Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б
Очікувана вартість
7 363 462,00 UAH
UA-2023-08-02-011869-a 39e642d4511f49acadd109d403b7513f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавренчук Олексій Олексійович

+380962625552 oo_rench@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Вишевицький ліцей
Код ЄДРПОУ: 42640743
Місцезнаходження: 12214, Україна , Житомирська обл., село Вишевичі, вулиця Миру, 5
Контактна особа: Лавренчук Олексій Олексійович
+380962625552
oo_rench@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12214, Україна, Житомирська область, Вишевичі, вул. Миру, 5б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2023 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000078 ● 15662db905674bbb8e8bb888bfc86ff0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

15.01.2024
№ 3-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.01.2024 № 3-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-02-011869-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 09:43:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-011869-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Прокопенко А.В. (код 2988502475).
4. Надайте копію договору з додатками(у разі наявності).
5. Надайте інформацію щодо виконання договору від 14.08.2023 № 51(акти-приймання виконання робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконання робіт (форма КБ-3)(у разі виконання)).
6. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Вами з переможцем ФОП Прокопенко А.В. було укладено додаткову угоду від 01.03.2023 № 1 на продовження строку договору.
Отже, надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 17:55:10

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-011869-a), додаємо документи (пояснення викладені в протоколі)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 14:50:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-011869-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1.Надайте зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та дефектний акт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 21:16:53

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі

Дані документи були вилучені у рамках кримінального провадження (підтвердження у наступному поясненні)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 15:53:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-011869-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1.Надайте проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, згідно яких було визначено очікувану вартість обєкта.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 21:12:43

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі

На запит щодо подання документів.
Документи, які потрібно долучити як пояснення, надати не можемо, так як вони вилучені у рамках кримінального провадження (у підтвердження додаємо протокол).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-24 08:52:10

Пояснення з власної ініціативи

Додаємо протокол, який з технічних причин не завантажився у поясненні на запит опублікованому 23.01.2024.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-26 11:25:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-011869-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. На питання запиту від 16.01.2024: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Прокопенко А.В. (код 2988502475) вами надано відповідь тим, що комерційні пропозиції були вилучені в рамках кримінального провадження.
Від 24.01.2024 вами надано протокол обшуку від 17.08.2023 з переліком документів які були вилучені під час обшуку.
Але, в вище зазначеному переліку вилучених документів відсутні документи комерційних пропозицій.
У разі присутності даний документів(комерційних пропозицій), прошу вказати № згідно переліку вилучених речей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 11:54:25

Про надання пояснень

На запит від 16.01.2024 помилково було вказано що комерційні пропозиції були вилучені. Після опрацювання протоколу обшуку було виявлено, що дані пропозиції не вилучались в ході обшуку, та залишились в наявності. Тому долучаємо скан копії даних документів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/11/2024/пр
Дата публікації: 08 квітня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

08 квітня 2024 11:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прокопенко А.В.
#2988502475
Переможець 7 015 336,00
UAH
02 серпня 2023 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 10:18
Договір Прокопенко.pdf зміни до договору
19 січня 2024 10:15
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 18:19
Додаткова угода 2 зміни до договору
18 січня 2024 18:17
Електронний підпис укладений
02 серпня 2023 18:02
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 17:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б 1 роботи 7 015 336,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт у зв'язку із відсутністю фінансування у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 07/12/22-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання робіт у зв'язку із відсутністю фінансування у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 07/12/22-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково не завантажений договір №07/12/22-2 від 07.12.2022, початок дії 07.12.2022
Номер договору про закупівлю: 07/12/22-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 07/12/22-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт овочесховища (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КУ Вишевицької сільської ради «Вишевицький ліцей» Житомирського району, Житомирської області за адресою: с. Вишевичі, вул. Миру, 5б 1 7 015 336,00
UAH