Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв'язки системи ГВП у житловому будинку за адресою м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Очікувана вартість
106 450,00 UAH
UA-2021-09-29-000308-a 3bf0f0d1e5f840d692c479e0aa327912
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 106 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 064,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв'язки системи ГВП у житловому будинку за адресою м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Сімферопольська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг управлінням з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради у 2021 році, затвердженим наказом управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Підряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Підрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2021 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 09:43
!Оголошення_про_проведення_закупiвлi_1.docx
29 вересня 2021 09:43
ДОДАТОК 1 до оголошення 1.docx
29 вересня 2021 09:43
ДОДАТОК 3 до оголошення 1.docx
29 вересня 2021 09:43
Додаток 4 1.docx
29 вересня 2021 09:43
Додаток 2 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 106 450,00
UAH з ПДВ
106 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 20:39
Електронний підпис
07 жовтня 2021 19:53
_38б Декларация МТБ.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_утилизация договор.pdf
07 жовтня 2021 19:53
3Б_ паспорт Авілов.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_акцепт.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_5а опис.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_договора оренды.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_6а довідка пдв.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_вивіз сміття.pdf
07 жовтня 2021 19:53
71_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 жовтня 2021 19:53
15_договор механизмы.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_23 ліцензія АВК.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_32_Фінансовий звіт.zip
07 жовтня 2021 19:53
71_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_10 субпідрядники.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_41_1дф.zip
07 жовтня 2021 19:53
_30_цпх кошторисник.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_6б Витяг пдв.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_17 про АВК.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_Довідка працівники.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_санкції.pdf
07 жовтня 2021 19:53
пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_маркування.pdf
07 жовтня 2021 19:53
71_ДЦ_ДЦ.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_отримання ліцнзій.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_5 Статут.pdf
07 жовтня 2021 19:53
3Е_Атаманова ЕУ.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_19 довідка мат база.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_дипломи.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_35_довідка банк-1.jpg
07 жовтня 2021 19:53
71_ДЦ_ИВР.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_1_Довідка щодо мови.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_істотні умови.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_9б ліцензія.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_щодо відміни торгів.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_26а_оренда техники.pdf
07 жовтня 2021 19:53
Doc1.pdf
07 жовтня 2021 19:53
3Д_виписка 230221.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_врахування ціни.pdf
07 жовтня 2021 19:53
Додаток 2 1 (9).pdf
07 жовтня 2021 19:53
_18 довідка технології.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_9а довідка ліцензія.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_2_Згода Авілов.pdf
07 жовтня 2021 19:53
_7а_згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Очікує рішення 106 450,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Рішення скасоване 106 450,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 жовтня 2021 10:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2021 17:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. Відмінити спрощену закупівлю Капітальний ремонт із заміни обладнання вузла обв'язки системи ГВП у житловому будинку за адресою м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 11 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2021-09-29-000308-a з підстави, що передбачена згідно частини 17 статті 14 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме допущення помилки під час публікації предмету закупівлі. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог статті 14 Закону.
Документи:
27 жовтня 2021 17:11
Електронний підпис
27 жовтня 2021 17:10
Протоколи відміни Сімферопольска.pdf