Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 141 420 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 707 102,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 707102.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 17:31 |
Перелік змін від 24.02.2021.doc | |
24 лютого 2021 17:31 |
Нова редакція Проєкт договору (Додаток № 5) 24.02.21.doc | |
24 лютого 2021 17:31 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 12-17).doc | |
16 лютого 2021 15:15 |
Креслення Н-25 км12- км17 .pdf | |
16 лютого 2021 14:33 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx | |
16 лютого 2021 14:33 |
Тендерна документація (Н-25 км 12-17).doc |
24 лютого 2021 17:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2021 17:31 |
Перелік змін від 24.02.2021.doc
|
|||
24 лютого 2021 17:31 |
Нова редакція Проєкт договору (Додаток № 5) 24.02.21.doc
|
|||
24 лютого 2021 17:31 |
Нова редакція Тендерна документація (Н-25 км 12-17).doc
|
|||
16 лютого 2021 15:15 |
Креслення Н-25 км12- км17 .pdf
|
|||
16 лютого 2021 14:33 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx
|
|||
16 лютого 2021 14:33 |
Тендерна документація (Н-25 км 12-17).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000192 ● bf3285f2fbe542028c4d5d9a43b1070d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 22:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
80 UA-2021-02-16-001785-b 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 13:31:26
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000» (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-16-001785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 11:21:24
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000
Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі сформовані відповідно до виготовленого робочого проекту. Згідно нормативних документів: ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, який отримав позитивний Експертний звіт №966-128-20/КП від 28 грудня 2020 року.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затверджений наказом № 144 від 12 березня 2021 року Державним агентством автомобільних доріг України.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_kharakterystyk_predmetu_zakupivel/kapitalnyi_remont_avtomobilnoi_dorohy_derzhavnoho_znachennia_n-12_horodyshche___rivne___starokostiantyniv_na_diliantsi_km_12_000___km_17_000.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-001785-b. Відповідно до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 «Про початок моніторингу закупівель» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000, проведених Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-001785-b). За результатами моніторингу закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби 30.06.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункт 3 частини другої статті 33 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. Поряд з цим Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Північно-східного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Щодо порушення п.3 ч. 1 ст. 19, п. 3 ч.2 ст. 21, п. 3 ч.2 ст.33 Закону: Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082: «3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю». Предметом закупівлі є капітальний ремонт автомобільної дороги, та, відповідно, вид предмету закупівлі: РОБОТИ. Місце виконання робіт в оголошенні про проведення відкритих торгів замовником зазначено шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Зокрема, при заповненні замовником електронних полів Оголошення відкритих торгів функціонал майданчика надає два варіанти як вказати місце виконання робіт. Перший варіант - зазначення конкретного індексу, країни, регіону, міста, вулиці, номера будинку; у випадку якщо немає відповідної точної адреси (міста, вулиці, номера будинку, індекса) другий варіант - можливо вибрати країну та натиснути поле місце виконання робіт «Відповідно до документації». Слід зазначити, що у разі не зазначення точної адреси функціонал майданчика не дозволить опублікувати оголошення. Оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт автомобільної дороги, що здійснюється не в конкретно визначеній будівлі, як того передбачає адресна прив’язка, що функціонує в першому з зазначених випадків на майданчику, де необхідно обов’язково заповнити всі поля, в тому числі індекс, місто, будинок, а згідно з Переліком автомобільних доріг загального користування державного значення, затвердженого Постановою КМУ від 30.01.2019р., та згідно з робочим проектом місце виконання робіт є територіально визначено найменуванням автомобільної дороги з прив’язкою по пікетам, то Замовник в електронній системі закупівель не може вказати точну адресу із зазначенням номера будинку. Відтак, Замовником було обрано другий варіант розміщення інформації про місце виконання робіт - «Відповідно до документації», згідно з відповідним функціоналом електронного майданчика, що передбачених для таких випадків. Згідно з п. 4.3. Розділу 1 Тендерної документації місце виконання робіт: автомобільна дорога державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000. Слід зазначити, що при внесенні інформації замовником через електронний майданчик стосовно повідомлення про намір укласти договір, поля, що стосуються назви предмету закупівлі, місце виконання робіт формуються автоматично електронною системою закупівель з інформації, що міститься в оголошенні про відкриті торги. По даному предмету закупівлі інформація про місце виконання робіт зазначена замовником у відповідності до описаного вище функціоналу майданчика. Відповідно до ч. 2 ст. 19 закону звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «місце надання послуг/ виконання робіт», чи будь – якого іншого трактування, що слід розуміти під цим поняттям, також не містить інформації, що саме повинен вказати Замовник при заповненні місця виконання робіт. Отже, Замовником дотримано вимоги п.3 ч. 1 ст. 19, п. 3 ч.2 ст. 21, п. 3 ч.2 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено місце виконання робіт оголошенні відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Таким чиним, зазначена в висновку інформація про те, що оголошення про проведення відкритих торгів (повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури закупівлі) не містить інформації про місце надання послуг є невірною. Щодо частини другої висновку (порушення п. 3 ч.2 ст. 22 Закону): Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2020 протокол № 81 (далі – тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Північно-східного офісу Держаудитслужби в наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 4 до тендерної документації містить посилання на виробника (Адгезійний/антикорозійний матеріал Zentrifix KMH, Клей епоксидний анкерний MC- AnchorSolid E820, Герметик поліуретановий Mycoflex 488MS, Грунтовка поліуретанова Mycoflex 251, Сіліконовий спрей BITINOX stil strip, Металізована стрічка Nafutekt BITINOX strip). При цьому, обґрунтування використання посилання на виробника відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону.» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації, керуючись наступним. Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію замовником визначено в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, чим виконано вимоги п. 3 ч.2 ст. 22 Закону в повному обсязі. Згідно з частиною 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"..» Повідомляємо, що технічна специфікація (додаток №4 до тендерної документації) була складена у повній відповідності до робочого проекту, який був виготовлений генеральним проектувальником, відповідно до нормативних документів: ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, та який отримав позитивний Експертний звіт №966-128-20/КП від 28 грудня 2020 року. Однак, ні стаття 23 ні стаття 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників оприлюднювати обґрунтування посилання на конкретного виробника. Варто зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми обґрунтування, яке має містити тендерна документація в разі закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі. При цьому повідомляємо, що вибір вказаного виробника є обґрунтованим. У додатку №4 до тендерної документації зазначена наступна інформація: «Посилання у тендерній документації на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у редакції - "або еквівалент"». Також в п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 4 ст. 23 Закону та відсутність порушення п. 3 ч.2 ст. 22 Закону. Щодо частини третьої висновку (порушення п.1 ч.1 ст. 31 Закону, ч.16 ст. 29 закону): В наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зазначено: «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, вимогами підпункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації передбачено в підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надання оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» надано договір оренди частини майнового комплексу від 11.01.2021 №1101-01О (в тому числі установки асфальтозмішувальної ДС-16837), укладененого між між ТОВ «Гостомель-Промтранс» (орендодавець) та ТОВ «ВВВ Монтаж» (Орендар), а також договір поставки від 26.02.2021 №2602-01А на поставку асфальтобетону та ЩМАС, укладений між ТОВ «ВВВ Монтаж» (Продавець) та ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (Покупець). Однак, листапідтвердження від ТОВ «Гостомель-Промтранс» як власника установки асфальтозмішувальної ДС-16837 у складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 3 додатку № 2 до тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, зокрема оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (в даному випадку - ТОВ «Гостомель-Промтранс») щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», як таку, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.» Замовник заперечує такий висновок, керуючись наступним. Відповідно до частини 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Норми частини шістнадцятої статті 29 Закону не визначають переліку невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а лише зазначено щодо яких інформації та документів розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, та містять вимоги щодо того, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, як зокрема перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно частиною шістнадцятою статті 29 Закону перебачено надання документів учасником при усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12130-р/пк-пз від 18.06.2020, відсутність Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу у складі пропозиції, що не відповідає умовам документації в цій частині, являється невідповідністю в документах пропозиції. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушує вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. На підставі вимог п.1 частини 16 ст. 29 Закону замовником надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД». За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» Держаудитслужбою було установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, однак ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підсумовуючи все вищенаведене, зазначаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» в повній мірі відповідає всім вимогам тендерної документації, учасник процедури закупівлі відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а отже ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» правомірно було допущено до аукціону. Тому висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо наявності порушень абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 16 статті 29 Закону є повністю надуманими та такими, що суперечать дійсності. Враховуючи все вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Рівненській області вимагає скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північно-східного офісу Держаудитслужби, опублікований в системі електронних закупівель 30.06.2021, визнати процедуру закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000, проведених Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-001785-b) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку службових осіб Північно-східного офісу Держаудитслужби – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності службових осіб Північного офісу Держаудитслужби, які безпосередньо проводили моніторинг закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
2021-07-07 16:33:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 460/9966/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 липня 2021 |
Документи:
26 липня 2021 11:01
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 17:32
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 17:31
|
Позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
125 585 600,00
UAH з ПДВ
|
125 585 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
139 532 000,00
UAH з ПДВ
|
133 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
140 650 000,00
UAH з ПДВ
|
135 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" #200274482 |
Відхилено |
125 585 600,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2021 18:55
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
133 020 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:37
|
ДУ_13_24_06.05.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 14:15
|
24_06.05.2021_ДУ_11.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 16:28
|
Протокол № 71 ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 16:28
|
Д.У. №8 до Д. № 24 від 06.05.2021.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 13:57
|
Д.У. №9 до Д. № 24 від 06.05.2021.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 15:27
|
Д.У. № 7 до Д. № 24.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 17:22
|
Розрахунки.pdf | укладений |
06 травня 2021 17:21
|
Договір №24.pdf | укладений |
06 травня 2021 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3) п.3.18., п. 10.3. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ «VIII. Забезпечення виконання зобов’язань» пунктом 8.7. Договору у такій редакції: «8.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «ІХ. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору на підставі письмового звернення Підрядника про повернення забезпечення виконання Договору та за умови одночасного надання Підрядником гарантійного листа про надання забезпечення виконання Договору на умовах, визначених цим Договором, протягом 20 робочих днів від дня закінчення дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань за цим Договором (залежно від того, що настане раніше). У разі порушення Підрядником своїх зобов’язань із забезпечення виконання Договору, передбачених цим пунктом, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 200% (двісті відсотків) від ціни цього Договору, а Замовник має право розірвати Договір з Підрядником в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення, яке Замовник надсилає Підряднику не пізніше, ніж через 10 днів до дня розірвання цього Договору. Розірвання Договору не звільняє Підрядника від обов’язку сплатити штраф.». |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.18., п.10.3. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 06.05.2021 по 31.12.2023р.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ: Під час сканування додаткової угоди виник технічний збій в результаті чого було допущено технічну (механічну, формальну) помилку при оприлюдненні повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № UA-2021-02-16-001785-b, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), а саме не вірно зазначено номер додаткової угоди та сканована копія оприлюдненої додаткової угоди не відповідає дійсності. - Враховуючи наведену вище, файл «Д.У. №9 до Д. № 24 від 06.05.2021.pdf», що оприлюднений 03 серпня 2022 року о 13 год. 57 хв. та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № UA-2021-02-16-001785-b, що оприлюднений 03 серпня 2022 року за предметом закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) під додатковою угодою №9 вважати помилково розміщеним та недійсним. - Розмістити на майданчикові з подальшою публікацією на веб-порталі Уповноваженого органу правильну додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № UA-2021-02-16-001785-b, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 12+000 – км 17+000 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). 2. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.18., п.10.3. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 06.05.2021 по 31.12.2023р.»; «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.18, п.10.3. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: 06.05.2021 по 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.18., п.10.3., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п.5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 06.05.2021р.- 31.12.2025р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Графік виконання робіт (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) буде скориговано при надходженні фінансування за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |