Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs of the local highway О 070306 Vynogradiv - Tekovo – Nevetlenfolu km 0 + 000- km 22+700 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". (DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Kovsh Norbert +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 178 539 388,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 785 393,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5356100 UAH |
Publication date: | 10 червня 2020 16:56 |
Enquiries until: | 01 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 07 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 178 539 388 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 785 394 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 16:53 |
ТД О 070306.docx | |
10 червня 2020 16:53 |
Оголошення англ. мов О 070306.doc | |
10 червня 2020 16:53 |
Оголошення О 070306.docx | |
10 червня 2020 16:53 |
Додаток 10 проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій щодо дотримання технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією здійснюється замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до частини 1 ст. 28 Закону – електронною системою закупівель у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Для дотримання положень статей 26, 28 Закону, Учаснику необхідно при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи, що відносяться до кваліфікаційних/технічних та фінансових (до останніх входить форма тендерної пропозиції з зазначенням запропонованої ціни), для коректного розкриття інформації електронною системою закупівель.
Відповідно до норм абзацу другого частини другої статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону
Відповідно до викладеного вище, керуючись нормами статті 31 Закону Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" у зв’язку із тим, що учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону саме Замовник, а не електронна система закупівель, визначає переможця процедури закупівлі. Рішення щодо визначення ТОВ "МЕГО ЛТД" переможцем процедури закупівлі Замовником не приймалось. Твердження, що Замовником було прийнято неправомірне рішення в супереч чинному законодавству є помилковим, оскільки відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГО ЛТД" було ухвалено на підставі абзацу восьмого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Підстав для скасування рішення тендерного комітету від 11.08.2020 № 361 не має.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 серпня 2020 18:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-17-000012 ● f8c3653615d143b1b29bc7f0cacc4d7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 17.11.2020 № 67
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.11.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-10-007911-b 10.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-23 12:16:10
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070306 Виноградів – Теково – Неветленфолукм 0+000 - км 22+700Закарпатської області. Коригування.ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-10-007911-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до вимог частини третьої статті 31 3акону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
В електронній системі закупівель учасник процедури закупівлі ПП "СТІК" 03 серпня 2020 року звернувся до замовника з вимогою про повторний розгляд тендерної пропозиції оскільки не погоджується, що його тендерну пропозицію відхилено з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Проте, станом на 23.11.2020 відповідь замовника на вимогу учасника ПП "СТІК" в електронній системі закупівель відсутня.
Отже, надайте пояснення, чому замовником не надано відповідь на звернення учасника у встановлений Законом термін через електронну систему закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-25 15:38:27
Пояснення
Інформація у вкладенні
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація у вкладенні
2020-12-14 14:47:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:03
|
ПП "СТІК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Люнет | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
141 046 117,00
UAH з ПДВ
|
107 123 632,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Люнет |
144 438 000,00
UAH з ПДВ
|
107 123 632,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
164 256 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Рішення скасоване |
107 123 632,69
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 13:14
|
ТОВ Люнет #31956217 |
Рішення скасоване |
107 123 632,70
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 13:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
107 123 632,69
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 10:44
|
SCAN0151.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 15:00
|
ДУ 6_124.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2022 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2022 14:07
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2022 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:27
|
SCAN0022.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 14:17
|
SCAN0024 (1).PDF | зміни до договору |
23 червня 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 13:35
|
SCAN0008 (1).PDF | зміни до договору |
21 квітня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:38
|
Доп_1_124 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 11:13
|
Дог_124.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до договору, сторони домовились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовислись внести зміни до Догвору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |