Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЖНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ ТА КУРСІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІМЕНІ НАЗАРІЯ ЯРЕМЧУКА" |
Код ЄДРПОУ: | 21433223 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижницький район, м. Вижниця, вул. РОМАНА ШУХЕВИЧА, 8 |
Контактна особа: |
Микола Проданюк +380993056626 nik.prodanyuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 22:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 110 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 22:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 22:05 |
ТД брикети інтернат Вижниця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з умов тендерної документації, можна стверджувати, що Замовником встановлено дискримінаційні умови для учасників, які мають відповідну продукцію за предметом закупівлі, однак із іншими характеристиками, ніж встановлені Замовником. Зокрема:
1. У додатку 1 до Тендерної документації, визначено технічне завдання на закупівлю Твердого палива (паливних брикетів Pini Kay), відповідно до якого паливні брикети повинні відповідати таким параметрам:
- бути виготовлені з твердих порід дерева, а саме дуб;
- загальна волога, % – не більше 5,0;
- зольність,% – не більше 1,0;
- загальна сірка, % – не більше 0,15;
- щільність, г/см3 – не більше 1,25 г/см3;
- вища теплота згоряння, на сухий стан палива, МДж/кг – не менше 20,0;
- нижча теплота згоряння, на робочий стан палива, МДж/кг – не менше 18,0.
Однак, відповідно до пп. 6.1. п. 6 Технічні вимоги ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» передбачені технічні вимоги до брикетів та гранул паливних залежно від групи якості. Так, зокрема, для І (найвищої) групи якості встановлено наступні нормативи:
- вологість, % – не більше ніж 10,0;
- зольність, % – не більше ніж 1,0;
- вміст сірки, % – не більше 0,08;
- щільність, кг/м3 – не менше ніж 1100 (1,1 г/см3);
- вища теплота згоряння – не встановлюється;
- нижча теплота згоряння, МДж/кг – не менше ніж 17,5.
Таким чином, даний пункт Тендерної документації Замовника містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, вмісту сірки, щільності та теплоті згоряння, всупереч діючим нормативам (ДСТУ 8358:2015).
Також, повідомляємо,що брикети Pini-Kay – це паливні брикети, які отримують в результаті переробки відходів деревини та інших матеріалів. Деревні відходи можуть бути з деревини будь-яких твердих порід, а саме: бук, граб, дуб, явір, тому зазначення в тендерній документації деревини - дуб, з якої повинні бути виготовлені брикети, є дискримінаційним, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які запропонують паливні брикети з деревини твердих порід типу Піні Кей саме з показниками, наведеними у Документації Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
2. У пункті 3 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів зазначено, що з метою підтвердження наявності такого досвіду учасником надається Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: за предметом закупівлі Тверде паливо (брикети Pini Kay) згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина та за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні). Також, для документального підтвердження виконання договорів надаються листи (відгуки, довідки) від замовників договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше одного).
Вважаємо, що дана вимога також є дискримінаційною, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які відповідають даній вимозі, щодо виконання аналогічних договорів. Інші учасники, які, можуть надати документальне підтвердження досвіду виконання договорів з постачання паливних брикетів Піні-Кей в зазначених замовником обсягах іноземним або комерційним установам та організаціям, що не фінансуються за рахунок коштів відповідного бюджету, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з цього, вимагаємо Замовника привести зазначені вимоги Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
В додатку 2 тендерної документації встановлено необхідність подання в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступні документи: договори укладені в 2019 р., листи (відгуки, довідки) від замовників договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету, при цьому вартість виконаного договору має бути не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі. Однак, якщо учасник, має досвід виконання аналогічних договорів, але він набутий при виконанні договорів не за результатами процедур закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», а за результатами угод укладених з комерційними установами чи організаціями, учасник немає можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують виконання договорів з державними або комунальними установами та організаціями. Тому, дана вимога є дискримінаційною, адже обмежує право інших учасників на участь у закупівлі. Так, зокрема, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює вимогу про те, що підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів мають бути договори укладені за результатами процедур закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», а Замовник не має права розширювати зміст даного законодавчого акту. Тому просимо привести даний пункт у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку не виконання наших вимог щодо внесення змін до тендерної документації, з метою приведення її умов до вимог чинного законодавства, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України із скаргою про наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог.
Питання обмеження конкуренції виключно в повноваженні АМКУ, як подати скаргу: https://infobox.prozorro.org/articles/navishcho-zvertatis-do-zamovnika-z-zapitannyami-ta-poradi-pri-podanni-skargi
Скарги до процедури
Дата подання: 24 квітня 2020 21:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-09-000042 ● 31eee4adc89d418c802e42b93294d56e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2020 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.06.2020 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-03-26-005226-b від 26.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-09 16:33:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Тверде паливо (брикети Pini Kay)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-005226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи укладено договір за результатами закупівлі із переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Паламарюк Олексій Юрійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay)
2020-06-30 18:34:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
.
2020-07-01 08:48:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" |
1 074 573,50
UAH
|
1 054 573,50
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович |
1 086 382,00
UAH
|
1 062 765,00
UAH
|
Документи |
ПП "БУКЕНЕРГОРЕСУРС" |
1 095 130,00
UAH
|
1 095 130,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" #43113177 |
Відхилено |
1 054 573,50
UAH
|
17 квітня 2020 21:58
|
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович #3076919416 |
Рішення скасоване |
1 062 765,00
UAH
|
17 квітня 2020 22:11
|
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович #3076919416 |
Очікує рішення |
1 062 765,00
UAH
|
30 червня 2020 18:33
|
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович #3076919416 |
Рішення скасоване |
1 062 765,00
UAH
|
30 червня 2020 18:33
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 червня 2020 18:36 |
Коментар щодо відміни: | З метою усунення порушень допущених при здійснені закупівлі прийнято рішення відмінити закупівлю Тверде паливо (брикети Pini Kay) |
30 червня 2020 18:36
|
Електронний підпис |
30 червня 2020 18:35
|
рішення брикети.docx |