Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a secondary school of I-III grades on Kotsubinskogo Street in the village of Chayka, Petropavlivsko-Borschagivskiy village council, Kyievo-Svyatoshinskiy district, Kyiv region (code DK 021: 2015 - 45210000-2 Construction of buildings)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна , Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А |
Контактна особа: |
Василенко Леся Іванівна +380444064539 pbrada@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Федоренко Андрій Миколайович +380444065500 Pbrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Petropavlivska-Borshchahivska village council of Kyiv-Sviatoshynskyi district, Kyiv region |
National ID: | 04362489 |
Contact point: |
Vasylenko Lesia Ivanivna +380444064539 pbrada@ukr.net |
Additional contacts: |
Fedorenko Andrii Mykolayovych +380444065500 Pbrada@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 14 січня 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 316 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 581 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1400000 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2020 18:03 |
Enquiries until: | 29 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2020 23:59 |
Information
Estimated total value: | 316 256 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 581 280 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Надання попередньої оплати Постачальнику можливе за рішенням Замовника | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником , представниками Авторського та Технічного нагляду. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2020 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2020 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
01 грудня 2020 16:23 |
ТД зі змінами.docx | |
23 листопада 2020 13:56 |
Зміни до ТД.doc | |
23 листопада 2020 13:56 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.doc | |
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
01 грудня 2020 16:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 грудня 2020 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||
01 грудня 2020 16:23 |
ТД зі змінами.docx
|
||||
23 листопада 2020 13:56 |
Зміни до ТД.doc
|
||||
23 листопада 2020 13:56 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.doc
|
||||
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx
|
||||
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
||||
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||
23 жовтня 2020 18:03 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсягу річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином замовник має право встановити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в обсязі не більше 100% обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому часовий період отримання річного доходу законодавством не обмежується. З метою збільшення конкуренції, і в той же час, з метою забезпечення виконання договору, нами і встановлено вимогу підтвердження обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік (за 2018 та 2019 роки), не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
3) Відповідно до умов тендерної документації Замовником встановлено , що інформація та документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції повинна підтверджувати наявність наступної мінімально визначеної техніки: - бульдозер потужністю не менше 130 к. с.- 1 од.; - бульдозер потужністю не менше 80 к. с.- 1 од.; - кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше 63 т. - 1 од.; - кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 16 т.- 1 од.; - автогудронатор - 1 од.; - асфальтоукладальник універсальний, продуктивність не менше 600 т/год – 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 11 т- 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 8 т - 2 од.; - екскаватор гусеничний з ковшом мiсткiстю не менше 1 куб м. – 1 од.; - екскаватор пневмоколісний з ковшом мiсткiстю не менше 0,25 куб м. – 1 од.; - навантажувачi, вантажопiдйомнiсть не менше 5 т - 1 од.; - автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiстю не менше 7 т. - 4 од.; - машина поливально-мийна – 1 од.. Дані вимоги обумовлюються максимальними величинами зазначених характеристик техніки, що вимагаються умовами затвердженої проектно-кошторисної документації та зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації зокрема в «Відомостях обсягів робіт» та «Підсумковій відомості ресурсів».
Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектно-кошторисної документації на будівництво зазначеного об’єкту, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі» та останньої практики розгяду Антимонопольного комітету України подібних питань.
Відповідно до пп.2.5 п. 2 р.3 Тендерної документації передбачено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема, що умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Згідно частини четвертої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини п’ятої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Таким чином повернення банківської гарантії здійснюється виключно шляхом повідомлення замовником банківської установи, яка надала банківську гарантію, про наявність відповідних підстав для повернення, відповідно до звернення учасника.
Отже тендерна документація в цій частині повністю відповідає вимогам чинного законодавства та підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Вимоги про усунення порушення
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору виконання робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 75% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників).
Виходячи з практики оскаржень учасниками, рішеннями АМКУ такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації, прибрати вимогу щодо надання аналогічного договору варттість якого має бути не менше 75 % від суми пропозиції за даною закупівлею.
Із Вашої відповіді учаснику, що вже вимагав прибрати дані вимоги, залишається не зрозумілим чому Ви посилаєтесь на рішення АМКУ яке стосується відсотків щодо виконання робіт по аналогічному договору а не відсотків по вартості аналогічного договору. Ваша відповідь також свідчить про вимогу надання підтвердження виконання робіт (Актів) по договору на 75 відсотків від суми договору. Тому, якщо Ви вимагаєте виконання робіт по аналогічному договору не менше ніж 75 % від суми договору, варто написати це у зрозумілій формі, а якщо це всетаки вимога надання аналогічних договорів вартість яких не менше 75% то це дискримінаційні вимоги, які порушують закон і підлягають видаленню із тендерних вимог.
Тендерна документація містить вимогу, яка за рішеннями АМКУ визнана дискримінаційною. Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсягу річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Частина друга статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає що замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На разі , тендерна документація містить вимогу яка обмежує права учасників в часі – а саме надання звітності за 2018 -2019 рік, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Встановлення Замовниками обмежень в часі щодо надання фінансової звітності за певні роки, встановлення обмежень в часі щодо надання аналогічних договорів за конкретні роки, надання відгуків обмежених в часі їх дійсності - є дискримінаційними вимогами.
Чому встановлено за 2018, 2019 рік, а не 2014, 2019, чи будь який інший рік? Можливо учасник саме в зазначений період мав меншу виручку ніж 25% , а в інший рік він мав більше 50%, що свідчить про позитивні кваліфікаційні критерії.
На разі такі обмежені вимоги за рішеннями АМКУ скасовуються, в деяких випадках за практикою АМКУ обмеження в часі залишають без змін коли така вимога не обмежена певними роками а надається право учаснику надати фінансові результати за 2 будь-які роки з 2014-2019р., в разі доведення Замовником такої необхідності.
Вимагаємо внести зміни до ТД виключити обмеження щодо надання фінансової звітності за 2018-2019р. або вимогу що фінансова звітність за вказані роки має бути не менше 25%.....
В разі залишення зазначених дискримінаційних вимог, будемо звертатися до АМКУ.
При цьому слід зазначити, що визнання умов тендерної документації дискримінаційними визначається в розрізі до кожного суб’єкта, а не взагалі.
Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволення, а тендерна документація залишається без змін.
Розділ 3 п.6.3: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) перелік та обсяги робіт згідно з Технічною специфікацією, викладеною в додатку 2 до тендерної документації;
2) відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Розділ 5 п.2.6: «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.»
Повідомляємо, що в процесі аналізу Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація», виявлено повну відсутність специфікації та об’ємів робіт на загально будівельні роботи основної будівлі загальноосвітньої школи, а саме: стіни, плити перекриття, фасади, вікна, двері, підлоги, оздоблення приміщень та інші роботи, що можуть бути передбачені Проектною документацією.
Оскільки Технічна специфікація не має зазначеної вище інформації, а Проектна документація не є частиною Тендерної документації учасник не в змозі оцінити специфікацію, об’єм та технологію виконання робіт і, як наслідок, визначити Ціну тендерної пропозиції з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та надати Технічну специфікацію на повний комплекс робіт, що визначається Проектною документацію.
Просимо Замовника доповнити Тендерну документацію та надати Проектну документацію для визначення технології виконання робіт, конкретних матеріалів і конструкцій необхідних для виконання робіт.
В Додатку 2 тендерної документації розміщено відомість обсягів робіт та підсумкова відомість робіт. Дані документи повністю відображають інформацію, що є в проектно-кошторисній документації, яка пройшла експертизу відповідних органів. Інші документи, які б містили інформацію про обсяги робіт та матеріали в складі проектно-кошторисної документації, відсутні.
Таким чином надати додаткову інформацію не маємо можливості.
Перевірити відповідність відомості обсягів робіт та підсумкової відомості робіт, розміщених в Додатку 2 тендерної докумен6тації, проектно-кошторисній документації на зазначений об’єкт, можна в робочий час за адресою Замовника (Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А) у осіб відповідальних за проведення процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000018 ● e98ae39f2e57477d91ffeab3fe287913
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2020 № 233
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2020 № 233
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-23-006455-c 23.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час розгляду висновку ДАСУ та тендерної документації було встановлено, що у тендерній документації наявні певні невідповідності. Станом на 29.12.2020 року закупівля UA-2020-10-23-006455-c перебуває на етапі прекваліфікації, у зв’язку з чим внести зміни у вимоги тендерної документації не можливо. Таким чином, порушення вказані у висновку можливо усунити у єдиний можливий законний спосіб, а саме відмінити тендер враховуючи п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», чим вимоги Державної аудиторської служби України задовольнити у повному обсязі.
2020-12-30 15:04:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
торги відмінено
2021-01-04 08:36:04
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна, Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПрАТ Агробудмеханізація | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час розгляду висновку ДАСУ та тендерної документації було встановлено, що у тендерній документації наявні певні невідповідності. Станом на 29.12.2020 року закупівля UA-2020-10-23-006455-c перебуває на етапі прекваліфікації, у зв’язку з чим внести зміни у вимоги тендерної документації не можливо. Таким чином, порушення вказані у висновку можливо усунити у єдиний можливий законний спосіб, а саме відмінити тендер враховуючи п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», чим вимоги Державної аудиторської служби України задовольнити у повному обсязі. |
30 грудня 2020 15:09
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 15:06
|
протокол |