Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації другого дня конференції керівників закордонних дипломатичних установ України (код ДК 021:2015:98110000-7 «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій»)
Очікувана вартість
2 252 452,25 UAH
UA-2021-12-10-018712-c 3a2bfdef982a4bb596a521f7b0a3974d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381577 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Вебсайт: https://mfa.gov.ua/
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381577
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
В рамках організації конференції керівників закордонних дипломатичних установ України у період з 20 по 22 грудня 2021 року, Офісом Президента України погоджено концепцію проведення заходу. Так, відповідно до концепції, 22.12.2021 відбудеться другий день конференції керівників закордонних дипломатичних установ України за участю Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, Секретаря Ради національної безпеки і оборони України, Міністра закордонних справ України, його заступників та Державного секретаря МЗС. Місцем проведення другого дня конференції керівників закордонних дипломатичних установ України визначено місто Івано-Франківськ.
Враховуючи, що орієнтовна кількість учасників заходу другого дня становитиме орієнтовно 150 осіб, включатиме декілька пленарних сесій, а також переговори за участю керівництва Міністерства закордонних справ України з вищими посадовими особами іноземних держав, постала необхідність у забезпеченні заходу 3 окремими конференц-залами (1-й зал для розміщення близько 150 осіб, 2-й і 3-й зали – близько 20 осіб), окремого приміщення для розміщення орієнтовно 30 осіб, а також декількох приміщень для забезпечення усіх учасників заходу харчуванням.
Крім того, важливою вимогою проведення конференції керівників закордонних дипломатичних установ України є безумовне дотримання
закладом обмежень, встановлених у зв’язку із поширенням обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зокрема, потужності закладу
повинні забезпечувати дистанцію між учасниками заходу не менше як 1,5 метри.
Важливою умовою для закладу, в якому проводитиметься конференція керівників закордонних дипломатичних установ України є наявність власного охоронюваного паркувального майданчику, а також можливість мультимедійного (технічного) забезпечення заходу.
Водночас, з метою економії коштів Державного бюджету України та оптимізації часу проведення заходу, враховувалася безпосередня
близькість закладу до місця проживання учасників конференції керівників закордонних дипломатичних установ України.
За результатами проведеного аналізу ринку міста Івано-Франківськ виявлено 20 закладів, що могли б надати послуги з організації другого дня конференції керівників закордонних дипломатичних установ України. Водночас, з цих 20-ти закладів лише у 9-х є конференц-зали Натомість, з урахування вимог МЗС до рівня проведення заходу, враховуючи кількість учасників заходу та інші вимоги (3 окремі конференц-зали, окреме приміщення для розміщення 30 осіб, декілька приміщень для забезпечення усіх учасників заходу харчуванням) встановлено, що таким вимогам відповідає лише один заклад – готель «Надія» (Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Надія»).
Окремо слід наголосити, що встановлені вимоги до такого рівня заходу зумовлені тим, що в заході прийматимуть участь вищі посадові особи держави Україна та інших держав (тобто, наявні особи стосовно яких здійснюється державна охорона), журналісти, а також важливість результатів заходу, що безпосередньо вплинуть на реалізацію зовнішньополітичної та зовнішньоекономічної діяльності держави за кордоном. Беручи до уваги проведений аналіз ринку міста ІваноФранківськ, проведення процедури відкритих торгів призвело б до того, що торги не відбулись у зв’язку з відсутністю конкуренції на ринку (навіть у випадку подачі тендерних пропозицій від потенційних учасників заходу, такі пропозиції були б відхилені), що, у свою чергу, призвело б до неможливості організації конференції керівників закордонних дипломатичних установ України на доручення Офісу Президента України.
Необхідно також врахувати, що для розміщення учасників заходу було обрано готель «Надія», який є єдиним закладом, що має в наявності більше 100 номерів для такого одночасного розміщення. Зазначене позитивно впливає на оптимізацію часу проведення заходу, а також свідчить про економію бюджетних коштів (відсутня необхідність забезпечення транспортного перевезення учасників заходу до місць проведення пленарних сесій). Додатково слід відмітити, що у вартість проживання включається сніданок, що також свідчить про економію бюджетних коштів під час проведення конференції.
Номерний фонд готелю «Надія» включає 244 готельних номерів, які представлені 8 категоріями номерів, обладнаних всім необхідним для комфортного проживання (душ, умивальник, туалет, ліжко, шафа, тумбочка, стільці і стіл для виконання практичних завдань) у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов.
Надання послуг харчування відбуватиметься у ресторані «Надія», який включає три зали ресторану та може забезпечити одночасне триразове харчуванням біля 400 осіб.
На всі технологічні процеси, що проводяться в ресторані «Надія», відповідно до чинного законодавства України, впроваджено систему
управління якістю харчових продуктів (систему НАССР).
У готелі «Надія» наявні 4 конференц-зали, із власним необхідним обладнанням для проведення семінару.
Крім того поінформовано, що готель розташований в центральній частині м. Івано-Франківськ; має зручні умови для під'їзду, зупинки, достатню кількість місць для паркування автомобілів; здатний забезпечувати необхідний рівень безпеки гостей; має систему відеонагляду по усій території готелю; цілодобове чергування адміністратора; має високошвидкісний безкоштовний Wi-Fi.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Протокол проведення переговорів на закупівлю Послуг з організації харчування під час конференції керівників закордонних дипломатичних установ України від 09.12.2021 № 1 між МЗС та ТОВ «Фірма «Надія»;
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору від 09.12.2021 № 01-6/209;
- Довідка про наявність працівників від 09.12.2021 № 01-6/210;
- Довідка від 09.12.2012 № 01-6/212;
- Проведений аналіз ринку щодо відсутності конкуренції;
- Протоколи засідань тендерного комітету МЗС від 08.12.2021 № 59 та від 10.12.2021 № 60.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 19:06
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації другого дня конференції керівників закордонних дипломатичних установ України (код ДК 021:2015:98110000-7 «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021  —  22 грудня 2021
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 19:03
протокол переговорів.pdf
10 грудня 2021 19:03
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2021 19:03
Довідка матеріально-технічна база.pdf
10 грудня 2021 19:03
Характеристики для надання послуг.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "НАДІЯ"
#13660888
Переможець 2 252 452,25
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 19:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 19:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "НАДІЯ"
#13660888
2 252 452,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 17:05
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:46
договір.pdf укладений
22 грудня 2021 11:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 18:25
2 252 452,25 UAH UA298201720343160001000000165
МЗС
UA283223130000026001000007054
ТОВ "Фірма "Надія"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 252 452,25
UAH (в тому числі ПДВ 375 408,70 UAH)