Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проєктні роботи об'єкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЄЮ БУДІВЛІ ХАРЧОБЛОКУ ДИТЯЧОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО САНАТОРІЮ "ОРЛЯТКО" ЗА АДРЕСОЮ СМТ ВОРЗЕЛЬ, ВУЛ. КУРОРТНА,19 (ДК 021:2015 - 71320000-7, Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-09-29-004888-c ● 3bc1ef050c3840b98e0c139f9587cb83
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна 380459746387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктні роботи об'єкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЄЮ БУДІВЛІ ХАРЧОБЛОКУ ДИТЯЧОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО САНАТОРІЮ "ОРЛЯТКО" ЗА АДРЕСОЮ СМТ ВОРЗЕЛЬ, ВУЛ. КУРОРТНА,19 (ДК 021:2015 - 71320000-7, Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 00:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 18:10 |
Оголошення_ПРоект_харчоблок_29.09.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 02 жовтня 2020 09:30
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:12
п. 15.3.3 Оголошення передбачає наявність працівників, це повинні бути працівники в штаті чи можуть бути найняті по договору цивільно-правового характеру для виконання певної частини робот?
Відповідь: Доброго дня. Можуть бути найняті по договору цивільно-правового характеру
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-004888-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:32
Невідповідність законодавству
Вимога, зазначена в п. 15.3.2 Оголошення щодо надання позитивних експертних висновків є дискримінаційною тому, що згідно вимог пункту 12 Постанови КМУ № 560 від 11.05.2011 року (із змінами) в більшості випадків еспертизу ПКД Замовник проводить самостійно як замовник будівництва, тобто в договорах про розробку ПКД між Замовником та Виконавцем відсутня обовязкова вимога щодо проведення експертизи. Таким чином, виконавець проектних робіт (проектувальник), якщо це не пердбачено договором про розробку ПКД не завжди може мати в своєму обовязку отримання позитивного експертного висновку. Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимогу щодо обов'язковості надання позитивного експертного звіту для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, для цього достатньо договору, акту та відгуку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 09:19
Шановний учаснику!
Проведення експертизи проєктів будівництва (капітального ремонту) регулюються Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова), ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Експертиза проєктів будівництва є завершальним етапом розроблення проєктів будівництва. Експертиза проводиться з метою оцінки відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам. Замовником будівництва визначається експертна організація, яка буде проводити експертизу. Під час проведення експертизи, проєктувальник, як автор проєктних рішень, надає експертам обґрунтування цих рішень (інженерно-технічні, техніко-економічні, екологічні розрахунки, розрахунки конструкцій, матеріали проектів-аналогів, а також матеріали інженерних вишукувань та обстежень з їх висновками і рекомендаціями).
Результатом проведеної експертизи проектної документації на будівництво є експертний звіт, оформлений відповідно до чинного законодавства.
Оскільки, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, вимога щодо надання позитивних експертних звітів жодним чином не обмежує конкуренцію та не може бути дискримінаційною.
Проведення експертизи проєктів будівництва (капітального ремонту) регулюються Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова), ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Експертиза проєктів будівництва є завершальним етапом розроблення проєктів будівництва. Експертиза проводиться з метою оцінки відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам. Замовником будівництва визначається експертна організація, яка буде проводити експертизу. Під час проведення експертизи, проєктувальник, як автор проєктних рішень, надає експертам обґрунтування цих рішень (інженерно-технічні, техніко-економічні, екологічні розрахунки, розрахунки конструкцій, матеріали проектів-аналогів, а також матеріали інженерних вишукувань та обстежень з їх висновками і рекомендаціями).
Результатом проведеної експертизи проектної документації на будівництво є експертний звіт, оформлений відповідно до чинного законодавства.
Оскільки, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, вимога щодо надання позитивних експертних звітів жодним чином не обмежує конкуренцію та не може бути дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-09-29-004888-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Хімнафтомашпроект", Код ЄДРПОУ:00219632
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:44
Оскарження обрання переможця
ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» у складі тендерної пропозиції нехтуючи вимогами Регуляторних Актів України, а саме "Загальними вказівками по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва" та ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», свідомо порушуючи останні, надала завідомо некоректну цінову пропозицію задля можливості отримання більш виграшного критерію.
В той же час Замовником, що визнав пропозицію ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» більш виграшною, порушено ст. 366 КК України (службове підроблення), ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону), ст. 5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (щодо принципів здійснення публічних/спрощених закупівель та недискримінації учасників), ч.6 ст.11 цього ж Закону (щодо забезпечення об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель
Розгорнути
Згорнути
В той же час Замовником, що визнав пропозицію ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» більш виграшною, порушено ст. 366 КК України (службове підроблення), ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону), ст. 5 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (щодо принципів здійснення публічних/спрощених закупівель та недискримінації учасників), ч.6 ст.11 цього ж Закону (щодо забезпечення об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 19:55
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду та опрацювання Вашої вимоги від 21.10.2020 року №503 (ідентифікатор вимоги в електронній системі закупівель UA-2020-09-29-004888-c.a2) повідомляємо наступне:
1. Щодо визначення вартості проєктних робіт у формі розрахунку 3-П розділу «Паспорт опорядження фасадів»:
Збірником цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд передбачено наступний склад робіт, для проєктних робіт по опорядженню фасадів: обстеження фасаду з фотографуванням окремих деталей, складання конструктивної схеми проектованого фасаду із зазначенням розмірів, що пробиваються і закладаються прорізів, перемичок і т.п., розробка проекту фасаду з іллюмінювання або відмиванням тушшю (аквареллю), складання пояснювальної записки із зазначенням матеріалів обробки цоколя, стін, карниза і інших архітектурних деталей, захист проекту в організації, що його затверджує.
Слід зазначити, що «Паспорт опорядження фасадів» – це окремо розроблений розділ проєктної документація, де зазначені матеріал оздоблення, кольорові рішення фарбування фасадів та їх елементів, та згідно з якою формується зовнішній вигляд об`єкту архітектури, у відповідності до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність».
Вважаємо, що розрахунок проектних робіт за формою 3-П переможець закупівлі ТОВ «ПК «АРКОН» виконав у строгій відповідності до Додатка К п.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013): «За умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д). Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.З.»
2. Щодо застосування переможцем ТОВ «Проектна компанія «Аркон» понижуючого коефіцієнту, а саме к=0,71704105 в розрахунку за формою 2-П в кінці кошторису, це свідчить про готовність учасника виконати роботи, згідно Технічного завдання в повному обсязі та з дотриманням норм Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд, за меншою ціною. При цьому даний коефіцієнт не впливає на зменшення обсягів робіт.
Рішення про визнання переможцем ТОВ «Проектна компанія «Аркон» прийнято у відповідності до чинного законодавства та з суворим дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії та ефективності закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, недискримінації учасників і рівного ставлення до них.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги ПрАТ "Хімнафтомашпроект" відсутні
За результатами розгляду та опрацювання Вашої вимоги від 21.10.2020 року №503 (ідентифікатор вимоги в електронній системі закупівель UA-2020-09-29-004888-c.a2) повідомляємо наступне:
1. Щодо визначення вартості проєктних робіт у формі розрахунку 3-П розділу «Паспорт опорядження фасадів»:
Збірником цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд передбачено наступний склад робіт, для проєктних робіт по опорядженню фасадів: обстеження фасаду з фотографуванням окремих деталей, складання конструктивної схеми проектованого фасаду із зазначенням розмірів, що пробиваються і закладаються прорізів, перемичок і т.п., розробка проекту фасаду з іллюмінювання або відмиванням тушшю (аквареллю), складання пояснювальної записки із зазначенням матеріалів обробки цоколя, стін, карниза і інших архітектурних деталей, захист проекту в організації, що його затверджує.
Слід зазначити, що «Паспорт опорядження фасадів» – це окремо розроблений розділ проєктної документація, де зазначені матеріал оздоблення, кольорові рішення фарбування фасадів та їх елементів, та згідно з якою формується зовнішній вигляд об`єкту архітектури, у відповідності до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність».
Вважаємо, що розрахунок проектних робіт за формою 3-П переможець закупівлі ТОВ «ПК «АРКОН» виконав у строгій відповідності до Додатка К п.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013): «За умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д). Кошторис за формою «3-П» може складатися також виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день, наведеного у таблиці Ж.З.»
2. Щодо застосування переможцем ТОВ «Проектна компанія «Аркон» понижуючого коефіцієнту, а саме к=0,71704105 в розрахунку за формою 2-П в кінці кошторису, це свідчить про готовність учасника виконати роботи, згідно Технічного завдання в повному обсязі та з дотриманням норм Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд, за меншою ціною. При цьому даний коефіцієнт не впливає на зменшення обсягів робіт.
Рішення про визнання переможцем ТОВ «Проектна компанія «Аркон» прийнято у відповідності до чинного законодавства та з суворим дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії та ефективності закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, недискримінації учасників і рівного ставлення до них.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги ПрАТ "Хімнафтомашпроект" відсутні
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Переможець |
287 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 19:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 18:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 12:50
|
№146_розробка ПКД _харчоблок_ПР АРКОН.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 12:44
|