Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985127 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
Контактна особа: |
Наталія Петякіна +380567670834 2dgkb6prz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2023 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 801 300,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
09 травня 2023 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2023 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 6-я детская.docx | |
09 травня 2023 11:30 |
Додаток 5 Проект договору Лот 2 6 детская.docx | |
09 травня 2023 11:30 |
Додаток 5 Проект договору Лот 1 6 детская.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000055 ● 6cfe3cf983dd441f9f1d40caf37c439d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2023 11:11 |
10.08.2023 № 167 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2023-05-09-004897-a
09.05.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 17:41:11
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»), Лот 1 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»); Лот 2 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вулиця Антоновича, 29 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»).» (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги) (UA-2023-05-09-004897-a) очікуваною вартістю 801 300,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Підпунктом 2.2 додатку 3 тендерної документації передбачено надання: «копії документів про відсутність в особи (осіб) обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (виданих не пізніше річної давнини від дати оголошення про закупівлю)».
Прошу надати посилання в тендерній пропозиції учасника на зазначену довідку з зазначенням файлу або пояснити не відхилення пропозиції в 1 та 2 лоті.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 08:23:46
Надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»). Лот 1 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»); Лот 2 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вулиця Антоновича, 29 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»)»
Надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»). Лот 1 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»); Лот 2 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вулиця Антоновича, 29 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»)»
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-18 14:41:33
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»). Лот 1 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»); Лот 2 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вулиця Антоновича, 29 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»)»
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»). Лот 1 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»); Лот 2 - Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вулиця Антоновича, 29 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»)»
- Довідка про наявність у штаті фахівця з організації заходів охорони та підтверджуючі документи (2).pdf
- Послуги охорона 2023.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень
2023-08-29 14:35:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, вул. Караваєва, 68 |
Опис предмету закупівлі: |
згідно тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 554 700,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 773,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2023 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 6-я детская.docx |
09 травня 2023 11:30 |
Додаток 5 Проект договору Лот 2 6 детская.docx |
09 травня 2023 11:30 |
Додаток 5 Проект договору Лот 1 6 детская.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" |
554 688,00
UAH з ПДВ
|
554 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" #34409113 |
Переможець |
554 688,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 11:53
|
Дог охорона 31,40 554688,00.pdf | укладений |
24 травня 2023 11:51
|