Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель).
Очікувана вартість
2 980 000,00 UAH
UA-2019-10-11-001908-b 3c558deed9e041b289e8d1759e515380
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маюрник Вероніка Карлівна

380501730000
380312630226
tenderdepon@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39663933
Вебсайт: http://www.deponms.carpathia.gov.ua/
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Народна №4
Контактна особа: Маюрник Вероніка Карлівна
380501730000,380312630226
tenderdepon@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 01:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:11
Очікувана вартість: 2 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Заклади загальної середньої освіти Закарпатської області., Заклади загальної середньої освіти Закарпатської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:24
ДОДАТОК 2 із змінами.pdf
17 жовтня 2019 14:24
Зміни до ТД-Інтерактина панель від 17.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 13:25
ТД-Інтерактина панель.pdf
18 жовтня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:24
ДОДАТОК 2 із змінами.pdf
17 жовтня 2019 14:24
Зміни до ТД-Інтерактина панель від 17.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 13:25
ТД-Інтерактина панель.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 11:03
Доброго дня. Чому замовник вказує Full HD роздільну здатність панелі? Всі виробники давно перейшли на 4К. Full HD це в 4 рази гірше ніж 4К та створює значний дискомфорт для вчителя при користуванні. Така вимога у разом з повною відсутністтю кокретних вимог до документів якості призведе до постачання застарілого обладнання з непідтвердженою якісттю, яке до того ж буде некомфортно використовувати для вчителів та учнів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Витяг з Протоколу № 12 від 16.10.2019 Про розгляд звернення до технічних вимог предмета закупівлі: Код ДК 021:2015: 32320000-2 „Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)” UA-2019-10-11-001908-b, що надійшли через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу.
Члени тендерного комітету, які згідно статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закон) здійснювали підготовку тендерної документації із зазначеного предмета закупівлі і повідомили, що у додатку 2 тендерної документації Технічні вимоги (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що роздільна здатність: не менше Full HD (1920х1080 пікселів) або еквівалент.
Також зазначили, що згідно статті 5 Закону учасники всіх форм власності та органійно-правових форм буруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Оскільки зазначена вимога не є дискримінацією учасників, запропоновано відмовити учаснику у задоволені зазначеної вимоги.
Сервісний центр
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:48
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 13:44
Доброго дня! В Законі України “Про захист прав споживачів” зазначено, що доставка великогабаритного товару в сервісний центр і назад споживачеві повинна здійснюватись за рахунок Постачальника. Чи буде братись до уваги пропозиція з сервісним центром в іншій області, ніж Закарпатська (Львівська, Івано-Франківська), але всі витрати по гарантійному обслуговуванню будуть здійснені за рахунок Постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго Дня! На ваше запитання тендерний комітет повідомляє, що буде внесено зміни до п 4 Додатку 2 тендерної документації, а саме: Замість - Наявність сервісного центру в Закарпатський області. Гарантійний лист від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов'язань сертифікованими фахівцями на території Замовника, вказати адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Буде - Гарантійний лист, яким учасник у разі визначення його переможцем, а в подальшому постачальником, зобов’язується за свій рахунок усунути дефекти виробу (товару), виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товар.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:08
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 09:19
Доброго дня! Шановний тендерний комітет! Таке питання до Вас: Згідно Додатка 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Підтверджується копіями (не менше 2-х) договорів із закупівлі аналогічного товару за останні два роки (та договори, які виконуються у поточному році), які зазначені в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів). Уточніть будь ласка, чи достатньо буде для підтвердження даної вимоги надати два договори закупівлі аналогічного товару за 2018-2019 роки, які повністю виконані? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання і повідомляємо, що Звичайно для підтвердження даної вимоги достатьньо буде надати два договори закупівлі аналогічного товару за 2018-2019 роки, які повністю виконані.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001908-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ЛИТЕР", Код ЄДРПОУ:24720880
Дата подання: 16 жовтня 2019 17:10
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний Замовник!
Згідно п. 4 "Додаткові вимоги для учасника-переможця" Додатку №2 до тендерної документації (надалі ТД) передбачено "Наявність сервісного центру в Закарпатський області. Гарантійний лист від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов'язань сертифікованими фахівцями на території Замовника, вказати адресу та контактний телефон такого сервісного центру."
Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару.
Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в Закарпатський області сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення сервісного центру в Закарпатський області, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 14:17
Ваша вимога задоволена, тендерний комітет вніс зміни до тендерної документації. Протокол № 13 від 17.10.2019
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001908-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 05 листопада 2019 18:52
Невідповідність умовам тендерної документації
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції Учасника ТОВ «Бі-Про» умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації «Обладнання та приладдя повинні бути новими та виготовленими відомими на світовому ринку.» . Натомість, учасником ТОВ «Бі-Про» запропоновано товар «Інтерактивна панель b-pro», виробником якої є ТОВ «Бі-Про» (Україна, м.Київ, вул.Новозабарська 2/6). Відповідно до Інформаційної довідки, наданої Учасником ТОВ «Бі-Про» у складі пропозиції, у якості підтвердження даної вимоги, Учасник повідомляє про нявність сайту https://b-pro.com.ua в мережі Інтернет, «яка покриває весь світ».
Зазначаємо наступне: 1) вказаний сайт має лише українсько- та російськомовні версії; 2) у мережі Інтернет відсутня будь-яка інформація про «Інтерактивну панель b-pro», окрім зазначеного сайту; 3) відсутня будь-яка інформація про наявність представництв, дилерів тощо за продажу і підтримки Інтерактивної панелі b-pro у світі. Враховуючи викладене, товар, що пропонується Учасником ТОВ «Бі-Про» не може вважатися відомими на світовому ринку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п.6 Тендерної документації «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів». Учасником ТОВ «Бі-Про» у складі тендерної пропозиції надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «панель інтерактивну «B-PRO», в якому вказано код за УКТЗЕД 9403, який відповідає класу товарів «Інші меблі та їх частини», що не відповідає предмету закупівлі.
Враховуючи наведені вище невідповідності, керуючись ст. 3, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити вищезазначену тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 17:28
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу і повідомляємо про наступне:
на пункт 1 заначена Ваша вимога не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які передбачені тендерноїю документацією Замовника.
на пункт 2 повідомляємо, що у тендерній документації Замовника передбачено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних актів. Зазначаємо, що Учасником підтверджено технічні вимоги предмету закупівлі, а також надано документи щодо відповідності вимогам та стандартам предмета закупівлі. Інші документи Замовником не вимагалося.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001908-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 07 листопада 2019 17:41
Невідповідність умовам тендерної документації
Шановний Замовник! Ви не відповіли на нашу вимогу по суті запитань.
По п.1. нами було зауважено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Бі-Про» не відповідає умовам тендерної документації у частині того, що обладнання «повинно бути від всесвітньовідомого виробника», про що вказано в Додатку 2.
По п.2. зауважимо, що документи щодо відповідності вимогам та стандартам до предмета закупівлі не відповідають самому предмету закупівлі.
Відповідно, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Бі-Про» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає технічним умовам закупівлі.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 16:41
Витяг з рішення тендерного комітету (Протокол від 11.11.2019)

Тендерний комітет департаменту освіти і науки повідомляє, що Ваше звернення розглянуто. Інформацію про порушені питання було вже надано.
Додатково інформуємо, що висновок санітарно- епідеміологічної експертизи на панель інтерактивну «В- PRO», наданий в складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «БІ-ПРО», видано Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на основі наданого службі зразку інтерактивної панелі «В- PRO». До складу такого зразку входили: інтерактивна панель з вбудованим персональним комп'ютером та мобільна стійка.
Орган сертифікації провів незалежну експертизу за власною методологією та надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням коду за УКТЗЕД - 9403. Зазначаємо, що код товару за УКТ ЗЕД визначає декларант у митній декларації. За правильність класифікації відповідає та особа, яка заповнила та підписала митну декларацію. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 650 від 30.05.2012 «Про затвердження Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України» лише митні органи перевіряють код товару, який визначив декларант і мають право змінити його. Тільки митниця є єдиним органом, який має право приймати рішення про класифікацію товару. Тому висновки будь-яких інших органів, підприємств чи окремих експертів мають довідковий характер.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ІМ-2019-10-11-001908-b визначені у Додатку №2 тендерної документації. Згідно вимог вказаного додатку, Замовником не вимагався висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на панель інтерактивну, а також не містив жодних вимог до інформації, яка вказана в названому документі. Товариством з обмеженою відповідальністю «БІ-ПРО» було надано цей документ для підтвердження якості запропонованого товару. А отже, не відповідність документа, який не вимагався тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-001908-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 листопада 2019 12:36
Керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «БІ-ПРО», як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
ВИМОГА
щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Бі-Про» та про намір укласти договір
Тендерна пропозиція ТОВ «Бі-Про», учасника процедури публічної закупівлі № UA-2019-10-11-001908-b не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Учасник не надав належні документи, що підтверджують відповідну якість запропонованого обладнання та його відповідність державним стандартам та обов’язковим технічним регламентам, що вимагались Замовником.
1. Відсутній документ, що підтверджує відповідність WiFi та Bluetooth модулів вимогам Технічних регламентів.
Відповідно до Довідки про відповідність обладнання технічним вимогам, наданої та підписаної ТОВ «БІ-ПРО», обладнання має встановлені WiFi та Bluetooth модулі.
Згідно п. 13 Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМУ №355 від 24 травня 2017 р., радіообладнання надається на ринку у разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту. Відповідно до визначень цього ж Технічного регламенту під терміном «надання на ринку» розуміється будь-яке платне або безоплатне постачання радіообладнання для розповсюдження, споживання чи використання на ринку України у процесі провадження господарської діяльності.
Згідно пункту 3 Постанови КМУ №355 від 24 травня 2017 р.:
«Установити, що не може бути заборонено або обмежено надання на ринку та введення в експлуатацію з причин невідповідності вимогам Технічного регламенту, затвердженого цією постановою, радіообладнання, яке введено в обіг до дня набрання чинності цією постановою та відповідає вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 679 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 50, ст. 1705), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 2, ст. 72), Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 102, ст. 3526).»
Тобто радіообладнання, яке не відповідає умовам Технічного регламенту радіообладнання, може надаватися на ринку та вводитись в експлуатацію, виключно у випадку, якщо воно одночасно відповідає двом умовам:
1) таке радіообладнання введено в обіг до дня набрання чинності цією постановою (тобто до 01.04.2018);
2) таке радіообладнання відповідає вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 679.
П. 21 Технічного регламенту радіообладнання встановлено, що якщо за результатами оцінки відповідності радіообладнання буде доведено його повну відповідність вимогам цього Технічного регламенту, виробники повинні скласти декларацію про відповідність згідно з Додатком № 5 та нанести маркування знаком відповідності технічним регламентам.
П. 56 Технічного регламенту радіообладнання вказує, що у разі коли на радіообладнання поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність щодо всіх таких технічних регламентів.
У такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Таким чином, у декларації про відповідність інтерактивної панелі має бути вказано, що вона відповідає вимогам:
1) Технічного регламенту радіообладнання;
2) Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067;
3) Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077
Проте, в Декларації про відповідність, складеній ТОВ «БІ-ПРО», а саме в п. 5 відсутня інформація про відповідність обладнання Панелі інтерактивної B-PRO, код 26.20.17 вимогам Технічного регламенту радіообладнання.

Інших документів, що підтверджують відповідність обладнання вимогам Технічного регламенту радіообладнання, ТОВ «БІ-ПРО» у складі тендерної пропозиції надано не було.
2.  Висновок СЕС наданий на інший вид товару ніж той, що запропонований до закупівлі.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий з зазначенням коду УКТЗЕД 9403. Група 94 Меблі; постільні речі, матраци, матрацні основи, диванні подушки та аналогічні набивні речі меблів, світильники та освітлювальні прилади, в іншому місці не зазначені; світлові покажчики, табло та подібні вироби; збірні будівельні конструкції. Підклас 9403 включає Іншi меблi та їх частини. Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не може підтверджувати відповідність державним стандартам та чинному законодавству щодо показників якості інтерактивної панелі з вбудованим комп'ютером і встановленою ОС Windows 10 Pro.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «БІ-ПРО», як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 16:37
Витяг з рішення тендерного комітету (Протокол від 14.11.2019)

Тендерний комітет департаменту освіти і науки облдержадміністрації розглянув Ваше звернення і в межах компетенції повідомляє про наступне:
на пункт 1 – такої вимоги у тендерній документації Замовника не передбачено;
на пункт 2 - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на панель інтерактивну «В- PRO», наданий в складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «БІ-ПРО», видано Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на основі наданого службі зразку інтерактивної панелі «В- PRO». До складу такого зразку входили: інтерактивна панель з вбудованим персональним комп'ютером та мобільна стійка.
Орган сертифікації провів незалежну експертизу за власною методологією та надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням коду за УКТЗЕД - 9403. Зазначаємо, що код товару за УКТ ЗЕД визначає декларант у митній декларації. За правильність класифікації відповідає та особа, яка заповнила та підписала митну декларацію. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 650 від 30.05.2012 «Про затвердження Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України» лише митні органи перевіряють код товару, який визначив декларант і мають право змінити його. Тільки митниця є єдиним органом, який має право приймати рішення про класифікацію товару. Тому висновки будь-яких інших органів, підприємств чи окремих експертів мають довідковий характер.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ІМ-2019-10-11-001908-b визначені у Додатку №2 тендерної документації. Згідно вимог вказаного додатку, Замовником не вимагався висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на панель інтерактивну, а також не містив жодних вимог до інформації, яка вказана в названому документі. Товариством з обмеженою відповідальністю «БІ-ПРО» було надано цей документ для підтвердження якості запропонованого товару. А отже, не відповідність документа, який не вимагався тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 2 224 800,00
UAH з ПДВ
2 224 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 2 526 780,00
UAH з ПДВ
2 526 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 2 958 000,00
UAH з ПДВ
2 958 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 2 965 500,00
UAH з ПДВ
2 965 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 11:40
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:38
Відсутність судимості.pdf
30 жовтня 2019 08:06
Електронний підпис
27 жовтня 2019 22:39
Електронний підпис
27 жовтня 2019 22:38
Підписаний_G1019-8659-GL_tender.pdf
27 жовтня 2019 22:38
34. Інформаційний лист.pdf
27 жовтня 2019 22:38
33. Сертифікати.pdf
27 жовтня 2019 22:38
32. Авторизаційний лист.pdf
27 жовтня 2019 22:38
30. Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2019 22:38
17. Копія статуту.pdf
27 жовтня 2019 22:38
16. Стаття 17.pdf
27 жовтня 2019 22:37
6. цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2019 22:37
4. Підписаний_Лицензия.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 19:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 19:27
28.Копія_Паспорта.pdf
25 жовтня 2019 19:27
19.Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 19:27
14.Авторизація Microsoft b2b2.jpeg
25 жовтня 2019 19:27
12.Банківська Гарантія.7z
25 жовтня 2019 19:27
9.2. Лист код Доступу.pdf
25 жовтня 2019 19:27
9. Довідка санкції.pdf
25 жовтня 2019 19:27
7.1 Довідка_довкілля.pdf
25 жовтня 2019 19:27
7. Довідка_працівники.pdf
25 жовтня 2019 19:27
4.1. B2B_Статут.pdf
25 жовтня 2019 19:27
2. Технічні параметри.pdf
25 жовтня 2019 19:27
1.Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис
27 жовтня 2019 14:36
69_Mozabook тренер.pdf
27 жовтня 2019 14:36
66.7_ГРИФ_МОН_mClass.pdf
27 жовтня 2019 14:36
66.6_ГРИФ multiboard ІМЗО.pdf
27 жовтня 2019 14:36
66.5_Якість_Prestigio,СЕС,СЕТ.pdf
27 жовтня 2019 14:35
15_Новий штатний розпис.pdf
27 жовтня 2019 14:35
12_Наказ (директор).pdf
27 жовтня 2019 14:35
6_Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
27 жовтня 2019 14:35
5.2_БГ_IG-191582-B00.pdf.p7s.p7s.p7s
27 жовтня 2019 14:35
5.1_БГ_IG-191582-B00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 2 224 800,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
2 224 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 17:28
Додаткова угода 2 до договідр15.11.20149 Інтерак.Бі про.PDF зміни до договору
10 грудня 2019 17:28
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 09:06
Додаткова угода БІ ПРО.jpeg зміни до договору
22 листопада 2019 09:05
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:55
4.jpg укладений
15 листопада 2019 14:53
5.jpg укладений
15 листопада 2019 14:52
3.jpg укладений
15 листопада 2019 14:52
1.jpeg укладений
15 листопада 2019 14:52
2.jpeg укладений
15 листопада 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти абзац першиу у наступній редакції: Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації (надалі Замовник) в особі заступника директора департаменту – начальника управління Маюрник В.К, що діє на підставі Положення та наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 20.11.2019 №287 з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю ,,БІ-Про”, в особі директора Пелеха Владислава Юрійовича, що діє на підставі Статуту (далі - Виконавець).
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 5.1. договору № 69 від 15.11.2019 - Строк (термін) поставки товару до 25 грудня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 224 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 370 800,00 UAH)