Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Джерельна смт. Чоповичі Малинського району Житомирської області" (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 139 055,20 UAH
UA-2020-09-23-014032-b 3c373e88986f417b97e8b2bfad8a3910
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:54
Очікувана вартість: 2 139 055,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 696,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10695 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Джерельна смт. Чоповичі Малинського району Житомирської області" (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11620, Україна, Житомирська область, смт. Чоповичі, вул. Джерельна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:27
ТД Чоповичі.docx
23 вересня 2020 17:27
Додаток 7 Проект договору.rar
23 вересня 2020 17:27
Додаток 2 Технічне завдання вул. Джерельна смт.Чоповичі.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 1 999 148,62
UAH з ПДВ
1 999 148,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 2 133 330,74
UAH з ПДВ
2 133 330,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:43
Гарантия 11517613000.pdf
08 жовтня 2020 17:43
25.Лист згода.pdf
08 жовтня 2020 17:43
19.Копія витягу з ЄДР.pdf
08 жовтня 2020 17:43
18.Копія паспорту.pdf
08 жовтня 2020 17:43
17.Копія Статуту.pdf
08 жовтня 2020 17:43
16.Копія витягу ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 17:43
14.Довідка банку.pdf
08 жовтня 2020 17:43
10.Сертифікат ISO.pdf
08 жовтня 2020 17:43
4.Технічні вимоги.rar
08 жовтня 2020 17:43
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:51
Довідки згідно ст. 17.pdf
15 жовтня 2020 13:51
public_doc.pdf
08 жовтня 2020 20:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 20:11
29. ЦПХ та накази.pdf
08 жовтня 2020 20:11
68. Банківська гарантія.zip
08 жовтня 2020 20:11
60. Відгук.pdf
08 жовтня 2020 20:11
13. Документи АБЗ.pdf
08 жовтня 2020 20:11
28. Дипломи.pdf
08 жовтня 2020 20:11
14. ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf
08 жовтня 2020 20:11
9. Інформація про МТБ.pdf
08 жовтня 2020 20:11
42. Кошторис.pdf
08 жовтня 2020 20:11
0. Реєстр документів..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Відхилено 1 999 148,62
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 2 133 330,74
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
2 133 330,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:14
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:58
Договір № 96-20.pdf укладений
26 жовтня 2020 10:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2020 12:36
1 066 655,00 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA278201720355359117000008368
ТзОВ "Будстандарт ЛТД"
Оплачений
27 листопада 2020 11:26
1 066 675,74 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA683218420000026008053056225
ТзОВ "Будстандарт ЛТД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 133 330,74
UAH (в тому числі ПДВ 355 555,12 UAH)