Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ.О.О.ШАЛІМОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03293617 |
Вебсайт: | http://2lik.city.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Героїв Харкова, будинок 197 |
Контактна особа: |
Олександра Тутолміна +380992338323 altutolmina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 14:47 |
ТД Паливо 23.03.2023.doc | |
23 березня 2023 14:47 |
ТД Паливо 23.03.2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000149 ● b6f0dbf065bd43cf99af2f84eed96074
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 142
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.06.2023 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-03-23-008247-a 23.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-13 17:43:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 (євро 5); Дизельне паливо (євро 5); Газ нафтовий скраплений» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-008247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії аналогічних договорів постачання (не менше 2-х), накладних до них та листів – відгуків. Тендерна пропозиція ТОВ "ВОГ РЕСУРС" містить у собі лише лист-відгук від КП Кременецької міської ради "Міськводгосп" № 81 від 17.02.2023 року.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 11:57:54
Відповідь замовника на пояснення
Згідно запиту ПІВНІЧНО-СХІДНИОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 13 черв 17:43 по закупівлі «Бензин А-95 (євро 5); Дизельне паливо (євро 5); Газ нафтовий скраплений (надалі - Товар) , згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-23-008247-a)» (надалі - Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 ІМЕНІ ПРОФ.О.О.ШАЛІМОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі - Замовник), інформує:
1. Щодо надання інформації по першому питанню, повідомляємо:
При здійсненні закупівлі UA-2023-03-23-008247-a:
- обґрунтування обсягів визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання бензину, газу та дизельного палива у попередньому році, з урахуванням витрат дизельного палива за годину роботи дизельних генераторів, які є на балансі підприємства;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, з урахуванням вимог діючих державних стандартів, що підтверджуються відповідними сертифікатами якості виробника або сертифікатами відповідності (чи іншими документами, що підтверджують якість такого Товару (продукції));
- обґрунтування розміру витрат визначено на підставі очікуваної вартості, згідно відповідних обсягів, обрахованої на підставі інформації, розташованої на сайті міністерства фінансів України (регіональні ціни на пальне Харківська область) за період грудень 2022р. та січень – березень (частково) 2023р. (розрахована середня ціна за період); враховані середні споживчі ціни, згідно відомостей Державної служби статистки України на товари (послуги) по Харківській області у грудні 2022р. та січні - лютому 2023р.; проаналізовано ціни на паливо у відкритих джерелах інформації – відповідних сайтах постачальників та системі Prozorro.
2. Щодо надання інформації по другому питанню, пояснюємо наступне: уповноважена особа Замовника запізно виявила відсутність листа-відгука КП "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, копія договору якого була надана ТОВ "ВОГ РЕСУРС", строки для виправлення невідповідності, передбачені Законодавством, минулі. Відповідний лист-відгук від 27.01.2023 №04/190 було надано ТОВ "ВОГ РЕСУРС" додатково. Просимо взяти до уваги, що адміністрацією закладу, 28.04.2023р., у зв’язку з неможливістю усунення даних порушень було проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-23 15:52:05
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Заперечення щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-23-008247-a
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язання за договором про закупівлю від 13.04.2023 № 040419-13/04/2023 ШК00145 припинені 06.07.2023р., шляхом розірвання договору. Відповідні зміни внесені до розділу «зміни в Договір» на вебпорталі Уповноваженого органу.
2023-07-06 11:02:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та вимог пункту 24 Постанови № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та вимог пункту 24 Постанови № 1178.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору, відповідно до додаткової угоди №1 від 05.07.2023 року.
2023-07-10 15:51:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
217 377,00
UAH з ПДВ
|
217 377,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
223 755,00
UAH з ПДВ
|
223 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
217 377,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 10:55
|
ДУ 1 від 05.07.2023р. до дог 040419-13_04_2023 ШК00145 від 13.04.2023р..pdf | укладений |
06 липня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 13:08
|
Протокол 46_2 від 13.04.2023.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 09:51
|
Дог 040419-13_04_2023 ШК00145 від 13.04.2023.pdf | укладений |
13 квітня 2023 09:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 (євро 5) | 2900 | літр |
44,99
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (євро 5) | 1400 | літр |
43,99
UAH з ПДВ
|
Газ нафтовий скраплений | 1200 | літр |
21,10
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол 46/2 від 13.04.2023р. Про виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 040419-13/04/2023 ШК00145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 (євро 5) | 2900 | літр |
44,99
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (євро 5) | 1400 | літр |
43,99
UAH з ПДВ
|
Газ нафтовий скраплений | 1200 | літр |
21,10
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 квітня 2023 — 06 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
111 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 266,91 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі пп.1 п. 11.4 Договору (пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) та п. 3 ст. 651 ЦК України |