Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fuel briquettes
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2022-05-12-004006-a | |
UA-2022-05-09-002552-a | |
UA-2022-05-09-002537-a | |
UA-2021-12-24-003827-a | |
UA-2022-05-10-002240-a | |
UA-2022-05-12-004038-a | |
UA-2022-05-10-001736-a | |
UA-2021-12-24-004299-a | |
UA-2021-12-31-000856-b |
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана Анатоліївна 380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Биченко Анна Сергіївна 380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua Джабієва Ірина Львівна 380679395620 dzhabiva-il@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SC "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana 380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Bychenko Anna 380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua Dzhabieva Iryna 380679395620 dzhabiva-il@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 12:42 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 45 804 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 20 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 1 рік |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 жовтня 2021 19:41 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 10:00 |
Planned auction date: | 29 листопада 2021 12:42 |
Information
Estimated total value: | 45 804 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 229 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 20 |
Agreement duration: | 1 year |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000124 ● cb282e4a546a47178b7daa782ceeb4cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-10-13-011986-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку У заперечення інформації, викладеної у висновку про наявність порушень щодо моніторингу за закупівлею Паливні брикети (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-011986-b), зазначаємо наступне: АТ «Укрпошта» (Замовник) вважає висновок Державної аудиторської служби України (ДАСУ) необґрунтованим, таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права та інтереси АТ «Укрпошта» в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель оскільки наведені у ньому доводи щодо виявлених порушень спростовуються фактичними обставинами та положеннями чинного законодавства України. 1. Щодо виявленого порушення, яке полягає в застосуванні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Зі змісту висновку ДАСУ, мовою оригіналу: «За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок з інформацією про виконання аналогічних договорів. Також, передбачив надання позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці. Учасник фізична особа-підприємець Кащенко Володимир Анатолійович (далі – ФОП Кащенко В.А.) у складі тендерної пропозиції надав довідку від 12.11.2021 № 1, якою повідомив про виконання аналогічного договору від 05.01.2019 № 1/5, укладеного з фізичною особою-підприємцем Стадником Володимиром Миколайовичем (далі – ФОП Стадник В.М.). При цьому, учасник ФОП Кащенко В.А. у складі тендерної пропозиції не надав позитивний лист-відгук від ФОП Стадник В.М.(контрагента), чим не дотримав вимог пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації. Поряд з цим, Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив учаснику ФОП Кащенко В.А. повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності (далі – Повідомлення) виявленої в інформації та документах, наданих на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, Замовник у Повідомленні передбачив шлях для усунення зазначеної невідповідності через надання позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник оприлюднив учаснику ФОП Кащенко В.А. Повідомлення з вимогою надання документів (позитивного листа-відгуку від контрагента) відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього.» Уповноваженою особою Замовника 22.11.2021 підчас розгляду тендерних пропозицій по вищезазначеній закупівлі на етапі прекваліфікації згідно до статті 11, пункту 9 статті 26, пункту 16 статті 29 Закону виявлено, що тендерна пропозиція містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Кащенко В.А. у тендерній пропозиції, та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, в документі виявлені такі невідповідності: у документах, наданих на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», не наданий позитивний лист-відгук від контрагента, зміст якого підтверджує якісне виконання аналогічного договору та інформація про який надана у довідці про аналогічні договори на виконання пункту 1.1 додатку до Тендерної документації. ФОП Кащенко В.А. у складі тендерної пропозиції надав довідку від 12.11.2021 № 1, якою повідомив про виконання аналогічного договору від 05.01.2019 №1/5, укладеного з контрагентом ФОП Стадник В.М. Проте, учасником ФОП Кащенко В.А. у складі тендерної пропозиції не наданий позитивний лист-відгук від ФОП Стадник В.М.(контрагента). Вищенаведене свідчило про те, що пропозиція Учасника мала невідповідності: у наданій ФОП Кащенко В.А. довідці від 12.11.2021 № 1 містилися відомості щодо наявності виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (предмет договору, номер та дата його укладення, контрагент, контактні дані, стан виконання), але був відсутній позитивний лист-відгук контрагента, виявлене було достатнім для встановлення Замовником наявної невідповідності в поданій тендерній пропозиції в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, тому згідно частини 9 статті 26 Закону Замовником розміщене в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції процедури закупівлі. З урахуванням виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Кащенко В.А. у своїй тендерній пропозиції, а саме шляхом завантаження листа-відгука №1 від 30.06.2020 від ФОП Стадник В.М., уповноваженою особою Замовника прийнято відповідні рішення про допуск тендерної пропозиції ФОП Кащенко В.А. до аукціону (протокольне рішення б/н від 23.11.2021) та про намір укласти рамкову угоду (прокольне рішення б/н від 01.12.2021), розміщені в електронній системі закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Виходячи зі змісту статті 29 Закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. У свою чергу, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною 16 статті 29 Закону, обов’язок Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Вищезазначену позицію підтверджує відповідь на запит 1332/2020, опублікована Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на офіційному сайті Міністерства економіки України, за посиланням - https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA. Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ або Орган Оскарження) є органом оскарження, метою діяльності якого є неупереджений та ефективний захист прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, який утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення АМКУ як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом, підлягають обов’язковому виконанню. У своєму інтерв’ю Головиня АМКУ Ольга Піщанська зазначає: «…законодавець розмежовує документи та/або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалася тендерною документацією. Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та/або інформацію, подані учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». Інтерв’ю опубліковане на порталі RADNUK.COM.UA у статті: «Інтерв’ю з представником АМКУ щодо неоднозначного трактування виправлення помилок учасниками протягом 24 годин» (посилання https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/ ). Проте, у разі не надання 24 годин на виправлення невідповідностей ФОП Кащенко В.А. такими діями Замовник позбавив би учасника закупівлі можливості виправити виявлені невідповідності, як це передбачено частиною 9 статті 26 Закону, оскільки частиною 16 статті 29 Закону визначається зобов’язання Замовнику вчинити дії щодо розміщення повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей і у випадку встановлення невідповідності у документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. Ненадання Замовником можливості Учаснику усунути невідповідності шляхом застосування механізму, встановленого частиною 9 статті 26 Закону, призвело б до відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кащенко В.А., останній скористався б своїм правом на оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції до АМКУ. Враховуючи практику АМКУ з цього питання, так скарга була б безумовно задоволена Органом оскарження виключно на тій підставі, що Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Позиція Органу оскарження в цьому питанні, починаючи з травня 2020 року та до теперішнього часу, є сталою, впевненою та непохитною. В сотнях своїх рішень, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, АМКУ чітко і беззаперечно зазначає – так, це право учасника, а замовник зобов’язаний надати відповідну можливість. (Ідентифікатор UA-2021-02-18-005388-b, Ідентифікатор UA-2021-02-04-003074-b, Ідентифікатор UA-2020-11-20-002554-c, Ідентифікатор UA-2020-04-30-000829-c). Відповідно до позиції АМКУ, якщо учасник подав хоч якісь документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо згідно з рішенням АМКУ у тендерній пропозиції учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити. На підтвердження факту єдності усталеної позиції АМКУ наводимо: - рішення №8662-р/пк-пз від 21.04.2021 безпосередньо щодо Замовника АТ «Укрпошта» (Ідентифікатор UA-2021-02-18-005388-b), посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-18-005388-b - рішення № 5337-р/пк-пз від 17.03.2021 (Ідентифікатор UA-2021-02-04-003074-b) посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-04-003074-b - рішення №84-р/пк-пз від 05.01.2021 (Ідентифікатор UA-2020-11-20-002554-c) посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-20-002554-c - рішення №12130-р/пк-пз від 18.06.2020 (Ідентифікатор UA-2020-04-30-000829-c) посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-30-000829-c в яких Орган оскарження дійшов висновку, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити виявлені невідповідності, порушив вимоги частини16 статті 29 та частини 9 статі 26 Закону. Зазначимо, що органи Державної аудиторської служби України також дотримуються позиції про те, що в силу вимог частини 16 статті 29 Закону замовник зобов’язаний розміщувати повідомлення з вимогою виправлення невідповідностей в інформації та документах, зазначених у частині 16 статті 29 Закону, навіть якщо відповідні документи взагалі не були завантажені учасником. На підтвердження викладеного, наводимо висновок Південного офісу Державної аудиторської служби України від 05.10.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-18-006469-c (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-18-006469-c), в якому орган фінансового контролю встановив порушення замовником вимог частини 16 статті 29 Закону, через те, що останній не надав можливості учаснику усунути невідповідності шляхом завантаження документу, який був відсутній у поданій тендерній пропозиції. Замовник не погодився із цим висновком та оскаржив його до суду, проте рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 10.02.2021 по справі № 420/12982/20 у задоволенні позову було відмовлено. Постановою п’ятого апеляційного адміністративного суду від 12.05.2021 по цій справі апеляційна скарга була залишена без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін. Безпосередньо по цій справі судом апеляційної інстанції викладено наступне: «В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс» не виявлено невідповідності в інформації та/або документах, оскільки зазначеним учасником взагалі не було надано протоколу або витягу з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту, або відповідного документу, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо обмеження, зазначеного в статуті. Колегія суддів не приймає до уваги такі доводи апелянта, оскільки частиною 16 статті 29 Закону №922-VIII передбачено вчинення замовником дій щодо розміщення повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей і у випадку встановлення невідповідності у документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. Таким чином, на думку колегії суддів, положення частини 16 статті 29 Закону №922-VIII мають бути застосовані, також, у випадку необхідності надання уточнюючих або нових документів. Такими діями позивач позбавив учасника закупівлі можливості виправити невідповідності, наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 14.07.2020 № 470, та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено ч.9 ст.26 Закону №922-VIII. Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок Південного офісу Державної аудиторської служби України від 05.10.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-18-006469-c про недотримання замовником закупівлі КП «Київпастранс» частини 16 статті 29 Закону №922-VIII, що вірно встановлено судом першої інстанції.» Водночас, рішенням від 15.09.2021 по справі № 320/8086/21 Київський окружний адміністративний суд визнав протиправним та скасував висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-12-005995-с, згідно з яким ДАСУ було установлено порушення замовником вимог частини 16 статті 29 Закону щодо оприлюднення учаснику повідомлення з вимогою виправлення невідповідностей щодо до документів, відсутніх у складі тендерної пропозиції, та порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону щодо невідхилення пропозиції учасника. Безпосередньо по цій справі судом викладено наступне: «Щодо змісту виявлених порушень суд вважає за необхідне звернути увагу на наступне. У оскаржуваному висновку встановлено не надання учасником процедури закупівлі ТОВ "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" у складі своєї тендерної пропозиції листа-підтвердження від власника транспортних засобів. Так, судом встановлено що ТОВ "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" у складі своєї тендерної пропозиції дійсно не надав, лист з підтвердженням від власника ТОВ «ЯГУАР» транспортних засобів щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором від 22.01.2021 року № 1-21ТР (про надання машин та механізмів), який міститься в його тендерній пропозиції та відображений у довідці від 31.03.2021 №50/13, чим не дотримав вимоги форми 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Проте, на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України Про публічні закупівлі Зазимською сільською радою було встановлено учаснику ТОВ "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документу. "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" 09.04.2021 року було завантажено лист - підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯГУАР» від 30.03.2021 р. № 92 про підтвердження надання транспортних засобів. Даний документ міститься в матеріалах справи та досліджений судом. Відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України Про публічні закупівлі Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Тендерну пропозицію ТОВ "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" Зазимською сільською радою розглянуто 09.04.2021 року із урахуванням листа - підтвердження Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯГУАР» від 30.03.2021 р. № 92, який надано на усунення невідповідностей, що відповідає вимогам абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, суд приходить до висновку що згаданий Закон надає таку можливість як виправлення невідповідностей у документації, а отже, за висновком суду, тендерна пропозиція ТОВ "Науково-виробничий центр "Дорбудтехнологія" після вчасного усунення недоліку містила всю необхідну інформацію, а тому за своїм змістом така Тендерна пропозиція відповідає вимогам законодавства.» Зважаючи на вищевикладене, у випадках щодо закупівель UA-2020-06-18-006469-c та UA-2021-03-12-005995-с ДАСУ займає діаметрально протилежні позиції. Таким чином, відсутність єдиної позиції органів ДАСУ з цього питання, прийняття протилежних та суперечливих рішень призводять до того, що за будь-яких обставин органами ДАСУ може бути встановлене порушення: і у випадку розміщення замовником вимоги про усунення невідповідностей (невідхилення пропозиції), і у випадку нерозміщення такої вимоги (безпідставне відхилення). 2. Щодо порушення вимог абзацу другого п. 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Кащенко В.А., як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним рамкову угоду. Згідно частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У зв’язку з тим, що ФОП Кащенко В.А. було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, вважаємо, що Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника з дотриманням вимог закону та у Замовника відсутні підстави згідно частини 1 статті 31 Закону. А застосування статті 31 Закону призвело б до порушення законодавства у сфері закупівель, а саме – відхилення тендерної пропозиції, на підставах не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Підсумовуючи вищезазначене АТ «Укрпошта» переконане в дотриманні закупівельного законодавства на всіх стадіях закупівлі, чіткого дотримання вимог Закону з визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідності, своєчасності його розміщення та його виконання учасником, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність цього договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця, внесення змін у відповідний договір. Вважаємо необхідним оскаржити висновок про результати моніторингу закупівлі до суду. Уповноважена особа Анісіфорова С.А.
2022-07-04 18:47:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником ФОП Кащенко В.А. установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" АТ "Укрпошта" подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до окружного адміністративного суду м. Києва. Інформація про відкриття провадження у справі буде оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/10902/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 липня 2022 |
Документи:
03 серпня 2022 14:28
|
Електронний підпис |
13 липня 2022 12:37
|
Позовна заява від 12.07.22.pdf |
13 липня 2022 12:37
|
Підтвердження відправки позовн.заяви.pdf |
03 серпня 2022 14:28
|
Електронний підпис |
13 липня 2022 12:38
|
Електронний підпис |
13 липня 2022 12:37
|
Позовна заява від 12.07.22.pdf |
13 липня 2022 12:37
|
Підтвердження відправки позовн.заяви.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП ОВСЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 13:06
|
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КЕВПРОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 13:07
|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 719 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЕВПРОД" |
29 292 929,00
UAH з ПДВ
|
29 292 929,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
30 532 183,00
UAH з ПДВ
|
30 532 183,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
30 536 000,00
UAH з ПДВ
|
30 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
43 895 500,00
UAH з ПДВ
|
43 895 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2957505171 |
Переможець |
26 719 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:21
|
|
ТОВ "КЕВПРОД" #39423389 |
Переможець |
29 292 929,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:22
|
|
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" #3040719743 |
Переможець |
30 532 183,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:22
|
|
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2817606771 |
Переможець |
30 536 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 грудня 2021 00:00
|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" #43113177 |
Переможець |
43 895 500,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:24
|
|
Фізична особа-підприємець РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3034915424 |
Переможець |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:25
|
|
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" #2812309438 |
Переможець |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:26
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА #2877713204 |
Переможець |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 18:27
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 01 грудня 2021 18:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
26 719 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЕВПРОД" |
29 292 929,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
30 532 183,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
30 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
43 895 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
45 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Тверде паливо (Паливні брикети - Центральний макрорегіон) | ||
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "КЕВПРОД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 10008 UAH з ПДВ |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7999 UAH з ПДВ |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 8E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.15E+4 UAH з ПДВ |
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Тверде паливо (Паливні брикети - Західний макрорегіон) | ||
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "КЕВПРОД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1937.75 UAH з ПДВ |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7999 UAH з ПДВ |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 8E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.15E+4 UAH з ПДВ |
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Тверде паливо (Паливні брикети - Південний макрорегіон) | ||
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "КЕВПРОД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.092E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7999 UAH з ПДВ |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 8E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.15E+4 UAH з ПДВ |
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Тверде паливо (Паливні брикети - Східний макрорегіон) | ||
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "КЕВПРОД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.092E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "АБДРАШИТОВА СВІТЛАНА РАМІЛІВНА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 7999 UAH з ПДВ |
ФОП "КАЩЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 8E+3 UAH з ПДВ |
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.15E+4 UAH з ПДВ |
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 1.2E+4 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
РАМКОВА УГОДА (Брикети) №211221-01E.zip |
22 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис |
22 грудня 2021 16:29
|
Виконання рамкової угоди
Строк дії угоди: | 21 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |