Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (літак новий з підготовки пілотів для отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) (кошти державного бюджету)
Helicopters, aeroplanes, spacecraft and other powered aircraft» (new aircraft for pilot preparation to obtain aviation personnel license and instrumental (IR) and night rating) (public funds).
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-09-26-002042-b 3b625850297d4300a0c1a5899e5c065c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Озерна

+380997304351 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Ірина Озерна
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Додаткові контактні особи: Zadkov Valeriy
+380504872324
vvzadkov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: LOTNA AKADEMIYa NATsIONALNOGO AVIATsIYNNOGO UNIVERSYTETU
National ID: 37939527
Contact point: Ozerna Iryna
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Additional contacts: Zadkov Valeriy
+380504872324
vvzadkov@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:48
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 вересня 2019 15:53
Enquiries until: 24 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 30 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Scope of the procurement
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (літак новий з підготовки пілотів для отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) (кошти державного бюджету)
Helicopters, aeroplanes, spacecraft and other powered aircraft» (new aircraft for pilot preparation to obtain aviation personnel license and instrumental (IR) and night rating) (public funds).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
літак новий з підготовки пілотів для отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Добровольського,1 (Аеродром Кіровоград, ICAO: UKKG, IATA: KGO)
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

new aircraft for pilot preparation to obtain aviation personnel license and instrumental (IR) and night rating) (public funds)
CPV: 34710000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія До поставки товару Замовник згідно рахунку – фактури перераховує Постачальнику попередню оплату (аванс) для виконання замовлення у розмірі 30 відсотків вартості договору, упродовж 45 банківських днів. Перерахування попередньої оплати (авансу) здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування закупівлі. Попередня оплата (аванс) виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використана впродовж трьох місяців. Суми попередньої оплати не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум попередньої оплати і вимагати її дострокового повернення у разі нецільового використання. Аванс 45 Банківські 30
Поставка товару Остаточні розрахунки за договором (не більше 70 (сімдесяти) відсотків вартості договору) здійснюються Замовником після поставки товару. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів з дня передачі Літака. До акту приймання-передачі Літака додаються рахунки-фактури Постачальника, видаткові накладні, податкові накладні. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 13:10
ТД (зміни).doc
25 жовтня 2019 13:10
405.pdf
25 жовтня 2019 13:10
Оголошення англ (зміни).doc
25 жовтня 2019 13:10
Оголошення (зміни).doc
25 жовтня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 13:10
ТД (зміни).doc
26 вересня 2019 15:53
ТД.doc
25 жовтня 2019 13:10
405.pdf
25 жовтня 2019 13:10
Оголошення англ (зміни).doc
26 вересня 2019 15:53
Оголошення англ.doc
25 жовтня 2019 13:10
Оголошення (зміни).doc
26 вересня 2019 15:53
Оголошення (1).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2019
UA-2019-09-26-002042-b3b625850297d4300a0c1a5899e5c065c
Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Місцезнаходження: 25005, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Хімічні авіаційні технології Документи
Допущено до аукціону
Документи
FL RIDER LLC Документи
Допущено до аукціону

Документи

03 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 13:50
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:13
Електронний підпис
15 листопада 2019 19:09
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:59
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:59
Довідка МВС
03 листопада 2019 09:50
ДОГОВИР_продаж литака .pdf
03 листопада 2019 09:34
Statut2.PDF
03 листопада 2019 09:33
Statut_1.PDF
03 листопада 2019 09:31
Дод_до_догСолді.PDF
03 листопада 2019 09:31
Відгук_П.PDF
03 листопада 2019 09:31
Scan40003.PDF
25 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:20
Dod2.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_5.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_4_specif.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_4.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_3_Гар_лист_тенд.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хімічні авіаційні технології

FL RIDER LLC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хімічні авіаційні технології 5 995 000,00
UAH з ПДВ
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
FL RIDER LLC 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 13:50
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:13
Електронний підпис
15 листопада 2019 19:09
Електронний підпис
15 листопада 2019 18:59
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:59
Довідка МВС
03 листопада 2019 09:50
ДОГОВИР_продаж литака .pdf
03 листопада 2019 09:34
Statut2.PDF
03 листопада 2019 09:33
Statut_1.PDF
03 листопада 2019 09:31
Дод_до_догСолді.PDF
03 листопада 2019 09:31
Відгук_П.PDF
03 листопада 2019 09:31
Scan40003.PDF
25 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:20
Dod2.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_5.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_4_specif.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_4.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_3_Гар_лист_тенд.PDF
17 жовтня 2019 12:20
Dod_1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хімічні авіаційні технології

FL RIDER LLC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хімічні авіаційні технології
#25194181
Переможець 5 995 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хімічні авіаційні технології
#25194181
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:57
43-19.pdf укладений
02 січня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:59
492.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:47
ДУ 2 43 19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:46
повідомлення 43-19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 15:18
повідомлення.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:17
ДУ 1 43 19.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:30
43 19.pdf укладений
29 листопада 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 14 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», а саме, в реквізитах Покупця, слова і цифри «UA 80 820172 00000 35217053081124» замінити на слова і цифри: «р/р 35220103081124, МФО 820172, ДКСУ м.Київ». Сума договору після внесення змін: : 5 995 000,00 гривень (П’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч грн.. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 999 166,67 гривень (Дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят шість грн.. 67 коп.). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - літак новий з підготовки пілотів для отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) (кошти державного бюджету) – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 43/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 5.3.1. Договору виклавши його в наступній редакції: «Адреса місця поставки Товару в Україні - Україна, 72250, Запорізька обл. с. Широке, вул. Мирона Скиби, буд.1а, ЗПМ Широке». Внести зміни до п. 5.7. Договору виклавши його в наступній редакції: «Після підписання Сторонами акту/актів приймання-передачі Товару та/або видаткової/видаткових накладної/накладних, оформлення Покупцем документів льотної придатності ПС, інших необхідних дозвільних документів та після виконання фарбування ПС і нанесення Державних та реєстраційних знаків, виконуються ознайомлювальні польоти за участю Покупця. Тривалість ознайомлювальних польотів складає 25 годин включаючи переліт до місця базування ПОКУПЦЯ (Аеродром Кіровоград). Ознайомлювальні польоти здійснюються за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. У разі відсутності будь-яких дефектів, приймання Товару має тривати не більше трьох робочих днів». Внести зміни до п. 5.11. Договору виклавши його в наступній редакції: «Упаковка і маркування Товару повинні відповідати встановленим правилам, стандартам і технічним умовам і виконується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Фарбування ПС (нанесення Державних та реєстраційних знаків, елементів зовнішнього фарбування на літаку) виконується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, за завчасно погодженою із ПОКУПЦЕМ схемою розміщення Державних та реєстраційних знаків». Сума договору після внесення змін: : 5 995 000,00 гривень (П’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч грн.. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 999 166,67 гривень (Дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят шість грн.. 67 коп.). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - літак новий з підготовки пілотів для отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) (кошти державного бюджету) – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 43/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з внесенням змін до договору Додатковою угодою № 2 від 16.12.2019 р. є необхідність редагувати договір 43/19 від 29.11.2019р. на авторизованому електронному майданчику на Веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: Внести зміни до п. 5.3.1. Договору виклавши його в наступній редакції: Адреса місця поставки Товару в Україні - Україна, 72250, Запорізька обл. с. Широке, вул. Мирона Скиби, буд.1а, ЗПМ Широке
Номер договору про закупівлю: 43/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 995 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 999 166,67 UAH)