Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 2 306 051,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами, Актів виконаних робіт (ф.КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф.КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 13:30 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
03 грудня 2020 13:28 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
03 грудня 2020 13:28 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
03 грудня 2020 13:28 |
ТД_20П-105_Модернізація освітлення ПГВ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-24-000039 ● ee6cb6c15cd145ca8ca9bf8a4f79d921
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.11.2021 № 724
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.11.2021 № 724.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-03-006713-b, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14497-2021 від 15.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 13:46:36
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-03-006713-b, яка проводилась акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з частиною шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТОВ «БІЗНЕС АБСОЛЮТ» за процедурою закупівлі UA-2020-12-03-006713-b в електронній системі закупівель оприлюднено 14.01.2021. При цьому, в опублікованому протоколі засідання тендерного комітету від 14.01.2021 №20П-105 в пункті 5 зазначено, що згідно частини п’ятої та шостої статті 33 Закону підрозділу, відповідальному за укладення договору, у строк з 25.01.2021 по 02.02.2021 укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації договір №УГВ54/8-21 укладено 22.02.2021 та оприлюднено 23.02.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати вичерпну інформацію щодо не укладення договору у строк з 25.01.2021 по 02.02.2021 (як визначено у протоколі засідання тендерного комітету від 14.01.2021 №20П-105) та наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:27:14
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів по предмету закупівлі 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул. Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи), 20П-105, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-03-006713-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомлення Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про усунення порушень в рамках моніторингу процедури відкритих торгів по предмету закупівлі 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул. Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи), 20П-105, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-03-006713-b
2021-12-09 15:46:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 531 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Запорізька електропромислова група |
2 110 824,00
UAH з ПДВ
|
1 532 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" |
2 049 000,00
UAH з ПДВ
|
1 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВГФ "СПМК-516 ЛТД" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 968 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Полтава-Паритет" |
2 098 620,00
UAH з ПДВ
|
2 002 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
2 249 162,11
UAH з ПДВ
|
2 249 162,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІНБУД УКРАЇНА" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ" #40463854 |
Переможець |
1 531 995,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:52
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
06 січня 2022 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 09:32
|
Договор УГВ54_8-21.pdf | укладений |
23 лютого 2021 09:24
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | виконання висновку Держаудитслужби, а саме вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з ТОВ «Бізнес абсолют» та враховуючи відмову ТОВ «Бізнес абсолют» від виконання взятих на себе зобов’язань за договором підряду |