Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33631600-8Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000876-a ● 3ae00700621f4758886b1a246d86d9c4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №6" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36641092 |
Вебсайт: | http://gorod.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова,12 |
Контактна особа: |
Агурєєва Вікторія Михайлівна 380567454411 bugalterkz6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
33631600-8Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Антисептичні та дезінфекуційні засоби | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 14:09 |
дез ср-ва .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-000876-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 20 вересня 2019 13:46
упереджені дії замовника
Шановний Замовнику, чи нічого ви не сплутали, чи не забули про вираз «або еквівален». Тільки не треба цитувати Наказ №10, там про це нічого не сказано, але Закон Про публічні закупівлі ніхто не відміняв. Це що закупівля за власні кошти, чи закупівля у одного постачальника? Навіщо виходите на ПРОЗОРРО, коли вже про все домовились із завідомим учасником. Яле ж ціна завищена відсотків на 40, це навіщо? Внесіть зміни в документацію, видаліть дискримінаційні вимоги до обмеження в складі засобів, термін зберігання робочого розчину 40 діб- ви справді будете такий час використовувати засіб для дезінфекції? , або пролонгована дія 5 годин- питання до вас, що ж за речовина міститься в цьому засобі ,що аж 5 годин пролангація? Чи не тому що засіб містить всього лише ізопропіловий спирт, тай того за мало, всього 55% ,навіть не 65% як вимагає Наказ МОЗ №236, а ЧАСи – не мають властивостей пролангації, тож просто не пишіть таку єрунду, наказ №798, говорить про 3 години, от і дотримуйтесь цього часу. А де ви збираєтесь зберігати засоби при температурі мінус 40? Ну навіщо пишете те, що не відповідає дійсності. Чому мило повинно бути саме на основі 2-феноксієтанолу? А чому не може бути з іонами срібла ? Так хочеться «заробити» навіть на такій мізерній закупівлі, яка в дійсності не « дотягує» до порогового мінімуму 3000грн. Сподіваємось ви все зрозуміли.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 10:45
Шановний учаснику !
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.
Шановний учаснику !
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Переможець |
2 996,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор фартунат.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 15:30
|