Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34467793 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Ярослава Біляєва +380577607257 j.belyaeva@zhks.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:54 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 191 325,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 913,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 17:30 |
ТД - ПТ і ДВ_2024.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 лютого 2024 20:37
Дата подання: 18 березня 2024 20:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000116 ● d30296fc89374ef6873352085e2b391d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 20:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024
№ 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-02-06-014553-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 12:34:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення (ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), очікуваною вартістю 1 191 325,84 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-014553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до умов Додатку №1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору де зазначено, що Договір № 08-209520-21/1 від 11.10.2021р., укладений між ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» та ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" виконано на суму 27600, 00 гривень.
Згідно наданої копії Договору № 08-209520-21/1 сума складає 27600,00 гривень. Відповідно до наданих документів, про підтвердження його виконання (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, форма КБ-3) договір виконано на суму 25 300,00 грн.
Чому в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 22:00:50
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу закупівлі Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення (ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), очікуваною вартістю 1 191 325,84 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-014553-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник надає пояснення на запит.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до щорічних наявних потреб Замовника у послугах технічного обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення.
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення включають проведення щотижневих перевірок, щомісячних профілактичних перевірок, щорічних планово-попереджувальних ремонтних та аварійних робіт. Регламент послуг, що виконуються по технічному обслуговуванню систем димовидалення у житлових будинках, повинні здійснюватися відповідно до Кодексу цивільного захисту, Правил пожежної безпеки України та Інструкції по наладці, ремонту та технічної експлуатації систем пожежного захисту житлових та громадських будівель підвищеної поверховості на території України РДИ 204 УСРС 001-78 та ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" наказ № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»
Роботи, що виконуються по щомісячному регламенту:
1.1. Перевірка роботи та огляд вузлів, приладів та ліній зв'язку, при наявності несправностей – виконати ремонт.
1.2. Перевірка електродвигунів вентиляторів. Перевірка та підтяжка гвинтових кріплень, плавності та безшумності поворотів, відсутності перегріву на корпусах електродвигунів.
1.3. Перевірка напруги живлення основного та резервного фідерів.
1.4. Перевірка роботи вимикачів, тощо, що входять в систему реле, при необхідності їх регулювання .
1.5. Ручне ввімкнення поверхневих клапанів, перевірка щільності закриття.
1.6. Технічний огляд щитів живлення, заміри напруги.
1.7. Технічний огляд магнітних пускачів, перевірка наявності вхідної та вихідної напруги.
1.8. Ремонт, заміна несправних приладів.
1.9. Зачистка підгорівших контактів.
1.10. Перевірка надходження сигналу при штучному обриві ланцюгів блокування.
1.11. Перевірка променевих комплектів прийомної станції, заміна реле, сигнальної апаратури.
1.12. Перевірка ланцюгів сигналізації від датчиків в квартирах до поверхневих щитків (85% від кількості датчиків у будинку).
1.13. Перевірка ланцюгів сигналізації при імітації «ОБРИВ» .
1.14. Комплексне опробування системи автоматичного пожежного захисту на повідомлення від оповісників при імітації пожежі – здійснювати вибірково шляхом розриву шлейфу на датчику.
1.15. Занесення результатів виконаної роботи та технічного стану систем в журнал технічного обслуговування .
1.16. Забезпечувати наявність елементів інформування мешканців:
• про систему димовидалення (ДВ) та порядку її включення (біля кнопок включення на кожному поверсі)
• про порядок проведення та час проведення технічного обслуговування ДВ (1 поверх)
1.17 Забезпечувати обслуговування систем ДВ як утримання частин будівлі (технічний стан елементів обмеження в технічне приміщення, сміття, освітлення і т.п.) визначити порядок доступу в ті приміщення.
1.18 При підготовці договору про технічне обслуговування систем ДВ надати пропозиції щодо технічних заходів по дистанційного контролю та керуванням роботи системи.
Обсяг послуг та інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі викладені у додатку 2 до тендерної документації.
Обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 1 191 325,84 грн. КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), джерело фінансування закупівлі місцевий бюджет (помісячний план використання бюджетних коштів по КП «ЖИЛКОМСЕРВІС» на 2024 рік додається)
Очікувана вартість предмета закупівлі: Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення ДК021-2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів складає 1 191 325,84 грн. та визначена згідно з виділеними коштами на відповідні послуги.
Щодо другого питання, то відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації для підтвердження квалфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати:
- зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками до договору, акт/и з підписами обох сторін.
Учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надано:
- довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі вих.4 від 13 лютого 2024 року, в якій зазначено інформація за 2 договори №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року та №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022р.
Згідно інформації зазначеної в довідці щодо договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у колонці № та дата договору, сума (ціна) договору №08-209520-21/1 від 11.10.2021 року 27600,00 грн., в т.ч. ПДВ-4600,00грн., виконаний.
За наданими в складі тендерної пропозиції довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати , форма КБ-3, за вересень 2022 року сума виконання договору складає 25 300, 02 грн. Вказаний договір укладено за закупівлею UA-2021-07-16-003733-a, де в системі електронних закупівель оприлюднений договір з локальними кошторисами і розрахунками до договірної ціни, також оприлюднена додаткова угода №1. Відповідно до умов тендерної документації Замовник самостійно перевіряє у разі, коли інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Крім того учасником надано другий договір №55/22/ОЗ/ПЗ від 14.01.2022 року з додатковими угодами, ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-007164-b, лист-відгук.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Комунальне підприємство «Житлокомсервіс» приймає рішення про відміну торгів на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
2024-06-03 09:56:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Відповідно до протокольного рішення від 03.06.2024 No1-03/06 процедуру закупівлі відмінено на підставі п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
2024-06-06 09:47:39
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 055 484,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІНЖНАЛАДКА" |
1 190 850,93
UAH з ПДВ
|
1 055 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" #42509387 |
Рішення скасоване |
1 055 484,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 19:43
|
|
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" #42509387 |
Переможець |
1 055 484,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:19
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 09:51 |
Кінець періоду оскарження: | 14 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
03 червня 2024 09:51
|
Електронний підпис |
03 червня 2024 09:50
|
Протокол_про_відміну.pdf |