Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 8 294 871,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 948,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку- гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії повинна відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого В Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 . Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості закупівлі): 248846,14 (двісті сорок вісім тисяч вісімсот сорок шість) грн. 14 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Замовник: НК «Експоцентр України» 03127, м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова,1 UA913052990000026005035013844 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 ЄДРПОУ 21710384 ІПН 217103826651 Номер свідоцтва 100269266 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 248846.14 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору. Роз-мір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку- гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма банківської гарантії повинна відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого В Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 . Банківські реквізити Замовника: Замовник: НК «Експоцентр України» 03127, м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова,1 UA913052990000026005035013844 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 ЄДРПОУ 21710384 ІПН 217103826651 Номер свідоцтва 100269266 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 10:28 |
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_ст_17_16.docx | |
14 березня 2023 10:28 |
Перелік змін 2.pdf | |
14 лютого 2023 12:03 |
Перелік змін.pdf | |
14 лютого 2023 12:01 |
Додаток 3 проєкт договору_1676358181.docx | |
14 лютого 2023 12:01 |
Додаток_2_технічні_характеристики_предмету_закупівлі.docx | |
25 січня 2023 14:46 |
Додаток 7. Розрахунок вартості охоронних послуг.xlsx | |
25 січня 2023 14:46 |
Додаток 6 орієнтовна канкуляція.docx | |
25 січня 2023 14:46 |
Тендерна документація.docx | |
25 січня 2023 14:46 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
25 січня 2023 14:46 |
Додаток 5 згода на обробку персональних данних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В документації звучить вимога як «що охоронники повинні мати», Замовник не вимагає ніяких додаткових або документальних підтверджень.
Замовник вимагає надати копію документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, а не охоронникам.
Вимоги про усунення порушення
Учасникам необхідно підтвердити наявність транспорту шляхом надання наступних документів на кожен автомобіль: - свідоцтво про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу…., - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше дати оголошення про закупівлю. Відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 про військово-транспортний обов’язок п.15. « Керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1», після чого отримується довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Нашим підприємством в 2022 році були подані до військового комісаріату зазначена інформація та отримані відповідні довідки. Виходячи з викладеного, постає питання на підставі чого вимагається надання довідок не раніше дати оголошення про закупівлю ? Хочемо зауважити, що термін виконання довідки триває до 30 днів, тож Замовник прописав дану вимогу під конкретного Учасника- передбачуваного ПЕРЕМОЖЦЯ, який завчасно підготувався та отримав довідки. Вважаємо дану вимогу незаконною, нічим не обґрунтованою та корупційною. Вимагаємо тендерну документацію привести у відповідність до чинного законодавства, та прописати дану вимогу відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 наступним чином: «…- довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу, видані не раніше 2022 року.»
Враховуючи вищевказане, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Однак, в наших договорах Замовником надання охоронних послуг виступали комерційні, комунальні підприємства, що є суб'єктами господарювання з високим ступенем ризику та відноситься до критичної інфраструктури, і охоронювані нами об’єкти не є місцями на території яких проводяться масові заходи та які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України. А відповідно, ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність досвіду з охорони аналогічних об’єктів - послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України, або місць загального відпочинку людей, або місць масового скупчення людей та долучення до тендерної пропозиції наших аналогічних договорів може призвести до відхилення Учасника.
В даному випадку, Замовник вимагає досвід з конкретним типом замовників, що одразу ж звужує коло можливих учасників. Дана вимога є прямим порушенням вимог ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призводить до порушень прав Учасника, як потенційного учасника процедури закупівлі та відповідно створює умови для проведення торгів з обмеженим колом учасників, що в свою чергу не дає можливості Учаснику прийняти участь у закупівлі за даним предметом. Виходячи з наведеного, дана вимога Замовника є дискримінаційною , яка обмежує коло можливих учасників . ВИМАГАЄМО виключити цю дискримінаційну вимогу та привести у відповідність тендерну документацію.
3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконаний Учасником аналогічний договір укладений не раніше 2017 року із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер, строк дії).
3.2. Аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п.3.1); документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі – акти, видаткові накладні.
3.3. На підтвердження успішного виконання умов договору надати лист-відгук від замовника, я к и й підтверджує виконання умов договору та відсутність зауважень/претензій зі сторони замовника. Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи.
Не погоджуючись з Вашими дискримінаційними вимогами визначеними тендерною документацією, а саме про наявність аналогічного договору укладеного не раніше 2017 року та те, що Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи, ПП «Атлант» була подана скарга до Антимонопольного комітету України (Номер скарги: UA-2023-01-25-011619-a.b5). За результатами розгляду скарги та з метою усунення порушень, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Національний комплекс «Експоцентр України» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
На виконання вищезазначеного рішення, 14 лютого 2023 року Національний комплекс «Експоцентр України» були частково внесені зміни, зокрема:
- вимога про наявність аналогічного договору укладеного не раніше 2017 року – видалена;
- вимога про наявні Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи – залишена.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5, прибравши з тендерної документації вимогу про те, що «Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на території яких проводяться масові заходи».
Також, учасники повинні забезпечити можливість озброєння охоронників, які будуть здійснювати охорону об’єкта на посту охорони, газовими пістолетами, за першою вимогою Замовника. Підтверджується гарантійним листом. Додатково надати копію документу
(дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 року, вимоги щодо обов’язку одержати в органі поліції дозвіл на право зберігання зброї, а саме наявності кімнат зберігання зброї встановлені для керівників підприємств, установ, організацій. Наказом МВС № 622 від 21.08.1998 року, зберігання зброї та боєприпасів до неї вдома дозволено для наступних категорій громадян: повнолітніх громадян України, які досягли 18 років – відповідно до п. 12.1 Наказу № 622, вони мають право купувати та зберігати холодну, охолощену та пневматичну зброю та основні частини до неї.
Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видані персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника.
Отже, ми, як потенційний Учасник, не можемо надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги.
Натомість у нас, як потенційного учасника закупівель, наявні працівники відповідної кваліфікації (Охоронники), які в тому числі входять до складу екіпажів груп швидкого реагування, та забезпечені власними пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, які зберігаються у власників таких пристроїв, що в свою чергу дає можливість Учаснику забезпечити надання охоронних послуг в повному обсязі.
Дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності документу (дозволу), виданого Учаснику на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, вимагаємо виключити з тендерної документації.
Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). До також висновку пришла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі № UA-2023-01-25-011619-a.b5 пункт 4, і зобов’язала Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації.
ПП «Комсервіс –Безпека» в складі надано довідку «довідку про мат базу», яка містить інформацію щодо наявності:
9мм пристрій для відстрілу гумових куль Форт 17Р 2 власне
Набої гумові Форт-Т кал. 9 мм 50 власне
і відповідно у складі пропозиції подано видаткову накладну № 5363 від 03 квітня 2018 року, яка підтверджує наявність вищезазначених спецзасобів.
До того ж, Замовник звертає увагу, що вимога тендерної документації визначена так: наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони для забезпечення кожного посту охорони відповідно до Постанови КМУ №97 від 11.02.2013.
Відповідно до абз.1 ч.1 ст.9 ЗУ «Про охоронну діяльність», Суб'єкт охоронної діяльності МАЄ ПРАВО для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою КМУ №97 від 11.02.2013 затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, згідно з додатком.
Тобто, постановою КМУ №97 від 11.02.2013 визначено вичерпний ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, які можуть використовуватись в охоронній діяльності. Цей перелік не є обов’язковим до наявності в повному обсязі для надання охоронних послуг.
Таким чином, Замовник встановив вищевказану вимогу з метою наявності в Учасника спеціальних засобів тих, які є в переліку, який затверджений КМУ №97. Тобто, щоб це були засоби захисту, які дозволені (передбачені) вимогами чинного законодавства. Але, це не означає те, що Учасник в обов’язковому порядку зобов’язаний мати всі види спеціальних засобів, які зазначені в цій постанові.
Виходячи з викладеного, Замовник не вбачає жодних невідповідностей та підстав для відхилення пропозиції Переможця в даній частині.
ПУНКТ 2
Замовником у складі пропозиції була встановлена наступна вимога: (документація зі змінами»
Довідка в довільній формі з інформацією про виконаний Учасником аналогічний договір укладений не раніше 2017 року із зазначенням предмету договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер, строк дії).
1.1. Аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п. 3.1); документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі – акти, видаткові накладні.
На підтвердження успішного виконання умов договору надати лист-відгук від замовника, я к и й підтверджує виконання умов договору та відсутність зауважень/претензій зі сторони замовника.. Аналогічним договором вважається договір, який передбачає надання Учасником послуг з охорони об’єктів, які мають статус пам’яток архітектури та містобудування місцевого значення України та на териорії яких проводяться масові заходи відповідно до предмету закупівлі
Тобто Замовник встановивши дану вимогу, мав на увазі надання в складі пропозиції 1 АНАЛОГІНОГО ДОГОВОРУ (не менше одного). Те, що ви шановний Учасник розумієте, цю вимогу «по-своєму» і звертаєте увагу на припис «аналогічний договір про який наведено інформацію в довідці (п. 3.1), то документи мають бути надані до всіх договорів» - це виключне трактування ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», якщо у вас виникали якісь непорозуміння під час підготовки тендерної пропозиції, ви могли звернутись до Замовника, поставивши запитання на майданчику в період уточнень. Замовник вимагав вказати в довідці строк дії договору (вимога щодо вказання строку дії договору відповідно до ДУ не була встановлена), тому Переможцем була вказана відповідна інформація про СТРОК ДІЇ ДОГОВОР, а не СТРОК НАДАННЯ ПОСЛУГ. Замовник не вважає за потрібним перерахувати суми актів наданих послуг, так як документацією не була встановлена вимога щодо відповідності суми актів – з сумами договорів або додаткових угод. Переможцем було надано 3 аналогічних договори, що підтверджують досвід надання послуг, було надано акти, що підтверджують його виконання та листи-відгуки, в яких зазначені строки надання послуг та які підтверджують виконання договорів у повному обсязі.
ПУНКТ 3
Відповідно до пункту 4 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) відповідно до вимог Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
Тобто Замовником не було встановлено вимогу, щодо надання в складі пропозиції інформації щодо раніше укладеного договору. Довідки, що підтверджують відсутність підстав для відмови відповідно до ст. 17 ЗУ, були надані Переможцем на власний розсуд, тому Замовник не може розцінювати дану інформацію, як невідповідність адже не встановлював такої вимоги.
ПУНКТ 4
Щодо відсутності інформації ціна без ПДВ у формі Тендерна пропозиція. Замовник вважає, що це формальна помилка відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому інформація є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Переможець не відступав від форми, Переможець вказав суму з урахуванням ПДВ, при цьому сума без ПДВ міститься у формі тендерної пропозиції, що ніяк не впливає на коректність інформації та зазначена сума є абсолютно правильною та відповідає всім розрахункам.
ПУНКТ 5
Щодо розбіжностей посад у довідці про технічний персонал та посвідченнях про проходження навчання з охорони праці. ПП «Комсервіс-Безпека» було надано в складі пропозиції накази про призначення на технічний персонал та документи, які підтверджують КВАЛІФІКАЦІЮ персоналу та вказують на РОЗРЯД.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410733 на Виноградова Олександра Володимировича (2240 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410737 на Касяненка Володимира Миколайовича (2240 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Свідоцтво Серії 28 НФ № 2410721 на Кізіму Антона Андрійовича (7242 Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), пройшов відповідне навчання в тому ж числі з ОХОРОНИ ПРАЦІ та отримав кваліфікацію Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 5 розряду, відповідна інформація зазначена у довідці.
Вимоги Замовника були дотримані та виконані в повному обсязі. В Замовника відсутні підстави щодо відхилення пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що частина перша статті 105 КЗпП передбачає суміщення професій (посад), тобто можливість виконання працівником на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) або обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від основної роботи. Тому посади зазначені в посвідченнях можуть бути основною роботою та/або за сумісництвом, що ніяким чином не впливає на кваліфікацію працівників, які здійснюватимуть ремонт та технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації. На підставі вищевикладеного, в Замовника відсутні підстави для відхилення. Вимоги Замовника були дотримані та виконані в повному обсязі. В Замовника відсутні підстави щодо відхилення пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ПУНКТ 6
Інформація подана учасником щодо Довідки в довільній формі про працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником не менше трьох років( з зазначенням ПІБ, стажу роботи охоронником та кваліфікації, з зазначення серії, номеру та дати видачі свідоцтва) в кількості не менше 32 осіб, з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, Замовником не розглядалась як «НЕВІДПОВІДНСТЬ», «НЕПРАВИЛЬНІСТЬ» або «НЕКОРЕКТНІСТЬ». Замовник розглядає це як технічну помилку, адже відповідно до документів, наданих в складі пропозиції, а саме:
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) – 3й розряд;
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій;
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.1., що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- копія документу на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.1., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої не раніше 2021 року та/або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості, всі охоронники відповідають вимогам, встановленим Замовником та чинним законодавством.
Інформація зазначена в довідці, є інформацією в довільній формі, яка може містити невірну назву документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Тому, Замовник не може розглядати дані описки, як НЕВІДПОВІДНІСТЬ пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
ПУНКТ 7
З даного приводу Замовник зазначає, що документація містила вимогу щодо надання в складі пропозиції договору Матеріальної відповідальності Виконавця та відшкодування збитків, нанесених з його вини має бути застрахована на суму не менше 5 000 000 грн (надати в складі пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами). Такий договір в складі пропозиції, надано ПП «Комсервіс-Безпека». Ніяких інших вимог, щодо надання в складі пропозиції інших документів до договору не було.
Додаток до договору, на який посилається ПП «Шериф-Захист» не є визначальним та не може мати інші умови, ніж визначені в договорі. Тобто, вказана заява не може впливати на істотні умови договору. Абсолютно всі умови, які стосуються страхування професійної відповідальності відображені та встановлені в договорі. Заява на страхування необхідна для страхової компанії, на підставі чого укладається договір. Договір є кінцевим етапом процедури страхування, який підтверджує факт страхування, і він відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 січня 2023 19:35
Дата подання: 16 лютого 2023 22:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000013 ● 88fc48ef3cd54da6adba6c356f465e80
- Статус: вирішено ● Дата: 13 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-25-011619-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:26:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-011619-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 10.04.2023 № 1 до договору про закупівлю від 07.04.2023 №920-ФО.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 15:16:06
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
На Ваш запит про надання пояснень від 23.05.2023 року ID моніторингу: UA-M-2023-05-19-000013 повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника,а саме:
1. Здійснення охорони виставкових павільйонів НК «Експоцентр України».
2. Підтримання громадського порядку на виставковій території, в місцях скупчення відвідувачів; в лісопарковій зоні.
3. Попередження крадіжок ,актів вандалізму, пожеж інших противоправних дій на об’єктах охорони та розміщених на території тимчасових споруд.
4. Здійснення реагування на спрацювання систем технічної охорони в приміщеннях НК
«Експоцентр України», технічне обслуговування систем безпеки
5. Здійснення відеонагляду за територією та об’єктами охорони.
6. Попередження заїзду автотранспорту на пішохідну територію.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість послуг визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін для даного виду послуг - здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та на підставі попередніх закупівель та з урахуванням наявних потреб.
Посилання на сторінку веб-сайту національного комплексу "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ": https://vdng.ua/about/informatsiia-pro-publichnu-zakupivliu на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
По другому питанню:
Щодо необхідності укладення Додаткової угоди до Договору .
При оголошенні проведенні процедури відкритих торгів, Замовник потребував послуги з фізичної охорони на об’єктах Національного комплексу «Експоцентр Україна» на 12 місяців, це було передбачено при формуванні бюджету закупівлі і обумовлено необхідністю в охороні історичних об’єктів та архітектурних пам’яток міжнародного значення. Відповідна інформація зазначалась на електронному майданчику та у вимогах тендерної документації. При дотриманні усіх строків проведення процедури закупівлі Замовник передбачав підписання договору з лютого 2023 року. Проте умови тендерної документації Замовника двічі оскаржувались до АМКУ. (Ідентифікатор скарги :
UA-2023-01-25-011619-a.c9, Ідентифікатор скарги: UA-2023-01-25-011619-a.b5) і у зв’язку з цим та у відповідності до Законодавства у сфері проведення публічних закупівель, процедура відкритих торгів затягнулась на невизначений термін. Передбачувані строки початку надання послуг у зв’язку з усіма термінами на етапах оскарження (оскарження умов документації) були порушені майже на два місяці. Саме тому, Замовник мав необхідність та обставини при підписанні Договору, укласти Додаткову угоду у бік зменшення ціни у відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі та у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Формуючи ціни своїх пропозицій, Учасники процедури закупівлі розраховували вартість надання послуг на 12 місяців. Але по факту, можливість підписати договір з урахуванням строків оскарження переможця процедури закупівлі була у квітні місяці 2023 року, коли закупівля пройшла відповідні етапи за завершилася у відповідності до проведення процедури відкритих торгів. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції та за результатами аукціону. Умови договору можуть змінюватися зокрема у випадку 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Саме у зв’язку з цим виникла необхідність зменшити ціну договору (без змін у кількості (обсягу) та якості товарів, робіт та послуг) за згодою сторін, оскільки послуги будуть надаватись не 12 міс (як передбачалось), а 10 міс., тому і ціна договору відповідно у такому випадку повинна змінитись у бік зменшення.
Враховуючи надані Замовником пояснення просимо прийняти рішення про зупинення моніторингу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 10:53:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-011619-a) установлено.
Згідно пункту 1.6. додатку 1 тендерної документації учасники мають виконати наступну вимогу: Наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони, забезпечення так кожного посту охорони, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013. Документальним підтвердженням є довідка в довільній формі з інформацією про фактичну кількість, найменування спеціальних засобів індивідуального захисту та оборони; копії видаткових накладних, актів прийому-передачі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, зокрема, до таких засобів належать газові пістолети.
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ПП «Комсервіс-Безпека» надано довідку №14 від 26.01.2023 про фактичну кількість, найменування спеціальних засобів індивідуального захисту та оборони, у якій не наведено інформації про газові пістолети.
Крім того, згідно пункту 5 розділу «Вимоги до учасника» додатку 2 до тендерної документації учасники торгів у своїй тендерній пропозиції надають договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Учасник ПП «Комсервіс-Безпека» у складі своєї пропозиції надав договір добровільного страхування професійної відповідальності від 28.12.2022 року №23-1\14-301- КВ01, без додатку додаток 1. Заява на страхування від 10 жовтня 2018 року, який є невід’ємною частиною цього договору.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Комсервіс-Безпека» вимогам пункту 1.6 додатку 1 та пункту 5 розділу «Вимоги до учасника» додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 13:41:37
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
На Ваш запит про надання пояснень від 30.05.2023 року ID моніторингу: UA-M-2023-05-19-000013 повідомляємо наступне:
ПП «Комсервіс –Безпека» в складі надано довідку «довідку про мат базу», яка містить інформацію щодо наявності:
9мм пристрій для відстрілу гумових куль Форт 17Р 2 власне
Набої гумові Форт-Т кал. 9 мм 50 власне
і відповідно у складі пропозиції подано видаткову накладну № 5363 від 03 квітня 2018 року, яка підтверджує наявність вищезазначених спецзасобів.
До того ж, Замовник звертає увагу, що вимога тендерної документації визначена так: наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони для забезпечення кожного посту охорони відповідно до Постанови КМУ №97 від 11.02.2013.
Відповідно до абз.1 ч.1 ст.9 ЗУ «Про охоронну діяльність», Суб'єкт охоронної діяльності МАЄ ПРАВО для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою КМУ №97 від 11.02.2013 затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, згідно з додатком.
Тобто, постановою КМУ №97 від 11.02.2013 визначено вичерпний ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, які можуть використовуватись в охоронній діяльності. Цей перелік не є обов’язковим до наявності в повному обсязі для надання охоронних послуг.
Таким чином, Замовник встановив вищевказану вимогу з метою наявності в Учасника спеціальних засобів тих, які є в переліку, який затверджений КМУ №97. Тобто, щоб це були засоби захисту, які дозволені (передбачені) вимогами чинного законодавства. Але, це не означає те, що Учасник в обов’язковому порядку зобов’язаний мати всі види спеціальних засобів, які зазначені в цій постанові.
З даного приводу Замовник зазначає, що документація містила вимогу щодо надання в складі пропозиції договору Матеріальної відповідальності Виконавця та відшкодування збитків, нанесених з його вини має бути застрахована на суму не менше 5 000 000 грн (надати в складі пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами). Такий договір в складі пропозиції, надано ПП «Комсервіс-Безпека». Ніяких інших вимог, щодо надання в складі пропозиції інших документів до договору не було.
Додаток до договору не є визначальним та не може мати інші умови, ніж визначені в договорі. Тобто, заява не може впливати на істотні умови договору. Абсолютно всі умови, які стосуються страхування професійної відповідальності відображені та встановлені в договорі. Заява на страхування необхідна для страхової компанії, на підставі чого укладається договір. Договір є кінцевим етапом процедури страхування, який підтверджує факт страхування, і він відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п. 7.1.1. Договору №920-ФО від 07.04.2023, договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін. Замовник надіслав лист з проєктом додаткової угоди про розірвання договору.
2023-06-20 15:21:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-10-13 09:20:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
4 150 732,80
UAH з ПДВ
|
4 150 732,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
5 103 360,00
UAH з ПДВ
|
5 103 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ" |
7 279 789,44
UAH з ПДВ
|
7 279 789,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Переможець |
4 150 732,80
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 15:04
|
DODATKOVA UHODA 2 do DOHOVORU 920-FO vid 07.04.2023 r. na nadannia posluh pro rozirvannia dohovoru z 15.07.2023 r.pdf | укладений |
05 липня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 09:32
|
DODATKOVA_UHODA_1_do_DOHOVORU_920_FO_vid_07_04_2023_r_na_nadannia.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 09:06
|
DOHOVIR 920-FO pro nadannia posluh okhorony.pdf | укладений |
11 квітня 2023 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 920-ФО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |