Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Фармацевтична продукція (Протитромбозні засоби, Кровозамінники та перфузійні розчини, Вітаміни, Протианемічні засоби)
33600000-6 -Pharmaceutical products(Antithrombotic agents, Blood substitutes and perfusion solutions, Vitamins, Antianaemic preparations)
33600000-6 -Pharmaceutical products(Antithrombotic agents, Blood substitutes and perfusion solutions, Vitamins, Antianaemic preparations)
Очікувана вартість
27 199 722,25 UAH
UA-2021-04-14-004975-c ● 396bbaff291640859c3a65e99cfb3e2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бабалик Олена Володимирівна +380487500152 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital" |
National ID: | 01998526 |
Contact point: |
Bayazitov Nicholas Rashitovich +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Additional contacts: |
Babalik Olena Volodymyrivna +380487500152 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 27 199 722,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 998,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2021 16:10 |
Enquiries until: | 17 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 травня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 27 199 722 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 135 999 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 уп
Кислота ацетилсаліцилова (Acetylsalicylic acid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Acetylsalicylic acid
ATC: B01AC06
Acetylsalicylic acid
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Кислота ацетилсаліцилова (Acetylsalicylic acid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Acetylsalicylic acid
ATC: B01AC06
Acetylsalicylic acid
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 уп
Магнію сульфат (Magnesium sulfate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Magnesium sulfate
ATC: B05XA05
Magnesium sulfate
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 уп
Магнію сульфат (Magnesium sulfate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Magnesium sulfate
ATC: B05XA05
Magnesium sulfate
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 уп
Гідроксокобаламін (Hydroxocobalamin) / Ціанокобаламін (Cyanocobalamin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни
INN: Cyanocobalamin
ATC: B03BA01
Hydroxocobalamin/Cyanocobalamin
CPV: 33616000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 уп
Erythropoietin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621300-2 — Протианемічні засоби
INN: Erythropoietin
ATC: B03XA01
Erythropoietin
CPV: 33621300-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4000 уп
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Enoxaparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5000 уп
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Enoxaparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2000 уп
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Enoxaparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 флакон
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Enoxaparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
6000 уп
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Enoxaparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Далтепарин (Dalteparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Dalteparin
ATC: B01AB04
Dalteparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Далтепарин (Dalteparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Dalteparin
ATC: B01AB04
Dalteparin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10000 уп
Гепарин натрій (Heparin sodium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Heparin
ATC: B01AB01
Heparin sodium
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 уп
Фітоменадіон (Phytomenadione)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни
INN: Phytomenadione
ATC: B02BA01
Phytomenadione
CPV: 33616000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 уп
Транексамова кислота (Tranexamic acid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби
INN: Tranexamic acid
ATC: B02AA02
Tranexamic acid
CPV: 33621200-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1000 уп
Транексамова кислота (Tranexamic acid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби
INN: Tranexamic acid
ATC: B02AA02
Tranexamic acid
CPV: 33621200-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Транексамова кислота (Tranexamic acid)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби
INN: Tranexamic acid
ATC: B02AA02
Tranexamic acid
CPV: 33621200-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Варфарин (Warfarin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Warfarin
ATC: B01AA03
Warfarin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
15 уп
Варфарин (Warfarin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Warfarin
ATC: B01AA03
Warfarin
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Клопідогрель (Clopidogrel)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
INN: Clopidogrel
ATC: B01AC04
Clopidogrel
CPV: 33621100-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10000 уп
Омепразол (Omeprazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33611000-6 — Лікарські засоби для нормалізації кислотності
INN: Omeprazole
ATC: A02BC01
Omeprazole
CPV: 33611000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1500 флакон
Манітол (Mannitol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Mannitol
ATC: B05BC01
Mannitol
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2500 флакон
Манітол (Mannitol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Mannitol
ATC: B05BC01
Mannitol
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
600 уп
Глюкоза (Glucose)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Glucose
ATC: B05CX01
Glucose
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
50 уп
Глюкоза (Glucose)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Glucose
ATC: B05CX01
Glucose
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1200 флакон
Калію хлорид (Potassium chloride)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Potassium chloride
ATC: B05XA01
Potassium chloride
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5000 флакон
Калію хлорид (Potassium chloride)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Potassium chloride
ATC: B05XA01
Potassium chloride
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10000 флакон
Розчин для корекції електролітного балансу (Correction solution electrolyte balance)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes
ATC: B05BB01
Correction solution electrolyte balance
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7000 флакон
Electrolytes in combination with other drugs
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes in combination with other drugs
ATC: B05BB04
Electrolytes in combination with other drugs
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
20000 флакон
Electrolytes in combination with other drugs
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33621400-3 — Кровозамінники та перфузійні розчини
INN: Electrolytes in combination with other drugs
ATC: B05BB04
Electrolytes in combination with other drugs
CPV: 33621400-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 16:10 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
your answer
Дата подання: 21 квітня 2021 16:38
Дата відповіді: 26 квітня 2021 10:40
Уважаемый Покупатель,
Позвольте мне ответить без ассистента и переводов.
Ваши ответы напоминают мне Китайцев. Те если говорят ДА - это НЕТ. Если ДА - они просто делают.
Теоретически Вы правы. Но тогда вам надо ориентироваться только на местные аптечные склады, а не обьявлять международные тендеры. Мы организовываем ПРЯМЫЕ контракты покупателей с нашими ассоциированными заводами. И цены у нас другие. 90% источников - это Индия. Поэтому 3 дня - никак не получается. А сейчас - и подавно. В Индии - катастрофа. Полный локдаун. Поэтому мы выходим из этого тендера, чтобы не тратить ваше и наше время. Советую Вам все-же пересмотреть условия ваших сделок до реалистичных и планировать ваши закупки, а не ожилать поставки когда все уже начнет подгорать.
С уважением,
П.С. Это не вопрос, а уведомление и не требует ответа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник дотримується законодавства України , тому залюбки перегляне умови договору та планування закупівель у випадку змін ЗУ «Про публічні закупівлі».
соответствие
Дата подання: 21 квітня 2021 16:45
Дата відповіді: 26 квітня 2021 10:42
И последнее. Прочтите экстракт из ЗУ О соответствии, который мы Вам направили. ГМП Сертификат - это подтверждение ВОЗ для стран, где Украина также перечислена. МЗУ это устраивает, а вашу больницу - почему-то нет. Или Украина уже вышла из ВОЗ...
Відповідь: Щодо ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності.
В даній закупівлі закуповуються лікарські засоби , які повинні обов’язково пройти державну реєстрацію згідно ЗУ «Про лікарські засоби».
В даній закупівлі закуповуються лікарські засоби , які повинні обов’язково пройти державну реєстрацію згідно ЗУ «Про лікарські засоби».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-004975-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 квітня 2021 16:44
compliance
Dear Buyer,
To avoid misunderstanding, please confirm that presentation of WHO GMP certificate as for example attached is satisfactory to Sections 1 and 2 of Annex 3 to your tender requirements. We believe it is in compliance with Sec. VIII of the Law of Ukraine "About technical regulations and conformity assessment" as attached.
Sincerely,
----------------------------
Шановний покупце,
Щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, підтвердьте, що поданий сертифікат ВООЗ GMP, як, наприклад, додається, задовільний для розділів 1 та 2 Додатка 3 до ваших тендерних вимог. Ми вважаємо, що це відповідає розділу VIII Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", що додається.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
To avoid misunderstanding, please confirm that presentation of WHO GMP certificate as for example attached is satisfactory to Sections 1 and 2 of Annex 3 to your tender requirements. We believe it is in compliance with Sec. VIII of the Law of Ukraine "About technical regulations and conformity assessment" as attached.
Sincerely,
----------------------------
Шановний покупце,
Щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, підтвердьте, що поданий сертифікат ВООЗ GMP, як, наприклад, додається, задовільний для розділів 1 та 2 Додатка 3 до ваших тендерних вимог. Ми вважаємо, що це відповідає розділу VIII Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", що додається.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2021 14:39
відповідно ст. 9 ЗУ «Про лікарські засоби» - Лікарські засоби допускаються до застосування в
Україні після їх державної реєстрації. Тобто надання копії реєстраційного посвідчення на лікарський
засіб є обов’язковим;
- згідно ст. 17 ЗУ «Про лікарські засоби» - Контроль за ввезенням на митну територію України
лікарських засобів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну
політику у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів. Усі лікарські засоби, що ввозяться
на митну територію України з метою їх подальшої реалізації (торгівлі) або використання у
виробництві готових лікарських засобів, підлягають державному контролю якості. Порядок
здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться на митну територію
України, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Обіг ввезеного лікарського засобу може здійснюватися на всій території України без обмежень у разі
видачі позитивного висновку про якість ввезених лікарських засобів. Отже для підтвердження якості
ввезеного в Україну лікарського засобу обов’язкова наявність копію (-ії) висновку Державної
служби України з лікарських засобів МОЗ України або копії (-ії) висновку Державної служби
України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (стосується лікарських засобів імпортного
виробництва)
Україні після їх державної реєстрації. Тобто надання копії реєстраційного посвідчення на лікарський
засіб є обов’язковим;
- згідно ст. 17 ЗУ «Про лікарські засоби» - Контроль за ввезенням на митну територію України
лікарських засобів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну
політику у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів. Усі лікарські засоби, що ввозяться
на митну територію України з метою їх подальшої реалізації (торгівлі) або використання у
виробництві готових лікарських засобів, підлягають державному контролю якості. Порядок
здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться на митну територію
України, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Обіг ввезеного лікарського засобу може здійснюватися на всій території України без обмежень у разі
видачі позитивного висновку про якість ввезених лікарських засобів. Отже для підтвердження якості
ввезеного в Україну лікарського засобу обов’язкова наявність копію (-ії) висновку Державної
служби України з лікарських засобів МОЗ України або копії (-ії) висновку Державної служби
України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (стосується лікарських засобів імпортного
виробництва)
Номер вимоги: UA-2021-04-14-004975-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 квітня 2021 16:58
Sec. 2.9
Dear Buyer,
Your requirement
"2.9. Строк поставки товару – протягом 3-х (трьох) днів після отримання заявки на електрону скриньку Учасника __________ з електронної скриньки Замовника kuookl1@ukr.net. Поставки товару здійснюються протягом 2021року, за рахунок Учасника" is completely excluding participation not only foreign, but even domestic manufacturers. To produce and deliver to you tons of bottled fluids is physically impossible for them within 3 days. You are dreamers or it is created with protectionist goal to filter all participants except local pharmaceuticals wholesalers? Or maybe you do not understand how this delivery must work? Anyway, this term is discriminating and against Law.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
For that please
1. Sec. 2.9: Replace term of 3 days with 75 days.
Sincerely,
---------------------------------
Шановний покупце,
Ваша вимога
"2.9. Строк поставки товару - тестування 3-х (трьох) днів після отримання заявок на електрону скриньку Учасника __________ з електронної скриньки Замовника kuookl1@ukr.net. Поставки товару здійснюються за 2021року, за рахунок Учасника" повністю виключає участь не тільки іноземних , але навіть вітчизняних виробників. Виробляти і доставляти вам тонни рідин у пляшках для них фізично неможливо протягом 3 днів. Ви мрійники або це створено з протекціоністською метою фільтрувати всіх учасників, крім місцевих оптових продавців фармацевтичних препаратів? А може, ви не розумієте, як повинна працювати ця доставка? У будь-якому випадку, цей термін є дискримінаційним та суперечить закону.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
За це, будь ласка
1. Розділ 2.9: Замініть термін 3 дні на 75 днів.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Your requirement
"2.9. Строк поставки товару – протягом 3-х (трьох) днів після отримання заявки на електрону скриньку Учасника __________ з електронної скриньки Замовника kuookl1@ukr.net. Поставки товару здійснюються протягом 2021року, за рахунок Учасника" is completely excluding participation not only foreign, but even domestic manufacturers. To produce and deliver to you tons of bottled fluids is physically impossible for them within 3 days. You are dreamers or it is created with protectionist goal to filter all participants except local pharmaceuticals wholesalers? Or maybe you do not understand how this delivery must work? Anyway, this term is discriminating and against Law.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
For that please
1. Sec. 2.9: Replace term of 3 days with 75 days.
Sincerely,
---------------------------------
Шановний покупце,
Ваша вимога
"2.9. Строк поставки товару - тестування 3-х (трьох) днів після отримання заявок на електрону скриньку Учасника __________ з електронної скриньки Замовника kuookl1@ukr.net. Поставки товару здійснюються за 2021року, за рахунок Учасника" повністю виключає участь не тільки іноземних , але навіть вітчизняних виробників. Виробляти і доставляти вам тонни рідин у пляшках для них фізично неможливо протягом 3 днів. Ви мрійники або це створено з протекціоністською метою фільтрувати всіх учасників, крім місцевих оптових продавців фармацевтичних препаратів? А може, ви не розумієте, як повинна працювати ця доставка? У будь-якому випадку, цей термін є дискримінаційним та суперечить закону.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
За це, будь ласка
1. Розділ 2.9: Замініть термін 3 дні на 75 днів.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2021 14:41
керуючись ст 17 ЗУ «Про лікарські засоби» - Підставою для видачі
ліцензії на імпорт лікарських засобів є наявність відповідної матеріально-технічної бази,
кваліфікованого персоналу. Також, за для дотримання ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та
виконання вимоги п.1.1 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації , Учасник повинен надати копії
документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та
складів(приміщень). За для уникнення труднощів з доставкою товару доцільно мати в наявності на
своєму або орендованому складі необхідний товар.
Стосовно пропозиції очікування товару у строки 75 днів, наголошуємо, що товар -це лікарські
засоби, які необхідні для лікування пацієнтів в найкоротші терміни , оскільки затримка доставки
відповідних ліків несуть загрозу життю хворих. Зважаючи, що процедура закупівлі з дотриманням
строків публікації ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» проходить близько 2-х місяців без урахування
можливих змін та призупинень, Учасником пропонується ще очікувати доставку товару майже два з
половиною місяці, що може призвести до несвоєчасного лікування хвороби і загрозу життю
пацієнтів.
ліцензії на імпорт лікарських засобів є наявність відповідної матеріально-технічної бази,
кваліфікованого персоналу. Також, за для дотримання ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та
виконання вимоги п.1.1 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації , Учасник повинен надати копії
документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та
складів(приміщень). За для уникнення труднощів з доставкою товару доцільно мати в наявності на
своєму або орендованому складі необхідний товар.
Стосовно пропозиції очікування товару у строки 75 днів, наголошуємо, що товар -це лікарські
засоби, які необхідні для лікування пацієнтів в найкоротші терміни , оскільки затримка доставки
відповідних ліків несуть загрозу життю хворих. Зважаючи, що процедура закупівлі з дотриманням
строків публікації ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» проходить близько 2-х місяців без урахування
можливих змін та призупинень, Учасником пропонується ще очікувати доставку товару майже два з
половиною місяці, що може призвести до несвоєчасного лікування хвороби і загрозу життю
пацієнтів.
Номер вимоги: UA-2021-04-14-004975-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 квітня 2021 17:13
Delivery time
Compromise formula from other buyer's contract:
4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний поставити товар Одержувачу Товару (уповноваженому представнику ПОКУПЦЯ) відповідно до заявок (замовленням) ПОКУПЦЯ, у строк, зазначений в заявці, але не пізніше 31.03.2022р. (залежно від того яка дата настане раніше), за адресою (місцем) поставки товару згідно з Додатком ___ до Договору на умовах DAP згідно з Міжнародними правилами «Інкотермс» (редакція 2020 року).
.............................
4.4. ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 3 (трьох) робочих днів з дня відправлення заявки ПОКУПЦЕМ повинен підтвердити її отримання та прийняття до виконання або надати свої пропозиції щодо зміни умов заявки. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК протягом вказаного строку не підтвердить отримання заявки від ПОКУПЦЯ, заявка вважається отриманою та прийнятою до виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в день її відправлення ПОКУПЦЕМ.
Розгорнути
Згорнути
4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний поставити товар Одержувачу Товару (уповноваженому представнику ПОКУПЦЯ) відповідно до заявок (замовленням) ПОКУПЦЯ, у строк, зазначений в заявці, але не пізніше 31.03.2022р. (залежно від того яка дата настане раніше), за адресою (місцем) поставки товару згідно з Додатком ___ до Договору на умовах DAP згідно з Міжнародними правилами «Інкотермс» (редакція 2020 року).
.............................
4.4. ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 3 (трьох) робочих днів з дня відправлення заявки ПОКУПЦЕМ повинен підтвердити її отримання та прийняття до виконання або надати свої пропозиції щодо зміни умов заявки. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК протягом вказаного строку не підтвердить отримання заявки від ПОКУПЦЯ, заявка вважається отриманою та прийнятою до виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в день її відправлення ПОКУПЦЕМ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2021 14:42
Стосовно проекту договору та його дії до 31.03.2022 року , то нагадуємо, що потреба розрахована на один рік , тобто до 31.12.2021 року та на умовах відповідно до Цивільного та Господарського
кодексів з урахуванням особливостей , визначених ЗУ «Про публічні закупівлі»
кодексів з урахуванням особливостей , визначених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 червня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Галафарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" |
25 713 355,65
UAH з ПДВ
|
25 713 355,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галафарм" |
26 562 212,06
UAH з ПДВ
|
26 562 212,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" #31117042 |
Переможець |
25 713 355,65
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2022 15:31
|
дОДАТКОВА 12.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 13:16
|
Додаткова 11.pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:45
|
Додаткова 10.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:42
|
Додаткова 9.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 15:47
|
Додаткова 8.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 12:04
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:03
|
дОДАТКОВА 6.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 13:00
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 13:34
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 10:37
|
дОДАТКОВА 3.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 14:46
|
дод. угода2.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 12:21
|
дод. угода 1 до дог. 161.7.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 10:34
|
Підписаний контракт | укладений |
20 липня 2021 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.6 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни, стосовно зменьшення вартості окремої партії товару, внаслідок зменшення податку на додану вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.6 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни, стосовно зменьшення вартості окремої партії товару, внаслідок зменшення податку на додану вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту' 6 частини 5 статті 41 Закону' України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України, пункту' І частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 161/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |