Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р. Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт»
Очікувана вартість
387 675 875,00 UAH
UA-2023-10-06-008314-a ● 3b8b75bb577b4907ba1ccbe286638ed8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01038699 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А |
Контактна особа: |
Халабуда Олена Леонідівна 380567209164 tender@dovr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 387 675 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 713 731,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається Учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої Учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія повинна бути надана банком та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник торгів Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, 49044 м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 39-а,р/р UA UA588201720355129002001017761, у Державній казначейській службі України ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ 01038699. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. . Банківська гарантія повинна обов’язково містити строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Разом з оригіналом банківської гарантії Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта); - копію платіжного документа, що підтверджує перерахування Учасником повної суми коштів на тендерне забезпечення (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення) або довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії ; - копію ліцензії, виданої банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. Пропозиції що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам ТД, відхиляється Замовником відповідно до підпункту 1 п.44 Особливостей, як не відповідність умовам ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1900000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р. Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45246000-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів перераховує на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Учасника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату (аванс) одним платежем протягом 10 робочих днів у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів з подальшим використанням зазначених коштів Учасником виключно з таких рахунків з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів (згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Порядок державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). По закінченню трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Перебіг трьохмісячного терміну починається з дати зарахування коштів на рахунок Підрядника. За цільове використання авансу відповідальність несе Підрядник. Замовник має право контролювати використання наданих Учаснику сум авансу. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».10 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 14:15 |
Додаток № 1 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:15 |
Тендерна документація.pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 8 до ТД . Проєкт договору.pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 5 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 6 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 3 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 4 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 7 до ТД .pdf | |
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 2 до ТД .pdf |
06 жовтня 2023 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2023 14:15 |
Додаток № 1 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:15 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 8 до ТД . Проєкт договору.pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 5 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 6 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 3 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 4 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 7 до ТД .pdf
|
|||
06 жовтня 2023 14:13 |
Додаток № 2 до ТД .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
не на часі!
Дата подання: 07 жовтня 2023 18:59
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 09:51
На якій підставі в військовий час ви здійснюєте благоустрій річки?
Ви крадате у Армії і народа і тому цей тендер має бути зупинений!
Відповідь: Шановний учаснику, щодо даного питання.
Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, як Замовник на виконання робіт з капітального ремонту об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р.Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт», діє в межах своїх повноважень та у відповідності Законів України. Проєктно-кошторисна документація по об’єкту виконана у відповідності до нормативів у будівництві та отримала позитивний експертний звіт.
Питання щодо доцільності виділення коштів на виконання вищезазначених робіт належать до компетенції розпорядника коштів, яким Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області не являється.
Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, як Замовник на виконання робіт з капітального ремонту об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р.Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт», діє в межах своїх повноважень та у відповідності Законів України. Проєктно-кошторисна документація по об’єкту виконана у відповідності до нормативів у будівництві та отримала позитивний експертний звіт.
Питання щодо доцільності виділення коштів на виконання вищезазначених робіт належать до компетенції розпорядника коштів, яким Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області не являється.
Не на часі.
Дата подання: 09 жовтня 2023 17:26
Дата відповіді: 10 жовтня 2023 10:41
те що у вас є проектна погоджена документація я і не сумніваюся.
А от щодо доцільності у військовий час ви не відповіли.
Бо у вас немає відповіді.
Ви хочете освоїти - вкрасти гроші, які б мали пйти на війну.
Про це говорить також поспішність з якою ви проводите тендер.
надаєте 6 робочих днів на складання кошторису на 387 млн грн.
Не можливо за цей час опрацювати такий великий кошторис якщо попередньо ви не подерибанили ці кошти.
тому ви крадії та вбивці, тому що за відсутністі цих грошей наші військові не доотримають озброєння і десятки з них загинуть.
Ви вбивці!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, щодо даного питання.
Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, як Замовник на виконання робіт з капітального ремонту об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р.Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт», діє в межах своїх повноважень та у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ще раз наголошуємо, що питання щодо доцільності виділення коштів на виконання вищезазначених робіт у військовий час належать до компетенції розпорядника коштів, яким Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області не являється.
Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області, як Замовник на виконання робіт з капітального ремонту об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р.Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт», діє в межах своїх повноважень та у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ще раз наголошуємо, що питання щодо доцільності виділення коштів на виконання вищезазначених робіт у військовий час належать до компетенції розпорядника коштів, яким Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області не являється.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-13-000018 • 6bc0747def51422bbdf88d8c51fea287
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-13
•
21:31
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна. Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-11-000030 • ead0000089dc4fcaac37e4f3b5b20190
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-11
•
23:04
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Цих засад при оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-10-06-008314-a не дотримано. Тому за порушення вимог, установлених Законом України "Про публічні закупівлі" та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, прошу притягнути до відповідальності заступника начальника Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області Потапенко І.С. та провідного фахівця з публічних закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області Халабуду О.Л.
Ці посадові особи бюджетної неприбуткової організації достовірно знаючи про відсутність правових підстав і бюджетних коштів для виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану р. Саксагань у межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області - капітальний ремонт» з метою заволодіння бюджетними коштами Територіальної громади міста Кривий Ріг в сумі 116 302 762 грн, що акумульовані у спеціальному фонді охорони навколишнього природного середовища місцевого бюджету, розпочали процедуру відкритих торгів UA-2023-10-06-008314-a, яка передбачає перерахування до початку виконання робіт попередньої оплати (аванс) одним платежем протягом 10 робочих днів у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливномастильних матеріалів.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-10-000020 • e33af3c750914b098bc0b28689358fa5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-10
•
21:51
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Замовник в порушення постанови КМУ №1178 неправомірно вибрав процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями !
Відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у пункті 13 (Загальні положення зазначено) наступне :
13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
- замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю;
- існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
….. та ще 16 підпунктів які жодним чином не обґрунтовують процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями !
Прошу розглянути скаргу на Порушення замовником законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" |
385 737 495,00
UAH з ПДВ
|
385 737 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" #42502088 |
Очікує рішення |
385 737 495,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2023 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 12:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 12:30 |
Кінець періоду оскарження: | 20 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 листопада 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністью нагальної потреби під час военого стану є необхідність відмінити відкриті торги з особливостями |
Документи:
09 листопада 2023 12:30
|
Електронний підпис |
09 листопада 2023 12:29
|
Протокольне рішення №89 від 09.11.2023.pdf |