Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: "Нове будівництво укриття подвійного призначення для потреб центрального міського стадіону "Чемпіон" за адресою: вул. Соборна 183-б, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області"
Очікувана вартість
1 499 284,00 UAH
UA-2023-09-06-010644-a 3a29a01b864e450da2593b6bfa459e3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сидоренко

+380442067433 sid_alexandr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Сидоренко
+380442067433
sid_alexandr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: "Нове будівництво укриття подвійного призначення для потреб центрального міського стадіону "Чемпіон" за адресою: вул. Соборна 183-б, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

06 вересня 2023 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-14-000002 ● 44d42bf7ee904ae38935ca9596fea225
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2023 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.12.2023 № 79
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Заступник начальника управління - начальник
відділу контролю у галузі промисловості,
енергетики, транспорту, фінансових послуг,
ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.12.2023 № 79.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-09-06-010644-a 06.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 18:04:06

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розроблення проектно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: "Нове будівництво укриття подвійного призначення для потреб центрального міського стадіону «Чемпіон» за адресою: вул. Соборна 183-б, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-010644-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Китай Яну Сергіївну (ідентифікаційний код 3079311001)?
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-19 17:12:24

Роз'яснення

1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі Обласної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2023 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 27.04.2018 №401-21-VII (зі змінами).
Розрахунок очікуваної вартості додається.

Також повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Закупівля проведена без використання електронної системи закупівель відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалося на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).

2. Відповідно до п. 27 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що предметом закупівлі є розроблення проектно-вишукувальної документації для об'єкту будівництва: «Нове будівництво укриття подвійного призначення для потреб центрального міського стадіону "Чемпіон" за адресою: вул. Соборна 183-б, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області», вартість яких не перевищує 1,5 млн грн., замовником було укладено договір без використання електронної системи закупівель відповідно до п. 11 Особливостей.

3. Оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійснено на підставі комерційних пропозицій (додаються).

4. На підтвердження вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем надано наступні документи:
- Виписка з ЄДР (ФОП Китай Яна Сергіївна);
- Витяг з реєстру платників єдиного податку (ФОП Китай Яна Сергіївна);
- Витяг з ЄДР (ФОП Китай Яна Сергіївна);
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника;
- Свідоцтво інженера-проектувальника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИТАЙ ЯНА СЕРГІЇВНА
#3079311001
Переможець 1 499 284,00
UAH
06 вересня 2023 15:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 14:16
ДУ №1 до Договору 21-1-23-РП.pdf зміни до договору
19 вересня 2023 14:14
Договір 21-1-23 РП від 04.09.2023 Ірпінь Чемпіон.pdf укладений
06 вересня 2023 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатків №№ 2-6
Номер договору про закупівлю: 21-1-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML