цієї вимоги ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" надало лист від № 06-24 від 16.02.2024 року (файл 7. Додаток 4.pdf), заповнену таблицю згідно Додатку 4 де надало згоду на поставку солі без добавок та домішок.
Таким чином ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" формально дотримався вимог встановлених в тендерній документації до технічних характеристик, але надав суперечливу інформацію, яка потребувала уточнення. Тож на підставі отриманої інформації замовником було направлено учаснику запит на виправлення невідповідностей як інформацію для уточнення. На зазначений запит ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" надало сертифікат відповідності в якому вказаний той же самий виробник, аналогічні фізико-хімічні показники, та зазначено, що сіль без домішок.
Для прийняття рішення по зазначеному учаснику замовник вивчав практику з розгляду скарг Антимонопольним комітетом України. Згідно з рішенням Органу Оскарження № 2143 -р/пк-пз від 05.02.2024, що розглядалось по аналогічному питанню, якщо документація не містить в переліку властивостей до солі, які потрібно підтверджувати сертифікатом відповідності та іншими документами, що посвідчують якість товару вимог щодо наявності або відсутності домішок, замовник не може відхилити пропозицію учасника, який надав сертифікат з показником, що не був передбачений вимогами до сертифікату. Таким чином враховуючи наявність у складі пропозиції ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" листа від № 06-24 від 16.02.2024 року яким учасником підтверджена можливість поставки солі без домішок та сертифікату відповідності на товар, що відповідав встановленим замовником фізико-хімічним показникам характеристики товару після виправлення невідповідностей учасником не змінювалися.
Надання інформації про усунення порушення замовником
тендерна документація не містила вимог до учасника про те, що сертифікат відповідності має містити інформацію щодо наявності або відсутності протизлежувальної добавки. Учасник надав технічні характеристики товару згідно з вимогами тендерної документації, у складі пропозиції наявний лист від № 06-24 від 16.02.2024 року (файл 7. Додаток 4.pdf), де вказано що сіль поставлятиметься без добавок та домішок. Враховуючи зазначене замовник не може погодитись з твердженнями зазначеними у висновку за результатами моніторингу та планує оскаржувати рішення у встановленому порядку
2024-10-03 17:33:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.)
Оскарження в суді
Опис: | 10.10.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРСАЛ 2005" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" подано позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду про скасування висновку ДАСУ від 26.09.2024 |
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | № 340/6593/24 |
Дата відкриття провадження: | 29 жовтня 2024 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
1 104 000,00
UAH з ПДВ
|
805 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
1 242 000,00
UAH з ПДВ
|
828 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
895 620,00
UAH з ПДВ
|
860 199,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
1 127 000,00
UAH з ПДВ
|
999 966,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
1 286 160,00
UAH з ПДВ
|
999 971,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІОНІС ПЛЮС" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЗТК ТРЕЙД" |
1 481 200,00
UAH з ПДВ
|
1 087 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
1 476 365,40
UAH з ПДВ
|
1 476 365,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" #35703872 |
Переможець |
805 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 14:34
|
дод угода №1 - дог №113.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:01
|
дог №113 - ЛЕКС-ГРУП.pdf | укладений |
05 березня 2024 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити об'єм закупівлі на 6,919 тонн |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |