Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 16:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 16:43 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 823 825,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,43% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 16:49 |
Додаток 7.jpg | |
07 липня 2020 16:49 |
Додаток 5.docx | |
07 липня 2020 16:49 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-21-000008 ● ed43a63d434a4be28600b3e0193c7d4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2020
№ 57
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.08.2020 № 57.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-07-07-004853-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-26 16:10:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-004853-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до абзацу 1 ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України, умови предмет відносяться до істотних умов договору.
Разом з тим, відповідно до ч. 4 ст. 180 Господарського кодексу України, умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Таким чином, поясніть в якому пункті договору про закупівлю від 18.08.2020 року № 29 визначено перелік та обсяги (кількість) послуг (робіт), що є предметом закупівель.
Крім того, надайте перелік та обсяги (кількість) послуг (робіт), що є предметом закупівель згідно вимог тендерної документації (із зазначенням назви робіт, в тому числі кошторисної норми, та їх кількості), вартість яких повинна бути врахована у ціни тендерної пропозиції переможця ФОП Козлюка Руслана Вікторовича.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-31 16:13:06
про надання пояснень
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» надає пояснення.
Перелік та обсяги (кількість) послуг (робіт), що є предметом закупівлі: «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» визначено в п.п. 1.1. договору підряду №29 від 18.08.2020 (далі – Договір), а саме Підрядник зобов’язується виконати демонтажні робіти відповідно до умов Договору та проекту виконання робіт.
Відповідно до проекту виконання робіт Замовником було сформовано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відображені в Додатку 6 до Тендерної документації (додається).
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі самостійно формує ціну пропозиції про відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
Крім того, з метою одержання додаткової інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, учасник може звернутися до замовника з проханням обстежити об’єкт, який підлягає демонтажу та одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Таким чином, ФОП Козлюком Русланом Вікторовичем було надано цінову пропозицію (договірну ціну) з усіма розрахунками до неї відповідно п. 6 р. ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та Додатку 6 до Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» (код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2003 «Правила визначення вартості будівництва» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-07-004853-c), опублікованого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на веб-порталі Уповноваженого органу 11 вересня 2020 року о 15:49, управління капітального будівництва Житомирської міської ради повідомляє таке. 1. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до ч. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно п. 3 Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений від 11.06.2020 № 1082 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником /органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника /органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. 07 липня 2020 року управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» (код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2003 «Правила визначення вартості будівництва» на авторизованому майданчику zakupki.prom.ua. Під час застосування електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електронна система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків електронної системи закупівель. Суттєвим є те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів управління капітального будівництва заповнило всі обов’язкові поля, шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель та наклало електронний цифровий підпис (кваліфікований електронний підпис). Після чого оголошеній закупівлі було присвоєно ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-07-004853-c. Звертаємо Вашу увагу на те, що управління капітального будівництва Житомирської міської ради не мало б фізичної (технічної) можливості оголосити закупівлю, якби не заповнило всі обов’язкові до заповнення поля, оскільки в протилежному випадку (тобто у разі не заповнення) Електронна система закупівель не вчинила б вказані вище дії (тобто закупівля не була б оголошена). Відсутність у електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів відповідних граф (полів) для заповнення замовником (тобто технічна неможливість замовника вказати необхідну інформацію) не є виною замовника і не може слугувати причиною для притягнення замовника до відповідальності. Причини такої некоректної роботи Електронної системи закупівель та авторизованого електронного майданчика управлінню капітального будівництва Житомирської міської ради не відомі. Більше того, управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має впливу на функціонал Електронної системи закупівель. Крім того, невід’ємною частиною оголошення про проведення процедури відкритих торгів управління капітального будівництва Житомирської міської ради вважає також Тендерну документацію, оскільки вона завантажується замовником під час заповнення граф (полів) оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином вся необхідна і передбачена чинним законодавством інформація (у тому числі інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції) міститься у тендерній документації (та додатках до неї) для процедури закупівлі – відкриті торги: «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» (код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2003 «Правила визначення вартості будівництва», яка оприлюднена для загального доступу і з якою може ознайомитись кожен бажаючий чи зацікавлений. З огляду на зазначене при проведенні відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-07-004853-c) не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, оскільки вказана вище процедура закупівлі завершена та за її результатами укладено відповідний договір підряду, управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має технічної можливості вносити будь-які зміни до оприлюднених документів та інформації щодо цієї закупівлі. При цьому, управління капітального будівництва Житомирської міської ради врахує Ваші рекомендації при проведенні наступних закупівель. 2. Відповідно п. 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по предмету закупівлі та поточних цін на них відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із урахуванням змін та доповнень). Відповідно п.6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із урахуванням змін та доповнень) ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Крім того, відповідно до вимог п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості робіт; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (повинні бути складені на підставі технічного завдання з урахуванням технологічного процесу виконання необхідних робіт); - підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів або на будову; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки учасника, вартість машино-години що орендується, за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - інформація щодо ціни енергоносіїв і мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП КОЗЛЮК Руслан Вікторович було надано вищевказані документи у повному обсязі, чим виконано вимоги тендерної документації. Як переможець процедури закупівлі ФОП КОЗЛЮК Руслан Вікторович протягом трьох днів з дня проведення аукціону, а саме 05.07.2020, надав замовникові приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону розрахунок договірної ціни, який не повинен відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, тендерної документації Додаток 6 шляхом завантаження в електронну систему закупівель, чим дотримано вимоги п. 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3. За результатами проведення відкритих торгів між управлінням капітального будівництва, як замовником, і учасником ФОП КОЗЛЮК Руслан Вікторович укладено договір від 18.08.2020 № 29 зареєстровано повідомлення про початок виконання демонтажних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1). Оскільки процедура закупівлі «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» (код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2003 «Правила визначення вартості будівництва» завершена та за її результатами укладено відповідний договір підряду, управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має технічної можливості відмінити відкриті торги чи визнати їх такими, що не відбулися, вносити будь-які зміни до оприлюднених документів та інформації щодо цієї закупівлі. З огляду на зазначене управління капітального будівництва провело закупівлю робіт по об’єкту: «Будівля вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської міської ради за адресою: вул. І. Кочерги, 11 в м. Житомирі (виконання демонтажних робіт)» (код за ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2003 «Правила визначення вартості будівництва» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-07-004853-c.) у відповідності до вимог чинного законодавства України. Підрядником ФОП КОЗЛЮК Руслан Вікторович відповідно до умов договору від 18.08.2020 № 29 демонтажні роботи виконані у строк, відповідно до календарного графіку виконання робіт, у повному обсязі, якісно. При цьому, управління капітального будівництва Житомирської міської ради врахує Ваші рекомендації при проведенні наступних закупівель.
2020-09-18 18:38:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | від 15.10.2020 № 06/41/2020/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/296/3117/20 |
Дата відкриття провадження: | 20 жовтня 2020 |
Документи:
05 січня 2024 11:47
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 11:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
649 552,70
UAH з ПДВ
|
649 552,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ" |
795 524,00
UAH з ПДВ
|
689 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
820 650,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Відхилено |
649 552,70
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 16:43
|
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ" #3002913215 |
Переможець |
689 999,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 15:05
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 10:46
|
Дод. угода № 2.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 13:59
|
Дод. угода № 1.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 14:29
|
Договір №29.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із виявленням технічної помилки прийняття в новій редакції п. 5.1.1 та додатку № 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції додатку № 2 (календарний графік виконання робіт) до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із завершенням робіт сторони дійшли згоди зменшити суму договору прийнявши п. 2.1., додатки №2 та №3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |