Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з супроводу та підтримки програмного забезпечення, що входить до складу програмного комплексу по обліку комунальних послуг «VisualService»
Очікувана вартість
474 402,60 UAH
UA-2020-01-31-002853-a ● 3bac21b653774626bfb3e59f4b76c537
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 35277442 |
Вебсайт: | http://domivka.if.ua |
Місцезнаходження: | 76002, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161 |
Контактна особа: |
Світлана Каглян +380507184287 1.5k.svitlana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Щербій Андрій Богданович у 2011 році в КП «Єдиний розрахунковий центр», правонаступником якого є тепер комунальне підприємство Теплий дім" Івано-Франківської міської ради, впровадив програмний комплекс «VisualService», який фактично сформував Єдину інформаційну систему оброблення даних на підприємстві. Унікальність системи полягає у її структуруванні та налаштуванні саме під параметри і процеси, які функціонують у КП "Теплий дім", як управителя житловим фондом. При цьому, дана система зареєстрована Державною службою інтелектуальної власності як об’єкт інтелектуальної власності, а саме - «Комп’ютерна програма «Програмний комплекс по обліку комунальних послуг "VisualService" (Рішення про реєстрацію авторського права на твір відповідно до заявки від 04.03.2015р № 59873). Тому слід зазначити, що заміна програмного комплексу потребуватиме впровадження (розробку) нового адаптованого програмного забезпечення, що внаслідок тривалості і складності цього процесу несе істотні ризики зриву виконання комунальним підприємством "Теплий дім" завдань, які мають надзвичайно важливе значення для функціонування комунальної системи міста, а також може зумовити ризики недодержання вимог законодавства щодо захисту зазначеного права інтелектуальної власності. Крім того, відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 16.04.2015 р. № 201 «Про заходи із забезпечення мобілізаційної роботи, запобігання і недопущення надзвичайних ситуацій в житловому фонді» (п. 1.5.) підприємство зобов’язане продовжити роботу щодо проектування і розробки, а також технічної допомоги (супроводу) «Програмного комплексу по обліку комунальних послуг "VisualService» для забезпечення захисту баз персональних даних споживачів та недопущення можливості не санкціонованого доступу до конфіденційної інформації. Вказане рішення є нормативним актом органу місцевого самоврядування і є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 14:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводу та підтримки програмного забезпечення, що входить до складу програмного комплексу по обліку комунальних послуг «VisualService»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 січня 2020 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЩЕРБІЙ АНДРІЙ БОГДАНОВИЧ #2772814136 |
Переможець |
474 402,60
UAH
|
31 січня 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 11:13
|
договір 1187.pdf | укладений |
04 березня 2020 11:12
|