Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44342464 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський р-н, місто Южноукраїнськ, вул.Європейська, будинок 23, кабінет 93аб |
Контактна особа: |
Людмила Потапова +380513655522 zakupivli_ujkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2024 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 02 липня 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 10 015 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 158,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2024 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2024 10:26 |
Протокол №32.docx | |
24 червня 2024 10:21 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 3 Проєкт договору .doc | |
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 1 кв. кр, п.47.docx | |
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 2 Техзавдання .docx |
24 червня 2024 10:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 червня 2024 10:26 |
Протокол №32.docx
|
||
24 червня 2024 10:21 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 3 Проєкт договору .doc
|
||
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 1 кв. кр, п.47.docx
|
||
24 червня 2024 10:21 |
Додаток 2 Техзавдання .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000042 ● 2f23022e142b4816a31af326b7466dc4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2024-06-24-001638-a 24.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 16:42:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньдворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 10:40:59
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби від 15 жовтня 2024 року на надання:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
- Управлінням житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради було замовлено розробку кошторисної документації на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську)» в ФОП «Леденчук В. І.», який розробив кошторис на 10582574.00 грн., після отримання Експертного звіту від ТОВ «Експертиза ЮА» загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 24 травня 2024 року складала – 10506884,00грн.
Відповідно до отриманого експертного звіту було розраховано очікувану вартість надання послуг в сумі – 10015780,00грн., без врахування вартості розробки кошторисної документації, вартості експертної оцінки та із підсумкової відомості ресурсів було вирахувано вартість води.
Прикріплені документи: зведений кошторисний розрахунок з дефектним актом, експертний звіт, технічне завдання.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
- Обґрунтування щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську), розміщено на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради (https://yu.mk.ua/admin/news)
Рішенням Южноукраїнської міської ради від 28.03.2024 року №1666 було затверджено розмір бюджетного призначення за даним направленням в сумі – 8000000,00грн, з урахуванням вартості розробки кошторису – 10647,00грн. та вартості проведення експертизи – 10000,00грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 13:48:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ДОРБУД 777» підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині «Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи). Для підтвердження інформації учасник має надати скановану копію з оригіналу офіційного документу про навчання з загальних вимог до організації безпеки праці та робочих місць при виконанні будівельних робіт (НПАОП 45.2-7.03-17) інженерно-технічними працівниками(не менше однієї особи)».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 09:05:51
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року, відповідно моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a), надаємо пояснення з наступного питання:
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ДОРБУД 777» підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині «Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи). Для підтвердження інформації учасник має надати скановану копію з оригіналу офіційного документу про навчання з загальних вимог до організації безпеки праці та робочих місць при виконанні будівельних робіт (НПАОП 45.2-7.03-17) інженерно-технічними працівниками(не менше однієї особи)», повідомляємо наступне:
Відповідно до наданих ТОВ «ДОРБУД 777» документом за наступним посиланням, 3_5_Інженер з охорони праці Дехтяренко( файл завантажено), підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині:
«Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг від 27.06.2024 №51..
Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи) від 27.06.2024 №52, виписка з протоколу №06-07-2023РЦ «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки адміністративних та інженерно – технічних працівників ТОВ «ДОРБУД 777» сертифікат компетентності Дехтяренко Микола Ліферович від 23.05.2023, свідоцтво про проходження навчання Дехтяренко Микола Ліферович № св. 476-2023 від 08.05.2023.
Також надано трудовий договір №5 від 29.05.2024 року про прийняття Дехтяренко Микола Ліферович до ТОВ «ДОРБУД 777» на посаду інженера з охорони праці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЮЖНОУКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА вул. Європейська 23, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область 55000, тел. 5-99-73; тел/факс 5-68-57, ujkg_umr@ukr.net НАКАЗ “____”______2024 № ____-зг_ Про застосування заходів дисциплінарного впливу Керуючись положенням про управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради, затвердженого рішенням Южноукраїнської міської ради від 13.12.2023 №1419, відповідно до колективного договору, укладеного між адміністрацією управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради та трудовим колективом від 11.08.2021 року №2, зареєстрованого управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради 23.12.2022 року №1405/05-011 та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», враховуючи висновок Держаудитслужби від 04.11.2024 року НАКАЗУЮ: 1. Визнати уповноважену особу, начальника відділу бухгалтерського обліку та публічних закупівель (головного бухгалтера) Людмилу ПОТАПОВУ, відповідальною за допущені порушення при розміщені річного плану закупівель, в частині очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. За виявлені порушення до уповноваженої особи, Людмили ПОТАПОВОЇ, застосувати дисциплінарну відповідальність в вигляді попередження про недопустимість порушень виконавчої дисципліни (п. п. 1 п. 6.2 р. 6 Колективного договору) та попередити про недопущення встановлених порушень у подальшому. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник управління Володимир БОЖКО
2024-11-08 10:26:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
8 506 272,95
UAH з ПДВ
|
6 009 468,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» |
7 202 598,25
UAH з ПДВ
|
6 699 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРБУД 777" |
8 120 998,22
UAH з ПДВ
|
8 020 840,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" |
8 116 970,33
UAH з ПДВ
|
8 116 970,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
8 120 225,93
UAH з ПДВ
|
8 120 225,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Відхилено |
6 009 468,01
UAH з ПДВ
|
04 липня 2024 09:19
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» #44423181 |
Відхилено |
6 699 990,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2024 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2024 11:03
|
ТОВ "ДОРБУД 777" #42668638 |
Переможець |
8 020 840,22
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 08:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2024 09:11
|
Договір №50-07.24.PDF | укладений |
22 липня 2024 09:09
|