Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33631600-8Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000876-a 3ae00700621f4758886b1a246d86d9c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Агурєєва Вікторія Михайлівна

380567454411 bugalterkz6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №6" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36641092
Вебсайт: http://gorod.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова,12
Контактна особа: Агурєєва Вікторія Михайлівна
380567454411
bugalterkz6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


33631600-8Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Антисептичні та дезінфекуційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Антисептичні та дезінфекуційні засоби Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 14:09
дез ср-ва .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-000876-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 20 вересня 2019 13:46
упереджені дії замовника
Шановний Замовнику, чи нічого ви не сплутали, чи не забули про вираз «або еквівален». Тільки не треба цитувати Наказ №10, там про це нічого не сказано, але Закон Про публічні закупівлі ніхто не відміняв. Це що закупівля за власні кошти, чи закупівля у одного постачальника? Навіщо виходите на ПРОЗОРРО, коли вже про все домовились із завідомим учасником. Яле ж ціна завищена відсотків на 40, це навіщо? Внесіть зміни в документацію, видаліть дискримінаційні вимоги до обмеження в складі засобів, термін зберігання робочого розчину 40 діб- ви справді будете такий час використовувати засіб для дезінфекції? , або пролонгована дія 5 годин- питання до вас, що ж за речовина міститься в цьому засобі ,що аж 5 годин пролангація? Чи не тому що засіб містить всього лише ізопропіловий спирт, тай того за мало, всього 55% ,навіть не 65% як вимагає Наказ МОЗ №236, а ЧАСи – не мають властивостей пролангації, тож просто не пишіть таку єрунду, наказ №798, говорить про 3 години, от і дотримуйтесь цього часу. А де ви збираєтесь зберігати засоби при температурі мінус 40? Ну навіщо пишете те, що не відповідає дійсності. Чому мило повинно бути саме на основі 2-феноксієтанолу? А чому не може бути з іонами срібла ? Так хочеться «заробити» навіть на такій мізерній закупівлі, яка в дійсності не « дотягує» до порогового мінімуму 3000грн. Сподіваємось ви все зрозуміли.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 10:45
Шановний учаснику !
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.
Розгорнути Згорнути
Шановний учаснику !
У відповідь на Ваш запит доводимо:
1.Замовник має право вибирати товар, який відповідає критеріям найбільш необхідним для роботи лікувального закладу. При використанні тих дезінфекційних засобів, якими користуємося у роботі закладу не виникало ніяких зауважень. Тому ми маємо право вибирати ті дезінфекційні засоби, які за результатами аналізу змивів з поверхонь приміщень, медичних виробів, медінструментарію , змивів з рук , результатів санітарно - мікробіологічного обстеження на контамінацію антисептика для рук , спиртового антисептика для рук, деззасобів дають негативні результати на кількість микроорганизмів, кілікість патогенного стафілококка та й т.п.
2. Медпрацівники мають підвищену чутливість рук, внаслідок того, що постійно миють руки милом, обробляють спиртовим антисептиком, одягають та знімають рукавички, тому ми придбаємо ті деззасоби, на які у працівників немає підвищеної чутливості.
3.Ми також розуміємо, яка шалена конкуренція має місто на ринку деззасобів, тому не треба нас схиляти закуповувати ті деззасоби, які нам не потрібні.
4. Нас хвилює економія бюджетних коштів, але Ви нав” язуєте змінити вимоги до товару під свій товар.
Крім того, згідно Наказів Державного підприємства ПрозоРРо № 10 від 19.03.2019 р., №11 від 20.03.19 р.України під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість закупівлі, проект договору, умови і порядок проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник, скориставшись законним правом, сформував технічні вимоги до закуповуємої продукції, виходячи з специфіки потреб медичної установи та отриманного позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими характеристиками. Накази № 10 від 19.03.2019 р., № 11 від 20.03.19 р , які регулюють допорогові закупівлі , не передбачають роз"яснення Учасникам чому саме були сформовані такі, а не інші вимоги до предмету закупівлі.
Тому дякуємо Вам за участь в закупівлі, але враховуючи вищезазначене та пояснення , вважаємо недоцільно переглядати ще раз пропозицію. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків.
Якщо Ви і впродовж будете чинити тиск на наші рішення та необґрунтовано звинувачувати нас в хабарництві, то вже ми будемо змушені написати скаргу в «книгу жалоб» ДозоРРо та Вас можуть внести до чорного списку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 2 996,00
UAH з ПДВ
2 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 15:46
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 15:46
Сертифікати якості.pdf
24 вересня 2019 15:46
Повноваження керівника.pdf
24 вересня 2019 15:46
Інші документи.pdf
24 вересня 2019 15:46
ЄДРПОУ 2019.pdf
24 вересня 2019 15:46
ЕконормDEZ РП.pdf
24 вересня 2019 15:45
ЕконормDEZ Лайт.pdf
24 вересня 2019 15:45
ЕконормDEZ Актив.pdf
24 вересня 2019 15:45
Витяг з реєстру ЄП.pdf
24 вересня 2019 15:45
Витяг ЄДР.pdf
24 вересня 2019 15:45
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 2 996,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:44

Документи

01 жовтня 2019 14:44
фартунат.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
2 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 14:44
фартунат.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор фартунат.pdf укладений
07 жовтня 2019 15:30