Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Коцюбинського в с. Чайки Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Construction of a secondary school of I-III grades on Kotsubinskogo Street in the village of Chayka, Petropavlivsko-Borschagivskiy village council, Kyievo-Svyatoshinskiy district, Kyiv region (code DK 021: 2015 - 45210000-2 Construction of buildings)
Очікувана вартість
316 256 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006455-c 3bcd26e2da314f3aab3baf1ada422140
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Додаткові контактні особи: Федоренко Андрій Миколайович
+380444065500
Pbrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Petropavlivska-Borshchahivska village council of Kyiv-Sviatoshynskyi district, Kyiv region
National ID: 04362489
Contact point: Vasylenko Lesia Ivanivna
+380444064539
pbrada@ukr.net
Additional contacts: Fedorenko Andrii Mykolayovych
+380444065500
Pbrada@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 23:59
Початок аукціону: 14 січня 2021 12:22
Очікувана вартість: 316 256 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 581 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1400000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2020 18:03
Enquiries until: 29 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 316 256 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 581 280 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 3 000 000.00 грн
For 2020, funding in the amount of UAH 3,000,000.00 is provided
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Коцюбинського в с. Чайки Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, c. Чайки, вул.Коцюбинського
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Construction of a secondary school of I-III grades on Kotsubinskogo Street in the village of Chayka, Petropavlivsko-Borschagivskiy village council, Kyievo-Svyatoshinskiy district, Kyiv region
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 30 червня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Надання попередньої оплати Постачальнику можливе за рішенням Замовника Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником , представниками Авторського та Технічного нагляду. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 грудня 2020 16:23
ТД зі змінами.docx
23 листопада 2020 13:56
Зміни до ТД.doc
23 листопада 2020 13:56
Додаток 2 до ТД зі змінами.doc
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 5 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 4 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 3 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 1 до тендерної документації.docx
01 грудня 2020 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 грудня 2020 16:23
ТД зі змінами.docx
23 листопада 2020 13:56
ТД зі змінами .docx
23 жовтня 2020 18:03
ТД .docx
23 листопада 2020 13:56
Зміни до ТД.doc
23 листопада 2020 13:56
Додаток 2 до ТД зі змінами.doc
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 2 до тендерної документації.doc
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 5 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 4 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 3 до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:03
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:10
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 12:52
1. Замовником в тендерній документації встановлено, що аналогічним договором (договорами) відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво нової будівлі, або реконструкцію будівлі із виконанням робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). Обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 75%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. адже, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 75%. 2. Замовником в тендерній документації встановлено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Дані обмеження значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. адже, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку річного доходу та встановлення часового періоду. 3. Замовником в тендерній документації встановлено , що інформація та документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції повинна підтверджувати наявність наступної мінімально визначеної техніки: - бульдозер потужністю не менше 130 к. с.- 1 од.; - бульдозер потужністю не менше 80 к. с.- 1 од.; - кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше 63 т. - 1 од.; - кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 16 т.- 1 од.; - автогудронатор - 1 од.; - асфальтоукладальник універсальний, продуктивність не менше 600 т/год – 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 11 т- 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 8 т - 2 од.; - екскаватор гусеничний з ковшом мiсткiстю не менше 1 куб м. – 1 од.; - екскаватор пневмоколісний з ковшом мiсткiстю не менше 0,25 куб м. – 1 од.; - навантажувачi, вантажопiдйомнiсть не менше 5 т - 1 од.; - автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiстю не менше 7 т. - 4 од.; - машина поливально-мийна – 1 од. При виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічним технічними та якісними характеристиками, застосування якої, також надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно – вказаний обов’язковий мінімальний склад готової до експлуатації спеціальної техніки (машини, механізми), яку учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі є необґрунтованим, та неправомірно встановлений Замовником. Встановлення замовником вимог не тільки до переліку техніки, а і до її технологічних особливостей, також визнається Колегією АМКУ дискримінаційною. Враховуючи викладене, просимо внести наступні зміни в тендерну документацію: 1. Виключити обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні 75% 2. Виключити умову щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за кожен рік (2018 та 2019) не менше 25% від очікуваної вартості процедури закупівлі. 3. Виключити вимогу щодо наявності техніки з конкретними технічними характеристиками Додаємо практику прийняття рішень АМКУ за подібними справами: 1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-12-001183-c 2. UA-2020-01-31-001529-c 3. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-21-001697-c
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором (договорами) є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво нової будівлі, або реконструкцію будівлі із виконанням робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору (договорів). Таким чином законодавство містить вимогу щодо виконання аналогічного договору, а не вимогу щодо наявності укладеного договору. Зважаючи на наявність кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору нами і встановлено дану вимогу тендерної документації. Законодавством не встановлено заборону вимагання замовником досвіду саме виконання аналогічного договору (а не укладення) як на 100% так і на 75%. При цьому просимо звернути увагу на позицію органу оскарження сформовану в рішенні АМКУ по процедурі закупівлі UA-2020-05-21-002124-b.
2) Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсягу річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином замовник має право встановити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в обсязі не більше 100% обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому часовий період отримання річного доходу законодавством не обмежується. З метою збільшення конкуренції, і в той же час, з метою забезпечення виконання договору, нами і встановлено вимогу підтвердження обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік (за 2018 та 2019 роки), не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
3) Відповідно до умов тендерної документації Замовником встановлено , що інформація та документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції повинна підтверджувати наявність наступної мінімально визначеної техніки: - бульдозер потужністю не менше 130 к. с.- 1 од.; - бульдозер потужністю не менше 80 к. с.- 1 од.; - кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше 63 т. - 1 од.; - кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 16 т.- 1 од.; - автогудронатор - 1 од.; - асфальтоукладальник універсальний, продуктивність не менше 600 т/год – 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 11 т- 1 од.; - коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 8 т - 2 од.; - екскаватор гусеничний з ковшом мiсткiстю не менше 1 куб м. – 1 од.; - екскаватор пневмоколісний з ковшом мiсткiстю не менше 0,25 куб м. – 1 од.; - навантажувачi, вантажопiдйомнiсть не менше 5 т - 1 од.; - автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiстю не менше 7 т. - 4 од.; - машина поливально-мийна – 1 од.. Дані вимоги обумовлюються максимальними величинами зазначених характеристик техніки, що вимагаються умовами затвердженої проектно-кошторисної документації та зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації зокрема в «Відомостях обсягів робіт» та «Підсумковій відомості ресурсів».
Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектно-кошторисної документації на будівництво зазначеного об’єкту, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі» та останньої практики розгяду Антимонопольного комітету України подібних питань.
вимога змін
Дата подання: 29 жовтня 2020 18:03
Дата відповіді: 03 листопада 2020 14:07
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору виконання робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 75% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників). Виходячи з практики оскаржень учасниками, рішеннями АМКУ такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації, прибрати вимогу щодо надання аналогічного договору варттість якого має бути не менше 75 % від суми пропозиції за даною закупівлею. Із Вашої відповіді учаснику, що вже вимагав прибрати дані вимоги, залишається не зрозумілим чому Ви посилаєтесь на рішення АМКУ яке стосується відсотків щодо виконання робіт по аналогічному договору а не відсотків по вартості аналогічного договору. Ваша відповідь також свідчить про вимогу надання підтвердження виконання робіт (Актів) по договору на 75 відсотків від суми договору. Тому, якщо Ви вимагаєте виконання робіт по аналогічному договору не менше ніж 75 % від суми договору то уточніть це, а дискримінаційні вимоги видаліть.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором (договорами) є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво нової будівлі, або реконструкцію будівлі із виконанням робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору (договорів). Таким чином законодавство містить вимогу щодо виконання аналогічного договору, а не вимогу щодо наявності укладеного договору. Зважаючи на наявність кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору нами і встановлено дану вимогу тендерної документації. Законодавством не встановлено заборону вимагання замовником досвіду саме виконання аналогічного договору (а не укладення) як на 100% так і на 75% від очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому просимо звернути увагу на позицію органу оскарження, сформовану в рішенні АМКУ по процедурі закупівлі UA-2019-10-30-000794-а. При встановленні вимоги щодо аналогічного договору Замовником також взято до уваги практику АМКУ, відповідно до якої не вважається дискримінаційною умовою вимога в тендерній документації, щодо підтвердження аналогічним договором (договорами) обсягу робіт зазначеного в технічному завданні до тендеру, що проводиться. Зокрема така практика АМКУ відображена в рішенні по процедурі закупівлі № UA-2020-07-17-003813-c де скаржником зазначалось про дискримінаційну вимогу в частині підтвердження на 100% обсягу виконання робіт зважаючи на те, що ним могло бути підтверджено виконання на 99,7% . Антимонопольний комітет не визнав дану вимогу дискримінаційною. Замовником розглядалось питання формулювання вимоги щодо обсягів робіт, які повинні бути відображені в аналогічному договорі (дані види робіт відображено в Додатку 2 Тендерної документації). Проте зважаючи на те, що при такій ситуації досить складно буде учасникам підтвердити обсяги робіт зазначені в Додатку 2, зважаючи на специфіку будівництва різних об’єктів і види робіт по ним, нами і було прийнято рішення про надання в складі пропозиції аналогічного договору (договорів) вартістю не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі. Встановлення даної вимоги направлено перш за все на прийняття участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід будівництва об’єктів, які за складом робіт (виходячи з вартості) співвідносяться з об’єктом, що планується збудувати згідно цієї процедури закупівлі в досить стислі строки до 30.06.2023 року. Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектно-кошторисної документації на будівництво зазначеного об’єкту, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі» та останньої практики розгляду Антимонопольного комітету України подібних питань.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 листопада 2020 13:05
Дата відповіді: 16 листопада 2020 16:13
Відповідно до умов Тендерної документації Розділ 3 п.2.5: В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Таким чином гарантія не може бути припинена Банком гарантом без погодження з Замовником навіть у випадку здійснення умов повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно з п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Пропонуємо викласти даний пункт у наступній редакції: - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику, окрім випадку здійснення умов зазначених у п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запит щодо внесення змін в частині змісту банківської гарантії, як забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне.
Відповідно до пп.2.5 п. 2 р.3 Тендерної документації передбачено, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема, що умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Згідно частини четвертої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини п’ятої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Таким чином повернення банківської гарантії здійснюється виключно шляхом повідомлення замовником банківської установи, яка надала банківську гарантію, про наявність відповідних підстав для повернення, відповідно до звернення учасника.
Отже тендерна документація в цій частині повністю відповідає вимогам чинного законодавства та підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-006455-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 30 жовтня 2020 08:19
вимога змін
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору виконання робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 75% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників).
Виходячи з практики оскаржень учасниками, рішеннями АМКУ такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації, прибрати вимогу щодо надання аналогічного договору варттість якого має бути не менше 75 % від суми пропозиції за даною закупівлею.
Із Вашої відповіді учаснику, що вже вимагав прибрати дані вимоги, залишається не зрозумілим чому Ви посилаєтесь на рішення АМКУ яке стосується відсотків щодо виконання робіт по аналогічному договору а не відсотків по вартості аналогічного договору. Ваша відповідь також свідчить про вимогу надання підтвердження виконання робіт (Актів) по договору на 75 відсотків від суми договору. Тому, якщо Ви вимагаєте виконання робіт по аналогічному договору не менше ніж 75 % від суми договору, варто написати це у зрозумілій формі, а якщо це всетаки вимога надання аналогічних договорів вартість яких не менше 75% то це дискримінаційні вимоги, які порушують закон і підлягають видаленню із тендерних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 14:09
Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором (договорами) є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво нової будівлі, або реконструкцію будівлі із виконанням робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору (договорів). Таким чином законодавство містить вимогу щодо виконання аналогічного договору, а не вимогу щодо наявності укладеного договору. Зважаючи на наявність кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору нами і встановлено дану вимогу тендерної документації. Законодавством не встановлено заборону вимагання замовником досвіду саме виконання аналогічного договору (а не укладення) як на 100% так і на 75% від очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому просимо звернути увагу на позицію органу оскарження, сформовану в рішенні АМКУ по процедурі закупівлі UA-2019-10-30-000794-а. При встановленні вимоги щодо аналогічного договору Замовником також взято до уваги практику АМКУ, відповідно до якої не вважається дискримінаційною умовою вимога в тендерній документації, щодо підтвердження аналогічним договором (договорами) обсягу робіт зазначеного в технічному завданні до тендеру, що проводиться. Зокрема така практика АМКУ відображена в рішенні по процедурі закупівлі № UA-2020-07-17-003813-c де скаржником зазначалось про дискримінаційну вимогу в частині підтвердження на 100% обсягу виконання робіт зважаючи на те, що ним могло бути підтверджено виконання на 99,7% . Антимонопольний комітет не визнав дану вимогу дискримінаційною. Замовником розглядалось питання формулювання вимоги щодо обсягів робіт, які повинні бути відображені в аналогічному договорі (дані види робіт відображено в Додатку 2 Тендерної документації). Проте зважаючи на те, що при такій ситуації досить складно буде учасникам підтвердити обсяги робіт зазначені в Додатку 2, зважаючи на специфіку будівництва різних об’єктів і види робіт по ним, нами і було прийнято рішення про надання в складі пропозиції аналогічного договору (договорів) вартістю не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі. Встановлення даної вимоги направлено перш за все на прийняття участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід будівництва об’єктів, які за складом робіт (виходячи з вартості) співвідносяться з об’єктом, що планується збудувати згідно цієї процедури закупівлі в досить стислі строки до 30.06.2023 року. Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектно-кошторисної документації на будівництво зазначеного об’єкту, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі» та останньої практики розгляду Антимонопольного комітету України подібних питань.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006455-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 01 листопада 2020 17:50
ВИМОГА
Шановний Замовник.
Тендерна документація містить вимогу, яка за рішеннями АМКУ визнана дискримінаційною. Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсягу річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Частина друга статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає що замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На разі , тендерна документація містить вимогу яка обмежує права учасників в часі – а саме надання звітності за 2018 -2019 рік, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Встановлення Замовниками обмежень в часі щодо надання фінансової звітності за певні роки, встановлення обмежень в часі щодо надання аналогічних договорів за конкретні роки, надання відгуків обмежених в часі їх дійсності - є дискримінаційними вимогами.
Чому встановлено за 2018, 2019 рік, а не 2014, 2019, чи будь який інший рік? Можливо учасник саме в зазначений період мав меншу виручку ніж 25% , а в інший рік він мав більше 50%, що свідчить про позитивні кваліфікаційні критерії.
На разі такі обмежені вимоги за рішеннями АМКУ скасовуються, в деяких випадках за практикою АМКУ обмеження в часі залишають без змін коли така вимога не обмежена певними роками а надається право учаснику надати фінансові результати за 2 будь-які роки з 2014-2019р., в разі доведення Замовником такої необхідності.
Вимагаємо внести зміни до ТД виключити обмеження щодо надання фінансової звітності за 2018-2019р. або вимогу що фінансова звітність за вказані роки має бути не менше 25%.....
В разі залишення зазначених дискримінаційних вимог, будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 16:17
Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином замовник має право встановити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в обсязі не більше 100% обсягу річного доходу (виручки) ніж очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому часовий період отримання річного доходу законодавством не обмежується. З метою збільшення конкуренції, і в той же час, з метою забезпечення виконання договору, нами і встановлено вимогу підтвердження обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік (за 2018 та 2019 роки), не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі, що складе не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
При цьому слід зазначити, що визнання умов тендерної документації дискримінаційними визначається в розрізі до кожного суб’єкта, а не взагалі.
Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволення, а тендерна документація залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006455-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Агробудмеханізація, Код ЄДРПОУ:13708491
Дата подання: 11 листопада 2020 12:15
Вимога щодо Додатку 2 до Тендерної документації
Відповідно до умов Тендерної документації:

Розділ 3 п.6.3: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) перелік та обсяги робіт згідно з Технічною специфікацією, викладеною в додатку 2 до тендерної документації;
2) відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).

Розділ 5 п.2.6: «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.»

Повідомляємо, що в процесі аналізу Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація», виявлено повну відсутність специфікації та об’ємів робіт на загально будівельні роботи основної будівлі загальноосвітньої школи, а саме: стіни, плити перекриття, фасади, вікна, двері, підлоги, оздоблення приміщень та інші роботи, що можуть бути передбачені Проектною документацією.

Оскільки Технічна специфікація не має зазначеної вище інформації, а Проектна документація не є частиною Тендерної документації учасник не в змозі оцінити специфікацію, об’єм та технологію виконання робіт і, як наслідок, визначити Ціну тендерної пропозиції з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.

Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та надати Технічну специфікацію на повний комплекс робіт, що визначається Проектною документацію.

Просимо Замовника доповнити Тендерну документацію та надати Проектну документацію для визначення технології виконання робіт, конкретних матеріалів і конструкцій необхідних для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 16:36
На вимогу щодо доповнення Тендерної документації та надання Проектної документації для визначення технології виконання робіт, конкретних матеріалів і конструкцій необхідних для виконання робіт повідомляємо наступне.
В Додатку 2 тендерної документації розміщено відомість обсягів робіт та підсумкова відомість робіт. Дані документи повністю відображають інформацію, що є в проектно-кошторисній документації, яка пройшла експертизу відповідних органів. Інші документи, які б містили інформацію про обсяги робіт та матеріали в складі проектно-кошторисної документації, відсутні.
Таким чином надати додаткову інформацію не маємо можливості.
Перевірити відповідність відомості обсягів робіт та підсумкової відомості робіт, розміщених в Додатку 2 тендерної докумен6тації, проектно-кошторисній документації на зазначений об’єкт, можна в робочий час за адресою Замовника (Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А) у осіб відповідальних за проведення процедури закупівлі.

Документи

16 листопада 2020 16:36
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000018 ● e98ae39f2e57477d91ffeab3fe287913
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.11.2020 № 233

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2020 № 233

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-23-006455-c 23.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Під час розгляду висновку ДАСУ та тендерної документації було встановлено, що у тендерній документації наявні певні невідповідності. Станом на 29.12.2020 року закупівля UA-2020-10-23-006455-c перебуває на етапі прекваліфікації, у зв’язку з чим внести зміни у вимоги тендерної документації не можливо. Таким чином, порушення вказані у висновку можливо усунити у єдиний можливий законний спосіб, а саме відмінити тендер враховуючи п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», чим вимоги Державної аудиторської служби України задовольнити у повному обсязі.

2020-12-30 15:04:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

торги відмінено

2021-01-04 08:36:04

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-23-006455-c3bcd26e2da314f3aab3baf1ada422140
Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна, Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Учасник Документи Рішення
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД Документи
Очікується рішення
Документи
ПрАТ Агробудмеханізація Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:04
Електронний підпис
27 листопада 2020 20:55
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 20:55
Ф-1_Ф-2 за 2019.pdf
27 листопада 2020 20:55
ф-1_ф-2 за 2018.pdf
27 листопада 2020 20:55
техталон экскаватор.pdf
27 листопада 2020 20:55
Техпаспорт Кран КС-55727-С-12-1.pdf
27 листопада 2020 20:55
Тех паспорта.pdf
27 листопада 2020 20:55
строк дії пропозиції.pdf
27 листопада 2020 20:55
статут_УАЕБ_2019.pdf
27 листопада 2020 20:55
санкції.pdf
27 листопада 2020 20:55
ст.17.pdf
27 листопада 2020 20:55
протокол_17.pdf
27 листопада 2020 20:55
Ліцензія нова.pdf
27 листопада 2020 20:55
про формування ціни.pdf
27 листопада 2020 20:54
про представника.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди Трансмост.pdf
27 листопада 2020 20:54
квитанція за Ф-1_ф-2 за 2019.pdf
27 листопада 2020 20:54
Працівники документи.pdf
27 листопада 2020 20:54
квитанція за Ф-1_ф-2 за 2018.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди Люксинор.pdf
27 листопада 2020 20:54
персональні дані.pdf
27 листопада 2020 20:54
згода істотні умови.pdf
27 листопада 2020 20:54
паспорт Ходін.pdf
27 листопада 2020 20:54
Опис статут УАЕБ.pdf
27 листопада 2020 20:54
достовірна інформація.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди БАЗИ.pdf
27 листопада 2020 20:54
НДС.pdf
27 листопада 2020 20:54
Дозвіл Держ праці.pdf
27 листопада 2020 20:54
Наказ ходін.pdf
27 листопада 2020 20:54
довкілля.pdf
27 листопада 2020 20:54
ліцензія протипожежна.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка ціна пропозиції.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка субпідрядники.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка матеріальна база.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка аналогічні.pdf
27 листопада 2020 20:54
Витяг ЕДР.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:27
Частина_8_Графік_робіт.pdf
09 грудня 2020 15:27
Частина_2-4_МТБ_Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД

ПрАТ Агробудмеханізація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД Документи
ПрАТ Агробудмеханізація Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2020 21:04
Електронний підпис
27 листопада 2020 20:55
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 20:55
Ф-1_Ф-2 за 2019.pdf
27 листопада 2020 20:55
ф-1_ф-2 за 2018.pdf
27 листопада 2020 20:55
техталон экскаватор.pdf
27 листопада 2020 20:55
Техпаспорт Кран КС-55727-С-12-1.pdf
27 листопада 2020 20:55
Тех паспорта.pdf
27 листопада 2020 20:55
строк дії пропозиції.pdf
27 листопада 2020 20:55
статут_УАЕБ_2019.pdf
27 листопада 2020 20:55
санкції.pdf
27 листопада 2020 20:55
ст.17.pdf
27 листопада 2020 20:55
протокол_17.pdf
27 листопада 2020 20:55
Ліцензія нова.pdf
27 листопада 2020 20:55
про формування ціни.pdf
27 листопада 2020 20:54
про представника.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди Трансмост.pdf
27 листопада 2020 20:54
квитанція за Ф-1_ф-2 за 2019.pdf
27 листопада 2020 20:54
Працівники документи.pdf
27 листопада 2020 20:54
квитанція за Ф-1_ф-2 за 2018.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди Люксинор.pdf
27 листопада 2020 20:54
персональні дані.pdf
27 листопада 2020 20:54
згода істотні умови.pdf
27 листопада 2020 20:54
паспорт Ходін.pdf
27 листопада 2020 20:54
Опис статут УАЕБ.pdf
27 листопада 2020 20:54
достовірна інформація.pdf
27 листопада 2020 20:54
Договір оренди БАЗИ.pdf
27 листопада 2020 20:54
НДС.pdf
27 листопада 2020 20:54
Дозвіл Держ праці.pdf
27 листопада 2020 20:54
Наказ ходін.pdf
27 листопада 2020 20:54
довкілля.pdf
27 листопада 2020 20:54
ліцензія протипожежна.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка ціна пропозиції.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка субпідрядники.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка матеріальна база.pdf
27 листопада 2020 20:54
довідка аналогічні.pdf
27 листопада 2020 20:54
Витяг ЕДР.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:27
Частина_8_Графік_робіт.pdf
09 грудня 2020 15:27
Частина_2-4_МТБ_Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД

ПрАТ Агробудмеханізація

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 15:09
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час розгляду висновку ДАСУ та тендерної документації було встановлено, що у тендерній документації наявні певні невідповідності. Станом на 29.12.2020 року закупівля UA-2020-10-23-006455-c перебуває на етапі прекваліфікації, у зв’язку з чим внести зміни у вимоги тендерної документації не можливо. Таким чином, порушення вказані у висновку можливо усунити у єдиний можливий законний спосіб, а саме відмінити тендер враховуючи п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», чим вимоги Державної аудиторської служби України задовольнити у повному обсязі.
Документи:
30 грудня 2020 15:09
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:06
протокол