Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км30+000-км34+500 Великобагачанського району Полтавської області
Очікувана вартість
78 507 980,00 UAH
UA-2020-04-06-001965-a 39976968d1f84db18b83c9ed90cd3bfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 15:07
Очікувана вартість: 78 507 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 850,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км30+000-км34+500 Великобагачанського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ, на ділянці км30+000-км34+500 Великобагачанського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
6512.77065 м3: 30%
6300 м3: 20%
6100 м3: 10%
менше 6100 м3: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001965-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 17:57
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:06
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи

15 квітня 2020 10:06
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-001965-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 19:27
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 15:31
Рішення від 22.04.2020 №7653.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 15:31
Рішення від 07.05.2020 №8933.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:02

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 19:27
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 19:27
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 19:27
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 19:27
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 19:27
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:57
Пояснення
28 квітня 2020 12:07
Пояснення

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 15:31
Рішення від 22.04.2020 №7653.pdf
13 травня 2020 21:02
Рішення від 07.05.2020 №8933.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-29-000014 ● 1968a2d1aa704f9cb4c4b8d1af87cf35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021 09:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.03.2021 № 217

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-06-001965-a, 06.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/3717-2021 від 24.03.2021

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 11:56:56

Про надання пояснення

Дата: 01.04.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км30+000-км34+500 Великобагачанського району Полтавської області» за номером UA-2020-04-06-001965-а, яка проводилась ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (вул. Зигіна, 1, м. Полтава, Полтавська обл., 36014, Україна, далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Відповідно до вимог частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Окрім того відповідно до норм статті 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами, вказаними у цій статті Закону, зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Однак, за умовою пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник-переможець надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідної (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, а саме:
- договірна ціна складена згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) у програмному комплексі, схваленому Мінрегіонбудом (Будівельні технології – «Кошторис», АВК та інші) , в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ);
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- вартість робіт та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності);
- розрахунки інших витрат до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до договірної ціни;
- розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників виконання робіт;
- розрахунок розміру заробітної плати здійснюється відповідно до Додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Такі документи подаються в одному (у разі необхідності у двох і більше) запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому у тендерній документації не встановлено вимоги щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції та учасником-переможцем в електронній системі закупівель пакету документів розрахунку договірної ціни?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-06 17:05:32

Пояснення

Стосовно надання пояснення чому на дотримання частини першої статті 14 Закону № 922-VIII, тендерною документацією не передбачалося надання учасником-переможцем в електронній системі пакету документів договірної ціни.
Частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Частиною три статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Пункт 6.3.5 ДСТУ регламентує, що після погодження договірної ціни складається договір на виконання робіт. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна може погоджуватися (погоджується) сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Враховуючи положення ч. 2 ст. 32 Закону Замовник не може вимагати договірну ціну, яка є невід’ємною частиною договору разом із договором в період оскарження. Вказана позиція висвітлена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року. Погодження договірної ціни через електрону систему закупівель є неможливим оскільки відсутній зворотній зв'язок замовника з учасником в період оскарження, тому з метою виконання вимог п. 3.15, 6.2.4, 6.3.5 ДСТУ та керуючись ч. 3 ст. 22 Закону замовником (при відсутності прямої заборони надання документів поза електронною системою закупівель, як це передбачено Законом «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє з 19.04.2020 року) встановлено вимогу в тендерній документації, яка передбачена законом, щодо подання вказаних документів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додатком 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати інформацію про асфальтний завод – (АБЗ). Учасник повинен підтвердити наявність/залучення у нього АБЗ. Інформація про АБЗ повинна обов'язково містити графи встановлені Таблицею № 1. Таблиця № 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність/залучення асфальтного заводу Місцезнаходження АБЗ* Тип/марка АБЗ Потужність АБЗ, т/год Вид асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий, ЩМА) Зазначення приналежності** * У разі зазначення фактичного місцезнаходження АБЗ – Учасник зазначає адресу згідно дозвілу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, якщо ж Учасник планує залучити АБЗ шляхом його перебазування на інше місце виробництва – вказується адреса земельної ділянки (промислового майданчика), кадастровий номер земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), назва/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН власника земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик). ** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). Для АБЗ зазначених в Таблиці № 1 необхідно надати наступні документи: А) Копію документа, що підтверджує право володіння (надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). Б) Залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором на весь термін надання послуг та листом-підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. В)У разі укладання договору на надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника надається копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалів для виготовлення асфальтобетону. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) - надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - копія оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору). Учасник який планує залучити асфальтобетонний(ні) завод(и) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва додатково у складі пропозиції надає: - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) про не заперечення щодо перебазування асфальтобетонного(их) заводу(ів) на інше місце виробництва із зазначенням кадастрового номеру такої земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), назви/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН власника такої земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик); - адресований(і) на Замовника торгів лист(и)-підтвердження від Законного користувача (Власника/Орендаря/Суборендаря тощо) земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик) про передачу у користування земельної ділянки або промислового майданчику для розміщення асфальтобетонної установки, із зазначенням назви/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН особи, якій буде передано земельну ділянку (земельну ділянку на якій знаходиться промисловий майданчик) для розміщення асфальтобетонної установки з метою виробництва асфальтобетонної суміші. Якщо Учасник надає лист – підтвердження від орендаря земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), додатково у складі тендерної пропозиції надається договір оренди між власником земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик) та Законним користувачем (Орендарем). Якщо Учасник надає лист – підтвердження від суборендаря земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), додатково у складі тендерної пропозиції надається договір оренди між власником земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик) та орендарем, а також договір суборенди між орендодавцем та Законним користувачем (суборендарем); - Інформацію Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, які містять відомості про кадастровий номер такої земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик), державну реєстрацію земельної ділянки, цільове призначення земельної ділянки, категорію земель, форму власності/користування, обмеження у використанні земельної ділянки, зареєстроване речове право на земельну ділянку (зареєстроване обмеження у використанні земельної ділянки: вид обмеження, дата державної реєстрації обмеження), що зазначена Учасником у Інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (Таблиця Додатку 1 Додатку 3 тендерної документації). - оформлені документи, відповідно до наказу № 108 від 09.03.2006 року Міністерства охорони навколишнього природнього середовища України, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців. Документи надаються для обґрунтування обсягів викидів за місцезнаходженням земельної ділянки (земельної ділянки на якій знаходиться промисловий майданчик) де планується розмістити асфальтобетонний завод згідно пропозиції Учасника. - зареєстрований належним чином звіт про проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин за місцем розташування АБЗ на момент подання пропозиції. Інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником. Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинно відповідати природоохоронному законодавству. З цією метою Учасник надає у складі пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. Учасник який планує залучити асфальтобетонний(ні) завод(и) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва надає документи на підставі яких асфальтобетонний(ні) завод(и) здійснює (здійснював) виробництво асфальтобетонної суміші на момент подання тендерної пропозиції Учасником. Тендерною документацією передбачалося надання окремих пакетів документів для кожного виду використання (власний, орендований, договір поставки сумішей та залучення шляхом перебазування). Учасником на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (Асфальтозмішувальної установки ДС-185) № 1 від 01.03.2020 року укладеного з ТОВ «Будкон» та інвентарну картку обліку основних засобів бухгалтерський запис № 1 від 12.10.2017 року, який свідчить про наявність у ТОВ «Будкон» Асфальтозмішувальної установки ДС-185, яка передається в оренду, чим повністю виконано вимоги тендерної документації, оскільки для орендованого АБЗ передбачалося надання: - В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - копія оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. Вимога, що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору) встановлювалася для підтвердження наявності залучення асфальтобетонного(них) заводу(ів) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва. Ураховуючи вищевикладене учасником повністю виконано вимоги тендерної документації.

2021-04-26 13:57:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 440/4195/21 від 29.04.2021 року
Дата публікації: 12 травня 2021

Документи:

12 травня 2021 13:27
Електронний підпис
12 травня 2021 13:25
ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 66 731 783,00
UAH з ПДВ
66 731 783,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 46 712 248.10 Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 77 959 944,17
UAH з ПДВ
77 959 944,17
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 571 960.92 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 78 100 090,00
UAH з ПДВ
78 100 090,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 670 063 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 17:31
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:19
частина 7.2 ІСО.pdf
29 квітня 2020 17:19
частина 7 .pdf
29 квітня 2020 17:19
частина 6 довідки.pdf
29 квітня 2020 17:19
частина 5 Досвід.pdf
29 квітня 2020 17:19
частина 12 Форма.PDF
29 квітня 2020 17:19
частина 4 лабораторія.pdf
29 квітня 2020 17:19
частина 9.PDF
29 квітня 2020 17:19
частина 8.1.PDF
29 квітня 2020 17:18
частина 8 .pdf
29 квітня 2020 17:18
частина 2.1 мтб.pdf
29 квітня 2020 17:18
частина 2 мтб.pdf
29 квітня 2020 17:18
частина 1.pdf
29 квітня 2020 17:18
Договір Оренди Землі.PDF

Публічні документи

29 травня 2020 15:45
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:04
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:03
ТП 3.pdf
29 квітня 2020 16:03
ТП 4.pdf
29 квітня 2020 16:03
ТП 1.pdf
29 квітня 2020 16:03
ТП 6.pdf
29 квітня 2020 16:03
ТП 2.pdf
29 квітня 2020 16:03
ТП 5.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:46
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:46
част__1_.pdf
29 квітня 2020 16:46
част__4.pdf
29 квітня 2020 16:45
част__6.pdf
29 квітня 2020 16:45
част__2__.pdf
29 квітня 2020 16:45
част__3.pdf
29 квітня 2020 16:45
част__5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"

ТОВ "Трансресурси"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 66 731 783,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:20
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 77 959 944,17
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
77 959 944,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:54
Додаткова угода укладений
03 січня 2024 13:52
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 13:36
ДУ_4_д-р_82_Мирг-Багачка_30_34_2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:35
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:02
ДУ_3 Миргород_В.Багачка_Байрак_Поділ 30_34_продовження.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:32
ДУ 2 Миргород Багачка 82 продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 09:17
ДУ 1 03-24_20-82 Миргород 30_000-34_500.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:50
Договір укладений
11 червня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-82 від 11.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км30+000-км34+500 Великобагачанського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №992-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., цією угодою продовжують строк дії Договору підряду №03-24/20-82 від 11.06.2020р . (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 30+000-км 34+500 Великобагачанського району Полтавської області (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п.19.1 Розділу ХIХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-82
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1 Розділу XVIII Договору підряду № 03-24/20-82 від 11.06.2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 30+000 – км 34+500 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до розділу XXI «Додатки до договору», до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 631,83 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись пунктом 8.3. розділу VIII, пунктами 18.7., 18.11. розділу ХVIII Договору підряду № 03-24/20-82 від 11.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 30+000 – км 34+500 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати Договір підряду за згодою Сторін.