Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти
Electronic ticket for a student of the General Secondary Education Institution
Electronic ticket for a student of the General Secondary Education Institution
Очікувана вартість
27 850 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000505-c ● 3b8126c09a494e9f9ef478454d03535f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Сіренко Сергій Анатолійович 380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Sergii Sirenko 380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 27 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,36% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 557000 UAH |
Publication date: | 22 січня 2020 10:36 |
Enquiries until: | 16 лютого 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 27 850 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,36 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Scope of the procurement
електронні квитки учня ЗЗСО персоналізовані та ініціалізовані кодом ініціалізації, зі штрих кодом, кількість – 295 000 шт.
student e-tickets are personalized and initialized with the initialization code, bar code, quantity - 295 000 pcs.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
295000 штуки
Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, місто Київ, Київ, Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
Electronic ticket for a student of the General Secondary Education Institution
CPV: 30160000-8
Період постачання:
по 28 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.2. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:37 |
Змiни 2 до ТД Картка_учня від 18.02.2020.pdf | |
18 лютого 2020 16:37 |
Змiни до ТД Картка_учня 1 від 31.01.2020.pdf | |
18 лютого 2020 16:34 |
Тендерна_документацiя зміни2.pdf | |
18 лютого 2020 16:29 |
Оголошення_англ__(ЗЗСО_-_295_тис.).pdf | |
18 лютого 2020 16:29 |
Оголошення__(ЗЗСО_-_295_тис.).pdf | |
31 січня 2020 13:33 |
Проект_договору_Картки_Учня_зміни.pdf | |
31 січня 2020 13:32 |
ТВ_картка_учнядодаток_4_до_тендерноi_документацii зміни.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання зразків продукції
Дата подання: 29 січня 2020 17:00
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:50
Просимо надати розяснення стосовно вимоги тендерної документації (п.1, розділ 3) щодо надання зразків продукції протягом 48 годин.
1. Питання стосується того, яким чином, в які строки та в якому вигляді будуть надані учаснику макети карток та тестові персональні дані для подальшого виготовлення зразків предмета закупівлі. Адже предмет закупівлі передбачає надання замовником бази даних для виготовлення карток.
2. Чи вірно розуміється інформація, що строк виготовлення зразків розпочинається з момента надання учаснику торгів макетів та даних на персоналізацію.
Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації, де чітко буде прописано строк виготовлення зразків продукції, яка є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Шановний учасник, мається на у вазі взірці товару, які Ви пропонуєте поставити в рамках даної закупівлі, в п. 1 розділу 3 тендерної документації чітко зазначено протягом якого строку та в якій кількості Учасник повинен надати взірці товару для ознайомлення (тестування).
Вимоги до ініціалізації
Дата подання: 13 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 14 лютого 2020 09:36
Доброго дня!
Просимо конкретизувати вимоги тендерної документації щодо ініціалізіції карток:
1) Що саме включає в себе поняття ініціалізації?
Запис інформації на безконтактний носій, запис трансопртного додатку тощо?
2) Яке програмне забезпечення потрібне для ініціалізіції карток (або яким чином повинна відбуватись ініціалізація)?
Якщо воно (програмне забезпечення) є ексклюзивною (авторською) розробкою, просимо це зазначити.
3) Згідно п.3.4 Додатку4 до тендерної документації Постачальник має забезпечити ініціалізацію КБ паралельно з їх виготовленням, що протирічить п.3.2, згідно якого Постачальник після виготовлення карток повинен надати Замовнику їх номери, на підставі яких Замовник забезпечить генерацію коду ініціалізації.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок.
Надаємо відповіді на Ваші запитання.
1. Так.
2. Будь яке програмне забезпечення, що забезпечує вимоги розпорядженню Виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) «Про затвердження порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності від 22.10.2018р. №1887
3. п. 3.4. стосується можливостей забезпечення виконання ініціалізації в зазначенні у договорі терміни.
Надаємо відповіді на Ваші запитання.
1. Так.
2. Будь яке програмне забезпечення, що забезпечує вимоги розпорядженню Виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) «Про затвердження порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності від 22.10.2018р. №1887
3. п. 3.4. стосується можливостей забезпечення виконання ініціалізації в зазначенні у договорі терміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000505-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 12 лютого 2020 09:26
Вимога
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У Додаток 2 до тендерної документації замовником було внесено зміни до тендерної документації та встановлено додаткові вимоги до Учасника, а саме: «документальне підтвердження (копії договорів, угод) досвіду виготовлення графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) квитків учня/ студента з вмонтованим чип-модулем та/або графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) карток учня/ студента з вмонтованим чип-модулем загальною кількістю цих квитків та/або карток не менше 50 000 шт.»
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Учнівські квитки з безконтактним модулем та транспортним додатком в Україні не виготовлялись у такій кількості.
При цьому сьогодні в Україні є виробники студентських квитків/карток з досвідом їх графічної персоналізації без чип-модулів, виробники безконтактних карток з чип-модулем, виробники з досвідом ініціалізації транспортного додатку.
Тому вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників.
До того ж, у початковій версії документації така вимога була відсутня.
Логічною б виглядала вимога Замовника до учасників мати відповідний досвід виготовлення продукції аналогічної за своєю суттю, а не за назвою – наприклад, виготовлення безконтактних карток з чип-модулем, з ініціалізацією та графічною персоналізацією, і без обмежень по кількості виготовлених карток.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію, тому просимо внести зміни до тендерної документації та вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів без прив’язки до кількості окремо:
- студентських та/або учнівських квитків з графічною персоналізацією;
- досвід виготовлення безконтактних карток з чип-модулем;
- досвід ініціалізації транспортного додатку;
або взагалі виключити дану вимогу.
Додатково зауважимо, що можливість виготовлення продукції учасником підтверджується також наданням зразків продукції у кількості 5 примірників.
Розгорнути
Згорнути
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У Додаток 2 до тендерної документації замовником було внесено зміни до тендерної документації та встановлено додаткові вимоги до Учасника, а саме: «документальне підтвердження (копії договорів, угод) досвіду виготовлення графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) квитків учня/ студента з вмонтованим чип-модулем та/або графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) карток учня/ студента з вмонтованим чип-модулем загальною кількістю цих квитків та/або карток не менше 50 000 шт.»
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Учнівські квитки з безконтактним модулем та транспортним додатком в Україні не виготовлялись у такій кількості.
При цьому сьогодні в Україні є виробники студентських квитків/карток з досвідом їх графічної персоналізації без чип-модулів, виробники безконтактних карток з чип-модулем, виробники з досвідом ініціалізації транспортного додатку.
Тому вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників.
До того ж, у початковій версії документації така вимога була відсутня.
Логічною б виглядала вимога Замовника до учасників мати відповідний досвід виготовлення продукції аналогічної за своєю суттю, а не за назвою – наприклад, виготовлення безконтактних карток з чип-модулем, з ініціалізацією та графічною персоналізацією, і без обмежень по кількості виготовлених карток.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію, тому просимо внести зміни до тендерної документації та вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів без прив’язки до кількості окремо:
- студентських та/або учнівських квитків з графічною персоналізацією;
- досвід виготовлення безконтактних карток з чип-модулем;
- досвід ініціалізації транспортного додатку;
або взагалі виключити дану вимогу.
Додатково зауважимо, що можливість виготовлення продукції учасником підтверджується також наданням зразків продукції у кількості 5 примірників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2020 16:56
Добрий вечір. Шановний учасник. вимога задоволена, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найблтжчим часом
Добрий вечір. Шановний учасник. вимога задоволена, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найблтжчим часом
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-22-000505-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 08 квітня 2020 15:52
Дата подання: 08 квітня 2020 15:52
Скарга
С К А Р Г А
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю Електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти, Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки, UA-2020-01-22-000505-c, ID3b8126c09a494e9f9ef478454d03535f.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» прийняло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну пропозицію.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняло участь ще два учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Пластик Карта» (код ЄДРПОУ 30049820) та Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (код ЄДРПОУ 30674051).
Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» не відповідає вимогам тендерної документації. За таких обставин Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію даного учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Вважаємо, що допущення до електронного аукціону ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» є незаконним, таким що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників з огляду на наступне:
Розділ 3 Тендерної документації Замовника присвячений Інструкції з підготовки тендерної документації, зокрема, у п.1. передбачено подачу документа, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції наявний Статут ТОВ «Підприємства «Пластик Карта», відповідно до п.8.6. якого, обрання виконавчого органу товариства – дирекції є виключною компетенцією Загальних зборів Учасника. За таких обставин, належним доказом наявності повноважень директора є протокол загальних зборів Учасника. Даний документ у складі тендерної пропозиції відсутній, а тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації вимагав надання гарантійного листа Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником у рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць.
Гарантійний лист ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» містить зовсім іншу інформацію, ніж та яка передбачена тендерною документацію, адже підприємство гарантує надання взірців товару у разі визнання його переможцем.
Таким чином, гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, довідка про наявність аналогічних договорів не містить обсягу закупівлі.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дії Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та допущення до аукціону незаконними та такими, що порушують вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників. Дії Замовника безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, гарантованих Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо допущення до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Пластик карта».
Додатки:
1. Платіжне доручення з відміткою банківської установи про зарахування коштів в дохід державного бюджету на 2 арк.
2. Гарантійні листи інших Учасників на 2 арк.
3. Тендерна документація та пропозиції учасників за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-000505-c.
Директор М.М. Хруленко
08.04.2020
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажено платіжне доручення
Дата: 10 квітня 2020 09:40
рішення від 13.04.2020№6983.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 20:56
Номер скарги: UA-2020-01-22-000505-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 10 квітня 2020 09:49
Дата подання: 10 квітня 2020 09:49
Скарга
С К А Р Г А
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю Електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти, Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки, UA-2020-01-22-000505-c, ID3b8126c09a494e9f9ef478454d03535f.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» прийняло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну пропозицію.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняло участь ще два учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Пластик Карта» (код ЄДРПОУ 30049820) та Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (код ЄДРПОУ 30674051).
Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» не відповідає вимогам тендерної документації. За таких обставин Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію даного учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Вважаємо, що допущення до електронного аукціону ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» є незаконним, таким що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників з огляду на наступне:
Розділ 3 Тендерної документації Замовника присвячений Інструкції з підготовки тендерної документації, зокрема, у п.1. передбачено подачу документа, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції наявний Статут ТОВ «Підприємства «Пластик Карта», відповідно до п.8.6. якого, обрання виконавчого органу товариства – дирекції є виключною компетенцією Загальних зборів Учасника. За таких обставин, належним доказом наявності повноважень директора є протокол загальних зборів Учасника. Даний документ у складі тендерної пропозиції відсутній, а тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації вимагав надання гарантійного листа Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником у рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць.
Гарантійний лист ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» містить зовсім іншу інформацію, ніж та яка передбачена тендерною документацію, адже підприємство гарантує надання взірців товару у разі визнання його переможцем.
Таким чином, гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, довідка про наявність аналогічних договорів не містить обсягу закупівлі.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дії Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та допущення до аукціону незаконними та такими, що порушують вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників. Дії Замовника безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, гарантованих Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо допущення до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Пластик карта».
Додатки:
1. Платіжне доручення з відміткою банківської установи про зарахування коштів в дохід державного бюджету на 2 арк.
2. Гарантійні листи інших Учасників на 2 арк.
3. Тендерна документація та пропозиції учасників за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-000505-c.
Директор М.М. Хруленко
08.04.2020
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 10:34
Скарга відкликана скаржником
Причина: Учасника-скаржника дискваліфіковано
Дата: 29 квітня 2020 16:53
рішення від 14.04.2020№7126+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 10:34
рішення від 30.04.2020 № 8395.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 19:43
Номер скарги: UA-2020-01-22-000505-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 11 березня 2020 20:06
Дата подання: 11 березня 2020 20:06
Замовник допустив до оцінки тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив законні інтереси скаржника
В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-01-22-000505-c на закупівлю «Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти Electronic ticket for a student of the General Secondary Education Institution за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 30160000-8 Магнітні картки (надалі – Торги). Оскільки вартість закупівлі перевищує 133 тисячі Євро, оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (надалі – Скаржник), одним з видів діяльності якого є виробництво персоналізованих документів, в тому числі електронних студентських та учнівських квитків з вмонтованим чип-модулем, прийняло участь у Торгах (подало свою тендерну пропозицію). 26.02.2020р. відбулося автоматичне розкриття частини тендерних пропозицій учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі (надалі – кваліфікаційна частина) учасників закупівлі. Крім Скаржника на торги подали свої тендерні пропозиції ще два учасники: ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря». Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що кваліфікаційна частина тендерної пропозиції учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Проте, 06.03.2020р. тендерні пропозиції всіх трьох учасників були допущені до електронного аукціону, в тому числі тендерна пропозиція учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря».
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника
В пункті 5. Розділу 6 тендерної документації на торги зазначено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи документів, які повинен подати переможець торгів відповідно до вимог тендерної документації на торги, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що подається учасником в тендерній пропозиції окрема документальна згода.
Під час вивчення кваліфікаційних частин тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не містить окремої документальної згоди, зазначеної в пункті 5. Розділу 6 тендерної документації на торги та підлягає відхиленню, в той час як тендерні пропозиції інших учасників, в тому числі Скаржника, містять таку окрему документальну згоду.
Проте, Замовник не відхилив та допустив до електронного аукціону тендерну пропозицію учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації на торги та порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 06.03.2020р. щодо допуску учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» до електронного аукціону є незаконним, таким що порушує норми Закону, а також порушує права скаржника як учасника закупівлі на об`єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників.
Вважаємо, що своїми неправомірними та несправедливими діями Замовник значно зменшив шанси Скаржника на перемогу в електронному аукціоні, чим порушив його законні інтереси. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник вимушений під час проведення електронного аукціону змагатися одразу з двома учасниками, замість одного.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 8, 18, 30 Закону, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов`язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.03.2020р. в частині допуску до електронного аукціону учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря».
3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати своє рішення, щодо допущення тендерної пропозиції учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» до електронного аукціону та відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до наведених вище вимог Закону та умов тендерної документації на торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:22
Рішення від 16.03.2020 № 4880 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 № 6166.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 14:42
рішення від 31.03.2020 № 6166.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
31.03.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 6166-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги приватного акціонерного товариства "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" від 11.03.2020 № UA-2020-01-22-000505-c.c2 Колегія постановила Зобов’язати комунальне підприємство ГІОЦ скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції дочірнього підприємства "Поліграфічний комбінат "Зоря" процедуру закупівлі - "ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-22-000505-c.
1. Згідно вимог п. 5 Розділу 6 до тендерної документації Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи документів, які повинен подати переможець торгів відповідно до Додатку 4 до цієї тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що подається учасником в тендерній пропозиції окрема документальна згода.» - Інформація в тендерні пропозиції Учасника відсутня, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 13:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 квітня 2020
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" |
27 771 300,00
UAH з ПДВ
|
27 771 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" |
27 824 400,00
UAH з ПДВ
|
27 824 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
Переможець |
27 771 300,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 09:50
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 травня 2020 09:50
Учасник | Пропозиція | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
27 771 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 12:21
|
дог.4841.pdf | укладений |
22 травня 2020 12:17
|